Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειμαι game dev δεν εχω ιδεα αλλα πως στο ds1(pc) βγήκε mod για 60fps με minimum glitches? Το bloodborne την μηχανή του ds3 δεν χρησιμοποιεί?

Ξερω οτι κάποια game mechanics μπορεί να είναι tied στο framerate αλλα δεν βλεπω το λογο που δεν μπορει να βγει remastered το bb σε 60 καρε.

Επεξ/σία από ADHD
Δημοσ.

@ADHD Και το DS Remastered στα 60 fps είναι. 

Δεν έγινε brute force όμως από κονσόλα. Και άσε τα PC στην άκρη με τα mod - άλλα settings, άλλα μηχανήματα.

Δημοσ.

Εννοειται μιλαω για remake. To bloodborne τρεχει στην ιδια μηχανη χωρις τα ­updates που ετρεξαν για το ds3. Mε το patch στο ps4 pro τρεχει 45-50 frames avg.

Το ds δεν τρεχει στην ds3 engine λογω switch που δεν θα το σηκωνε. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Inside X είπε

@ADHD Και το DS Remastered στα 60 fps είναι. 

Δεν έγινε brute force όμως από κονσόλα. Και άσε τα PC στην άκρη με τα mod - άλλα settings, άλλα μηχανήματα.

To remastered είναι ναι, το πρώτο κυκλοφόρησε κλειδωμένο στα 30 και σχετικά γρήγορα βγήκε mod. Με βάση αυτό και με δεδομένο οτι η DS3 engine τρέχει σε 60fps και στις κονσολες νομιζω δεν μπορω να καταλάβω γιατί θεωρείς οτι δεν γίνεται σε ένα πιθανό remaster του BB??

Δημοσ.

Με αυτά τα χαρακτηριστικα που διαβαζω.Το 500αρακι δεν το γλυτώνουμε.Τουλαχιστον να βελτιωσουν καποια πραγματα στο τομεα της ποιοτητας κατασκευης.Δυστυχως πολυ πισω σε αυτό το κομματι η σονυ σε αυτή την γενια..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ADHD είπε

To remastered είναι ναι, το πρώτο κυκλοφόρησε κλειδωμένο στα 30 και σχετικά γρήγορα βγήκε mod. Με βάση αυτό και με δεδομένο οτι η DS3 engine τρέχει σε 60fps και στις κονσολες νομιζω δεν μπορω να καταλάβω γιατί θεωρείς οτι δεν γίνεται σε ένα πιθανό remaster του BB??

Αναφέρθηκα σε ένα πιθανό BC/Boost mode του ps5 στο υπάρχον ΒΒ. 

Εννοείται ότι θεωρώ ότι αυτό που λες είναι εφικτό. 

Διαβάστε τι γράφω προσεκτικά next time, για να μην έχουμε άσκοπες διαφωνίες.

Και 300 titan flops να ήταν το PS5, χωρίς patch/remake, 60 fps δεν βλέπεις σε games που δεν φτιάχτηκαν έτσι.

Arrow to the knee που λέμε ;) 

-----------------------------------------------------------------------------

Πάμε παρακάτω.

Στα "ψιλά" γράμματα που λέμε.

Με τον SSD τέρμα τα 10 GB Data "ψωμί" και βάλε σε 50GB game, απλά για λόγους asset streaming, μην τυχόν και μείνει στον τόπο ο hdd.

Jedi Fallen Order:

32 GB Ram recommended

1070 GTX.

55 GB.

----------

Η άκομψη προσέγγιση στα PC (το μισό game στην RAM resident) επειδή οι consoles θα είναι fixed/streaming assets@τάδε GB/S. Η 1070 δεν προδίδει κάτι περί gpu bottleneck.

Επίσης, 55 GB αντί για 155.. Άρα τέρμα τα copy data στον δίσκο για να μην μείνει στον τόπο ο δίσκος της κονσόλας, στο seek rate.

Επιτέλους θα έλεγα.

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Inside X είπε

Εννοείται ότι θεωρώ ότι αυτό που λες είναι εφικτό. 

Διαβάστε τι γράφω προσεκτικά next time, για να μην έχουμε άσκοπες διαφωνίες.

αρα συμφωνουμε 😛

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, JohnVani18 είπε

Ήταν λάθος, το διόρθωσαν σε 16.

 

Και καλά...

Όλοι ξέρουμε ότι οι SSD στα PC έχουν ένα Generic File System, από Games - μέχρι το Word.

Από το ίδιο το άρθρο, μάθαμε ότι θα μπορείς να κάνεις install το tutorial, το Chapter 1 κτλ.. (metadata)

Πράγματα που βλέπουμε ήδη σε κάποια games στο x1x.

Δες το creators video για το Scarlett ξανά και πες μου ότι δεν αναφέρονται ευθέως πλην σαφώς για το HBCC της AMD.

Ο SSD θα είναι και RAM.

 

Το μόνο που θέλω να μάθω είναι το storage.

Wii φάση λέμε.

Επεξ/σία από Inside X
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ξεκαθαρίσουμε λίγα πράγματα.

Remake και Remastered.

Στο Remake ο developer παίρνει εναν τίτλο συνήθως αρκετά old gen και αρχίζει φτου και απο την αρχή όλο το game, με άλλο engine νεότερης γενιάς και το χτίζει. Το αποτέλεσμα ειναι μερα με την νύχτα ειδικά όταν ένα game πχ ήταν του Ps one και κάνουν το Remake στα τωρινά δεδομένα.

Παραδείγματα Resident Evil 2 Remake, Medievil, Spyro, Crash και άλλα. 

*Στο Remake θα σκάσεις ξανά μαρούλι για να το έχεις. Καινούριο παιχνίδι αγοράζεις ουσιαστικά.

Τα Remastered είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Παίρνει ο developer έναν παλιότερο τίτλο και πάλι, με την διαφορά ότι εδώ δεν έχει φτου και απο την αρχή πάρα μόνο προσαρμογή και φτιάξιμο του game σε ένα σύστημα/παιχνιδομηχανή της επιλογής του.

Συνήθως δηλαδή εκμετελευονται τις νέας γενιάς κονσόλες με τις περισσότερες hardware δυνατότητες και ενισχύουν κάποια πράγματα στο game. Αυτό μπορεί να είναι κάποια textures, κάποια shadows, ίσως καλύτερο framerate. Θα μπορούσαν να λέγονται και Enhanced Edition τα Remastered.

Η Sony στην ps4 γενιά συγκεκριμένα, τα Remastered τα αγάπησε ιδιαίτερα όταν δεν υπήρχαν στον πρώτο χρόνο ζωής της κονσόλας αρκετοί τίτλοι.

Ο δρόμος ήταν απλός για τους devs. 

Tomb Raider, Last of Us Remastered, GTA V τα πρώτα δείγματα. Έπειτα ακολούθησαν και άλλοι τίτλοι του ps4 όπως  God of war, Metro Redux, Beyond two souls, και η λίστα μπορεί να πιάσει παράγραφο. 

*Εφόσον στο Ps5  θα έχουμε Backwards compatibility τα Remastered θα τα παίρνεις, αν και εφόσον ασχοληθεί ο developer, δωρεάν με ένα update patch.  Τώρα το αν θα κάνει το Bloodborne να τρεχει στα 60fps στο Ps5, μπορούμε να κάνουμε μια εικασία και θα πω ότι μπορεί και να γινεται χωρίς να έχω γνώσεις ενός developer στο αν σηκώνει ρετούς το engine του συγκεκριμένου.

Εφόσον μιλάμε για patch άρα και θεωρητικά βελτίωση ενος game previous gen, τα Remastered ή Enhanced, όπως θέλεις μπορείς να τα ονομάσεις στο ps5, θα βάζεις το δισκάκι σου, θα κατεβαίνει ένα update και θα παίζεις. Όλη η ιστορία είναι το πόσο θα ασχοληθούν οι devs. Στο ps4 είχαν το μαρούλι in mind και τα έφτιαχναν αυτά.

Εδώ λοιπόν τι μπορεί να γίνει για να βγουν κερδισμένοι και αυτοί αλλα και εμεις οι καταναλωτές;

Στο ps5 μέχρι να αποκτήσει τίτλους μπορούν να παίξουν μπάλα κερδίζοντας χρόνο με Ps4 Enhanced/Remastered games για το Ps5. Κόστος για αυτούς; Σίγουρα λιγότερο από το retail, διαφήμιση/προμοτάρισμα κτλ.

Απαραίτητη προϋπόθεση; Ps Gold Pass (αν το πουν έτσι) για να μπορεις να παίξεις τις Enhanced/Remastered Εditions των ps4 games.

Δίνω και ιδέες ρε γραβάτες της Sony. :P Mπορεί να φανεί κάπως κάτι τέτοιο, το καταλαβαίνω. Μην ξεχνάμε όμως ότι για μια καλή Remastered Edition κάποιων games για να δεις αποτέλεσμα που να κάνει μπαμ ρε παιδί μου θα πρέπει να ξαναδουλέψουν άνθρωποι στο παιχνίδι τους. Οκ, δεν θα είναι τόσο χρονοβόρο όσο ένα remake αλλά και πάλι χρειάζεται resources. Το pass σε αυτόν που θα παίζει πχ μόνο κονσόλα όλα τα games του ούτως ή άλλως τον συμφέρει imo. Anw.

 Είδωμεν. :)

 

Επεξ/σία από Alex21121988
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Fulgore είπε

Αναλογα σε ποια θεματα συμμετεχεις/παρακολουθεις :)

Περαν τουτου ας εχουν καποιοι υποψη τους οτι το γεγονος οτι πολλα exclusives κυκλοφορουν τελος της ζωης του Ps4,σημαινει οτι θα αργησουμε να δουμε συνεχειες συντομα στο Ps5.

Μην τρεξουν δηλαδη παλι πολλοι να παρουν κονσολα και μετα γραφουν στον πρωτο χρονο,που ειναι το νεο God Of War ή το νεο Last Of Us/Death Stranding...

Πάρτε το τοπ 100 του PS4 αυτή τη στιγμή και μετρήστε πόσα exclusives υπάρχουν στη λίστα.....

Και μιλάμε για σχεδόν ολόκληρο lifecycle της κονσόλας.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, spartan29gr είπε

Με αυτά τα χαρακτηριστικα που διαβαζω.Το 500αρακι δεν το γλυτώνουμε.Τουλαχιστον να βελτιωσουν καποια πραγματα στο τομεα της ποιοτητας κατασκευης.Δυστυχως πολυ πισω σε αυτό το κομματι η σονυ σε αυτή την γενια..

Ναι, ολα τα δεδομενα συγκλινουν προς τα εκει .

Θα ειναι τεραστια εκπληξη αν πεσει κατω απο 500 .Προσωπικα δεν με απασχολει αρκει να ειναι  δυνατη ,επισης  θεωρω απιθανο να εχουμε 2 εκδοσεις  στο λανσαρισμα μια ισχυρη και μια απλη .

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...