Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αλλαγή λαδιών, ότι λέει το εργοστάσιο/αντιπροσωπία, εκτός και αν τρέχεις σε αγώνες. Αν ξεχάσεις να τα αλλάξεις κάποια στιγμή θα ανάψει το λαμπάκι του service... Όσοι αλλάζετε λάδια κάθε 3000-5000km, να μη κάνετε μισές δουλειές, πρέπει ταυτόχρονα να αλλάζεται και τα λάστιχα, το ψυκτικό υγρό, τα φρένα, την αντλία καυσίμου, τα μπουζί, και τους πολλαπλασιαστές. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2019 από Επισκέπτης
AristidisZ Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Μέση λύση πάντως δεν έχω δει από κανέναν Είτε στις 3000 λένε κάποιοι, είτε στις 30000 κάποιοι άλλοι... 1
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Το να αλλαζεις λάδια μηχανής νωρίτερα απο οτι λέει ο κατασκευαστής δεν έχει καμμία αρνητικη επίδραση στο κινητήρα παρά μονο στη τσέπη. Προσωπικά αν έλεγε κάθε 30.000χλμ θα τα αλλαζα κάπου ανάμεσα στα 20 με 25.000χλμ.
AristidisZ Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, jmmys είπε Το να αλλαζεις λάδια μηχανής νωρίτερα απο οτι λέει ο κατασκευαστής δεν έχει καμμία αρνητικη επίδραση στο κινητήρα παρά μονο στη τσέπη. Προσωπικά αν έλεγε κάθε 30.000χλμ θα τα αλλαζα κάπου ανάμεσα στα 20 με 25.000χλμ. Βασικά δε ξέρω τι χρήση κάνει ο καθένας, αλλά νομίζω ότι πλέον πάνω κάτω όλοι οι κατασκευαστές σου λένε μια φορά το χρόνο αλλαγή Εάν κάνεις π.χ. κάνα 1000άρι max το μήνα δε βλέπω λόγο γιατί θα πρέπει να τα αλλάξεις στις 5000 χλμ όταν ο κατασκευαστής σου λέει 30000... Και εγώ πάντως αν έκανα 2500 χλμ το μήνα δε θα τα άλλαζα σε ετήσια βάση, από την άλλη πάντως σίγουρα δε θα τα άλλαζα και κάθε δίμηνο (στα 5000)... Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2019 από AristidisZ
Liverpool89 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Ασχετα με το τι λεει ο κατασκευαστής του αμαξιου, πρεπει να αναρωτηθειτε τι μαρκα λαδια μπορει να εβαλε, πχ αν εβαλε motul και εχουν διάρκεια ζωης 15.000χλμ τα αλλαζεις στις 10-12κχλμ. Όμως εφόσον σχεδον ολα τα καινουργια αμαξια εχουν τουρμπο και παιζουν σε άλλα ιξώδες μικροτερα, επρεπε να εχουν μικροτερο χρονικο διαστημα αλλαγης. Εδω στα λαδια του σασμαν που δεν αλλαζονται σχεδον ποτε(υπάρχει ενα οριο συγκεκριμένων ωρων φυσικα( λογο μεγαλου ιξώδες. Οταν ειναι καινουργιο το αμαξι, λογο ρινισματων κλπ, πρεπει να αλλαχτουν, μετα τα ξεχνας. Εγω εχω μια απορια πες οτι ακολουθεις το πλανο τις αντιπροσωπείας και πας στις 30.000 για αλλαγη, αν λειπει πανω απο 1 λιτρο λαδι οοια θα ναι η δικαιολογια τους; Ε ολα τα καινούργια καινε; Τα λαδι εκτος την λιπανση στον κινητηρα, ψυχει κιολας. Οι αντιπροσωπείες επρεπε να εχουν οδηγιες αναλογα με την χωρα που βρισκεται το αμαξι, δεν μπορει ο νορβηγος να εχει τα ιδια στανταρ σε ιδιοτητες ψυκτικου λαδιου το χειμωνα/καλοκαίρι με καποιον που ζει σε θερμοτερα μερη 1
Joshua21 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, Liverpool89 είπε Εγω εχω μια απορια πες οτι ακολουθεις το πλανο τις αντιπροσωπείας και πας στις 30.000 για αλλαγη, αν λειπει πανω απο 1 λιτρο λαδι οοια θα ναι η δικαιολογια τους; Ε ολα τα καινούργια καινε; Απλά θα σου δείξει στο user manual το σημείο που λέει πόση κατανάλωση λαδιού είναι αποδεκτή, συνήθως γράφουν για μέχρι και 1 λίτρο ανά 1.000 χλμ. 1
karaLRS Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 3 ώρες πριν, whoose είπε Είστε σοβαροί ρε παιδιά; Αφήνετε τα λάδια ή σκέφτεστε να τα αφήσετε στα 30k? Λάδι είναι παιδιά και χάνει τις ιδιότητές του. Nissan Almera 1998 μοντέλο 1400 κυβικών με 350.000 χιλιόμετρα στη πλάτη Η μηχανή είναι σαν καινούργια, δεν καίει ούτε ένα γραμμάριο λάδι και τελικιάζει στα 195 σε κατηφόρα στην εθνική ακόμη και σήμερα, με 350.000 και στα 180 σε ευθεία. Πως; Με αλλαγή λαδιών πάντα κάθε 3.000 χιλιόμετρα, με λάδι 15-50 Castrol σε όλη τη διάρκεια της ζωής του. Εκτός αν δεν είχε ο πατέρας μου χρήματα που το άφηνε κάποια φορά μέχρι 5-7k αλλά ελάχιστες φορές. Ο κινητήρας είναι σίγουρο ότι θα φθάσει τα 500.000 χιλιόμετρα και θα πηγαίνει ακόμη. Και δεν δέχομαι κανέναν που θα μου πει ότι πετάω τα λεφτά μου, γιατί στη πράξη το αυτοκίνητο (τουλάχιστον η μηχανή του) είναι σαν καινούργια και σαν να μην πέρασε μια μένα. Α και κάτι ακόμη, ο κινητήρας δεν στροφάρει πάνω από τις 3k ποτέ (στις αλλαγές ταχύτητας) εκτός από τα τελικιάσματα. αλήθεια τώρα; λάδια ανά 3000 χιλιόμετρα σε Nissan Almera του 98; λάστιχα κάθε πότε; 180 με αλμερα του 98; το ότι αλλάζεις λάδια δεν το κάνει ασφαλέστερο.
primeragt Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 4 ώρες πριν, The_Judas είπε Εντάξει μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Αν και πάλι με 116 αλλαγές λαδιών, θα έπρεπε να μετράω και χαμένες εργατώρες στην εξίσωση Εγώ στο δικό μου κάθε χρόνο το πηγαίνω εδώ και 10 χρόνια αλλά δεν κάνω πολλά χλμ, γύρω στα 10.000/έτος. Επίσης πολύ γελάω ότι βλέπω ορισμένους που βάζουν πανάκριβα λάδια super/sport/racing σε αυτοκίνητα 20ετίας και νομίζουν ότι το αμάξι πάει καλύτερα! και επιμένουν μάλιστα ότι είδαν διαφορά. Ας ειχες 2 οργανακια μεσα με πιεση και θερμοκρασια λαδιου και θα εβλεπες αμεσα διαφορες στα διαφορα λαδια και θα εκλαιγες με μερικα που υπαρχουν εκει εξω.
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, karaLRS είπε αλήθεια τώρα; λάδια ανά 3000 χιλιόμετρα σε Nissan Almera του 98; λάστιχα κάθε πότε; 180 με αλμερα του 98; το ότι αλλάζεις λάδια δεν το κάνει ασφαλέστερο. ναι φίλε μου γιατί δεν υπάρχει ούτε ένα ευρώ για καινούργιο. Και τα αξίζει και με το παραπάνω τα 30 ευρώ (για τρία λίτρα που παίρνει) που δίνω σε κάθε αλλαγή. Βρες μου εσύ μεταχειρισμένο τόσο χρονών με τέτοιον κινητήρα σαν το δικό μου .... Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2019 από Επισκέπτης
trabakoulis Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 9 ώρες πριν, Nikosmile είπε Αλλαγή λαδιών, ότι λέει το εργοστάσιο/αντιπροσωπία, εκτός και αν τρέχεις σε αγώνες. Αν ξεχάσεις να τα αλλάξεις κάποια στιγμή θα ανάψει το λαμπάκι του service... Όσοι αλλάζετε λάδια κάθε 3000-5000km, να μη κάνετε μισές δουλειές, πρέπει ταυτόχρονα να αλλάζεται και τα λάστιχα, το ψυκτικό υγρό, τα φρένα, την αντλία καυσίμου, τα μπουζί, και τους πολλαπλασιαστές. μπραβο ρε. και αλλος εξυπνακιας. διαβασες ολα τα σχολια?
davarisx Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Επειδή είμαι και εγώ στην ίδια μοίρα έχω να πω τα εξής. Εγώ έχω το astra K σε diesel και η αντιπροσωπεία λέει κάθε 30,000 τα λάδια.ειναι μεγάλο λάθος αυτό.κανονικα τα λάδια πάνε με ώρες και όχι χλμ και εφόσον κίνησε στο λεκανοπέδιο τα 30,000 στην πραγματικότητα είναι επί 3 με τα σταματά ξεκινά.το τι λέει ο κατασκευαστής εμένα δεν με ενδιαφέρει.πας στην αντιπροσωπεία αγοράζεις μόνος σου τα λάδια και το φίλτρο και μετά πας σε ένα συνεργείο έξω και στα αλλάζει.φυσικα ανά 30.000 η χρόνο το πας στην αντιπροσωπεία για να βάλουν την σφραγίδα τους και να είσαι οκ. Γνώμη μου κάθε 10.000χλμ πεταμα και καινούργια.θα έχεις κινητήρα για μια ζωή.
PillShovel Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Πρώτον, η εργοστασιακη εγγύση ισχύει στο ακεραιο εφοσον ειναι ενημερωμένο το βιβλιο σέρβις, και φυσικά τα σερβις αυτα να γίνονται. Δευτερον, στα παλια αμερικανικα αυτοκινητα υπήρχε μετρητης καυσίμου που καταναλώνονταν και βαση αυτου γινοταν η αλλαγή λαδιου, πράγμα που ειναι και το πιο σωστό. Ενα αυτοκινητο στην πόλη με σταματα ξεκίνα ισως να χρειαστει να αλλάξει τα λαδάκια και τα φίλτρα του στα 5000 χλμ σε σχέση με ένα ταξιδιάρικο που μπορείς να τα κρατησεις και μέχρι 12000 το πολύ Κάνω αλλαγή λαδιου κάθε 7500 χλμ. Μετα απο 250000 χλμ χρειαστηκε να αλλάζω το λαστιχάκι του ψευτοκάπακου γιατι ξεράθηκε μετα απο 10 χρόνια, ειχε μια υποψία σταξίματος λαδιου. Ο μαστορας οταν ανοιξε το καπάκι, τρελάθηκε με το πόσο καθαρός ηταν ο κινητήρας,κυριολεκτικά μηδεν φθορά, και μηδέν συσσωρευση μάκας πάνω στους εκκεντροφόρους, σε πλήρη αντιθεση με ένα VAG που άλλαζε λάδια καθε 20000 με 150000 χλμ στο κοντερ, στο οποίο ολος ο χωρος στους εκκεντροφόρους ηταν λές και τον ειχες αλέιψει με μαζουτ. Χωρια που σε πρόσφατη δυναμομέτρηση, ο κινητήρας απο τα 115 άλογα που δηλώνει ο κατασκευαστης έδειξε 112 στο δυναμόμετρο, λές και ειναι καινούριος μετά από τοσα χιλιόμετρα.Οπότε τα 40 ευρώ μιας αλλαγής λαδιών δεν ειναι τίποτα μπροστα στην μακροζωία του μοτέρ.
Mansora Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Όσο και να να είναι ρονταρισμενος ένας κινητήρας στον πάγκο παντα στα λάδια της πρώτης τοποθέτησης υπάρχει λίγο γρεζι και καλό είναι να τα αλλάζεις πολύ νωρίς 3-5000 χλμ και γι αυτά τα χιλιόμετρα να μην πιέζεις πολύ το αμάξι. Τα 30000 χλμ που διαφημίζουν οι εταιρείες είναι συνηθως μετρήσεις σε ιδανικό περιβάλλον για να ικανοποιήσουν τον κόσμο που αγοράζει αμάξι με βάση τα spec λες και παίζει υπέρτατου και να δείξουν πιο evo friendly πρόσωπο. Οι θερμικοί κύκλοι δεν έχουν καμία σχέση σε εργοστασιακές και real time μετρήσεις. Για μένα το ιδανικό είναι 8-9000 χλμ εκτός αν έχεις βαρύ πόδι όποτε πρέπει να μειώσεις το χρόνο αλλαγής. 1
Sorath Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Έχω διαβάσει άρθρο που μετέφερε λόγια εργοστασιακού μηχανικού της Honda, που έλεγε να μην βιάζοντε οι κάτοχοι αυτοκινήτων αυτής της μάρκας να αλλάξουν τα εργοστασιακά λάδια, καθώς αυτά διαφέρουν απο αυτά του εμπορίου και περιέχουν ειδικά πρόσθετα ακριβώς για τις πρώτες ώρες λειτουργίας του μοτέρ. Η δική μου άποψη είναι οτι έχει ριζωθεί η ιδέα της συχνής αλλαγής λαδιών απο τα παλαιότερα χρόνια. Πλέον με τα νέα κράματα και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται, καθώς και με τα λάδια που κι αυτά έχουν εξελιχθεί, οι αλλαγές πλέον γίνονται πολύ πιο αραιά. Επίσης, σημειώστε οτι τα προτεινόμετα χιλιόμετρα αλλαγής, έχουν υπολογιστεί βάση του χειρότερου σεναρίου απο τον κατασκευαστή, οπότε οι θεωρίες περί θερμού κλίματος στην Ελλάδα και λοιποί παράγοντες, έχουν ήδη ληφθεί υπόψιν. Παν μέτρον άριστον κύριοι... Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2019 από Sorath 1
cabdik Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) παιδες, επειδη ακουω το κοντο και το μακρυ του καθενος, δεν ενδιαφερει καθολου τι θα κανετε προσωπικα ο καθενας στο αυτοκινητο του. οταν αγοραζεις καινουριο αυτοκινητο και εχει εγγυηση, θα παει στην επισημη αντιπροσωπεια για τα σερβις, και θα παει οταν και οποτε λενε οι οδηγιες του εργοστασιου. και θα μπουν τα λαδια και τα αναλωσιμα που λεει το εργοστασιο. κι αυτο θα γινει για εναν απλουστατο λογο. γιατι το αυτοκινητο ειναι στην εγγυηση και την ευθυνη της συντηρησης την εχει η αντιπροσωπεια. αρα ο,τιδηποτε συμβει, ειτε απο λαδια, ειτε απο φιλτρα, ειτε απο δικη τους υπαιτιοτητα, ειναι και δικη τους ευθυνη. εαν τωρα, καποιος αποφασισει οτι θελω να αλλαξω λαδια στα 5000χλμ και θελω αλλη μαρκα λαδιων, δεν ειναι σιγουρο οτι θα συνεχισει να τον καλυπτει η εγγυηση...!! οποτε την ευθυνη την εχει ο ιδιοκτητης, αν συμβει κατι..!! δεν μπορεις να πας στην αντιπροσωπεια και να τους πεις για παραδειγμα, βαλε μου MOTUL αντι για SELENIA γιατι τα θεωρω καλυτερα. οταν η εταιρεια συστηνει SELENIA....!!! Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2019 από cabdik
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα