Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 minutes ago, tarantules said:

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα δυστυχώς.Ναι μεν μπορεί ο κανονισμός να σου δίνει το δικαίωμα να το πας για σερβις σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο με την προυπόθεση της χρήσης γνήσιων ανταλλακτικών , αλλά τι γίνεται με τα διαγνωστικά που είτε είναι πανάκριβα να τα αγοράσει ένας μηχανικός ή δεν τα δίνουν οι αντιπροσωπείες; Και καλά να χρειάζεσαι μόνο αλλαγή λαδιών.Αν προκύψει κάποιο πρόβλημα και χρειαστεί να μπει διαγνωστικό , τότε αναγκαστικά θα πας αντιπροσωπεία και όταν πας θα σου πουν : "Καλώς το όμορφο πουλάκι μας...." και θα σε χαϊδέψουν μια χαρά στο ποπάκι σου....

Σωστό αυτό που λες, αλλά υπάρχουν και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία που είναι φθηνότερα από την αντιπροσωπεία.

Νομίζω ότι σε κάθε περίπτωση η αντιπροσωπεία πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή, εκτός κι αν έχεις λεφτά για πέταμα.

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αν ακολουθείς τις οδηγίες συντήρησης της αντιπροσωπείας, σίγουρα θα πάθεις κάτι που θα χρειάζεται τα διαγνωστικά που μόνο αυτοί έχουν. Με τι συμβουλές τους για αραιά διαστήματα συντήρησης, απλως πελατακια μαζεύουν για το μέλλον και για εργασιες πολύ πιο ακριβές από μια αλλαγή λαδιών.

Δημοσ.
Στις 20/1/2019 στις 2:59 ΜΜ, Haldol είπε

Manual έχω. Τον κωδικό για τα διαστήματα αλλαγής λαδιού δεν τον έχει όμως.

Η προδιαγραφή του λαδιού είναι VW 508 00. Οκ, αυτό βρήκαμε τι είναι: πλήρως συνθετικό 0W20. Βρίσκω πολλά λάδια στην αγορά που να καλύπτουν την προδιαγραφή αυτή.

Το manual όμως έχει ένα πινακάκι, που σχετικά με το λάδι, αναφέρει τους κωδικούς QI1 (5.000), QI2 (7.500), QI3 (10.000), QI4 (15.000) και QI6 (σύμφωνα με την ένδειξη). Υποτίθεται ότι πρέπει να βρω στην πινακίδα των στοιχείων του οχήματος έναν από τους κωδικούς αυτούς... αλλά δεν υπάρχει κανένας.

Έχει στο menu του αυτοκινήτου σου για το λάδι . Σου λέει ποσοστό που απομένει για την επόμενη αλλαγή .

Δεν εχω δει καινούργιο αυτοκίνητο που να μην το έχει στο menu 

9 ώρες πριν, Mansora είπε

Ολες οι μετρήσεις και τα τεστ που διαφημιζονται γίνονται βάση του καλύτερου σεναρίου και όχι του χειρότερου και πάντα σε ιδανικές και ελεγχόμενες συνθήκες για να μπορούν οι εταιρείες να αποποιηθούν ευθυνών ρίχνοντας σου το μπαλάκι ότι η χρήση που έκανες δεν συνάδει τις συνθήκες αυτές. Με τη λογική του χειρότερου σεναρίου που λες το λάδι θα βγάζει 30000+ 😛 

Για να σου δώσω μερικά παραδείγματα

Εχεις δει ποτέ μικρότερη κατανάλωση απ την εργοστασιακή; Η αστική κατανάλωση έχει μετρηθεί σε συνθήκες που μοιάζουν περισσότερο με χαλαρή συγγρου απόγευμα παρά με το ποτάμι στις 10 το πρωί, με αλλαγές στις 1800 στροφές και 6η στα 50 χαω. 

Στα crash tests τα συγκρουόμενα  αμάξια πάντα είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένα κάτι που δεν θα γίνει σχεδόν ποτέ real life αφού όταν βλέπεις κάτι να έρχεται πάντα στρίβεις τιμόνι.

Ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα επίσης μετριέται σε ιδανικές συνθήκες με καινούργια λάστιχα κτλ.

 Τέλος ούτε οι ίδιες οι εταιρείες που βγάζουν τα λιπαντικά δεν λένε ότι το τάδε λάδι βγάζει 20 30 40000 χλμ.

Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν διαγνώστη  που σου λένε για το λάδι . Είναι στο menu .

 

Δημοσ.

Στο skoda εχω 8.500 χλμ. Σε 2 μήνες κλείνει 1ο χρόνο οπότε θα πάω καρεντα. 

 

Όταν πριν κάτι μήνες και 4.000 χλμ στο μοτέρ πήγα στον μηχανικό μου (απο τα καλύτερά vw συνέργεια στην αττικη )και του ζήτησα να αλλάξουμε λάδια (έχοντας μαζί μου γνήσιο φίλτρο και λάδια) αρνήθηκε να το κάνει διότι μου είπε ότι θα έχω θέμα με την εγγύηση και μπορούν να καταλάβουν ότι έχει γίνει αλλαγή εκτός δικτύου.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και ξαναλεμε, δεν επηρρεαζεται καμια εγγυηση απο σερβις εκτος αντιπροσωπειας εφόσον υπαρχουν τιμολογια για τα συμβατα ανταλλακτικα, ο μηχανικος ειναι αδειούχος και σφραγιστεί βιβλίο!

ti bullying ειναι αυτό που σας κανει η κουβαγκεν;

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, paylidis είπε

και ξαναλεμε, δεν επηρρεαζεται καμια εγγυηση απο σερβις εκτος αντιπροσωπειας εφόσον υπαρχουν τιμολογια για τα συμβατα ανταλλακτικα, ο μηχανικος ειναι αδειούχος και σφραγιστεί βιβλίο!

 ti bullying ειναι αυτό που σας κανει η κουβαγκεν;

Εν τω μεταξύ, αυτό το «σφραγιστεί βιβλίο» είναι κομματάκι δύσκολο. Από την Karenta έμαθα ότι τα service πλέον καταγράφονται ηλεκτρονικά, δεν υπάρχει το κλασικό βιβλίο service που σημειωνόταν τι έγινε, πότε, έμπαινε σφραγίδα, κλπ.

Θα ρωτησω και στο μηχανικό τι παίζει με την... ηλεκτρονική καταγραφή του service.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Haldol είπε

Εν τω μεταξύ, αυτό το «σφραγιστεί βιβλίο» είναι κομματάκι δύσκολο. Από την Karenta έμαθα ότι τα service πλέον καταγράφονται ηλεκτρονικά, δεν υπάρχει το κλασικό βιβλίο service που σημειωνόταν τι έγινε, πότε, έμπαινε σφραγίδα, κλπ.

Θα ρωτησω και στο μηχανικό τι παίζει με την... ηλεκτρονική καταγραφή του service.

Μπορεις να ζητησεις να σου συμπληρώνουν κανονικα εντυπο βιβλιο σερβις. Το πολυ πολυ να στο χρεώσουν... Τα ίδια ελεγαν και σε εμένα στη bmw (που ειχα βιβλίο αλλα βαριόταν να το συμπληρώσουν και τα καταχωρούσαν μονο ηλεκτρονικά)... Για εμενα μιας και εσυ εθεσες το αρχικο ερώτημα και σου απαντησα ήδη ισχυει εμμονικά το να πας να αλλαξεις λάδια ΟΠΟΤΕ θελεις, πληρώνεις και εχεις το δικαιωμα ακομα και καθε μήνα να τα αλλαζεις, γουστο και καπελο σου. Εαν φοβασαι να πας σε μηχανικό εκτός πηγαινε σε αντιπροσωπεία, δε μπορουν να σου αρνηθούν.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, amagawd είπε

αρνήθηκε να το κάνει διότι μου είπε ότι θα έχω θέμα με την εγγύηση και μπορούν να καταλάβουν ότι έχει γίνει αλλαγή εκτός δικτύου.

Σου είπε και πώς μπορούν να το καταλάβουν?

  • Like 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Σου είπε και πώς μπορούν να το καταλάβουν?

Θα ρωτησουν την ταπα στο καρτερ "αποσφραγιστηκατεεεε????"

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...