Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

PlayStation 5: Έρχεται επίσημα στο τέλος του 2020

Σε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση προχώρησε η Sony μέσω του blog της, κάνοντας μας γνωστό το γεγονός ότι το PlayStation 5 θα είναι στα χέρια μας στο τέλος του 2020.

Παράλληλα στη δημοσίευση γίνεται αναφορά ακόμη μια φορά στο wired, που ήταν και το πρώτο μέσο αποκάλυψης τον Απρίλιο και επιβεβαιώνει την υποστήριξη Ray Tracing σε hardware επίπεδο. Επίσης θα δούμε και ένα νέο χειριστήριο με haptic technology που θα αντικαταστήσει τη δόνηση και σκανδάλες που θα προσαρμόζονται στο κάθε παιχνίδι όπως επιθυμεί ο προγραμματιστής του παιχνιδιού.

Τέλος, μια έκδοση του GT Sport έχει ήδη μεταφερθεί σε ένα DevKit του PS5 για να δοκιμαστούν οι προαναφερθέντες τεχνολογίες του νέου χειριστηρίου, κάτι που όπως αναφέρει ο αρθρογράφος του wired, ένιωθε διαφορά όταν οδηγούσε σε χώμα και χιόνι.

  • Like 2
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Inside X είπε

Από ποια πλευρά?

To  βρισκω θετικο  λογω του feedback που θα εχουμε στα δαχτυλα μας σε σχεση με το gameplay .Σε καθε περιπτωση  θα το κρινουμε συνολικα οταν θα ερθει η ωρα .

Δημοσ.

Εννοείται ότι είναι θετικό. Νόμιζα ότι το έγραψες του στυλ "θα μπερδεύομαι". :D 

Σενάριο π.χ.: Στο αριστερό trigger, είναι το φρένο - στο δεξί γκάζι, παίζεις ξέρω εγώ GT. Σου "κόβονται" τα φρένα Ingame, το αριστερό γίνεται τέρμα σκληρό το δεξί όπως ήταν - άρα έμεινες με γκάζι μόνο. 

Ρεαλισμός.

Βέβαια δεν νομίζω ότι το άρθρο αναφέρεται σε αυτό - αλλά σε κάτι σαν το, HD Rumble της Nintendo.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μαζεμενα καποια στοιχεια απ τις πληροφοριες που κυκλοφορησαν. 

General Info

  • The official name is PlayStation 5.

  • Releasing Holidays 2020.

  • Ray tracing support is hardware-based.

  • New SSD will help boot times, loading times and streaming.

  • The controller now has adaptive triggers, haptic feedback, new speakers, USB Type-C.

  • Physical games for the console will use 100 GB optical disks.

  • Optical drive also acts as a 4k Blu-ray player.

Additional Info

  • The dev kits (which were leaked) are actually real and developers have access to them.

  • A new modular approach to storing data. Finer grain access to data, as opposed to big blocks. Ex: Users might have the ability to install only Multiplayer components of the game.

  • Completely revamped UI.

  • The new controller will have a larger battery capacity and will be a bit heavier than Dualshock 4.

  • Haptic feedback for PS4 Pro's Dual Shock 4 could have been implemented, but was decided against.

  • Bluepoint studios (folks behind the Shadow of the Colossus remaster) are working on a "big" PS5 title.

  • The GPU has been used to power Machine learning.

Επεξ/σία από iceblazer
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, iceblazer είπε

Μαζεμενα καποια στοιχεια απ τις πληροφοριες που κυκλοφορησαν. 

Completely revamped UI.

Ολα τα αλλα πραγματικα περναν σε 2η μοιρα, το crappy ui παρακαλαω να το φτιαξουν εδω και ποσα χρονια. Απαισιο, αργο και laggy, και μεχρι να κανεις party θες κανα τεταρτο. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά όλα αυτά, αλλά το feedback στα triggers δεν περνάει πλέον ως ιννοβεσιο, ούτε το haptic feedback που είναι τεχνολογία κλοπι-παστε των smartphones, εφόσον το πρόσφερε και το X1 μια γενιά πρίν το 2013. Επίσης δεν έχει υπάρξει ούτε μια λέξη αναφορικά με το πώς θα λειτουργήσει το BC compatibility, αν θα υπάρχουν (αδικαιολόγητοι) περιορισμοί όπως το PS4, και αν η κονσόλα θα μπορέσει να ανταγωνιστεί με αξιώσεις το Game Pass.

Επεξ/σία από Tilemaxx
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Inside X είπε

@Tilemaxx Και εγώ μπερδεύτηκα  παραπάνω -  είχα στο μυαλό μου το force feedback της MS και με μπέρδεψε και ο Fotis13 με το "pressure sensetivity' το οποίο δεν προκύπτει πουθενά από το άρθρο του wired.

https://www.gamepur.com/news/38620-xbox-scarlett-controller-force-feedback.html

Pressure sensitivity υπήρχε από το PS2. Το haptic feedback είναι μηχανισμός παρόμοιος με αυτόν που βρίσκει κανείς σε μια τιμονιέρα, το οποίο σου κρατάει "κόντρα" στις σκανδάλες ανάλογα με την περίσταση στο κάθε παιχνίδι.

Από εκεί και πέρα, χρειάζεται περισσότερο ξεκαθάρισμα σε φλέγοντα ζητήματα που ταλανίζουν το PS ecosystem, και όχι ένας νέος γύρος γενικόλογων του Cerny (όπως με το PS4) μέχρι να κυκλοφορήσει η κονσόλα. 

Επεξ/σία από Tilemaxx
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Tilemaxx είπε

Pressure sensitivity υπήρχε από το PS2. Το haptic feedback είναι μηχανισμός παρόμοιος με αυτόν που βρίσκει κανείς σε μια τιμονιέρα, το οποίο σου κρατάει "κόντρα" στις σκανδάλες ανάλογα με την περίσταση στο κάθε παιχνίδι.

Από εκεί και πέρα, χρειάζεται περισσότερο ξεκαθάρισμα σε φλέγοντα ζητήματα που ταλανίσουν το PS ecosystem, και όχι ένας νέος γύρος γενικόλογων του Cerny μέχρι να κυκλοφορήσει η κονσόλα. 

Image result for nintendo HD RUMBLE GIF

^^ Αυτό είναι το haptic.

Το force feedback είναι αυτό που θα σου μπλοκάρει την πίεση στις σκανδάλες, όπως με τις τιμονιέρες που λες κάποτε και δεν έχει έρθει σε controller.

Μην με μπερδεύεις! :D 

 

  • Moderators
Δημοσ.

Ωραίος ο Τζίμης:

«The “more” refers to something I’m quite excited about – a preview of the new controller that will ship with PlayStation 5. One of our goals with the next generation is to deepen the feeling of immersion when you play games, and we had the opportunity with our new controller to reimagine how the sense of touch can add to that immersion

Ακριβώς όσα έγιναν και με το τωρινό gamepad δηλαδή, που έχει γυροσκόπιο και touchpad. Η χρήση του γυροσκοπίου ήταν εξαιρετικά ωφέλιμη για το immersion exclusive παιχνιδιών όπως το HZD και το Spiderman τα οποία πρωτοτυπούσαν απαλλάσοντάς μας από το να χρειάζεται να στοχεύουμε με το δεξί αναλογικό λες και είμαστε τίποτα πρωτόγονοι, ενώ αντίστοιχα το touchpad ξεδίπλωνε το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων του σε games όπως το GoW το οποίο καινοτομούσε εμφανίζοντάς μας το χάρτη του παιχνιδιού μόλις το πατάγαμε.

Κάπως έτσι θα είναι και το νέο gamepad, full στα features που θα αξιοποιούνται πλήρως από όλα τα exclusives της νέας κονσόλας.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Inside X είπε

Image result for nintendo HD RUMBLE GIF

^^ Αυτό είναι το haptic.

Το force feedback είναι αυτό που θα σου μπλοκάρει την πίεση στις σκανδάλες, όπως με τις τιμονιέρες που λες κάποτε και δεν έχει έρθει σε controller.

Μην με μπερδεύεις! :D 


Μα το άρθρο του Wired κάνει λόγω για "πίεση" που νιώθει ο παίκτης όταν βυθίζεται σε υδάτινους κόσμους, ή όταν κυλιέται στη λάσπη. Άρα είτε εγώ τα μπερδεύω, είτε η Sony ξανά πάει να πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, ή μπέρδεψε τελοσπάντων τα μπούτια του ο συντάκτης του Wired, αφού κάνει λόγο για "haptic feedback", αλλά και "πίεση" στις σκανδάλες:

On ice, a high-frequency response made the thumbsticks really feel like my character was gliding. Jumping into a pool, I got a sense of the resistance of the water; on a wooden bridge, a bouncy sensation.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...