panther_512 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, GeorgeMan είπε Ε κάτσε, και αυτό στο προκάλεσε ένα χειριστήριο; Επειδή μας έβγαλα off-topic, την απάντησή μου την βάζω σε spoiler και ευχαρίστως αν κάποιος θέλει να το συζητήσουμε περαιτέρω να το κάνουμε με pms. Γιατί, το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα δεν το παθαίνεις όλο και όλο από ένα αθώο πληκτρολογιάκι και ένα ποντικάκι? Toν καιρό εκείνο οι πλείστες ώρες αναλώνονταν σε πληκτρολόγιο ποντίκι στο γραφείο, πληκτρολόγιο ποντίκι σπίτι, 3DS, gaming στον υπολογιστή με το F710 της Logitech και μετά με το DS4, με το οποίο έπαιζα στο PS4 και στον υπολογιστή. Μόνο με το DS4 είχα τα συμπτώματα. Σε αντίθεση με το F510, όπου η σταθεροποίηση του χειριστηρίου συμπεριλάμβανε και το μεσαίο δάχτυλο για να κρατάει κόντρα, στο DS4 όλο το κράτημα γίνεται από το μικρό δάχτυλο και τον παράμεσο, τα κύρια δάχτυλα που έχουν σχέση με το ωλένιο νεύρο. Κλείσε δυνατά μόνο το μικρό δάχτυλο και τον παράμεσο στην παλάμη σου και δές πώς πιέζουν οι μύες εκεί που μπαίνει το ωλένιο νεύρο στον αγκώνα, όταν ο αγκώνας είναι σε ορθή γωνία, όπως όταν είμαστε συνήθως όταν παίζουμε. Ε, όταν παίζεις Dark Souls 3, και το κράτημά σου με εκείνα τα δάχτυλα είναι τόσο δυνατό που το χειριστήριο είναι έτοιμο να σπάσει, φαντάσου τί παιζόταν εκεί στον αγκώνα....... Εν πάση περίπτωση, δεν έδωσα την πρέπουσα σημασία, επέμενα να μήν παραδέχομαι ότι το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται στο χειριστήριο, και στο τέλος κάναμε τις εγχειρήσεις. Οπότε, αντί να δώσουμε ξέρω γώ, 50,100,200 ευρώ για να διορθώσουμε την εργονομική ασυμβατότητα που είχα με το συγκεκριμένο gamepad, προτίμησα να κάνω 2 εγχειρήσεις των 3000 ευρώ η κάθε μία. Ναναι καλά η ιδιωτική ασφάλιση. Τουλάχιστον τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα με το DS4. 😋 Αυτά τα γράφω απλά για να προβληματίσω άτομα που μπορεί να έχουν πονάκια και μουδιάσματα, όχι απαραιτήτως λόγω DS4, και να μήν δίνουν σημασία. Οι μόνιμοι τραυματισμοί λόγω RSI είναι μιά πραγματικότητα. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2019 από panther_512 2
Paragontas-x Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 15 ώρες πριν, Tilemaxx είπε Να μην κάνει σαν σκουπάκι όταν ζεσταίνεται και όλα καλά. Μάλλον σαν τουρμπίνα θέλεις να πεις(Βλέπε ps4 - ps4 pro) Ειδικά το καλοκαίρι. 1
Anuminas Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 24/8/2019 στις 1:44 ΠΜ, Sir_Teraflop είπε Ε αυτό λέω: Οι επόμενες κονσόλες θα είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ικανές για 4k/60 να μην πω 120 fps. Απόλυτα ικανές είναι και αυτής της γενιάς και σε 2 εβδομάδες θα κλείσουν στόματα. Τεχνικά από θέμα mem bandwidth μόνο το PS4 pro ζορίζεται για λόγους που εξηγώ παραπάνω. Οι επόμενες θα έχουν ΟΛΟ το mem bandwidth, ΟΣΑ Rops και TMU και Fill Rate και τα πάντα όλα, χρειάζεται και ακόμα παραπάνω. Τεχνικά θα είναι άρτιες και απόλυτα ικανές για 4K/60 gaming με ακόμα καλύτερα settings από τις τωρινές. Όχι μόνο στον τομέα των γραφικών αλλά και του AI και του collisiion και ότι θέλετε. Η τωρινή γενιά είναι μια ανωμαλία γιατί έπρεπε να πάνε σε X86 και η AMD τον έπινε. Δεν ξέρω πως να το πω πιο απλά. Όμως αν κοιτάξει κανείς ένα μηχάνημα με 1.7 TF όπως το PS4 το απλό να παίζει GOW το 2019, θα πρέπει να χτυπιέται κάτω με αυτό που βλέπει. 1.7 TF επαναλαμβάνω (ή μήπως 1.86? ) Το ΤΙ θα κάνουν οι developers είναι θέμα τους. Δικό τους όμως και αυτοί ξέρουν καλύτερα από εμάς πως να διασκεδάζουμε. βρε οι επομενες κονσολες θα κάνουν και τοστ αλλά 120fps με καλά γραφικά λιγο δύσκολο οταν μόλις στα 30fps, στο ελάχιστα ανεκτο frame rate, τρώνε τοσο πολύ ζόρι που κανουν σαν ελικοπτερο Huey. Δεν λεω κατι παράλογο. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2019 από Anuminas
Mesqal Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Εγω λεω και βαζω και στοιχηματακι, οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να παιζουν οι νεες κονσολες κατι παραπανω απο 4Κ/30fps σε πρωτοκλασατους τιτλους. Απο Θα, Θα και Θα εχουμε χορτασει. 1
Tilemaxx Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 49 λεπτά πριν, Mesqal είπε Εγω λεω και βαζω και στοιχηματακι, οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να παιζουν οι νεες κονσολες κατι παραπανω απο 4Κ/30fps σε πρωτοκλασατους τιτλους. Απο Θα, Θα και Θα εχουμε χορτασει. Μια χαρά θα τρέχουν οι πρωτοκλασάτοι τίτλοι. DMC5, Gears5 και Forza τρέχουν σε native 4K/60 στο X. Βάλε τις επόμενες κονσόλες με 5-6 φορές παραπάνω ισχύ.
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Mesqal είπε Εγω λεω και βαζω και στοιχηματακι, οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να παιζουν οι νεες κονσολες κατι παραπανω απο 4Κ/30fps σε πρωτοκλασατους τιτλους. Απο Θα, Θα και Θα εχουμε χορτασει. To ποιο πιθανο ειναι αυτο, εκτος αν συμφωνησουν για καποιο λογο να θεσουν το 60fps ως κατωτατο οριο(οπως γινεται στο PSVR για παραδειγμα). Παντως θα στοιχηματιζα οτι θα δουμε στην χειροτερη περισσοτερα 60αρια στην επομενη γενια. Χωρις απαραιτητα να ειναι ο κανονας. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, Tilemaxx είπε Μια χαρά θα τρέχουν οι πρωτοκλασάτοι τίτλοι. DMC5, Gears5 και Forza τρέχουν σε native 4K/60 στο X. Βάλε τις επόμενες κονσόλες με 5-6 φορές παραπάνω ισχύ. Από το One X 5 ή 6 φορές πάνω ; Ούτε η επόμενη Ti της NVIDIA. 6 TFLOPs βγάζει το One X και οι επόμενες θα είναι στα 9-11 TFLOPs. 2 φορές πάνω τραβηγμένο απ' τα μαλλιά. 1
Paragontas-x Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ξεχνάτε κάτι πολύ σημαντικό που το έχουν ήδη ανακοινώσει η εταιρίες. Οι τωρινές κονσόλες έχουν μέχρι 6tflops(Xbox one x η πιο δυνατή κονσόλα αυτή τη στιγμή) οι νέας γενειάς κονσόλες θα είναι το λιγότερο 12tflops αυτό από μόνο του λέει πολλά. Εδώ κάρτες γραφικών υπολογιστών με λιγότερα tflops και βγάζουν άνετα 4k 60fps και σε pc που δεν χρησιμοποιούνται όλοι οι πόροι για το παιχνίδι(Βλέπε λειτουργικό, drivers, εξωτερικές συσκευές κ.τ.λ.) έτσι και δεν θα το βγάλουν κονσόλες 12tflops που όλοι οι πόροι χρησιμοποιούνται για το παιχνίδι. Δεν μπορεί όπως είπε ο tilemaxx να τρέχει η αυτή τη στιγμή δυνατότερη κονσόλα παιχνίδια aaa 4k 60fps native και να μην μπορούν να τρέξουν οι νεότερες που θα είναι διπλάσια σε δύναμη tflops. Εγώ πιστεύω το σε τι ανάλυση θα τρέχει το κάθε παιχνίδι θα είναι καθαρά θέμα του game debelopment και όχι του μηχανήματος. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2019 από Paragontas-x
Inside X Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Σταματήστε να σκέφτεστε με όρους TF. Είναι πολύ generic η μέτρηση και αφορά αποκλειστικά κάρτες γραφικών της ίδιας εταιρείας και ακόμα περισσότερο της ίδιας γενιάς. Και ένα σαξόραλλο είναι 120 άλογα αλλά στον δρόμο, κερνάει τσάι σε πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα λόγου βάρους εκεί που μετράει - φανάρι με φανάρι. Έτσι και στις κάρτες γραφικών - από frame στο front>back>front buffer. Δεν είναι ταξίδι - είναι αγώνας ταχύτητας μέχρι τα 16ms (για 60 fps). Όλα είναι θέμα workload και developer vision. Αν ένας developer αποφασίσει να βγάλει racing gaming στα 30 fps είναι δικαίωμα του όπως και δικό μας να τον αποκαλέσουμε μαλάκα. Από εκεί και πέρα αν θα γίνει "λαδιά στην δουλειά" θα οφείλεται στην υλοποίηση rtRT, στα οποία "νερά", κανένας μας δεν έχει κολυμπήσει για να βγάλει ένα συμπέρασμα. με τεχνολογία της AMD. Θα είναι όντως discreet RT Cores και πόσο? Γιατί αν δεν είναι εντελώς dedicated για αυτήν την δουλειά και θα αναλαμβάνουν το όλο εγχείρημα στις κονσόλες καλά Χριστούγεννα, μιας και η παρούσα υλοποίηση της Nvidia π.χ. εξαρτάται απόλυτα και από το rasterization performance για το setup/αποτέλεσμα του raytracing. Σε αυτήν την περίπτωση ούτε 15 (AMD) TF μας σώνουν για 4k/60... (καλά λίγο παρακάτω λόγω RDNA). Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2019 από Inside X 1 1
panther_512 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Με πολύ απλά λόγια, τα 60 frames per second είναι πρώτιστα επιλογή του dev και ακολούθως θέμα των δυνατοτήτων του hardware. 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Μια χαρά μπορείς να συγκρίνεις με όρους TF. Το One X αποδίδει όπως ένα αντίστοιχο PC(Με αντίστοιχα TF). Οι επόμενες κονσόλες θα είναι μετά βίας δύο φορές πιο ισχυρές από το One X που είναι ήδη αρκετά ισχυρό για κονσόλα. Εκεί που χωλαίνει πολύ είναι στο CPU που φοράει τον ψόφιο jaguar. 4Κ/60 με ultra settings έχουμε πει δεν κρατάει ούτε η 2080Ti που κοστίζει 1200+ ευρώ και η GPU του PS5/Xbox Scarlett θα είναι πιο αδύναμη από μια 2080Ti. Εμένα δεν με απασχολεί τόσο αυτό, εγώ είμαι πεπεισμένος ότι από εταιρείες σαν την Naughtydog και την Santa Monica, θα δούμε CGI quality στην επόμενη γενιά. 1
kostiger Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 19 ώρες πριν, Mesqal είπε Εγω λεω και βαζω και στοιχηματακι, οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να παιζουν οι νεες κονσολες κατι παραπανω απο 4Κ/30fps σε πρωτοκλασατους τιτλους. Απο Θα, Θα και Θα εχουμε χορτασει. Το Gears 5 παιζει σε dynamic 4K/60 παντως Ακατεβατα κιολας και με γραφικαρες. 1
Paragontas-x Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Inside X είπε Σταματήστε να σκέφτεστε με όρους TF. Είναι πολύ generic η μέτρηση και αφορά αποκλειστικά κάρτες γραφικών της ίδιας εταιρείας και ακόμα περισσότερο της ίδιας γενιάς. Και ένα σαξόραλλο είναι 120 άλογα αλλά στον δρόμο, κερνάει τσάι σε πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα λόγου βάρους εκεί που μετράει - φανάρι με φανάρι. Έτσι και στις κάρτες γραφικών - από frame στο front>back>front buffer. Δεν είναι ταξίδι - είναι αγώνας ταχύτητας μέχρι τα 16ms (για 60 fps). Όλα είναι θέμα workload και developer vision. Αν ένας developer αποφασίσει να βγάλει racing gaming στα 30 fps είναι δικαίωμα του όπως και δικό μας να τον αποκαλέσουμε μαλάκα. Από εκεί και πέρα αν θα γίνει "λαδιά στην δουλειά" θα οφείλεται στην υλοποίηση rtRT, στα οποία "νερά", κανένας μας δεν έχει κολυμπήσει για να βγάλει ένα συμπέρασμα. με τεχνολογία της AMD. Θα είναι όντως discreet RT Cores και πόσο? Γιατί αν δεν είναι εντελώς dedicated για αυτήν την δουλειά και θα αναλαμβάνουν το όλο εγχείρημα στις κονσόλες καλά Χριστούγεννα, μιας και η παρούσα υλοποίηση της Nvidia π.χ. εξαρτάται απόλυτα και από το rasterization performance για το setup/αποτέλεσμα του raytracing. Σε αυτήν την περίπτωση ούτε 15 (AMD) TF μας σώνουν για 4k/60... (καλά λίγο παρακάτω λόγω RDNA). Μάλλον δεν γνωρίζεις τι ακριβώς είναι τα tflops γι' αυτό το λες. Δεν είναι μόνο η δύναμη της κάρτας γραφικών αλλά είναι συνδυασμός κάρτας γραφικών και επεξεργαστή και βγαίνει μετά από μια αριθμητική πράξη ένα νούμερο που λέγεται tflops και είναι ένα νούμερο που στην ουσία δηλώνει την δύναμη(Ιπποδύναμη άμα θέλουμε να την πούμε αλλιώς) ενός συστήματος όσο αφορά τα 3d μοντέλα και γενικότερα γραφικά και τι μπορεί να απεικονίσει μια κάρτα γραφικών/επεξεργαστής σε μια τηλεόραση/οθόνη. Και μια χαρά μπορείς να συγκρίνεις με τα tflops πόσο δυνατό είναι ένα μηχάνημα με κάρτα γραφικών και επεξεργαστή που είναι για να απεικονίζει 3d μοντέλα και γραφικά γενικότερα. Και κάτι τελευταίο το ότι από την τωρινή γενιά η κονσόλες μοιαζουν για να μην πω είναι σχεδόν ίδιες με την τεχνολογία και αρχιτεκτονική των υπολογιστών απλά είναι αφιερωμένες ολοκληρωτικά για παιχνίδια και τίποτα άλλο. Απόδειξη το ότι και οι επόμενης γενιάς κονσόλες θα μπορούν να βγάλουν άνετα 4k 60fps είναι στο ότι ακόμα και οι τωρινής γενιάς κονσόλες σε μερικά παιχνίδια(Βάζω λινκ με παιχνίδια του xbox one x γιατί κακά τα ψέματα αυτή τη στιγμή είναι η πιο δυνατή κονσόλα που κυκλοφορεί(6 tflops) που μπορεί να βγάλει native 4k 60fps παιχνίδια) που οι game dev. πραγματικά κάθισαν και ασχολήθηκαν μας έβγαλαν 4κ 60fps. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2019 από Paragontas-x
kostiger Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Παιζει ρολο και η αρχιτεκτονικη οχι μονο τα TF. Για αυτο αλλωστε, οι navi gpu's με λιγοτερα Teraflops εχουν καλυτερη αποδοση απο τις vega.. 1
Paragontas-x Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Καλά αυτό εννοείτε γι' αυτό και στο ποστ μου πριν ανάφερα ότι οι τωρινής γενιάς κονσόλες έχουν την αρχιτεκτονική υπολογιστών.
Προτεινόμενες αναρτήσεις