Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Καλα το γεγονος οτι ηταν ολομαυρα μαλλον οφειλεται στο οτι ειναι diesel. Το οτι το εκαψε επισης ειναι φυσιολογικο. Επισης, πως γινεται να εκαψε πανω απο ενα λιτρο ; Μηπως ο δεικτης ειχε πεσει περιπου κατα 1/5 μεταξυ min και max ;

Αμ ελα που δεν είναι ντίζελ. Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ. Πως γίνεται να έχει κάψει τόσο λάδι. Το πρωί το άφησε στην αντιπροσωπεία δεν ξέρω αν του έχουν απάντησει ακόμα 

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αμ ελα που δεν είναι ντίζελ. Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ. Πως γίνεται να έχει κάψει τόσο λάδι. Το πρωί το άφησε στην αντιπροσωπεία δεν ξέρω αν του έχουν απάντησει ακόμα 

Έχουν γραφτεί και χιλιοειπωθεί πράγματα για τα διαστήματα σέρβις που όσο πάνε και μεγαλώνουν. Το μόνο που δεν έχουμε δει ακόμα είναι lifetime λαδια κινητήρα....

Ολο αυτό το γαϊτανάκι των εταιρειών που ανοίγουν τα διαστήματα γίνεται για έναν απλό λόγο (και όχι δεν είναι για να χαλάνε τα αμάξια): για να είναι πιο δελεαστικά σε εταιρείες ενοικιάσεως, leasing αλλά και τους ευρωπαίους που κοιτάνε κόστος συντήρησης σε βάση πενταετίας (που θα τα δώσουν και θα πάρουν άλλο καινουργιο). 

Δεν έχει καμία λογική για εμένα πχ που κάνω 8-9 χιλιάδες χλμ το χρόνο όποτε για να πίασω πχ τις 30000 θέλω 3.5 χρόνια. 

Επίσης δεν έχει καμία λογική ο παραλληλισμός που γίνεται με τις συνθηκες της υπόλοιπης Ευρώπης με αυτές της Ελλάδας. Ίδια καταπόνηση έχουν τα λαδια στη Γερμανία που η θερμοκρασία ξεπερνά τους 25 βαθμούς μάξιμουμ ένα μήνα το χρόνο και ίδια στην Ελλάδα που επι 3 μήνες βαράει 37+; Ή είναι ίδια η καταπόνηση στο οδικό δίκτυο της Γερμανίας και στον κηφισο που μπλοκάρει δίχως αύριο σχεδόν κάθε μέρα; Και προσοχή Ε, διάβασα πιο πάνω λαδια 0-20!!!

 

τεραστιο λάθος λοιπόν να ακολουθείται το πλανο που προτείνουν οι εταιρείες αν θέλετε να κρατήσετε το αμάξι. Τεράστιο λάθος και του αδερφού σου που άφησε τα λαδια 18000 χλμ. Τεράστιο λάθος και σε οποιον πιστεύει ότι δε χρειάζεται αλλαγή λαδιών σε καινουργιο αμάξι στις 3000 ή έστω 5000 χλμ...

τελος επι του αρχικού θέματος δεν έχει δικαίωμα η αντιπροσωπεία να σου αρνηθεί αλλαγή λαδιών πριν τα προτεινόμενα χλμ και φυσικά ούτε η εγγύηση σου επηρεάζεται επειδή έκανες και ενδιάμεση αλλαγή αυτά είναι κουφαμαρες. Η μόνη περίπτωση να στο αρνηθεί είναι εάν είσαι σε πλανο δωρεαν σέρβις που εκεί θα σου πει το πλανο λέει Χ χλμ ή τάδε χρονικό διάστημα. Εάν τα πληρώσεις δικαίωμα σου είναι να τα αλλάζεις ακόμα και κάθε εβδομάδα που λέει ο λόγος...

  • Like 5
Δημοσ.

επισης ΑΛΛΟ πραγμα η αλλαγη λαδιων και ΑΛΛΟ πραγμα το συμπληρωμα. εννοειται πως συμπληρωνεις λαδι ΜΕΧΡΙ την επομενη αλλαγη οποτε και αν ειναι αυτη.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, paylidis είπε

Τεράστιο λάθος και του αδερφού σου που άφησε τα λαδια 18000 χλμ. Τεράστιο λάθος και σε οποιον πιστεύει ότι δε χρειάζεται αλλαγή λαδιών σε καινουργιο αμάξι στις 3000 ή έστω 5000 χλμ...

Μπορείς αν έχεις όρεξη να μου αναλύσεις γιατί χρειάζεται αλλαγή; γιατί πρέπει να αλλάξουμε λάδια σε 3000 χιλιόμετρα (2 μήνες από την  αγορά).

Ρινίσματα; Διαφορετικά λάδια;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, trabakoulis είπε

επισης ΑΛΛΟ πραγμα η αλλαγη λαδιων και ΑΛΛΟ πραγμα το συμπληρωμα. εννοειται πως συμπληρωνεις λαδι ΜΕΧΡΙ την επομενη αλλαγη οποτε και αν ειναι αυτη.

Εννοείται πως αν έχεις απώλειες συμπληρώνεις, αλλα δε βλέπω πως δικαιολογείται το  1 χαμένο λίτρο ανάμεσα στα σερβις σε αυτοκίνητο-κουτα. Εγώ στο Leon με τον ταπεινο 1.2 tsi, κάθε 8.000 τα αλλάζω πάντα, αλλα εγώ έχω και μπατζανάκη μηχανικό, πληρώνω μόνο τα ανταλλακτικά :P

Επεξ/σία από papp0us
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, karaLRS είπε

Μπορείς αν έχεις όρεξη να μου αναλύσεις γιατί χρειάζεται αλλαγή; γιατί πρέπει να αλλάξουμε λάδια σε 3000 χιλιόμετρα (2 μήνες από την  αγορά).

Ρινίσματα; Διαφορετικά λάδια;

Η γενική ιδέα είναι για τα ρινίσματα τα οποία πλέον έχουν μειωθεί λόγω αλλαγής και των υλικών των μοτέρ ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι δεν εξακολουθούν να υπάρχουν   Από εκεί και πέρα είναι στο χέρι του χρήστη και με βάση τις οδηγικές συνθηκες. Και άλλο 3000 χλμ σε 2 μήνες άλλο 3000 σε 6 μήνες. Εγώ σε ότι αμάξι πήρα καινουργιο τα άλλαζα και εν συνέχεια τα άλλαζα ανα 8000 χλμ ή 5000 στα turbo - ουδέποτε μου έκαψε αμάξι λάδι!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, paylidis είπε

Η γενική ιδέα είναι για τα ρινίσματα τα οποία πλέον έχουν μειωθεί λόγω αλλαγής και των υλικών των μοτέρ ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι δεν εξακολουθούν να υπάρχουν   Από εκεί και πέρα είναι στο χέρι του χρήστη και με βάση τις οδηγικές συνθηκες. Και άλλο 3000 χλμ σε 2 μήνες άλλο 3000 σε 6 μήνες. Εγώ σε ότι αμάξι πήρα καινουργιο τα άλλαζα και εν συνέχεια τα άλλαζα ανα 8000 χλμ ή 5000 στα turbo - ουδέποτε μου έκαψε αμάξι λάδι!

το φίλτρο δεν κρατάει τα ρινίσματα;

 

@edit

το ότι δεν έκαψε σε σένα δεν σημαίνει κάτι. πχ εμένα turbo αμάξι με αλλαγές ανα 20κ και με 2 φορές μέγαρα πίστα δεν έκαψε Ml λάδι.

https://mechanics.stackexchange.com/questions/1856/is-it-necessary-to-burn-in-or-break-in-a-new-car

 εδώ γράφει ωραία πράγματα πάντως ( που συμφωνούν με αυτά που λες)

Επεξ/σία από karaLRS
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εννοείται πως αν έχεις απώλειες συμπληρώνεις, αλλα δε βλέπω πως δικαιολογείται το  1 χαμένο λίτρο ανάμεσα στα σερβις σε αυτοκίνητο-κουτα. Εγώ στο Leon με τον ταπεινο 1.2 tsi, κάθε 8.000 τα αλλάζω πάντα, αλλα εγώ έχω και μπατζανάκη μηχανικό, πληρώνω μόνο τα ανταλλακτικά :P

γτ ''δεν δικαιολογειται''? οι κατασκευαστες πλεον φτιαχνουν ετσι τους κινητηρες ωστε να καταναλωνουν λαδι για χαρη της καταναλωσης.

Επεξ/σία από trabakoulis
Δημοσ.

Η μεγαλύτερη πλειοψηφία των κινητήρων «καίει» λάδια όταν «πιεστεί» αλλά το ποσό διαφέρει από τον έναν στον άλλον, ακόμα και όταν πρόκειται για κινητήρες που προέρχονται από την ίδια εταιρεία. Γενικά, όσο αυξάνονται τα κινητά μέρη ενός κινητήρα, τόσο αυξάνεται και η κατανάλωσή του σε λιπαντικά!
Όταν πρόκειται για μικρή ποσότητα λαδιού (0.2 λίτρα / 1.000 χλμ), υπάρχει τρόπος να μειωθεί το πρόβλημα κατά 50% ή και παραπάνω, αυξάνοντας τον δείκτη HTHS και αλλάζοντας το ιξώδες στους 100 & 130 βαθμούς Κελσίου, ώστε το λάδι να είναι πιο παχύρρευστο σε ψηλή θερμοκρασία.

Εάν παρατηρήσεις να συμβαίνει κάτι τέτοιο, μην βιαστείς να συμπληρώσεις το «χαμένο» λάδι, αλλά ξεκίνα να παρακολουθείς τακτικά τη στάθμη των λιπαντικών ώστε να διαπιστώσεις την έκταση του προβλήματος, εκτός αν το αυτοκίνητο έχει κινητήρα μεταβλητού χρονισμού.

Αν ισχύει κάτι τέτοιο, η πτώση της στάθμης των λιπαντικών ίσως αρχίσει να προκαλεί θόρυβο όταν «βάζεις μπροστά» το αυτοκίνητο. Ο θόρυβος αυτός ελαττώνεται κατά πολύ αν συμπληρωθεί λάδι μέχρι να φτάσει την ένδειξη του μέγιστου ορίου στο δείκτη, που αναφέρθηκε νωρίτερα.

Αν όμως παρατηρείται μεγαλύτερη κατανάλωση, αν δηλαδή το παραπάνω μέγεθος φτάνει το μισό λίτρο ανά χίλια χιλιόμετρα, τότε θα πρέπει να το ελέγξει άμεσα μηχανικός καθώς πρόκειται, κατά πάσα πιθανότητα, για βλάβη ή ακόμα και καταστροφή στις τσιμούχες των βαλβίδων.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είστε σοβαροί ρε παιδιά; Αφήνετε τα λάδια ή σκέφτεστε να τα αφήσετε στα 30k? Λάδι είναι παιδιά και χάνει τις ιδιότητές του.

Nissan Almera 1998 μοντέλο 1400 κυβικών με 350.000 χιλιόμετρα στη πλάτη

 Η μηχανή είναι σαν καινούργια, δεν καίει ούτε ένα γραμμάριο λάδι και τελικιάζει στα 195 σε κατηφόρα στην εθνική ακόμη και σήμερα, με 350.000 και στα 180 σε ευθεία. Πως; Με αλλαγή λαδιών πάντα κάθε 3.000 χιλιόμετρα, με λάδι 15-50 Castrol σε όλη τη διάρκεια της ζωής του. Εκτός αν δεν είχε ο πατέρας μου χρήματα που το άφηνε κάποια φορά μέχρι 5-7k αλλά ελάχιστες φορές.

Ο κινητήρας είναι σίγουρο ότι θα φθάσει τα 500.000 χιλιόμετρα και θα πηγαίνει ακόμη.

Και δεν δέχομαι κανέναν που θα μου πει ότι πετάω τα λεφτά μου, γιατί στη πράξη το αυτοκίνητο (τουλάχιστον η μηχανή του) είναι σαν καινούργια και σαν να μην πέρασε μια μένα.

Α και κάτι ακόμη, ο κινητήρας δεν στροφάρει πάνω από τις 3k ποτέ (στις αλλαγές ταχύτητας) εκτός από τα τελικιάσματα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, whoose είπε

Είστε σοβαροί ρε παιδιά; Αφήνετε τα λάδια ή σκέφτεστε να τα αφήσετε στα 30k? Λάδι είναι παιδιά και χάνει τις ιδιότητές του.

Nissan Almera 1998 μοντέλο 1400 κυβικών με 350.000 χιλιόμετρα στη πλάτη

 Η μηχανή είναι σαν καινούργια, δεν καίει ούτε ένα γραμμάριο λάδι και τελικιάζει στα 195 σε κατηφόρα στην εθνική ακόμη και σήμερα, με 350.000 και στα 180 σε ευθεία. Πως; Με αλλαγή λαδιών πάντα κάθε 3.000 χιλιόμετρα, με λάδι 15-50 Castrol σε όλη τη διάρκεια της ζωής του. Εκτός αν δεν είχε ο πατέρας μου χρήματα που το άφηνε κάποια φορά μέχρι 5-7k αλλά ελάχιστες φορές.

Ο κινητήρας είναι σίγουρο ότι θα φθάσει τα 500.000 χιλιόμετρα και θα πηγαίνει ακόμη.

Και δεν δέχομαι κανέναν που θα μου πει ότι πετάω τα λεφτά μου, γιατί στη πράξη το αυτοκίνητο (τουλάχιστον η μηχανή του) είναι σαν καινούργια και σαν να μην πέρασε μια μένα.

Α και κάτι ακόμη, ο κινητήρας δεν στροφάρει πάνω από τις 3k ποτέ (στις αλλαγές ταχύτητας) εκτός από τα τελικιάσματα.

οτι και να λες καινουργια εσωτερικα δεν ειναι 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανώς και είναι πεταμένα χρήματα να αλλάζεις κάθε 3.000 χλμ.

Με τόσα χρήματα που έχεις δώσει σε λάδια από το 1998 μέχρι και σήμερα, θα αγόραζες νέο αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Προφανώς και είναι πεταμένα χρήματα να αλλάζεις κάθε 3.000 χλμ.

Με τόσα χρήματα που έχεις δώσει σε λάδια τα τελευταία 21 χρόνια και μόνο θα αγόραζες νέο αυτοκίνητο.

πως βγαινει το ''καινουργιο'' αυτοκινητο ρε φιλε? 350000 χλιομετρα ανα 3000 χιλ αλλαγη σημαινει 116 αλλαγες λαδιων.πες οτι εκανε 110 αλλαγες λαδιων αφου λεει μερικες φορες το καθυστερουσαν. αρα μεσοσταθμικα με 40 ευρω ανα αλλαγη βγαινει 4400€. θες 45€? παει κοντα στα 5000€. αν βρεις αυοκινητο καινουργιο με 5000€ να μας πεις και εμας.

Δημοσ.

Εντάξει μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Αν και πάλι με 116 αλλαγές λαδιών, θα έπρεπε να μετράω και χαμένες εργατώρες στην εξίσωση :lol:

Εγώ στο δικό μου κάθε χρόνο το πηγαίνω εδώ και 10 χρόνια αλλά δεν κάνω πολλά χλμ, γύρω στα 10.000/έτος.

Επίσης πολύ γελάω ότι βλέπω ορισμένους που βάζουν πανάκριβα λάδια super/sport/racing σε αυτοκίνητα 20ετίας και νομίζουν ότι το αμάξι πάει καλύτερα! και επιμένουν μάλιστα ότι είδαν διαφορά.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, whoose είπε

Είστε σοβαροί ρε παιδιά; Αφήνετε τα λάδια ή σκέφτεστε να τα αφήσετε στα 30k? Λάδι είναι παιδιά και χάνει τις ιδιότητές του.

Nissan Almera 1998 μοντέλο 1400 κυβικών με 350.000 χιλιόμετρα στη πλάτη

 Η μηχανή είναι σαν καινούργια, δεν καίει ούτε ένα γραμμάριο λάδι και τελικιάζει στα 195 σε κατηφόρα στην εθνική ακόμη και σήμερα, με 350.000 και στα 180 σε ευθεία. Πως; Με αλλαγή λαδιών πάντα κάθε 3.000 χιλιόμετρα, με λάδι 15-50 Castrol σε όλη τη διάρκεια της ζωής του. Εκτός αν δεν είχε ο πατέρας μου χρήματα που το άφηνε κάποια φορά μέχρι 5-7k αλλά ελάχιστες φορές.

Ο κινητήρας είναι σίγουρο ότι θα φθάσει τα 500.000 χιλιόμετρα και θα πηγαίνει ακόμη.

Και δεν δέχομαι κανέναν που θα μου πει ότι πετάω τα λεφτά μου, γιατί στη πράξη το αυτοκίνητο (τουλάχιστον η μηχανή του) είναι σαν καινούργια και σαν να μην πέρασε μια μένα.

Α και κάτι ακόμη, ο κινητήρας δεν στροφάρει πάνω από τις 3k ποτέ (στις αλλαγές ταχύτητας) εκτός από τα τελικιάσματα.

Και ανα 10.000-15.000 χλμ αν αλλαζες τα λάδια,το αμάξι το ίδιο θα ηταν.

Το δικο μου,επίσης μοντελο 1998, λίγο πιο δυνατό μοτέρ με 305.000χλμ,επίσης δεν χάνει σταγόνα λάδι,καμμια βλαβη μεχρι σημερα το μοτερ,και αλλαγή λαδιών και φίλτρου κάθε 15.000χλμ στο περίπου δηλαδή,όπως προτείνει ο κατασκευαστής.Και έχει την απόδοση που είχε και 16 χρόνια πριν όταν το πήρα με 41.000χλμ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...