Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, εχθές το πρωί σταματιμένος στο φανάρι, αναβόσβηνε το λαμπάκι του λαδιού. Το βάζω στην άκρη , το σβήνω και πέρνω τηλ γερανό να με πάει στο συνεργείο. Εκεί αλλάξαμε φίλτρο λαδιού και αισθητήρα πίεσης λαδιού και ακόμα τα ίδια. Η συμπεριφορά του μοτέρ δεν έχει αλλάξει. Για να δούμε αν φέρνει λάδι η αντλία με βγαλμένο το φίλτρο έδωσα μιση μιζιά και έφερε πολύ λάδι. Επειδή πήγα αργά δεν προλάβαμε να το συνεχίσουμε, μου είπε απο δευτέρα να βγάλουμε το κάρτερ μήπως έχει βουλόσει η σύτα της αντλίας.

Τα λάδια και το φίλτρο λαδιού είχαν αλλαχθεί πριν 2000κμ. Ακόμα ο προηγούμενος ιδιοκτητης έχει βγαλει το dpf kai erg και με επαναπρογραμματισμό.

τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ.

Fiat punto evo 10' 1.3

Επεξ/σία από bade
Δημοσ.

Είτε όντως έχει βουλώσει η σίτα (να το εύχεσαι) είτε πας για αντλία λαδιού (να το αντευχεσαι)... σε κάθε περίπτωση εφόσον θα κατεβάσεις καρτερ θα φανεί... τα λαδια τα άλλαξες εσυ ή σου είπε ο προηγούμενος ή κάποιος μάντρας κλπ ότι τα άλλαξε;

Δημοσ.

Σε μάστορα αλλά τα είχε αγοράσει ο πατέρας μου (περίπου 40-45 ευρω) και ήταν μπροστά στην αλλαγή. Όμως αν δεν είχε πίεση δεν θα άναβε συνεχώμενα το λαμπάκι;

Δημοσ.

στο δικό μου (nissan almera) άναβε το λαμπάκι, πατούσες γκάζι, έσβηνε, και συνέχεια τα ίδια. αποδείχθηκε ότι ήταν αντλία λαδιού. Μάλλον κάτι τέτοιο πρέπει να πρόκειται και στη δική σου περίπτωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, bade είπε

Σε μάστορα αλλά τα είχε αγοράσει ο πατέρας μου (περίπου 40-45 ευρω) και ήταν μπροστά στην αλλαγή. Όμως αν δεν είχε πίεση δεν θα άναβε συνεχώμενα το λαμπάκι;

Όχι. Συνεχόμενα θα άναβε πχ αν είχε κόψει την καδένα της η αντλία και δε γύρναγε καθόλου λάδι. Σε αυτή την περίπτωση μάλλον θα είχες χτυπήσει μοτέρ εντός μερικών λεπτών. Τώρα είτε έχουν σπάσει τίποτα Κόκκαλα της καδενας του αυτοκινήτου και βούλωσε η σίτα (εάν έχει καδένα δε το ξέρω το αμάξι) είτε σε εγκαταλείπει σιγά σιγά η αντλία λαδιού...

θελω να πιστευω ότι η φούσκα της πίεσης που άλλαξες και έβαλες ήταν καινούργια (και γνήσια κατά προτίμηση) έτσι; Γιατί συχνά είναι εκεί το πρόβλημα και οι μάστορατζες κυνηγάνε την ουρά τους !

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Όχι. Συνεχόμενα θα άναβε πχ αν είχε κόψει την καδένα της η αντλία και δε γύρναγε καθόλου λάδι. Σε αυτή την περίπτωση μάλλον θα είχες χτυπήσει μοτέρ εντός μερικών λεπτών. Τώρα είτε έχουν σπάσει τίποτα Κόκκαλα της καδενας του αυτοκινήτου και βούλωσε η σίτα (εάν έχει καδένα δε το ξέρω το αμάξι) είτε σε εγκαταλείπει σιγά σιγά η αντλία λαδιού...

θελω να πιστευω ότι η φούσκα της πίεσης που άλλαξες και έβαλες ήταν καινούργια (και γνήσια κατά προτίμηση) έτσι; Γιατί συχνά είναι εκεί το πρόβλημα και οι μάστορατζες κυνηγάνε την ουρά τους !

Εννοείς ότι έχει λίγη πίεση το κύκλωμα και αναβωσβήνει ενώ αν δεν είχε καθόλου θα άναβε συνεχώμενα. Όμως ο αισθητήρας είναι on/off δλδ ή  έχει πίεση ή δεν έχει και δεν υπάρχει αλλος αισθητήρας πάνω στο μοτερ για αλλαγή

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, bade είπε

Εννοείς ότι έχει λίγη πίεση το κύκλωμα και αναβωσβήνει ενώ αν δεν είχε καθόλου θα άναβε συνεχώμενα. Όμως ο αισθητήρας είναι on/off δλδ ή  έχει πίεση ή δεν έχει και δεν υπάρχει αλλος αισθητήρας πάνω στο μοτερ για αλλαγή

Ο αισθητήρας τη μια διαβάζει ικανοποιητική πίεση και την άλλη όχι για αυτό αναβοσβήνει. Οταν γκαζώνεις ειναι λογικό να σβήνει γιατί έχεις περισσότερες στροφές άρα γυρνάει ικανοποιητικά το λάδι και διαβάζει πίεση οκ. 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, paylidis είπε

Ο αισθητήρας τη μια διαβάζει ικανοποιητική πίεση και την άλλη όχι για αυτό αναβοσβήνει. Οταν γκαζώνεις ειναι λογικό να σβήνει γιατί έχεις περισσότερες στροφές άρα γυρνάει ικανοποιητικά το λάδι και διαβάζει πίεση οκ. 

Και να ανεβάσω στροφές πάλι δεν σβήνει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, bade είπε

Και να ανεβάσω στροφές πάλι δεν σβήνει.

Πιθανώς τότε να φταίει και η αντλία και ο αισθητήρας εξισου ή τα έχει φτύσει τελειως η αντλία . Βεβαιώσου πρώτα ότι ο αισθητήρας δουλεύει σωστά με μέτρηση με μανόμετρο στο σημείο που βιδώνει ο αισθητήρας 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

Πιθανώς τότε να φταίει και η αντλία και ο αισθητήρας εξισου. Βεβαιώσου πρώτα ότι ο αισθητήρας δουλεύει σωστά με μέτρηση με μανόμετρο στο σημείο που βιδώνει ο αισθητήρας 

Όπως  έγραψα πιο πάνω τον άλλαξε ο μηχανικός.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, bade είπε

Όπως  έγραψα πιο πάνω τον άλλαξε ο μηχανικός.

Το διάβασα. Και ρώτησα. Έβαλε καινουργιο; Είναι ο γνήσιος; Έχει βεβαιωθεί ότι μετράει σωστά;

 

πρωτα αυτά πρέπει να απαντήσει ο μηχανικος και μετά να ανοίξει καρτερ για αντλία 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

Μετρησαμε την πίεση και είναι κομπλέ, άρα είναι θέμα εγκεφάλου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικα πρεπει να μηδενισεις την αλλαγη λαδιου μεσω διαγνωστικου(οχι αναγκαστικα της fiat). Τα diesel FIAT με dpf εχουν αυτη την ενδειξη, εκτος απο την ενδειξη του service  Εκτος απο το λαμπακι  γραφει και "change oil"? 

Σκετο κοκκινο λαμπακι, σημαινει χαμηλη πιεση λαδιου.
 

Επεξ/σία από giannos13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...