najinblue3 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 7 λεπτά πριν, Inside X είπε Εννοείται ότι θεωρώ ότι αυτό που λες είναι εφικτό. Διαβάστε τι γράφω προσεκτικά next time, για να μην έχουμε άσκοπες διαφωνίες. αρα συμφωνουμε 😛 1
Inside X Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, najinblue3 είπε αρα συμφωνουμε 😛 Δεν διαφωνήσαμε και ποτέ
JohnVani18 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 11 minutes ago, Inside X said: Jedi Fallen Order: 32 GB Ram recommended Ήταν λάθος, το διόρθωσαν σε 16.
Inside X Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, JohnVani18 είπε Ήταν λάθος, το διόρθωσαν σε 16. Και καλά... Όλοι ξέρουμε ότι οι SSD στα PC έχουν ένα Generic File System, από Games - μέχρι το Word. Από το ίδιο το άρθρο, μάθαμε ότι θα μπορείς να κάνεις install το tutorial, το Chapter 1 κτλ.. (metadata) Πράγματα που βλέπουμε ήδη σε κάποια games στο x1x. Δες το creators video για το Scarlett ξανά και πες μου ότι δεν αναφέρονται ευθέως πλην σαφώς για το HBCC της AMD. Ο SSD θα είναι και RAM. Το μόνο που θέλω να μάθω είναι το storage. Wii φάση λέμε. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από Inside X
Alex21121988 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Να ξεκαθαρίσουμε λίγα πράγματα. Remake και Remastered. Στο Remake ο developer παίρνει εναν τίτλο συνήθως αρκετά old gen και αρχίζει φτου και απο την αρχή όλο το game, με άλλο engine νεότερης γενιάς και το χτίζει. Το αποτέλεσμα ειναι μερα με την νύχτα ειδικά όταν ένα game πχ ήταν του Ps one και κάνουν το Remake στα τωρινά δεδομένα. Παραδείγματα Resident Evil 2 Remake, Medievil, Spyro, Crash και άλλα. *Στο Remake θα σκάσεις ξανά μαρούλι για να το έχεις. Καινούριο παιχνίδι αγοράζεις ουσιαστικά. Τα Remastered είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Παίρνει ο developer έναν παλιότερο τίτλο και πάλι, με την διαφορά ότι εδώ δεν έχει φτου και απο την αρχή πάρα μόνο προσαρμογή και φτιάξιμο του game σε ένα σύστημα/παιχνιδομηχανή της επιλογής του. Συνήθως δηλαδή εκμετελευονται τις νέας γενιάς κονσόλες με τις περισσότερες hardware δυνατότητες και ενισχύουν κάποια πράγματα στο game. Αυτό μπορεί να είναι κάποια textures, κάποια shadows, ίσως καλύτερο framerate. Θα μπορούσαν να λέγονται και Enhanced Edition τα Remastered. Η Sony στην ps4 γενιά συγκεκριμένα, τα Remastered τα αγάπησε ιδιαίτερα όταν δεν υπήρχαν στον πρώτο χρόνο ζωής της κονσόλας αρκετοί τίτλοι. Ο δρόμος ήταν απλός για τους devs. Tomb Raider, Last of Us Remastered, GTA V τα πρώτα δείγματα. Έπειτα ακολούθησαν και άλλοι τίτλοι του ps4 όπως God of war, Metro Redux, Beyond two souls, και η λίστα μπορεί να πιάσει παράγραφο. *Εφόσον στο Ps5 θα έχουμε Backwards compatibility τα Remastered θα τα παίρνεις, αν και εφόσον ασχοληθεί ο developer, δωρεάν με ένα update patch. Τώρα το αν θα κάνει το Bloodborne να τρεχει στα 60fps στο Ps5, μπορούμε να κάνουμε μια εικασία και θα πω ότι μπορεί και να γινεται χωρίς να έχω γνώσεις ενός developer στο αν σηκώνει ρετούς το engine του συγκεκριμένου. Εφόσον μιλάμε για patch άρα και θεωρητικά βελτίωση ενος game previous gen, τα Remastered ή Enhanced, όπως θέλεις μπορείς να τα ονομάσεις στο ps5, θα βάζεις το δισκάκι σου, θα κατεβαίνει ένα update και θα παίζεις. Όλη η ιστορία είναι το πόσο θα ασχοληθούν οι devs. Στο ps4 είχαν το μαρούλι in mind και τα έφτιαχναν αυτά. Εδώ λοιπόν τι μπορεί να γίνει για να βγουν κερδισμένοι και αυτοί αλλα και εμεις οι καταναλωτές; Στο ps5 μέχρι να αποκτήσει τίτλους μπορούν να παίξουν μπάλα κερδίζοντας χρόνο με Ps4 Enhanced/Remastered games για το Ps5. Κόστος για αυτούς; Σίγουρα λιγότερο από το retail, διαφήμιση/προμοτάρισμα κτλ. Απαραίτητη προϋπόθεση; Ps Gold Pass (αν το πουν έτσι) για να μπορεις να παίξεις τις Enhanced/Remastered Εditions των ps4 games. Δίνω και ιδέες ρε γραβάτες της Sony. Mπορεί να φανεί κάπως κάτι τέτοιο, το καταλαβαίνω. Μην ξεχνάμε όμως ότι για μια καλή Remastered Edition κάποιων games για να δεις αποτέλεσμα που να κάνει μπαμ ρε παιδί μου θα πρέπει να ξαναδουλέψουν άνθρωποι στο παιχνίδι τους. Οκ, δεν θα είναι τόσο χρονοβόρο όσο ένα remake αλλά και πάλι χρειάζεται resources. Το pass σε αυτόν που θα παίζει πχ μόνο κονσόλα όλα τα games του ούτως ή άλλως τον συμφέρει imo. Anw. Είδωμεν. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2019 από Alex21121988
panther_512 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 7 ώρες πριν, Fulgore είπε Αναλογα σε ποια θεματα συμμετεχεις/παρακολουθεις Περαν τουτου ας εχουν καποιοι υποψη τους οτι το γεγονος οτι πολλα exclusives κυκλοφορουν τελος της ζωης του Ps4,σημαινει οτι θα αργησουμε να δουμε συνεχειες συντομα στο Ps5. Μην τρεξουν δηλαδη παλι πολλοι να παρουν κονσολα και μετα γραφουν στον πρωτο χρονο,που ειναι το νεο God Of War ή το νεο Last Of Us/Death Stranding... Πάρτε το τοπ 100 του PS4 αυτή τη στιγμή και μετρήστε πόσα exclusives υπάρχουν στη λίστα..... Και μιλάμε για σχεδόν ολόκληρο lifecycle της κονσόλας.
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Για 4-5 exclusives παίρνεις την κονσόλα, τα υπόλοιπα είναι PC. Και μιλάω για PS4 ή Switch π.χ., του Xbox βγαίνουν στο PC. 1 1
Fotis13 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, spartan29gr είπε Με αυτά τα χαρακτηριστικα που διαβαζω.Το 500αρακι δεν το γλυτώνουμε.Τουλαχιστον να βελτιωσουν καποια πραγματα στο τομεα της ποιοτητας κατασκευης.Δυστυχως πολυ πισω σε αυτό το κομματι η σονυ σε αυτή την γενια.. Ναι, ολα τα δεδομενα συγκλινουν προς τα εκει . Θα ειναι τεραστια εκπληξη αν πεσει κατω απο 500 .Προσωπικα δεν με απασχολει αρκει να ειναι δυνατη ,επισης θεωρω απιθανο να εχουμε 2 εκδοσεις στο λανσαρισμα μια ισχυρη και μια απλη . Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2019 από Fotis13 2
panther_512 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Για 4-5 exclusives παίρνεις την κονσόλα, τα υπόλοιπα είναι PC. Και μιλάω για PS4 ή Switch π.χ., του Xbox βγαίνουν στο PC. Είναι φυσικό επακόλουθο των high production values / long development time, και το μόνο που μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση είναι το BC, ώστε να εμπλουτίζεται η βιβλιοθήκη με παλαιότερης γενιάς exclusives. Και αυτό πάλι δεν έχει την ίδια σημασία για όλους. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Sony on PS5 Backward Compatibility: Putting All Power to Verify Whether “Complete” Compatibility can be Achieved Με λίγα λόγια κάποια δεν θα δουλεύουν γιατί θέλουμε να αρμέξουμε ξανά με remasters.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Sony on PS5 Backward Compatibility: Putting All Power to Verify Whether “Complete” Compatibility can be Achieved Με λίγα λόγια κάποια δεν θα δουλεύουν γιατί θέλουμε να αρμέξουμε ξανά με remasters. κακα τα ψεματα καποια θελουν remaster. Ας πουμε αν δεν εβγαινε το Medievil σε remaster και εβγαινε με BC, ποσοι θα το παιζαν στην μια περιπτωση και ποσοι στην άλλη?
james9tito Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Εφοσον φτιαχνουν remasters τυπου medievil και shadow of colossus ας αρμεξουν οσο θελουν . 6
kostiger Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 30 λεπτά πριν, panther_512 είπε Είναι φυσικό επακόλουθο των high production values / long development time, και το μόνο που μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση είναι το BC, ώστε να εμπλουτίζεται η βιβλιοθήκη με παλαιότερης γενιάς exclusives. Και αυτό πάλι δεν έχει την ίδια σημασία για όλους. Συμφωνω. Οταν αγοραζεις νεα κονσολα και στο αρχικο της σταδιο τα διαθεσιμα παιχνιδια ειναι αντικειμενικα λιγα και κυριως ακριβα, το BC, για το οποιο εχουν πατενταρει και enhanced BC, ασχετως αν τωρα φαινεται να τα γυριζουν, ειναι πολυ σημαντικο να υπαρχει. Ιδιως αν τα παιχνιδια πατσαρονται για να εκμεταλλευονται το ισχυροτερο Hardware. 1
soundou Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, Fotis13 είπε Ναι, ολα τα δεδομενα συγκλινουν προς τα εκει . Θα ειναι τεραστια εκπληξη αν πεσει κατω απο 500 .Προσωπικα δεν με απασχολει αρκει να ειναι δυνατη ,επισης θεωρω απιθανο να εχουμε 2 εκδοσεις στο λανσαρισμα μια ισχυρη και μια απλη . Οι τελευταιες φημες θελουν 2 κονσολες μια με cd drive που θα υποστηριζει κ backwards και η αλλη καθαρα χωρις υποδοχη για cd.
naruto14 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε κακα τα ψεματα καποια θελουν remaster. Ας πουμε αν δεν εβγαινε το Medievil σε remaster και εβγαινε με BC, ποσοι θα το παιζαν στην μια περιπτωση και ποσοι στην άλλη? Η δικιά μου γνώμη είναι τα Remasters να κυκλοφορούν, αλλά να υπάρχει μια επί πληρωμή αναβάθμιση (τύπου DLC) για τους κατόχους των αρχικών παιχνιδιών σε περίπτωση που θέλουν να δουν τις βελτιώσεις του Remaster. Και το θέμα δεν είναι τα remasters τύπου Medievil, Crash, Spyro κλπ που τρώνε ολικό revamp στις μηχανές τους. Αλλά αυτά που έχουν ένα απλό resolution bump και τα καλούν Remaster (γκουχου ubisoft γκουχου). Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2019 από naruto14 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις