NickTG Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δεν πιστεύω εν τω μεταξύ να βάζετε τα λάδια και τα υπόλοιπα αναλώσιμα που προτείνει ο κατασκευαστής. Σίγουρα αφού δεν είναι ικανοί να κρίνουν τα διαστήματα αλλαγής δεν θα είναι ικανοί ούτε για αυτά. 20 hours ago, CMOS_Z said: Για το λαδι/φιλτρο λοιπον και εναν μεσο οδηγο ο καλυτερος χρονος για αλλαγη λαδιων ειναι 1 ετος ή 7 με 10 χιλιαδες χλμ. Το νουμερο αυτο ακουγεται συχνα αλλα δεν ειναι απλα ενα ψυχολογικο οριο. Δεν βγηκε τυχαια αλλα απο μετρησεις σε λαδια που δειχνουν οτι απο αυτα τα χλμ πεφτει η λιπαντικη τους ικανοτητα. Link για τις μετρήσεις?
cabdik Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 37 λεπτά πριν, NickTG είπε Δεν πιστεύω εν τω μεταξύ να βάζετε τα λάδια και τα υπόλοιπα αναλώσιμα που προτείνει ο κατασκευαστής. Σίγουρα αφού δεν είναι ικανοί να κρίνουν τα διαστήματα αλλαγής δεν θα είναι ικανοί ούτε για αυτά. ελπιζω μονο να κατανοεις τις εγραψες....! δεν ξερει ο κατασκευαστης τι φτιαχνει, και ξερεις εσυ κι εγω ...?
Sorath Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Ειρωνικά πρέπει να το λέει. Σχετικά με τα λάδια, δεν μπορούν να σε υποχρεώσουν ή να σου ακυρώσουν εγγύηση λόγω διαφορετικής μάρκας. Σημασία έχουν οι προδιαγραφές και τα standard που καλύπτει το κάθε λάδι. 1
Mansora Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Sorath είπε Επίσης, σημειώστε οτι τα προτεινόμετα χιλιόμετρα αλλαγής, έχουν υπολογιστεί βάση του χειρότερου σεναρίου απο τον κατασκευαστή, οπότε οι θεωρίες περί θερμού κλίματος στην Ελλάδα και λοιποί παράγοντες, έχουν ήδη ληφθεί υπόψιν. Παν μέτρον άριστον κύριοι... Ολες οι μετρήσεις και τα τεστ που διαφημιζονται γίνονται βάση του καλύτερου σεναρίου και όχι του χειρότερου και πάντα σε ιδανικές και ελεγχόμενες συνθήκες για να μπορούν οι εταιρείες να αποποιηθούν ευθυνών ρίχνοντας σου το μπαλάκι ότι η χρήση που έκανες δεν συνάδει τις συνθήκες αυτές. Με τη λογική του χειρότερου σεναρίου που λες το λάδι θα βγάζει 30000+ 😛 Για να σου δώσω μερικά παραδείγματα Εχεις δει ποτέ μικρότερη κατανάλωση απ την εργοστασιακή; Η αστική κατανάλωση έχει μετρηθεί σε συνθήκες που μοιάζουν περισσότερο με χαλαρή συγγρου απόγευμα παρά με το ποτάμι στις 10 το πρωί, με αλλαγές στις 1800 στροφές και 6η στα 50 χαω. Στα crash tests τα συγκρουόμενα αμάξια πάντα είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένα κάτι που δεν θα γίνει σχεδόν ποτέ real life αφού όταν βλέπεις κάτι να έρχεται πάντα στρίβεις τιμόνι. Ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα επίσης μετριέται σε ιδανικές συνθήκες με καινούργια λάστιχα κτλ. Τέλος ούτε οι ίδιες οι εταιρείες που βγάζουν τα λιπαντικά δεν λένε ότι το τάδε λάδι βγάζει 20 30 40000 χλμ.
davarisx Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, cabdik είπε παιδες, επειδη ακουω το κοντο και το μακρυ του καθενος, δεν ενδιαφερει καθολου τι θα κανετε προσωπικα ο καθενας στο αυτοκινητο του. οταν αγοραζεις καινουριο αυτοκινητο και εχει εγγυηση, θα παει στην επισημη αντιπροσωπεια για τα σερβις, και θα παει οταν και οποτε λενε οι οδηγιες του εργοστασιου. και θα μπουν τα λαδια και τα αναλωσιμα που λεει το εργοστασιο. κι αυτο θα γινει για εναν απλουστατο λογο. γιατι το αυτοκινητο ειναι στην εγγυηση και την ευθυνη της συντηρησης την εχει η αντιπροσωπεια. αρα ο,τιδηποτε συμβει, ειτε απο λαδια, ειτε απο φιλτρα, ειτε απο δικη τους υπαιτιοτητα, ειναι και δικη τους ευθυνη. εαν τωρα, καποιος αποφασισει οτι θελω να αλλαξω λαδια στα 5000χλμ και θελω αλλη μαρκα λαδιων, δεν ειναι σιγουρο οτι θα συνεχισει να τον καλυπτει η εγγυηση...!! οποτε την ευθυνη την εχει ο ιδιοκτητης, αν συμβει κατι..!! δεν μπορεις να πας στην αντιπροσωπεια και να τους πεις για παραδειγμα, βαλε μου MOTUL αντι για SELENIA γιατι τα θεωρω καλυτερα. οταν η εταιρεια συστηνει SELENIA....!!! Φίλε μου καλά κάνεις και ακολουθείς ότι λέει ο κατασκευαστής. Μην σου φανεί παράξενο ομως όταν λήξει η εγγύηση και έχεις 80.000 γιατί σου καίει λάδια και θα πας για short block.παραδειγματα πολλά από Vag και auris.το λάδι είναι η ζωή του κινητήρα. Οι καινούργιοι κινητήρες είναι πολύ πιο ευαίσθητοι από τους παλιούς λόγο κραμάτων. Οι παλιοί μέχρι και το 99 το block ήταν από μαντέμι και δεν παθαίναν τίποτα.οταν βγήκε η ευρωπαϊκή νομοθεσία περί ανακύκλωσης αυτοκινήτων το γύρισαν όλοι στο αλουμίνιο και άρχισαν τα προβλήματα.
moure Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 42 λεπτά πριν, Mansora είπε Τέλος ούτε οι ίδιες οι εταιρείες που βγάζουν τα λιπαντικά δεν λένε ότι το τάδε λάδι βγάζει 20 30 40000 χλμ. Δεν ισχύει αυτό.https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html#oww:/api/v1/oww/101/GRC/ENG/1/03335571031d065c/a534d6ae2a8bfff6/b5ec89ef9db9f48a5fcff9ace158f344/ Εδώ η liqui moly προτείνει ακριβώς ότι και ο κατασκευαστής,30.000 χλμ σε νορμαλ συνθήκες (που δεν είναι νορμαλ αλλά σχεδόν ανεφικτες) και 15.000 στις δύσκολες συνθήκες που ομως είναι η νορμαλ χρήση ενός αυτοκινήτου αφού και στην κίνηση θα οδηγείς και με υψηλές θερμοκρασίες.
sargus Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 6 λεπτά πριν, moure είπε Εδώ η liqui moly προτείνει ακριβώς ότι και ο κατασκευαστής,30.000 χλμ σε νορμαλ συνθήκες (που δεν είναι νορμαλ αλλά σχεδόν ανεφικτες) και 15.000 στις δύσκολες συνθήκες που ομως είναι η νορμαλ χρήση ενός αυτοκινήτου αφού και στην κίνηση θα οδηγείς και με υψηλές θερμοκρασίες. Και αυτό εδώ το κομμάτι είναι που τα λέει όλα σχετικά με αυτό που κουβεντιάζουμε. Δεν είναι νορμαλ οι συνθήκες ακραίας ζέστης και κυκλοφοριακού πανικού που βιώνουμε οπότε παιδιά αλλάζετε τα λαδάκια σας νωρίτερα για καλύτερη μακροζωία! 1
palawiaris Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Πριν κανα μήνα + είχα αλλάξει λάδια και ξέπλυμα μαζί, στο αυτόματο σαζμάν. Η διαφορά με πριν είναι μπορώ να πω αρκετά μεγάλη. Στην αντιπροσωπεία, και στο εγχειρίδιο γράφουν ότι δεν πρέπει να αλλαχτούν ποτέ. Και στα λάδια.Κάθε 10000 χλμ αλλαγή.
turbat0s Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 10 λεπτά πριν, palawiaris είπε Πριν κανα μήνα + είχα αλλάξει λάδια και ξέπλυμα μαζί, στο αυτόματο σαζμάν. Η διαφορά με πριν είναι μπορώ να πω αρκετά μεγάλη. Στην αντιπροσωπεία, και στο εγχειρίδιο γράφουν ότι δεν πρέπει να αλλαχτούν ποτέ. Και στα λάδια.Κάθε 10000 χλμ αλλαγή. Ποιό αμάξι? Πόσο στοίχισε?
palawiaris Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 200 ευρώ σε peugeot 508 sw gt. με 126000 χλμ. Γερμανία όμως. 1
cabdik Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, davarisx είπε Φίλε μου καλά κάνεις και ακολουθείς ότι λέει ο κατασκευαστής. Μην σου φανεί παράξενο ομως όταν λήξει η εγγύηση και έχεις 80.000 γιατί σου καίει λάδια και θα πας για short block.παραδειγματα πολλά από Vag και auris.το λάδι είναι η ζωή του κινητήρα. Οι καινούργιοι κινητήρες είναι πολύ πιο ευαίσθητοι από τους παλιούς λόγο κραμάτων. Οι παλιοί μέχρι και το 99 το block ήταν από μαντέμι και δεν παθαίναν τίποτα.οταν βγήκε η ευρωπαϊκή νομοθεσία περί ανακύκλωσης αυτοκινήτων το γύρισαν όλοι στο αλουμίνιο και άρχισαν τα προβλήματα. επειδη, συνηθως, οταν λεει καποιος κατι, ολοι εχουν την εντυπωση οτι ειναι και υπερμαχος, θα σου πω οτι εισαι εντελως λαθος, στην περιπτωση μου. δεν τηρω τιποτα απο οτι λεει ο κατασκευαστης, πλην ορισμενων γενικων κατευθυνσεων. δεν εχω καινουριο αμαξι, και μαλλον ουτε προκειται να παρω, για πολλους λογους. το τι κανω εγω ομως, δεν παιζει κανεναν ρολο. ο καθενας μας οταν αγοραζει αυτοκινητο, μπορει να του βαλει φωτια και να το καψει. δικα του τα λεφτα, δικαιωμα του ειναι. ομως οταν εχεις μια εγγυηση και θες να σε καλυπτει, εισαι υποχρεωμενος να τηρεις καποιες προυποθεσεις. μια βασικη απο αυτες, ειναι να πηγαινεις το αυτοκινητο στην αντιπροσωπεια, για "επισημα" σερβις. αρα δεν μπορεις εσυ να βαλεις ο,τι θες, αλλα ο,τι λεει ο κατασκευαστης. αν ομως, δεν σε ενδιαφερει το θεμα "εγγυηση" και πεις οτι εγω θα συντηρησω το αμαξι μου, οπως νομιζω εγω, παλι δικαιωμα σου ειναι. αλλα αν τυχει κατι μεσα στην εγγυηση, να ξερεις οτι μαλλον ισως να μην σε καλυψει η εταιρεια. και να αναγκαστεις να τα πληρωσεις απο τσεπη σου, με την σαφεστατη αιτιολογηση, οτι αφου δεν κανατε τα σερβις και τους ελεγχους στην επισημη αντιπροσωπεια, δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να σας καλυψουμε...!!
alkis13 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 4 ώρες πριν, NickTG είπε Δεν πιστεύω εν τω μεταξύ να βάζετε τα λάδια και τα υπόλοιπα αναλώσιμα που προτείνει ο κατασκευαστής. Σίγουρα αφού δεν είναι ικανοί να κρίνουν τα διαστήματα αλλαγής δεν θα είναι ικανοί ούτε για αυτά. Link για τις μετρήσεις? Αααα ναι ο κατασκευαστής, αυτός δεν είναι που δίνει τις καταναλώσεις; Στις οποιες, ολοι μας λέμε ότι, εε, ενταξει θα ειναι 2-3lt παραπανω ανα 100. Και αν ακομα ειναι τελειες οι συνθηκες και βγαινουν αυτες οι μετρησεις, ποιος σου λεει, οτι στον υπολογισμο της αλλαγης χλμ, δεν τα εχουν υπολογισει με ιδανικές συνθήκες; Με ξεκίνημα του αυτοκινήτου μετά από 5' σε κάθε εκκίνηση, με θερμοκρασίες εκκίνησης όπου είναι στα όρια του λαδιου, και χωρις κινηση, και ωρες λειτουργιας του κινητηρα. Εχει διαφορα η μια ωρα στη κίνηση, και η μια ώρα εν κινήσει; Ο χιλιομετρητής δε τα γράφει αυτά. Οπότε με απλά λόγια, για να είσαι καλυμμένος εφόσον οι αλλαγες ειναι ανα χλμ και οχι ανα ωρες λειτουργιας κινητηρα, τα αλλαζεις στο μισο για να εισαι ενταξει. Μετα τα 2 χρονια που δινει η VW, ή τα 5 που δινουν αλλες εταιριες, δε θα σου πληρωσει κανενας φθαρμένα ελατήρια και καπάκι, ούτε την διαφορά στην αύξηση τις κατανάλωσης. Με παράδειγμα: 80χλμ εθνικό- μεση ταχύτητα 80χλμ/ω -ένδειξη χιλιομετρητή 80 -ώρες λειτουργίας 1 15χλμ στη πόλη/κίνηση-μέση ταχύτητα 7 χλμ/ω- ένδειξη χιλιομετρητή 15 -ώρες λειτουργίας 2 Ναι θα αλλάξεις σε λεωφορείο ΚΤΕΛ, τα λάδια σε πολλά πολλά χιλιόμετρα. Σε ΙΧ, εφόσον δεν ειναι κτελ για να είσαι μόνο στον εθνικό, σε λιγότερα από όσα προτείνουν. 1
NickTG Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Στα λόγια μου έρχεσαι! Ποιος μας λέει πως δεν έχουν επιλέξει τα λάδια και τα αναλώσιμα αυτά που αργά αλλά σταθερά καταστρέφουν τον κινητήρα μας? Θεωρώ καλύτερο να κάνουμε για όλα δοκιμές από την αρχή ώστε να διαλέξουμε τα καλύτερα και άσε τους να γράφουν ότι θέλουν. Εν τω μεταξύ υπάρχουν αμάξια που λαμβάνουν υπόψιν αυτά που λες ενώ και οι κατασκευαστές το κάνουν στα manuals. Αλλά προφανώς λένε ψέματα. 1
nikko_ Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, cabdik said: ομως οταν εχεις μια εγγυηση και θες να σε καλυπτει, εισαι υποχρεωμενος να τηρεις καποιες προυποθεσεις. μια βασικη απο αυτες, ειναι να πηγαινεις το αυτοκινητο στην αντιπροσωπεια, για "επισημα" σερβις. αρα δεν μπορεις εσυ να βαλεις ο,τι θες, αλλα ο,τι λεει ο κατασκευαστης. αν ομως, δεν σε ενδιαφερει το θεμα "εγγυηση" και πεις οτι εγω θα συντηρησω το αμαξι μου, οπως νομιζω εγω, παλι δικαιωμα σου ειναι. αλλα αν τυχει κατι μεσα στην εγγυηση, να ξερεις οτι μαλλον ισως να μην σε καλυψει η εταιρεια. και να αναγκαστεις να τα πληρωσεις απο τσεπη σου, με την σαφεστατη αιτιολογηση, οτι αφου δεν κανατε τα σερβις και τους ελεγχους στην επισημη αντιπροσωπεια, δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να σας καλυψουμε...!! Υπάρχει ευρωπαϊκός κανονισμός που λέει ότι δεν χάνεις την εγγύηση αν κάνεις σέρβις ή/και επισκευές σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο (ούτε καν αντιπροσωπεία δηλαδή) χρησιμοποιώντας γνήσια (ή ακόμη και εφάμιλλα) ανταλλακτικά ή αναλώσιμα. Απλά πρέπει να σου σφραγίσει το βιβλιαράκι και να έχεις τα τιμολόγια για να μπορείς να το αποδείξεις. Είναι γνωστό ότι οι αντιπροσωπείες ρουφάνε το αίμα των πελατών στα σέρβις, οπότε ο καθένας πρέπει να κοιτάζει το συμφέρον του κι όχι να φοβάται το τι λέει ο κάθε αδαής ή και κακόβουλος πωλητής. Αυτό απαντάει και στο ερώτημα του OP, ο οποίος έτσι κι αλλιώς φαίνεται να έχει αποφασίσει να αλλάξει λάδια στα 5.000 χλμ. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2019 από nikko_ 1
tarantules Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 44 λεπτά πριν, nikko_ είπε Υπάρχει ευρωπαϊκός κανονισμός που λέει ότι δεν χάνεις την εγγύηση αν κάνεις σέρβις ή/και επισκευές σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο (ούτε καν αντιπροσωπεία δηλαδή) χρησιμοποιώντας γνήσια (ή ακόμη και εφάμιλλα) ανταλλακτικά ή αναλώσιμα. Απλά πρέπει να σου σφραγίσει το βιβλιαράκι και να έχεις τα τιμολόγια για να μπορείς να το αποδείξεις. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα δυστυχώς.Ναι μεν μπορεί ο κανονισμός να σου δίνει το δικαίωμα να το πας για σερβις σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο με την προυπόθεση της χρήσης γνήσιων ανταλλακτικών , αλλά τι γίνεται με τα διαγνωστικά που είτε είναι πανάκριβα να τα αγοράσει ένας μηχανικός ή δεν τα δίνουν οι αντιπροσωπείες; Και καλά να χρειάζεσαι μόνο αλλαγή λαδιών.Αν προκύψει κάποιο πρόβλημα και χρειαστεί να μπει διαγνωστικό , τότε αναγκαστικά θα πας αντιπροσωπεία και όταν πας θα σου πουν : "Καλώς το όμορφο πουλάκι μας...." και θα σε χαϊδέψουν μια χαρά στο ποπάκι σου.... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα