Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάμε πάλι πίσω στις CRT και το 576 για να έχουμε 200+ fps στο God of War. 

Σιγά - άλλωστε δεν υπάρχει διαφορά και το input lag θα μηδενιστεί.
 

Λάμπα για πάντα!

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Mα σε αυτο συμφωνουν ολοι νομιζω. Ασχετα που πιστευω οτι δεν θα γινει στον βαθμο που θελουμε(το 1080p60 σαν επιλογη σε καθε παιχνιδι). 

Αν συμφωνουσαν ολοι(γενικα και αοριστα)δεν θα εβλεπες και σε αυτη την γενια να γινονται σχολια του τυπου''εγω δεν καταλαβαινω διαφορες μεταξυ 30 και 60fps'',γιαυτο και πιο πισω ημουν και συγκεκριμενος στο σχολιο που αναφερθηκε περι προσωπικου πηχη για το ps5.

Προσωπικα ουτως ή αλλως γνωριζω εδω και χρονια οτι ολο το βαρος πεφτει στον καθε developer,με παραδειγματα σε παιχνιδια του ps2 που κυκλοφορησαν σε αυτη την γενια στα 30fps στο ps4 pro και Xbox One X(πχ Okami,resident evil hd,final fantasy)ενω μπορουσαν ανετα να τρεχουν στα 60,γιαυτο και δεν εχω τεραστιες απαιτησεις απο τις επομενες κονσολες.

Το ιδιο και για το BC ή για τα δωρεαν παιχνιδια του Ps plus.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αν συμφωνουσαν ολοι(γενικα και αοριστα)δεν θα εβλεπες και σε αυτη την γενια να γινονται σχολια του τυπου''εγω δεν καταλαβαινω διαφορες μεταξυ 30 και 60fps'',γιαυτο και πιο πισω ημουν και συγκεκριμενος στο σχολιο που αναφερθηκε περι προσωπικου πηχη για το ps5.

Προσωπικα ουτως ή αλλως γνωριζω εδω και χρονια οτι ολο το βαρος πεφτει στον καθε developer,με παραδειγματα σε παιχνιδια του ps2 που κυκλοφορησαν σε αυτη την γενια στα 30fps στο ps4 pro και Xbox One X(πχ Okami,resident evil hd,final fantasy)ενω μπορουσαν ανετα να τρεχουν στα 60,γιαυτο και δεν εχω τεραστιες απαιτησεις απο τις επομενες κονσολες.

Το ιδιο και για το BC ή για τα δωρεαν παιχνιδια του Ps plus.

Τα παιχνίδια κάποτε τα έφτιαχναν έτσι που κλείδωναν στα HZ της λαμπάτης ή σε ένα target frame rate γιατί από τα γραφικά, το AI μέχρι και τα phsyics ήταν όλα synced. Μέχρι και το floppy drive ήταν synced στο παιχνίδι...

Αυτά τα παιχνίδια του PS2/BC ΔΕΝ θα λειτουργούσαν στα 60.

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Τα παιχνίδια κάποτε τα έφτιαχναν έτσι που κλείδωναν στα HZ της λαμπάτης ή σε ένα target frame rate γιατί από τα γραφικά, το AI μέχρι και τα phsyics ήταν όλα synced. Μέχρι και το floppy drive ήταν synced στο παιχνίδι...

Αυτά τα παιχνίδια του PS2/BC ΔΕΝ θα λειτουργούσαν στα 60.

Αυτο που λες ισχυει κατα 50%.Και λεω 50% γιατι αν οντως ισχυε αυτο 100%,δεν θα βγαινανε στο pc στα 60fps(ορισμενα απο αυτα)καθολου(και χωρις μεγαλες απαιτησεις κιολας για να μιλαμε για ανωτερο hardware).Ειναι ξεκαθαρα θεμα του οτι επρεπε να εριχναν παραπανω δουλεια για να ειναι καλυτερη η μεταφορα και πολυ απλα δεν το εκαναν.

Εχουν γενικα βαρια ιστορια αρκετες μεταφορες απο ορισμενες Ιαπωνικες εταιρειες για το ποσο προχειρες ειναι ειδικα απο Capcom και Square μερια, αλλα αυτο ειναι κουβεντα για αλλο θεμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το δεύτερο που λες συμφωνώ - είναι λίγοι άμπαλοι με το HD οι Ιάπωνες dev. Είναι πίσω ακόμα πως το λένε. Δες το Switch δες και το Sekiro ως πρόσφατο δείγμα. 

Από την άλλη όμως στις κονσόλες είναι πολύ διαφορετικό να μιλάμε για 60 FPS λες και έχουν καμία 3080Ti να κάνουν bruteforce.

Και όμως όντως το μάτι καταπίνει μια χαρά τα 24 fps στις ταινίες (φωτισμός ανά καρέ - απλά λέγεται Motion Blur στις μέρες μας στο gaming...) και το blast proccesing is real!

 

Το βίντεο το ανεβάζω απλά και μόνο για να καταδείξω ότι στις κονσόλες το programming αλλάζει άρδην.

Ναι τόσα-πόσα χρόνια μετά το BP(TM) είναι Real και όχι meme πλέον. Όπως και τα 48 fps του Hobbit που όλοι θέλανε και σακούλα με το εισιτήριο έτσι? ;)

Με όρους PC θα ήταν διπλάσια fps και το eye lag μικρότερο ε? 🎃

Αυτά σε PC ΔΕΝ γίνονται λόγω του αναγκαστικού abstraction (HAL/API).

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sir_Teraflop είπε

Και εγώ PC Gamer δηλώνω, τουλάχιστον κατά το πλείστο του βίου μου. Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς γιατί τα 30fps στις κονσόλες φαίνονται πιο smooth από τα 30 fps στα PC? Ενίοτε τόσο smooth όσο και τα 60 στα PC. Στα οποία PC το smooth των 60 στις κονσόλες αναπαράγεται με τα 120?

Motion blur, slow controller input, frame-times είναι μερικά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ADHD είπε

Motion blur, slow controller input, frame-times είναι μερικά.

Έτσι είναι αλλά για να είμαστε δίκαιοι το [HARD]ocp της έραψε "μια γούνα" κάτι χρόνια πριν όταν έβγαλε στην φόρα τα προβλήματα με το frame-pacing.

Απλά στην APU της κονσόλας που είναι AMD-Based τα frame times τα προσέχουν... Όπως και στο PSVR.

Εκεί και αν δέχθηκε πόλεμο η AMD.

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ.

Ελπιζουμε στην επομενη γενια(ισως την τελευταια πριν το Cloud Gaming) να δουμε κατι καλυτερο στο κομματι της αποδοσης.

Οκ το 2013 μπορει το 1080p 60fps gaming για τις κονσολες(σε ολα τα παιχνιδια)να ηταν ψιλο υπερβολικο,αλλα δεν νομιζω για τις επομενες να μην ειναι εφικτο. Ας το πετυχουν πρωτα αυτο και μετα κοιταζουν αν θελουν να ανεβουν σε αναλυση.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η AMD RADEON 5850 είχε 2 TF. H κομμένη 7870-2 CU στο PS4 APU με τον ανταγωνισμό από πάνω με την CPU για το bandwindth είχε ~1.82 ΤF.

Η πρώτη δεν παίζει τίποτα πλέον και core i9-9900 να έχεις - η δεύτερη ξερνάει GoW κλπ.

To βάζω απλά στο τραπέζι για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης με τα PC μιας και έχουμε πολλούς με /concerns.

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, firepc είπε

Απ οτι φαινεται θα κλειδωσουν την κονσολα στα 4Κ 30fps

Αυτα τα προιστορικα 30fps θα σας κυνηγανε μια ζωη

Και εσάς ο "πέτσινος" να σκάτε χιλιάρικο για να φτιάχνει γκαρνταρόμπα και καμερούλες στον προφυλακτήρα για την BMW.

Τι να κάνουμε! :D  

RTX /OFF

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, firepc είπε

Απ οτι φαινεται θα κλειδωσουν την κονσολα στα 4Κ 30fps

Αυτα τα προιστορικα 30fps θα σας κυνηγανε μια ζωη

θα "μας" ? Μερικοι ειστε φανατικοι στα ορια του αστειου

  • Like 1
Δημοσ.

το ray tracing κοστιζει πολυ σε ισχυ, αν δεν μπορουν το 4k 60 fps στα ΑΑΑ, θα ειναι πολυ greedy επιλογη να μη δωσουν δυνατοτητα 1080p 60fps μονο και μονο για να πουλανε τηλεορασεις...Ας αφησουν την επιλογη στο χρηστη...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, xavier είπε

το ray tracing κοστιζει πολυ σε ισχυ, αν δεν μπορουν το 4k 60 fps στα ΑΑΑ, θα ειναι πολυ greedy επιλογη να μη δωσουν δυνατοτητα 1080p 60fps μονο και μονο για να πουλανε τηλεορασεις...Ας αφησουν την επιλογη στο χρηστη...

πλεον υπαρχουν ελαχιστες τηλεορασεις 1080p στην αγορα

σε 1,5 χρονο θα υπαρχουν μονο 4Κ

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...