Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, najinblue3 είπε

Fulgore μαλλον μιλαει για mH σε κονσολα nintendo απ οτι καταλαβα, κατι που δεν υπαρχει. Ενα μονο υπαρχει που παει να πιασει 60αρι αλλα κυμαινεται 40-45 max

Ναι το καταλαβα/υπεθεσα,απλα με το παραπανω δειχνω το γιατι πρεπει εστω τα επομενα παιχνιδια να τρεχουν σε 1080p 60fps στην χειροτερη.

Η Sony κλασσικα θα σπρωξει το 4κ παραπανω γιατι εχει και τηλεορασεις που θα προσπαθησει να πουλησει.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για μενα το mh δε δειχνει κατι τετοιο. Σε αυτα τα games κοιτας το gameplay, παρα το performance. To παιχνιδι ειναι κ αρκετα βαρυ για τις κονσολες, τρεχουν 1002 πραματα ταυτοχρονα στο περιβαλλον και οταν σκανε 2-3 mons, καταλαβαινεις δε γινεται να εχεις performance επιπεδα υπολογιστη.

Εγω προσωπικα κοντευω 1000 ωρες κ δεν ειχα ποτε θεμα με το performance. 

 

Δημοσ.

Εντάξει το U δεν είναι/ήταν το σαπάκι που πιστεύουν αρκετοί, το 60 fps σε 720P όπου επέλεγαν το είχαν, άνετα και για εκεί ήταν στημένο το μηχανάκι. Στο 1080p κώλωνε στα rops (8) και δεν το έσωνε η EDRAM με τίποτα με την DDR3 στις υψηλότερες αναλύσεις. 

Μην ξεχνάμε όμως (και εδώ είναι το βασικότερο) ότι το μηχανάκι ήταν στημένο στα 35 watt load.

Τέσπα, για τα λοιπά που λέτε έχω γράψει την άποψη μου - βαριέμαι την επανάληψη. Το συγκεκριμένο  ζήτημα αναμοχλεύεται μια το μήνα, δίμηνο ανάλογα και κουράζει ενώ τα πράγματα είναι πολύ απλά.

Λίγα πραγματάκια:

- Το PS4pro δεν είναι benchmark για τίποτα. Ένα μηχάνημα που βγήκε, δεν ξέρω και εγώ γιατί βγήκε. Το κράτησε πίσω όχι κανένας σάπιος jajuar ή η δήθεν RX470 αλλά το mem bus/width του, χάρην της συμβατότητας (ή ως θυσία όπως το βλέπει κανείς) με το slim/og. To 4Κ του είναι το checkerboard/DR.

- Τα "σαπάκια" jaguar (Athlon X4  οχτώ κάτι δεν θυμάμαι πια) στα PC δεν τρέχουν Gear 5 4k/60. Ούτε οι RX580. Αναφέρω το Gears γιατί μετράει το baseline πιο είναι. Από το FH4 το target sdk είναι το Χ1Χ. Για την Sony δεν νομίζω το αντίστοιχο (βλέπε παραπάνω).

- Τα 9 πόσα teraflop της 5700/Rysen XXX όσα και να είναι δεν θα είναι ίδια με μιας κονσόλας. Πρώτον γιατί αλλάζει το programming μοντέλο, δεύτερον γιατί πέραν των βασικών (draw calls, Ai, OS tasks) δεν πρόκειται να κληθεί να τρέξει κάτι παραπάνω όπως στα PC. Μπορεί να έχουν κόψει L3 cache και να έχουν σπρώξει μέσα ότι θες. Στο ps4 είχαν χώσει παραπάνω ACES για Compute.  Και πάει λέγοντας.

Στο X1X για παράδειγμα (με συγχωρείτε για αυτό ξέρω/έχω ασχοληθεί για αυτό μιλάω) βάλανε όλο το engine setup στην GPU π.χ. για να μην κάνει και πολλά το "σαπάκι" Jaguar (έχω βάλει εικόνα σε προηγούμενο Post με αυτό το πράγμα που μόνο jaguar δεν είναι).

Χαρακτηριστικά: Processing draw calls - effectively telling the graphics hardware what to draw - is one of the most important tasks the CPU carries out. It can suck up a lot of processor resources, a pipeline that traditionally takes thousands - perhaps hundreds of thousands - of CPU instructions. With Scorpio's hardware offload, any draw call can be executed with just 11 instructions, and just nine for a state change.

- Μέχρι και το RT το συγκρίνουν κάποιοι με το αντίστοιχο της Nvidia (GimpWorks). Ε ούτε αυτό ισχύει... Εκτός ότι δεν ξέρουμε ΚΑΝ πως θα παίζει το RT της ίδιας της AMD, δεν ξέρουμε ΚΑΝ αν θα έχουμε κάποιο co-processor. Επειδή σέρνεται η 2080ti θα σέρνεται και το PS5. Και αν έχει κανένα co-processor της NEC και το RT θα είναι essentially free? Τι θα πει το PCMR της αριστεράς? Και της δεξιάς μαζί.

Περιμένετε λοιπόν να δούμε.

Το μόνο κακό στην υπόθεση  είναι το marketing. Τα fps δεν διαφημίζονται σε μια στατική εικόνα ενός review. Μόνο τα "γραφικά" δυστυχώς. 

 

17 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Επειδη χορτασαμε 1080p 60fps 

xboxxx.jpg.754114f65133cf0369bea476e0db3c00.jpgps4.jpg.419adea92e37de828e10292c5e559b07.jpg

Με αυτό τι θες να δείξεις ακριβώς?

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Με αυτό τι θες να δείξεις ακριβώς?

To 1080p 60fps που εχουν καποιοι δεδομενο σε αυτη την γενια και θελουν στο ps5 να δουν πολυ παραπανω.

Δημοσ.

Κακό παράδειγμα τότε. Οι Ιάπωνες είναι γνωστά κουλάδια σε κάτι τέτοια. Όσοι πήγαν Unreal ζορίζονται ακόμα και οι λοιποί patchαρουν την Engine τους όσο δεν πάει μέχρι να μην πάει ή να ταιριάζει το setting του παιχνιδιού.

Να μην πολυλογώ την πλειοψηφία (όχι όλους) η HD εποχή τους έπιασε ξεβράκωτους, πόσο μάλλον η UHD.

Δημοσ.

Καλως ή κακως ομως υπαρχουν και αυτοι στην βιομηχανια και βγαζουν και πολλα παιχνιδια και πετυχημένα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

Μιλάω άλλη γλώσσα και όχι ελληνικά? Έχετε διαστρεβλωσει σε βαθμό κακουργηματος αυτό που είπα. 

Ένα κουβαδακι με 2 ραμ και τεχνικά χαρακτηριστικά σμαρτφον Galaxy s3 ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΌΤΗΤΑ ΓΙΑ 1080 /60 frames και φαίνεται κρυστάλλινο. Δεν είναι μόνο το smash υπάρχει και το monster Hunter και το rayman legends από 3rd party και άλλα παιχνιδια. 

Και είστε ευχαριστημένοι αν το ps5 τρέχει το ίδιο? Οκ πάω πάσο και δεν σχολιάζω άλλο. 

ΥΓ τα background του ps2 που κολλάνε τα fighting games εννοείται ΠΡΈΠΕΙ να τρέχουν 60 καθώς είναι παιχνίδια ανταγωνισμού και ονλαιν μάλιστα και παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Το ίδιο και τα fps. Το Breath of the wild είναι ανοιχτού κόσμου και εξερεύνησης εννοείται ότι είναι πιο βαρύ και εξερεύνησης δεν παίζει τόσο ρόλο.

Πετάτε κάτι διαμάντια ορισμένοι..... 

Συγνωμη που θα στο πω,αλλα εισαι παντελως ασχετος.Αυτα που προσπαθεις τωρα να αναλυσεις  με κινητα που τρεχουν σε 60  φρειμς  και  ότι το  monster hunter τρεχει και αυτό  στα 60 στο Samsung galaxy s3,είναι παραμυθια τις χαλιμας...Εδώ καλα καλα το monster hunter world τρεχει με ξεκλειδωτο frame rate σε ps4 pro και xbox -one x.Σε απλο ps4  και χβοχ ονε.Οι επιδοσεις από τον συγκεκριμενο τιτλο,ειναι ακομα χειροτερες

Επεξ/σία από spartan29gr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, spartan29gr είπε

Συγνωμη που θα στο πω,αλλα εισαι παντελως ασχετος.Αυτα που προσπαθεις να αναλυσεις με κινητα που τρεχουν σε 60  φρειμς  και να μας πεις ότι το  monster hunter τρεχει στα 60 

Έχει δίκιο σε αυτό που λέει αλλά με κακά παραδείγματα και αυτός.

Ναι αν θες και άσχετα.

Και εσύ έχεις πολύ δίκιο στην κριτική σου με αυτά που γράφεις.

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Fulgore είπε

To 1080p 60fps που εχουν καποιοι δεδομενο σε αυτη την γενια και θελουν στο ps5 να δουν πολυ παραπανω.

Η επομενη γενια δεν θα εχει καμια σχεση με την τωρινη.Μερικοι νομιζετε ότι θα δουμε ξανα τα ιδια προβλήματα σε θεμα ιπποδύναμης cpu.Τα 1080π/60 φρειμς θα τα καταπινουν για πλακα οι καινούργιες κονσολες

15 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Έχει δίκιο σε αυτό που λέει αλλά με κακά παραδείγματα και αυτός.

Ναι αν θες και άσχετα.

Και εσύ έχεις πολύ δίκιο στην κριτική σου με αυτά που γράφεις.

Τα παραδείγματα του  είναι παντελως λαθος.Συγνωμη τωρα που θα κατσω εγω να ααχοληθω τωρα με ανουσιες συγκρισεις,Σε λιγο θα μας πουνε ότι τα κινητα μπορουν  να  τρεξουν witcher  3 στα 60

Επεξ/σία από spartan29gr
  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, spartan29gr είπε

Η επομενη γενια δεν θα εχει καμια σχεση με την τωρινη.Μερικοι νομιζετε ότι θα δουμε ξανα τα ιδια προβλήματα σε θεμα ιπποδύναμης cpu.Τα 1080π/60 φρειμς θα τα καταπινουν για πλακα οι καινούργιες κονσολες

Τα παραδείγματα του  είναι παντελως λαθος.Συγνωμη τωρα που θα κατσω εγω να ααχοληθω τωρα με ανουσιες συγκρισεις,Σε λιγο θα μας πουνε ότι τα κινητα μπορουν  να  τρεξουν witcher στα 60

Ε αυτό λέω:

 

7 ώρες πριν, spartan29gr είπε

Η επομενη γενια δεν θα εχει καμια σχεση με την τωρινη.Μερικοι νομιζετε ότι θα δουμε ξανα τα ιδια προβλήματα σε θεμα ιπποδύναμης cpu.Τα 1080π/60 φρειμς θα τα καταπινουν για πλακα οι καινούργιες κονσολες

 

Οι επόμενες κονσόλες θα είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ικανές για 4k/60 να μην πω 120 fps. Απόλυτα ικανές είναι και αυτής της γενιάς και σε 2 εβδομάδες θα κλείσουν στόματα.

Τεχνικά από θέμα mem bandwidth μόνο το PS4 pro ζορίζεται για λόγους που εξηγώ παραπάνω.

Οι επόμενες θα έχουν ΟΛΟ το mem bandwidth, ΟΣΑ Rops και TMU και Fill Rate και τα πάντα όλα, χρειάζεται και ακόμα παραπάνω. 

Τεχνικά θα είναι άρτιες και απόλυτα ικανές για 4K/60 gaming με ακόμα καλύτερα settings από τις τωρινές. Όχι μόνο στον τομέα των γραφικών αλλά και του AI και του collisiion και ότι θέλετε.

Η τωρινή γενιά είναι μια ανωμαλία γιατί έπρεπε να πάνε σε X86 και η AMD τον έπινε. Δεν ξέρω πως να το πω πιο απλά.

Όμως αν κοιτάξει κανείς ένα μηχάνημα με 1.7 TF όπως το PS4 το απλό να παίζει GOW το 2019, θα πρέπει να χτυπιέται κάτω με αυτό που βλέπει.

1.7 TF επαναλαμβάνω (ή μήπως 1.86? :P)

Το ΤΙ θα κάνουν οι developers είναι θέμα τους. Δικό τους όμως και αυτοί ξέρουν καλύτερα από εμάς πως να διασκεδάζουμε.

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, spartan29gr είπε

Η επομενη γενια δεν θα εχει καμια σχεση με την τωρινη.Μερικοι νομιζετε ότι θα δουμε ξανα τα ιδια προβλήματα σε θεμα ιπποδύναμης cpu.Τα 1080π/60 φρειμς θα τα καταπινουν για πλακα οι καινούργιες κονσολες

Εγραψα πουθενα εγω αυτο το πραγμα?

Αυτο που ειπα ειναι οτι ας βγουν οι εταιρειες να πουν οτι τα 1080p 60fps να θεωρουνται δεδομενα σε ολη την διαρκεια της ζωης τους και απο ολους τους developers και μετα καθομαστε να μιλησουμε για παραπανω αναλυσεις και παραπανω fps.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Εγραψα πουθενα εγω αυτο το πραγμα?

Αυτο που ειπα ειναι οτι ας βγουν οι εταιρειες να πουν οτι τα 1080p 60fps θεωρουνται δεδομενα και μετα καθομαστε να μιλησουμε για παραπανω αναλυσεις και παραπανω fps.

Σοβαρά τώρα?

Δηλαδή εντάξει είσαι έμπειρο άτομο. Με τι κριτήριο το γράφεις αυτό?

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, spartan29gr είπε

Συγνωμη που θα στο πω,αλλα εισαι παντελως ασχετος.Αυτα που προσπαθεις τωρα να αναλυσεις  με κινητα που τρεχουν σε 60  φρειμς  και  ότι το  monster hunter τρεχει και αυτό  στα 60 στο Samsung galaxy s3,είναι παραμυθια τις χαλιμας...Εδώ καλα καλα το monster hunter world τρεχει με ξεκλειδωτο frame rate σε ps4 pro και xbox -one x.Σε απλο ps4  και χβοχ ονε.Οι επιδοσεις από τον συγκεκριμενο τιτλο,ειναι ακομα χειροτερες

Οπως αναφέρει ο τεραφλοπ πέραν απο πρόχειρα  παραδείγματα χρησιμοποιώ και εκφράσεις λαϊκής υπερβολής και σαρκασμου και σε καμια περίπτωση δεν συγκρίνω ενα κινητό με μια κονσόλα,σαν χιουμοριστικη ατάκα το χρησιμοποιησα γιατί ηταν κοντά χρονολογικά,παρολαυτα εσυ εισαι άσχετος που συγκρινεις ενα open world με fighting games και αναρωτιέσαι γιατι δεν πιανει νούμερα,καθώς επισης μειώνεις ενα παιχνίδι γιατι εχει παλιομοδιτικα ps2 backround!!! χωρις καν να καταλαβεις οτι σε multi fighting games ειναι πλέον σημαντικό to 60ρι και για αυτο μας το έδωσαν γιατί μπορούσαν,που θέλω να καταλήξω απο το πρωτο μου ποστ οτι αν οι εκαστοτε developers ενος νεου παιχνιδιου θελησουν να πιασουν 4κ/60 θα το κάνουν άνετα η ιπποδυναμη της κονσόλας θα το επιτρέπει οπως επετρεψε στο αγαπημενο μου κουβαδακι wii u να κανει μαγικα στην δικη του εποχη

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Σοβαρά τώρα?

Δηλαδή εντάξει είσαι έμπειρο άτομο. Με τι κριτήριο το γράφεις αυτό?

Γιατι πολυ απλα δεν εμπιστευομαι ολους τους developers.

Οπως για παραδειγμα πιο πανω λες οτι οι Ιαπωνες(περαν απο Capcom) δεν εχουν την τεχνογνωσια να κανουν σωστο Optimize στα παιχνιδια που κυκλοφορουν σημερα,ποιος μου λεει οτι δεν θα δουμε αναλογα περιστατικα και στις επομενες κονσολες,ειτε απο αυτους,ειτε απο Indie developers?

Για τα exclusive studio των MS,Nintendo και Sony τους εχω καθε εμπιστοσυνη οτι αν τους δωσεις το καταλληλο Hardware,σου βγαζουν παιχνιδια να τρεχουν σε ολες τις αναλυσεις και fps μιας και εχουν και τεχνογνωσια καλυτερη αλλα φυσικα και μεγαλυτερη budget.

Για αρκετους αλλους ομως δεν μου γεμιζουν την ιδια σιγουρια οπως αυτοι. 

Προσωπικα πιο πολυ με ενδιαφερει η ολη πορεια της gaming βιομηχανιας με τα season pass,battle royale και lootboxes και τα ιδια τα single player παιχνιδια,παρα το αν το Ps5 ή το Xbox θα τρεχουν ολα τα παιχνιδια σε 4κ 60fps.

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...