Προς το περιεχόμενο

Τα ηλεκτρικά πατίνια της Lime και στην Αθήνα


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ότι ισχύει και για τα ποδήλατα...καθαρά θέμα γονέων για τα πιτσιρίκια...καλές οι επιφυλάξεις αλλά εγώ που σιχαίνομαι να οδηγώ σε μποτιλιάρισμα ή να ψάχνω για πάρκινγκ τα βλέπω θετικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Χθες ήταν δύο τουρίστες κάπου στα 20 καβάλησαν το πεζοδρόμιο στην Ερμού από όλους τους δρόμους και βγήκαν τσάρκα να φάνε τα μούτρα τους. Αφού βλέπουν ότι δεν υπάρχει ποδηλατόδρομος και το πεζοδρόμιο δεν είναι τύπου και ποδήλατα-πατίνια γιατί είναι τόσο ανεγκέφσλοι μερικοί;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χρησιμοποίησα χτες και σήμερα. Δεν έβαλα κράνος γιατί όπως ήταν φυσιολογικό δεν είχα. Χρειάζεται. Αυτή είναι αλήθεια. Είναι ευκολοδηγητο. Το χρησιμοποίησα για να προλάβω χωρίς να ιδρωσω να πάω από το σημείο Α στο σημείο Β. Με εξυπηρέτησε. Για 9 λεπτά πλήρωσα 2.35 ευρώ. Συνολική εμπειρία πολύ καλή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/3/2019 στις 6:39 ΜΜ, vagstef είπε

πως να περπατήσει κάτι τέτοιο με όλη τη λετσαρία της υφηλίου που έχει εγκατασταθεί εδώ...

προφανώς και φάνηκε στον χάρτη ότι είναι της hive

53643509_395073627891257_42753826746269696_n.jpg

το πιθανοτερο ειναι να δουλευει για την εταιρια ως φορτιστης.. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν από 2 μέρες είχαμε τον πρώτο επίσημο τραυματία στη Θεσσαλονίκη και πρόκειται για 16χρονο.

 Όπως είναι φυσικό,  σύντομα θα έχουμε και τον πρώτο νεκρό. Είναι θέμα χρόνου.

 Βλέπω καθημερινά 50 -100 αναβάτες με ταχύτητα στα 20-25 km και ούτε το 2% δεν φορά κράνος.

Επίσης, καβαλούν πεζοδρόμια και ειδικά στην παραλία, δεν παν από τον ποδηλατόδρομο, με κίνδυνο να συγκρουστούν με κάποιον πεζό.

Για αρχή, πρέπει να γίνει σαφάρι της τροχαίας στην παραλία και να κόβει κλήσεις σε όποιον δεν φορά κράνος.

Το λέω από τώρα, που δεν έχουμε ακόμη νεκρούς.

Επεξ/σία από Bermudakias33
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
14 hours ago, Bermudakias33 said:

Πριν από 2 μέρες είχαμε τον πρώτο επίσημο τραυματία στη Θεσσαλονίκη και πρόκειται για 16χρονο.

 Όπως είναι φυσικό,  σύντομα θα έχουμε και τον πρώτο νεκρό. Είναι θέμα χρόνου.

 Βλέπω καθημερινά 50 -100 αναβάτες με ταχύτητα στα 20-25 km και ούτε το 2% δεν φορά κράνος.

Επίσης, καβαλούν πεζοδρόμια και ειδικά στην παραλία, δεν παν από τον ποδηλατόδρομο, με κίνδυνο να συγκρουστούν με κάποιον πεζό.

Για αρχή, πρέπει να γίνει σαφάρι της τροχαίας στην παραλία και να κόβει κλήσεις σε όποιον δεν φορά κράνος.

Το λέω από τώρα, που δεν έχουμε ακόμη νεκρούς.

Ναι με τα πατίνια θα ασχοληθούν μιας και τελείωσαν με τους ελέγχους για κράνος στα μηχανάκια και τα ποδήλατα... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, billdanos είπε

Ναι με τα πατίνια θα ασχοληθούν μιας και τελείωσαν με τους ελέγχους για κράνος στα μηχανάκια και τα ποδήλατα... 

Δεν χάνεις τίποτα όταν ζητάς τα αυτονόητα.

Όταν δεν απαιτείς πράγματα στη ζωή, απλά κάθεσαι στη γωνία και παρακολουθείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι μόνο το κράνος το πρόβλημα.

Το κύριο πρόβλημα με τα δίκυκλα, που όσο ελαφρύτερα είναι τόσο πιο έντονο γίνεται, είναι πως θεωρούν πως δεν είναι ανάγκη να υπακούουν σε κανόνες. Φανάρια; Διαβάσεις; Πεζοδρόμια; Προτεραιότητα; Σφήνες με μεγάλη ταχύτητα χωρίς καν να υπάρχει κέρδος σε χρόνο; Και πολλά άλλα.

Και τουλάχιστον με τα μηχανοκίνητα δίκυκλα πρέπει να περάσεις κάποιες, έστω τυπικές, εξετάσεις και πιστοποιείσαι. Έχεις και ασφάλεια. Για το ποδήλατο, η προσπάθεια και μόνο που απαιτείται για να κινηθείς γρήγορα και αποτρέπει πολλούς να βγουν στους δρόμους αλλά και να αναπτύξουν μεγάλες ταχύτητες.

Με τούτα τα ηλεκτροκίνητα και ταχύτητα αναπτύσσεις χωρίς ιδρώτα και καμία εκπαίδευση δεν είναι απαραίτητο να έχεις. Το παίρνει ο πιτσιρικάς και με άγνοια κινδύνου στο φουλ νομίζει πως επειδή μπορεί να ελίσσεται στην κίνηση και ****ώνει επειδή πάει σφαίρα ανάμεσα στα σταματημένα, η πόρτα που θα ανοίξει ή το ταξί που θα του κόψει το δρόμο για να κερδίσει 5 δεύτερα μέχρι το επόμενο φανάρι, θα μπορέσει να τα γλυτώσει.... Αμ δε...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγες ημέρες πριν, με πατίνι, τόλμησα να περάσω από πεζοδρόμιο. Ήμουν παράλληλα της Συγγρού, όποτε δεν είχε πεζούς. Είχα τελειωμένη μπαταρία και πήγαινα με λιγότερα από 10χλμ/ω. Ξαφνικά σφηνωνεται ο εμπροσθιος τροχός και πετάγεται το πίσω μέρος του πατινιου γυρνώντας με το πλάι προς τα εμπρός. Διαπιστώνω πως δύο πλάκες του πεζοδρομίου είχαν χωρίσει και βλέπω στο κενό χώμα, που ήταν μαλακό και μόλις πάτησε η ρόδα χώθηκε μέσα και σφηνωσε. Αν και κοιτούσα, δεν φαινόταν ο κίνδυνος και δεν το προβλεψα.

Ευτυχώς το πεζοδρόμιο ήταν σχεδόν έρημο (γι αυτό ανέβηκα) υπήρξαν όμως συμπτωματικά ένα ζευγάρι διερχόμενο που τους έκοψα το αίμα, ευτυχώς δεν τους πέτυχε το πατίνι γιατί τουλάχιστον θα απολογουμουν, κοτζάμ γάιδαρος και τί να έλεγα.

Δεν έπεσα, αλλά με χτύπησε το πατίνι πίσω στο παπούτσι τόσο σκληρά που παρά το χοντρό αθλητικό παπούτσι παρέλυσε λίγη ώρα το πόδι από τον πόνο διότι πέτυχε αχίλλειο.

Το παραπάνω με πραγματικά λιγότερα από 10χλμ/ω...

Με βολεύει πολύ προσωπικά, δεν το δαιμονοποιώ, αλλά ο κίνδυνος σοβαρού ατυχήματος είναι υπαρκτός και λόγω μικρής διαμέτρου των τροχών σε συνάρτηση με κακούς δρόμους και πεζοδρόμια, πολύ πιο υπαρκτός από όσο με ποδήλατο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα έχουν τα θετικά και τα αρνητικά, προσωπικά είμαι κάτοχος ποδηλάτου φυσικά,  αλλά και ηλεκτρικού σκούτερ ή πατινιού όπως θέλετε πείτε τo οποίο ειναι πιο μεγάλο από Lime και σε όγκο και σε Watt  με διευκολύνει πολύ το έχω για να πηγαίνω από το σπίτι στη δουλειά και αντίστροφα, από εκεί που έκανα με τα πόδια 45' και με τα ΜΜΜ 35' τώρα κάνω 10'-15',χωρίς άγχος να προλάβω λεωφορείο, μετά να κατέβω μετρό μπες βγες στριμωξίδι, ή να πάω με τα πόδια και να σκάσω ιδρωμένος κλπ  φοράμε γάντια κράνος, πάντα και τώρα περιμένω να πάρω κάτι επιγονατίδες. Γενικά αν και 10ιντσες οι ρόδες, είναι επικίνδυνα στους Ελληνικούς δρόμους με τις κακοτεχνίες και αν δε ξέρω το δρόμο παω πολύ αργά. Οπου μπορώ ανεβαίνω πεζοδρόμιο βέβαια τα πεζοδρόμια είναι για τους πεζούς και έχουν προτεραιότητα οπότε πάω αργά και προσεκτικά αν δώ μωρά παιδιά και ηλικιωμένους κατεβαίνω και πάω η από το δρόμο η ποδαράτο. Έχω ακούσει πολλά σχόλια καλά και αρκετές ερωτήσεις στο δρόμο γενικά, έχω θετική αντιμετώπιση, καλά δε θα λείψουν και κοιτάγματα ειρωνίας από κομπλεξάρες. Για εμένα είναι στον κάθε ένα που οδηγεί κάποιο όχημα να αναλογιστεί την ευθύνη που έχει προς τους γύρω του και τον εαυτό του, σε διαφορετικές συνθήκες. Γενικά πάντως θα δεχόμουν οποιοδήποτε χαρακτηρισμό και βρισίδι αν μου προσφέρανε ποδηλατοδρόμο και εγώ πήγαινα από το δρόμο γι' αυτό και σαν ποδηλάτης πρώτα, δε δέχομαι την ερώτηση "που πας" ούτε ειρωνικά σχόλια.   

Επεξ/σία από nosstrom
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 25/3/2019 στις 4:01 ΠΜ, nosstrom είπε

προσωπικά είμαι κάτοχος ποδηλάτου φυσικά, αλλά και ηλεκτρικού σκούτερ ή πατινιού όπως θέλετε πείτε τo οποίο ειναι πιο μεγάλο από Lime και σε όγκο και σε Watt

Ποιό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...