Προς το περιεχόμενο

GeForce vs Radeon : The Battle Of The Eternity


nikos5800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

39 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Με περνάς στο timespy

15757 gpu score έχω. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ο cpu. 

Σιγα το περασμα ρε συ.

Στα περιθώρια λάθους είμαστε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, azazil1190 είπε

Σιγα το περασμα ρε συ.

Στα περιθώρια λάθους είμαστε

Είναι δυνατό κομμάτι bro......είσαι κοντά στα score του επίσης bro @d4ydr33m3r.........ψώνισες κομπλέ σε silicon lottery ,μην το ψάχνεις......θυμάσαι τι μου έλεγες....σιγά την υλοποίηση...θυμάσαι τι σου έλεγα "τζόκερ είναι τι κομμάτι θα σου κάτσει.....στην χειρότερη να ήσουν λίγο κάτω από τις top".....όμως μια χαρά τα καταφέρνει η Black 2080ti....Ωραίος!

45 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Με περνάς στο timespy

15757 gpu score έχω. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ο cpu. 

Thanx που το τσέκαρες man!Εσένα σου κάτσανε εντελώς μουλάρια μνήμες.....Από πυρήνα απλά δυνατός και ο δικός σου!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, BabisTs είπε

Είναι δυνατό κομμάτι bro......είσαι κοντά στα score του επίσης bro @d4ydr33m3r.........ψώνισες κομπλέ σε silicon lottery ,μην το ψάχνεις......θυμάσαι τι μου έλεγες....σιγά την υλοποίηση...θυμάσαι τι σου έλεγα "τζόκερ είναι τι κομμάτι θα σου κάτσει.....στην χειρότερη να ήσουν λίγο κάτω από τις top".....όμως μια χαρά τα καταφέρνει η Black 2080ti....Ωραίος!

 

Ευχαριστώ φιλε! 

Ναι το ξερω οτι ειναι θεμα lottery. Αλλα πηγα βαση λογικής οτι ειναι ενα μη b-chip με μια επαρκής ψυξη.Τελικα καλα μας έκατσε. Κανενα παράπονο 😃

Εντάξει η εβγα ειναι παιδι της nvidia εχει καποια ατου παραπανω.

 

***Δεν με αφήνει το site για "reactions"

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, absoluteblade είπε

https://www.techpowerup.com/253759/nvidia-to-enable-dxr-ray-tracing-on-gtx-10-and-16-series-gpus-in-april-drivers-update

NVIDIA had their customary GTC keynote ending mere minutes ago, and it was one of the longer keynotes clocking in at nearly three hours in length. There were some fascinating demos and features shown off, especially in the realm of robotics and machine learning, as well as new hardware as it pertains to AI and cars with the all-new Jetson Nano. It would be fair to say, however, that the vast majority of the keynote was targeting developers and researchers, as usually is the case at GTC. However, something came up in between which caught us by surprise, and no doubt is a pleasant update to most of us here on TechPowerUp.

Following AMD's claims on software-based real-time ray tracing in games, and Crytek's Neon Noir real-time ray tracing demo for both AMD and NVIDIA GPUs, it makes sense in hindsight that NVIDIA would allow rudimentary DXR ray tracing support to older hardware that do not support RT cores. In particular, an upcoming drivers update next month will allow DXR support for 10-series Pascal-microarchitecture graphics cards (GTX 1060 6 GB and higher), as well as the newly announced GTX 16-series Turing-microarchitecture GPUs (GTX 1660, GTX 1660 Ti). The announcement comes with a caveat letting people know to not expect RTX support (think lower number of ray traces, and possibly no secondary/tertiary effects), and this DXR mode will only be supported in Unity and Unreal game engines for now. More to come, with details past the break.

LVOjy8j7vTRpw1vm_thm.jpg baXANJbTBtwG7rCk_thm.jpg

NVIDIA claims that DXR mode will not run the same on Pascal GPUs relative to the new Turing GTX cards, primarily given how the Pascal microarchitecture can only run ray tracing calculations in FP32 mode, which is slower than what the Turing GTX cards can do via a combination of FP32 and INT32 calculations. Both will still be slower and less capable of hardware with RT cores, which is to be expected. An example of this performance deficit is seen below for a single frame from Metro Exodus, showing the three different feature sets in action.

Qr86CtLnbFWCRcfc_thm.jpg

Dragon Hound, an MMO title shown off before by NVIDIA at CES, will be among the first game titles, if not the very first, to enable DXR support for the aforementioned GTX cards. This will be followed by other game titles that already have NVIDIA RTX support, including Battlefield V and Shadow of the Tomb Raider, as well as synthetic benchmarks including Port Royal. General incorporation into Unity and Unreal engines will help a lot coming forward, and NVIDIA then mentioned that they are working with more partners across the board to get DXR support going. Time will tell how well these implementations go, and the performance deficit coming with them, and we will be sure to examine DXR in the usual level of detail TechPowerUp is trusted for. But for now, we can all agree that this is a welcome move in greatly increasing the number of compatible devices capable for some form of real-time ray tracing, which in turn will enable game developers to focus on implementation as well now that there is a larger market.

DNWPvHgkdyH8uSIm_thm.jpg o07LTV0UGr13gZti_thm.jpg

Ωραία πράγματα. Μπράβο με το dxr και το freesync support έπαιξε ωραία μπάλα η nvidia στις Pascal. Πάμε να δούμε και το performance τώρα σε παιχνίδια με rt on. 

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Οι πασχαλίτσες δεν φτουράνε στο RT.

Τωρα που θα έρθει ο αλλος με το πασχαλινο sli πορδοβολο του θα σου εξηγήσω😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Οι πασχαλίτσες δεν φτουράνε στο RT.

Προφανώς αλλά θέλω να δοκιμάσω. Από fps δεν περιμένω πολλά και με τα 30 σε rt low στο metro σε 1080p ευχαριστημένοι θα είμαστε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Προφανώς αλλά θέλω να δοκιμάσω. Από fps δεν περιμένω πολλά και με τα 30 σε rt low στο metro σε 1080p ευχαριστημένοι θα είμαστε. 

Εγω θέλω να δω η amd πως θα πάει σε dxr μιας και στα χαρτια έχουν παντα δυνατα χαρακτηριστικά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, azazil1190 είπε

Εγω θέλω να δω η amd πως θα πάει σε dxr μιας και στα χαρτια έχουν παντα δυνατα χαρακτηριστικά

Κοντά είμαστε. Σίγουρα θα τα πηγαίνουν καλύτερα. Σίγουρα όχι σαν τις Turing όμως που έχουν rt cores μόνο για Ray tracing. H 1660ti που δεν έχει rt cores θα τσιμπάει αρκετά από dlss οπότε κάπως θα γίνετε δουλειά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, chrisde είπε

Ναι το είδα για αυτό λέω. Με την πρώτη ευκαιρία το περνάω.

Αν δεν έχεις περάσει το προηγούμενο μην το περασεις, αν έχεις περάσει το προηγούμενο πέρνα το.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Arkin είπε

Ωραία πράγματα. Μπράβο με το dxr και το freesync support έπαιξε ωραία μπάλα η nvidia στις Pascal. Πάμε να δούμε και το performance τώρα σε παιχνίδια με rt on. 

Πιο πολύ για να γνωρίσει ο κόσμος το dxr και να γλυκαθεί ώστε να πάρει τις νέες κάρτες  μου φαίνεται!

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/geforce-gtx-ray-tracing-coming-soon/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...