Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Paragontas-x είπε

Τα saves του ps4 λογικά θα αναγνωρίζονται και από το ps5 αλλιώς είναι ανούσιο το backward compatibility.

Είσαι ανούσιο το backwards compatibility Αν Δεν υποστηρίζει τα saves. Είσαι λίγο υπερβολικός δεν νομίζεις; 

  • Like 4
Δημοσ.

Οχι δεν νομίζω καθόλου. 

Για σκέψου το λίγο τι να το κάνει κάποιος το backward compatibility αν δεν υποστηρίζει τα saves του;

Να ξεκινήσει όλα τα παλιά παιχνίδια από την αρχή; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Οχι δεν νομίζω καθόλου. 

Για σκέψου το λίγο τι να το κάνει κάποιος το backward compatibility αν δεν υποστηρίζει τα saves του;

Να ξεκινήσει όλα τα παλιά παιχνίδια από την αρχή; 

Ναι να τα ξεκινήσει από την αρχή. Δηλαδή άχρηστο αυτό το σημαντικό χαρακτηριστικό επειδή θα πρέπει να ξεκινήσει το παιχνίδι από την αρχή.Προσωπικά το βρίσκω υπερβολικό. 

Σίγουρα είναι πολύ καλύτερο αυτό που αναφέρεις εννοείται, να έχει υποστήριξη. 

Επεξ/σία από Bourdoulas
  • Like 1
Δημοσ.

Κατά τη γνώμη μου ναι είναι άχρηστο αν δεν υποστηρίζει και τα saves τους γιατί για κάποια παιχνίδια που όσο πάνε και πληθαίνουν το να τα τελειώσεις θέλουν πάρα, μα πάρα πολλές ώρες. 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Όταν η Sony "πατεντάρει" τα αυτονόητα στην X-86 αρχιτεκτονική ή την λογική των VM στο xb1 BC, όπου και εκεί ο source code παραμένει παρθένος.

Προφανώς ο M. Cerny ξέροντας το προγραμματιστικό μοντέλο της εργοδότριας εταιρείας του και των συνεργατών του, θα επαναλάβει το μοντέλο του "butterfly" GPU αλά PS4 pro, πιο ελεύθερα δε, με μια Hybrid GCN-Navi, όπως απεκάλυψε/εικάζει (αν και με sources) το σχετικό άρθρο των Sweclockers για τις RX-5700 "περί Hybrid GCN".

Προφανώς θα υπάρχουν και καινούργια features από την BIG-NAVI του 2020, όπως έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στις κονσόλες πλέον.

Είμαι πεπεισμένος πλέον, πως η Sony στόχευε για H2 2019/Q1 2020 launch, αλλά τo N7 της TSMC την πήγε πίσω όπως και την ίδια την AMD.

Εξ ου και Death Stranding ξαφνικά και LOU2 να βγαίνουν με το crossgen να πάει περίπατο έτους και όχι μηνών... 

Όσον αφορά την MS και το xbox, τα Lockheart με την hybrid-gcn μια χαρά θα πάνε στα αντίστοιχα server blades (FP64) για να υπηρετήσουν τα cloud services αμφότερων sony-xbox. Αν το Stadia είναι ενδεικτικό, μια χαρά κάνουν instancing 2 lockheart για ένα anaconda/ps5.

Βρε τα τακίμια..

  • Like 1
Δημοσ.

εμεις που εχουμε τηλεορασεις με hdmi 2.0b πρακτικα τι θα χασουμε απο τις νεες κονσολες που λογικα θα  εχουν hdmi 2.1 ξερω οτι δεν θα εχω το VRR

  • Moderators
Δημοσ.
21 hours ago, kostiger said:

Πληροφοριες σχετικα με το πως σκοπευει η Σονυ να τρεχει τα παλια παιχνιδια στο πσ5..

https://twistedvoxel.com/ps5-backward-compatibility-patent-faster/

Ενδιαφέρον. Μάλλον θα χρονίζεται χαμηλότερα για να παίζει "όπως το PS4" τα παλιά παιχνίδια, κι έπειτα θα τεστάρουν αν παίζεται και σε 60fps (ή περισσότερα ή υψηλότερη ανάλυση) σε full MHz ή αν κάνει break κάτι στον κώδικα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, lak10 είπε

εμεις που εχουμε τηλεορασεις με hdmi 2.0b πρακτικα τι θα χασουμε απο τις νεες κονσολες που λογικα θα  εχουν hdmi 2.1 ξερω οτι δεν θα εχω το VRR

Εδώ είσαι:

featuresupport.png

 

Από το αγαπητό Anandtech.

  • Like 1
Δημοσ.

κοινως την πατησαμε δεν μπορουσε να μπει περυσι το 2.1 τωρα ημουν μια χαρα τωρα δεν ειμαστε για αγορα τηλεορασης θα μεινουμε με την LG OLED C8

Δημοσ.
8 ώρες πριν, lak10 είπε

κοινως την πατησαμε δεν μπορουσε να μπει περυσι το 2.1 τωρα ημουν μια χαρα τωρα δεν ειμαστε για αγορα τηλεορασης θα μεινουμε με την LG OLED C8

Βασανιστηκες..🤣

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...