JohnVani18 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 PlayStation 5: Έρχεται επίσημα στο τέλος του 2020 Σε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση προχώρησε η Sony μέσω του blog της, κάνοντας μας γνωστό το γεγονός ότι το PlayStation 5 θα είναι στα χέρια μας στο τέλος του 2020. Παράλληλα στη δημοσίευση γίνεται αναφορά ακόμη μια φορά στο wired, που ήταν και το πρώτο μέσο αποκάλυψης τον Απρίλιο και επιβεβαιώνει την υποστήριξη Ray Tracing σε hardware επίπεδο. Επίσης θα δούμε και ένα νέο χειριστήριο με haptic technology που θα αντικαταστήσει τη δόνηση και σκανδάλες που θα προσαρμόζονται στο κάθε παιχνίδι όπως επιθυμεί ο προγραμματιστής του παιχνιδιού. Τέλος, μια έκδοση του GT Sport έχει ήδη μεταφερθεί σε ένα DevKit του PS5 για να δοκιμαστούν οι προαναφερθέντες τεχνολογίες του νέου χειριστηρίου, κάτι που όπως αναφέρει ο αρθρογράφος του wired, ένιωθε διαφορά όταν οδηγούσε σε χώμα και χιόνι. 2
panagiotis54 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 αντε επιτελους μπας και αυτη τη φορα βγουν εστω λιγο καλες....
Fotis13 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Το διαφορετικο pressure sensitivity στις σκανδαλες ειναι θεμα .
Inside X Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 34 λεπτά πριν, Fotis13 είπε Το διαφορετικο pressure sensitivity στις σκανδαλες ειναι θεμα . Από ποια πλευρά?
Fotis13 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Inside X είπε Από ποια πλευρά? To βρισκω θετικο λογω του feedback που θα εχουμε στα δαχτυλα μας σε σχεση με το gameplay .Σε καθε περιπτωση θα το κρινουμε συνολικα οταν θα ερθει η ωρα .
Inside X Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Εννοείται ότι είναι θετικό. Νόμιζα ότι το έγραψες του στυλ "θα μπερδεύομαι". Σενάριο π.χ.: Στο αριστερό trigger, είναι το φρένο - στο δεξί γκάζι, παίζεις ξέρω εγώ GT. Σου "κόβονται" τα φρένα Ingame, το αριστερό γίνεται τέρμα σκληρό το δεξί όπως ήταν - άρα έμεινες με γκάζι μόνο. Ρεαλισμός. Βέβαια δεν νομίζω ότι το άρθρο αναφέρεται σε αυτό - αλλά σε κάτι σαν το, HD Rumble της Nintendo.
iceblazer Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Μαζεμενα καποια στοιχεια απ τις πληροφοριες που κυκλοφορησαν. General Info The official name is PlayStation 5. Releasing Holidays 2020. Ray tracing support is hardware-based. New SSD will help boot times, loading times and streaming. The controller now has adaptive triggers, haptic feedback, new speakers, USB Type-C. Physical games for the console will use 100 GB optical disks. Optical drive also acts as a 4k Blu-ray player. Additional Info The dev kits (which were leaked) are actually real and developers have access to them. A new modular approach to storing data. Finer grain access to data, as opposed to big blocks. Ex: Users might have the ability to install only Multiplayer components of the game. Completely revamped UI. The new controller will have a larger battery capacity and will be a bit heavier than Dualshock 4. Haptic feedback for PS4 Pro's Dual Shock 4 could have been implemented, but was decided against. Bluepoint studios (folks behind the Shadow of the Colossus remaster) are working on a "big" PS5 title. The GPU has been used to power Machine learning. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από iceblazer 1
najinblue3 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 7 λεπτά πριν, iceblazer είπε Μαζεμενα καποια στοιχεια απ τις πληροφοριες που κυκλοφορησαν. Completely revamped UI. Ολα τα αλλα πραγματικα περναν σε 2η μοιρα, το crappy ui παρακαλαω να το φτιαξουν εδω και ποσα χρονια. Απαισιο, αργο και laggy, και μεχρι να κανεις party θες κανα τεταρτο. 3
Tilemaxx Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλά όλα αυτά, αλλά το feedback στα triggers δεν περνάει πλέον ως ιννοβεσιο, ούτε το haptic feedback που είναι τεχνολογία κλοπι-παστε των smartphones, εφόσον το πρόσφερε και το X1 μια γενιά πρίν το 2013. Επίσης δεν έχει υπάρξει ούτε μια λέξη αναφορικά με το πώς θα λειτουργήσει το BC compatibility, αν θα υπάρχουν (αδικαιολόγητοι) περιορισμοί όπως το PS4, και αν η κονσόλα θα μπορέσει να ανταγωνιστεί με αξιώσεις το Game Pass. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από Tilemaxx 1
Inside X Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 @Tilemaxx Και εγώ μπερδεύτηκα παραπάνω - είχα στο μυαλό μου το force feedback της MS και με μπέρδεψε και ο Fotis13 με το "pressure sensetivity' το οποίο δεν προκύπτει πουθενά από το άρθρο του wired. https://www.gamepur.com/news/38620-xbox-scarlett-controller-force-feedback.html
Tilemaxx Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Inside X είπε @Tilemaxx Και εγώ μπερδεύτηκα παραπάνω - είχα στο μυαλό μου το force feedback της MS και με μπέρδεψε και ο Fotis13 με το "pressure sensetivity' το οποίο δεν προκύπτει πουθενά από το άρθρο του wired. https://www.gamepur.com/news/38620-xbox-scarlett-controller-force-feedback.html Pressure sensitivity υπήρχε από το PS2. Το haptic feedback είναι μηχανισμός παρόμοιος με αυτόν που βρίσκει κανείς σε μια τιμονιέρα, το οποίο σου κρατάει "κόντρα" στις σκανδάλες ανάλογα με την περίσταση στο κάθε παιχνίδι. Από εκεί και πέρα, χρειάζεται περισσότερο ξεκαθάρισμα σε φλέγοντα ζητήματα που ταλανίζουν το PS ecosystem, και όχι ένας νέος γύρος γενικόλογων του Cerny (όπως με το PS4) μέχρι να κυκλοφορήσει η κονσόλα. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από Tilemaxx
Inside X Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, Tilemaxx είπε Pressure sensitivity υπήρχε από το PS2. Το haptic feedback είναι μηχανισμός παρόμοιος με αυτόν που βρίσκει κανείς σε μια τιμονιέρα, το οποίο σου κρατάει "κόντρα" στις σκανδάλες ανάλογα με την περίσταση στο κάθε παιχνίδι. Από εκεί και πέρα, χρειάζεται περισσότερο ξεκαθάρισμα σε φλέγοντα ζητήματα που ταλανίσουν το PS ecosystem, και όχι ένας νέος γύρος γενικόλογων του Cerny μέχρι να κυκλοφορήσει η κονσόλα. ^^ Αυτό είναι το haptic. Το force feedback είναι αυτό που θα σου μπλοκάρει την πίεση στις σκανδάλες, όπως με τις τιμονιέρες που λες κάποτε και δεν έχει έρθει σε controller. Μην με μπερδεύεις!
Moderators Malthador Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Ωραίος ο Τζίμης: «The “more” refers to something I’m quite excited about – a preview of the new controller that will ship with PlayStation 5. One of our goals with the next generation is to deepen the feeling of immersion when you play games, and we had the opportunity with our new controller to reimagine how the sense of touch can add to that immersion.» Ακριβώς όσα έγιναν και με το τωρινό gamepad δηλαδή, που έχει γυροσκόπιο και touchpad. Η χρήση του γυροσκοπίου ήταν εξαιρετικά ωφέλιμη για το immersion exclusive παιχνιδιών όπως το HZD και το Spiderman τα οποία πρωτοτυπούσαν απαλλάσοντάς μας από το να χρειάζεται να στοχεύουμε με το δεξί αναλογικό λες και είμαστε τίποτα πρωτόγονοι, ενώ αντίστοιχα το touchpad ξεδίπλωνε το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων του σε games όπως το GoW το οποίο καινοτομούσε εμφανίζοντάς μας το χάρτη του παιχνιδιού μόλις το πατάγαμε. Κάπως έτσι θα είναι και το νέο gamepad, full στα features που θα αξιοποιούνται πλήρως από όλα τα exclusives της νέας κονσόλας.
Tilemaxx Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Inside X είπε ^^ Αυτό είναι το haptic. Το force feedback είναι αυτό που θα σου μπλοκάρει την πίεση στις σκανδάλες, όπως με τις τιμονιέρες που λες κάποτε και δεν έχει έρθει σε controller. Μην με μπερδεύεις! Μα το άρθρο του Wired κάνει λόγω για "πίεση" που νιώθει ο παίκτης όταν βυθίζεται σε υδάτινους κόσμους, ή όταν κυλιέται στη λάσπη. Άρα είτε εγώ τα μπερδεύω, είτε η Sony ξανά πάει να πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, ή μπέρδεψε τελοσπάντων τα μπούτια του ο συντάκτης του Wired, αφού κάνει λόγο για "haptic feedback", αλλά και "πίεση" στις σκανδάλες: On ice, a high-frequency response made the thumbsticks really feel like my character was gliding. Jumping into a pool, I got a sense of the resistance of the water; on a wooden bridge, a bouncy sensation.
Προτεινόμενες αναρτήσεις