dinos234 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε 60άρια θα έχεις με κλειστό RT, λογικά θα δίνουν επιλογή για RT και θα πέφτεις στα 30άρια. Επίσης πιστεύω ότι θα παίξουν λύσεις DLSS/DirectML για να εξισορροπήσουν το performance impact του RT. Με ray tracing αν έχει και αν πιάνει 30 μην πιάνει και λιγότερο φίλος με 2080ti μου είπε είδε σε κάποιους τίτλους πολύ ποιο κάτω από 30. Προσωπικά αν δω ότι είναι τόσο καλό όσο ακούγεται μπορεί να το τσιμπήσω αν δεν μου τύχει τίποτα η day one η μετά από κάνα μήνα με 3 Μαξ. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από dinos234
Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Που είδε πολύ πιο κάτω από 30 με 2080Ti ; Ακόμα και σε native 4K χωρίς DLSS, πολύ κάτω από 30άρια δεν υπάρχουν πια. Οι κονσόλες θα τρέχουν το RT σε 1080P ή με dynamic resolution. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από Psycho_Warhead
dinos234 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Που είδε πολύ πιο κάτω από 30 με 2080Ti ; Ακόμα και σε native 4K χωρίς DLSS, πολύ κάτω από 30άρια δεν υπάρχουν πια. Οι κονσόλες θα τρέχουν το RT σε 1080P ή με dynamic resolution. 20 κάτι για την ακρίβεια είδε δεν θυμάμαι αν μου είπε τίτλο για 4κ και γενικά έχει πάνω ότι ποιο ακριβό κυκλοφορεί.
rudigarcia222 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Παίδες δεν το λέω αρνητικά αλλά όταν βλέπω αυτό το 1080/60 να αναφέρεται είναι σαν να νιώθω ένα καρφί στα πλευρά της ιδιοσυγκρασιας μου. Τι 1080/60 τόσα έπιανε σε συγκεκριμένα παιχνίδια το wiiu που είναι 2,5 γενιές πίσω. Native 4k/30 θα ειναι ο μεσος ορός. 1080/60 με ένα σωστό optimazitation δεν κατεβαίνει ούτε τό xbox x. Όσο για day one τιμη εγώ το βλέπω 599 δυσκολα για 499. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από rudigarcia222 2
Choutas Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Το Wii U δεν έπιανε 1080/60 ούτε στα first party. Να φανταστείς το πιο δυνατό σε γραφικά τίτλος BotW τρέχει στα 720p. https://www.dailystar.co.uk/tech/gaming/ps5-leak-first-look-playstations-18984155.amp Βλέπω να βάζουμε λουκάνικα και πανσέτες στην μέση. 1
costacurta Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 18 ώρες πριν, najinblue3 είπε Ποιος μπερδευει τα μπουτια του? 4k/60 frames σε κονσολα 400 ευρω, αντε καλα. Μαλλον λετε νουμερα για πλακα, δεν εξηγειται αλλιως. Οταν το pro δε κραταει σταθερα τα 30 και ξεκινησε 400 ευρω. Δεν αναφέρθηκα σε καμία αναλογία τιμής - ιπποδύναμης. Απλά στο ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις αν μια κάρτα γραφικών υπολογιστή πχ 1080 πιάνει δύσκολα 4κ/60, πως θα γίνει σε κονσολα μικρότερου εύρους τιμής, καθώς μιλάμε για διαφορετική αρχιτεκτονική. Είναι λάθος αυτή η προσέγγιση
rudigarcia222 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, Choutas είπε Το Wii U δεν έπιανε 1080/60 ούτε στα first party. Να φανταστείς το πιο δυνατό σε γραφικά τίτλος BotW τρέχει στα 720p. https://www.dailystar.co.uk/tech/gaming/ps5-leak-first-look-playstations-18984155.amp Βλέπω να βάζουμε λουκάνικα και πανσέτες στην μέση. Δες πόσο τρέχει το smash. Σε φόρουμ τεχνολογίας είμαστε. Γελάνε και τα τεραφλοπ με αυτά πολύ λέτε Edit χαχαχχαα ορίστε γέλασε ο τεραφλοπ Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από rudigarcia222
Choutas Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Δες πως τρέχουν όλα τα multiplatform παιχνίδια στο Wii U δες να μην μπορεί να τρέχει το Darksiders 1 σε 60 FPS. Δες όλα τα ζέλντα μα όλα ακόμα και τα παλιά να μην τρέχουν σε 1080p/60 FPS και αν υπάρχουν και τρία first party παιχνίδια που τρέχουν native 1080p στα 60 που έβγαλε η Nintendo τότε the joke is on her not on me. Απλά δες πόσο ζοριζετσι το switch που undocked πιάνει 720p στο BotW και 480p στο Witcher. Θες και 4K/60 FPS στο Cyberpunk με ray tracing στο χέρι ή για το σπίτι; Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από Choutas
rudigarcia222 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δεν διαφωνώ σε τπτ από αυτά πού αναφέρεις άλλα μου είναι αδιάφορα και έχουν ένα σωρό διαφορετικες πολύσύνθετες αιτίες πού η νιντεντο στο Switch ακολουθεί αυτό το μονοπατι. Και είναι συζήτηση για αλλο τοπικ. Εγώ αυτό που είπα είναι ότι σε ένα κουβαδακι κατάφερε να τρέξει native 1080/60 frames.Και τώρα 10 χρόνια μετά μιλάμε πάλι για τέτοια δεδομένα
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτο που δεν καταλαβαινουμε μαλλον, ειναι οτι δεν εχει να κανει με το αν ενα ''μηχανακι'' καταφερνει κατι, αλλα με το τι θα επιλεξουν οι devs να καταφερει. Με λιγα λογια που θα δοθει προτεραιοτητα. Αναλυση? 60αρι? H Γραφικα? Συνηθως δινεται προτεραιοτητα στο πρωτο και τελευταιο. Η ιστορια μας λεει λοιπον οτι θα εχουμε 4Κ/30 κυριως, με λιγα 4K/60 και ισως να δινουν την επιλογη για 1080p/60 αντι του 4K/30. Αν αυτο αλλαξει εχει καλως, αλλα δεν εχει αλλαξει ποτε. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από Επισκέπτης
Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Ποιο Switch ρε παιδιά ; Τι διαβάζουμε εδώ μέσα ; Το W3 είναι πετσοκομμένο μέχρι αηδίας στο σαπάκι της Nintendo. Ήδη το PS4 Pro δεν μπορούσε να τρέξει το U4 σε 1080P/60FPS λόγω του σαπιο-jaguar που φοράει. Οι επόμενες κονσόλες θα έχουν 60άρια ή και 120 σε κάποιες περιπτώσεις γιατί θα φοράνε Zen 2. Τώρα το 4Κ/60 θα υπάρχει σε αρκετούς τίτλους, αλλά όχι σε όλους. Ούτε η 2080Ti δεν αρκεί για native 4K/60 σε αρκετούς. 2
Choutas Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 6 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε Δεν διαφωνώ σε τπτ από αυτά πού αναφέρεις άλλα μου είναι αδιάφορα και έχουν ένα σωρό διαφορετικες πολύσύνθετες αιτίες πού η νιντεντο στο Switch ακολουθεί αυτό το μονοπατι. Και είναι συζήτηση για αλλο τοπικ. Εγώ αυτό που είπα είναι ότι σε ένα κουβαδακι κατάφερε να τρέξει native 1080/60 frames.Και τώρα 10 χρόνια μετά μιλάμε πάλι για τέτοια δεδομένα Γιατί η τεχνολογία στο pc καλπάζει με τους ίδιους ρυθμούς με τους ρυθμούς προηγούμενων δεκαετιών; Μην ακούς τα παραμύθια για 8K gaming και για 120 FPS σε τίτλους που αναπαράγουν μέχρι και στελέχη των gaming εταιρειών. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Και το Ray Tracing πολύ το λένε όταν και στο pc για το 20 είναι συγκεκριμένα τα παιχνίδια που θα το χρησιμοποιούν και δεν έχει νόημα το Ray Tracing αν και πάλι λυγίζει το μηχάνημα και βογκάει. Θυμάσαι πόσοι τίτλοι βγήκαν στα 720p και τσουπ σε αυτήν την γενιά Remastered στα 1080p/60 FPS. Θα δεις τα δύο πρώτα χρόνια Remastered με 4K/60 FPS και θα λες μα εγώ πλήρωσα για καινούργια παιχνίδια και 8Κ gaming και όλα τα στελέχη θα γελάμε γιατί είναι λαμόγια. Ήδη καταλαβαίνουν ότι λένε μαλακίες ειδικά κάτι διαφημίσεις που λένε 4 φορές δυνατότερο από Χ και δεν ξέρω εγώ και τι. Γιατί να μην βγει ένα στέλεχος ότι θα τρέχει το τάδε τίτλο έτσι; Ας πουν για το Cyberpunk αλλά δεν το λένε γιατί είναι τίτλος που θα τα λυγίσει τα συστήματα και θα φανεί underpowered το μηχάνημα.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Πολυ αισιοδοξο σε βλεπω psycho. Πιστευω οτι θα υπαρξει αυξηση στα 60αρια(οπως υπηρχε και σε αυτη τη γενια με τους κακους επεξεργαστες, οποτε καταλαβαινει κανεις οτι δεν εχει να κανει με το hardware) αλλα οχι σε τετοιο βαθμο. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από Επισκέπτης
Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δεν θα 'ναι με max settings το 4Κ/60, όπως δεν είναι το FH4 στο One X. Το τρέχει σε native 4K/60FPS, αλλά μόνο στο PC τερματίζει οπτικά.
Fotis13 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Ποιο Switch ρε παιδιά ; Τι διαβάζουμε εδώ μέσα ; Το W3 είναι πετσοκομμένο μέχρι αηδίας στο σαπάκι της Nintendo. Ήδη το PS4 Pro δεν μπορούσε να τρέξει το U4 σε 1080P/60FPS λόγω του σαπιο-jaguar που φοράει. Οι επόμενες κονσόλες θα έχουν 60άρια ή και 120 σε κάποιες περιπτώσεις γιατί θα φοράνε Zen 2. Τώρα το 4Κ/60 θα υπάρχει σε αρκετούς τίτλους, αλλά όχι σε όλους. Ούτε η 2080Ti δεν αρκεί για native 4K/60 σε αρκετούς. Αρα συμφωνουμε πως 4κ/60 fps δεν θα ειναι στο στανταρντ δεν θα αφορα ολους δλδ τους τιτλους . 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις