leonidas_fs Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν εχει ένδειξη το αμάξι για το πότε πρέπει να τα αλλάξεις; Και εγω που πήρα το BMW X1 τον Νοεμβριο του 2017, για πρώτη αλλαγή λέει στις 30000 χλμ ή στον 1,5 χρόνο (τώρα εχω 15.000 χλμ, οπότε θα το κάνω σε εναν μήνα το πρωτο σερβισ!) Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2019 από leonidas_fs
The_Judas Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Οπότε μάλλον χρειάζεται αλλαγή ζάντας κάθε 30.000χλμ
Haldol Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Το αγγλικό manual τα λέει πιο ξεκάθαρα: The Fixed Service is recommended for vehicles that will cover less than 10,000 miles in 12 months and if the vehicle is likely to be used in the following way: • Predominantly urban driving, short journeys with frequent cold starts. • Activities regularly producing high engine loading, e.g. frequent hill climbs, driving with vehicle fully loaded and towing. • Uneconomical driving style using high rpms with heavy acceleration and heavy braking. The service intervals for the Fixed Service are as follows: • Oil change service – After 1 year or 10,000 miles (15,000km), whichever is soonest. • Inspection service2 – First after 2 years or 20,000 miles (30,000km), then every one year or 20,000 miles (30,000km), whichever is soonest. The Flexible Service is recommended for vehicles with daily mileage of more than 25 miles where the vehicle is driven regularly mainly on longer distance journeys. The vehicle is driven mainly at a constant speed with minimum vehicle and engine loading, minimal towing and driven in an economical manner. With the Flexible Service the vehicle can cover anywhere between 10,0003 and a maximum of 20,0003 miles or 24 months (whichever is soonest) between oil changes. The service intervals for the Flexible Service are as follows: • Oil change service – According to flexible service interval display (after 2 years at the latest). • Inspection service2 – First after 2 years or 20,000 miles (30,000km), then every one year or 20,000 miles (30,000km), whichever is soonest. Προφανώς μου ταιριάζει το "fixed" service, οπότε η ιδέα της Karenta «όταν βγάλει ένδειξη ή στα 30.000» μπαίνει στο ντουλάπι. Μένει να αποφασίσω εάν είναι προτιμότερο να αλλάξω τα πρώτα λάδια τώρα, στις 5.000, ή όπως λέει το αγγλικό manual, στις 15.000.
Menelaos83 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το σιγουρο ειναι οτι αν τα αλλαξεις στα 5000 κακο δεν θα κανεις.Με αρκετους μαστορες που εχω μιλησει μου λενε οτι τα χλμ που προτεινει ο κατασκευαστης για λαδια σερβις κλπ ειναι κατω απο ιδανικες συνθηκες δλδ χαμηλες στροφες κλπ.Εγω προσωπικα αλλαζω καθε 10,000 ενω το προτεινομενο ειναι 20,000. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2019 από Menelaos83 1
tarantules Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Σε manual από Kia το λέει ξεκάθαρα οτι σε κανονικές νορμάλ συνθήκες τα λάδια αλλάζονται κάθε 12.000km και μετά έχει ειδικό πίνακα που λέει οτι οι αλλαγές λαδιών πρέπει να γίνονται κάθε 6.000km όταν η οδήγηση δεν γίνεται σε νορμαλ συνθ4ήκες πχ κίνηση , σκόνες κλπ. Ειδικά τα πρώτα λάδια όταν ο κινητήρας βρίσκεται στο στρώσιμο και αρχίζουν οι πρώτες τριβές των μετάλλων , πιστεύω οτι μόνο καλό κάνεις όταν τα αλλάξεις. Δείτε και screenshots από το manual : Spoiler
Menelaos83 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, tarantules είπε Σε manual από Kia το λέει ξεκάθαρα οτι σε κανονικές νορμάλ συνθήκες τα λάδια αλλάζονται κάθε 12.000km και μετά έχει ειδικό πίνακα που λέει οτι οι αλλαγές λαδιών πρέπει να γίνονται κάθε 6.000km όταν η οδήγηση δεν γίνεται σε νορμαλ συνθ4ήκες πχ κίνηση , σκόνες κλπ. Ειδικά τα πρώτα λάδια όταν ο κινητήρας βρίσκεται στο στρώσιμο και αρχίζουν οι πρώτες τριβές των μετάλλων , πιστεύω οτι μόνο καλό κάνεις όταν τα αλλάξεις. Δείτε και screenshots από το manual : Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Kia εχω και εγω του 2009.Εμενα ελεγε στα 20.000 , οποτε το εχουν μειωσει οπως λεει και το manual Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2019 από Menelaos83
alkis13 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 12 ώρες πριν, Haldol είπε Μένει να αποφασίσω εάν είναι προτιμότερο να αλλάξω τα πρώτα λάδια τώρα, στις 5.000, ή όπως λέει το αγγλικό manual, στις 15.000. Είτε αποφασίσεις 5k ή 15k. Εχεις μηχανικο εμπιστοσύνης οπου ξερεις οτι θα αγορασει 4-5lt 0 20 και θα τα βαλει; Νομιζω οτι αυτο ειναι το κυριοτερο. Τι εγγυηση εχει η καρεντα; Αν πχ λεει φερε μου το στα 2 χρονια, εσυ να κανεις την πρωτη αλλαγη λαδιων στο 1ο ετος και στο 2ο να το πας στη καρεντα. 1
CMOS_Z Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Εαν εχεις σκοπο να το κρατησεις χρονια και να κανεις πολλα χλμ με αυτο το αυτοκινητο τοτε αλλαζεις λαδια/φιλτρο συχνα και σε καμια περιπτωση στους χρονους που λεει ο κατασκευαστης. Το γιατι οι χρονοι ειναι τοσο μεγαλοι σε σχεση με παλια σιγουρα παιζει ρολο η τεχνολογια αλλα και φυσικα το μαρκετινγκ, μειωση κοστους συντηρησης, υλικων και πολλα ακομα. Αναλογα την χρηση λοιπον κανεις και τις αναλογες αλλαγες στους χρονους. Το ιδιο αυτοκινητο (ιδιο μοτερ) με αλλο τροπο οδηγησης δεν απαιτει την ιδια συντηρηση. Εσυ μπορει να το εχεις για καθημερινα δρομολογια σε ανοιχτους δρομους, εγω για γρηγορες βολτες, αλλος σε πολη με κινηση κλπ. Για το λαδι/φιλτρο λοιπον και εναν μεσο οδηγο ο καλυτερος χρονος για αλλαγη λαδιων ειναι 1 ετος ή 7 με 10 χιλιαδες χλμ. Το νουμερο αυτο ακουγεται συχνα αλλα δεν ειναι απλα ενα ψυχολογικο οριο. Δεν βγηκε τυχαια αλλα απο μετρησεις σε λαδια που δειχνουν οτι απο αυτα τα χλμ πεφτει η λιπαντικη τους ικανοτητα. Εαν δεν σε νοιαζει να το κρατησεις για πολλα χλμ και 15 χιλιαδες μαξ θα ελεγα με νορμαλ προς αργη οδηγηση. Παντα ομως με αλλαγη καθε 1 ετος.
leonidas_fs Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Εγω θα σου συνιστούσα να πας σύμφωνα με αυτα που λέει ο κατασκευαστής! Τζάμπα θα χάσεις την εγγύηση (γιατι αν κάνεις οτιδήποτε είναι σίγουρο οτι θα σε βγάλουν εκτός εγγύησης), κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί! Τώρα αν το πας βάση "Το κάνουν επίτηδες για να χαλάνε τα αυτοκίνητα και να αγοράζουμε καινούργια πιο συχνά", εκει πάμε σε θεωρίες συνομωσίας τύπου: "Έχουν βρει το φάρμακο για τον καρκίνο και δεν το βγάζουν για να αρρωσταίνει ο κόσμος.."
johnGo Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα από όλους, άσε τους αστικούς μύθους και την συζήτηση του καφενέιου, γι αυτό οι τύποι μένουν στο καφενείο και έχουν συνεργείο στο παγκράτι και δεν έχουν γίνει εκείνοι η VW.
karaLRS Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 και σε diesel μια από τα ίδια; και εγώ με 1000 χιλιόμετρα είμαι και σκεφτόμουν για μια αλλαγή στα 2000 αλλά ο αντιπρόσωπος μου λέει όχι.
trabakoulis Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) επειδη βλεπω αρκετες ΜΠΟΥΡΔΕΣ εδω μεσα θα πω τα εξης 1. ο κατασκευαστης οταν λεει αλλαγη λαδιων καθε 30000χλμ ή 1 χρονο οποιο ερθει πρωτα =>ΕΝΝΟΕΙ οτι τα 30000χλμ θα καλυφθουν σε ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΔΙ δεν αντεχει σε 30000χλμ μικτων συνθηκων οδηγησης. γιαυτο λενε και καθε ενα χρονο (οποιο ερθει πρωτο) γτ το λαδι ΧΑΛΑΕΙ και ΧΑΝΕΙ τις ιδιοτητες του. βεβαιως οποιος πιστευει οτι μπορει να κανει 30000χλμ σε λιγοτερο απο ενα χρονο πολυ ευχαριστως να κανει αλλα αντι για λαδι μετα τις 20000 χλμ θα εχει ΝΕΡΟ μεσα στον κινητηρα (be my guest) 2. τα καινουργια αυτοκινητα, γραψανε μερικοι,, δεν θελουν στρωσιμο. αν ειναι δυνατον να ακουμε τετοιες μπουρδες. το στρωσιμο του κινητηρα ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ τουλαχιστον για τα πρωτα 3000 χιλιομετρα ΟΠΟΤΕ εσυ φιλε μου ΑΛΛΑΞΕ το λαδακι σου πριν φτασεις τις 5000χλμ (αφου προκεται για νεο αυτοκινητο) και μην πεις τιποτα στο σερβις. πηγαινε κανονικα μετα 1 χρονο και αλλαξε τα.προστατεψε τον κινητηρα σου.αυτα τα πραγματα δεν ειναι για να παιζεις ή να κανουν οι εταιρειες το RnD τους πανω στο δικο σου αυτοκινητο. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2019 από trabakoulis 1
papp0us Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, leonidas_fs είπε Εγω θα σου συνιστούσα να πας σύμφωνα με αυτα που λέει ο κατασκευαστής! Τζάμπα θα χάσεις την εγγύηση (γιατι αν κάνεις οτιδήποτε είναι σίγουρο οτι θα σε βγάλουν εκτός εγγύησης), κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί! Τώρα αν το πας βάση "Το κάνουν επίτηδες για να χαλάνε τα αυτοκίνητα και να αγοράζουμε καινούργια πιο συχνά", εκει πάμε σε θεωρίες συνομωσίας τύπου: "Έχουν βρει το φάρμακο για τον καρκίνο και δεν το βγάζουν για να αρρωσταίνει ο κόσμος.." Θα τον βγάλουν απο την εγγύηση επειδή άλλαξε λάδι στο αυτοκίνητο του πριν την ώρα του; Και πως ακριβώς θα το διαπιστώσουν θα στείλουν το λάδι για ανάλυση; Στο θέμα τώρα, ο αδελφος μου Opel Corsa του ΄18 αποφάσισε να ακούσει αντιπροσωπεία και να πάει στα 30.000 αλλα έχοντας φτάσει στα 18.000 την παρασκευή τα τσέκαραμε, και όχι μόνο ήταν ολόμαυρα, αλλα είχε χαθεί και τουλάχιστον 1 λιτρο λάδιου. Αν αυτό ειναι φυσιολογικό, και καλό για την λειτουργία του κινητήρα πάσο, ειδικος δεν ειμαι σε καμία περίπτωση, αλλα στο δικό μου θα τα άλλαζα. 1
sargus Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Φίλε μου έχω και εγώ αυτοκίνητο λίγων μηνών όπως και εσύ (Honda Civic) με τα ίδια περίπου χιλιόμετρα με εσένα (4800) και βρισκόμουν στο ίδιο ακριβώς δίλημμα με εσένα. Με μορφή μπουλετς γιατί δεν έχω συνοχή τώρα: Πολύ με φοβίζουν αυτά τα τεράστια διαστήματα (30.000 χλμ.). Εν τω μεταξύ ζούμε και οι 2 Κρήτη που οι συνθήκες για το αυτοκίνητο είναι εξουθενωτικές (υψηλές θερμοκρασίες πολλούς μήνες το χρόνο και πολύ 1η-2α στην κίνηση της πόλης και πάρα πολύ σκόνη συνεχώς όλο το χρόνο). Ρώτησα όλο τον κόσμο που ήξερα και πάρα πολλούς που δεν ήξερα (ιντερνετ-φορουμς κτλ.) για το τι πρέπει να κάνουμε ειδικά με την 1η αλλαγή λαδιών μετά το στρώσιμο. Ξεκάθαρο συμπέρασμα δεν έβγαλα! Οπότε και αποφάσισα να τα αλλάξω (λίγο καθυστερημένα σε σχέση με αυτό που ήθελα) αφού σε αυτήν την περίπτωση το χειρότερο που μπορώ να πάθω είναι να χάσω τα λεφτά της αλλαγής (αν είναι αχρείαστη), ενώ στην άλλη περίπτωση μπορώ να χάσω παραπάνω πράγματα. Επίσης όλη η σκέψη έγινε γιατί το αμάξι θα το κρατήσω καμιά 15αριά χρόνια σίγουρα. Αν το κρατούσα 5-7 χρόνια θα έκανα ότι έλεγε ο κατασκευαστής χωρίς να πολυσκοτίζομαι. Τα άλλαξα τα λάδια (και το φίλτρο) περίπου στις 4500 στην ίδια τη Honda. Δεν μηδενίσαμε όμως το τριπ κομπιουτερ για να μη με έβρει κανένα κακό, οπότε θα πάω πάλι σε μερικούς μήνες (σύμφωνα με τον υπολογιστή μάλλον το διάστημα αλλαγής λαδιών είναι στα 10.000 χλμ.-δεν έχω βρει κάπου να το λέει) να κάνω την προβλεπόμενη αλλαγή. Μετά από εκεί και πέρα κάθε χρόνο ή όποτε μου πει ο υπολογιστής (ότι έρθει νωρίτερα). Φυσικά και ΔΕΝ στρώνονται οι κινητήρες στο εργοστάσιο. Αλίμονο αν κάθε μάρκα έπρεπε να σπαταλά πόρους και χρόνο για να κάνει κάτι που πάντα έκανε ο αγοραστής και δεν κερδίζει και τίποτα από αυτό. Η ανάγκη για στρώσιμο κινητήρα και για συχνή αλλαγή λιπαντικών έχει γίνει πιο λίγη σήμερα φυσικά αφού έχουν βελτιωθεί οι μηχανολογικές πρακτικές (χρήση λέιζερ κτλ.) στην κατασκευή των μεταλλικών μερών και φυσικά έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ οι ιδιότητες των συνθετικών (κυρίως) λαδιών. Επειδή όμως οι εταιρίες έχουν όφελος από το να παρουσιάζουν μειωμένα έξοδα συντήρησης (σε πολλές χώρες οι υποψήφιοι συγκρίνουν τα αυτοκίνητα με βάση τι θα τους κοστίσουν ας πούμε στην 5ετία) και σχεδόν κανένα κέρδος από το να διατηρεί το αυτοκίνητο την ίδια απόδοση για ας πούμε 15 χρόνια (οι περισσότεροι δεν τα κρατάνε τόσο και αν τα κρατήσουν δεν πολυασχολούνται αν είναι λίγο πεσμένα ή χάνει κάποιος κύλινδρος συμπίεση κτλ.-δεν είναι ζήτημα αξιοπιστίας αυτό που φαίνεται στους αντίστοιχους δείκτες), για αυτό και εγώ που θέλω να κρατήσω το αμάξι μου απροβλημάτιστο και με σούπερ απόδοση όσο περισσότερο μπορώ, θα έκανα πιο συχνή αλλαγή λαδιών αφού αποδεδειγμένα ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. Αντιθέτως μπορεί να είναι πολύ καλό! Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2019 από sargus
ideal09 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 15 λεπτά πριν, papp0us είπε Θα τον βγάλουν απο την εγγύηση επειδή άλλαξε λάδι στο αυτοκίνητο του πριν την ώρα του; Και πως ακριβώς θα το διαπιστώσουν θα στείλουν το λάδι για ανάλυση; Στο θέμα τώρα, ο αδελφος μου Opel Corsa του ΄18 αποφάσισε να ακούσει αντιπροσωπεία και να πάει στα 30.000 αλλα έχοντας φτάσει στα 18.000 την παρασκευή τα τσέκαραμε, και όχι μόνο ήταν ολόμαυρα, αλλα είχε χαθεί και τουλάχιστον 1 λιτρο λάδιου. Αν αυτό ειναι φυσιολογικό, και καλό για την λειτουργία του κινητήρα πάσο, ειδικος δεν ειμαι σε καμία περίπτωση, αλλα στο δικό μου θα τα άλλαζα. Καλα το γεγονος οτι ηταν ολομαυρα μαλλον οφειλεται στο οτι ειναι diesel. Το οτι το εκαψε επισης ειναι φυσιολογικο. Επισης, πως γινεται να εκαψε πανω απο ενα λιτρο ; Μηπως ο δεικτης ειχε πεσει περιπου κατα 1/5 μεταξυ min και max ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα