Sir_Teraflop Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Πάμε πάλι πίσω στις CRT και το 576 για να έχουμε 200+ fps στο God of War. Σιγά - άλλωστε δεν υπάρχει διαφορά και το input lag θα μηδενιστεί. Λάμπα για πάντα! Επεξ/σία 21 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
Fulgore Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 42 λεπτά πριν, PDS13 είπε Mα σε αυτο συμφωνουν ολοι νομιζω. Ασχετα που πιστευω οτι δεν θα γινει στον βαθμο που θελουμε(το 1080p60 σαν επιλογη σε καθε παιχνιδι). Αν συμφωνουσαν ολοι(γενικα και αοριστα)δεν θα εβλεπες και σε αυτη την γενια να γινονται σχολια του τυπου''εγω δεν καταλαβαινω διαφορες μεταξυ 30 και 60fps'',γιαυτο και πιο πισω ημουν και συγκεκριμενος στο σχολιο που αναφερθηκε περι προσωπικου πηχη για το ps5. Προσωπικα ουτως ή αλλως γνωριζω εδω και χρονια οτι ολο το βαρος πεφτει στον καθε developer,με παραδειγματα σε παιχνιδια του ps2 που κυκλοφορησαν σε αυτη την γενια στα 30fps στο ps4 pro και Xbox One X(πχ Okami,resident evil hd,final fantasy)ενω μπορουσαν ανετα να τρεχουν στα 60,γιαυτο και δεν εχω τεραστιες απαιτησεις απο τις επομενες κονσολες. Το ιδιο και για το BC ή για τα δωρεαν παιχνιδια του Ps plus.
Sir_Teraflop Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Fulgore είπε Αν συμφωνουσαν ολοι(γενικα και αοριστα)δεν θα εβλεπες και σε αυτη την γενια να γινονται σχολια του τυπου''εγω δεν καταλαβαινω διαφορες μεταξυ 30 και 60fps'',γιαυτο και πιο πισω ημουν και συγκεκριμενος στο σχολιο που αναφερθηκε περι προσωπικου πηχη για το ps5. Προσωπικα ουτως ή αλλως γνωριζω εδω και χρονια οτι ολο το βαρος πεφτει στον καθε developer,με παραδειγματα σε παιχνιδια του ps2 που κυκλοφορησαν σε αυτη την γενια στα 30fps στο ps4 pro και Xbox One X(πχ Okami,resident evil hd,final fantasy)ενω μπορουσαν ανετα να τρεχουν στα 60,γιαυτο και δεν εχω τεραστιες απαιτησεις απο τις επομενες κονσολες. Το ιδιο και για το BC ή για τα δωρεαν παιχνιδια του Ps plus. Τα παιχνίδια κάποτε τα έφτιαχναν έτσι που κλείδωναν στα HZ της λαμπάτης ή σε ένα target frame rate γιατί από τα γραφικά, το AI μέχρι και τα phsyics ήταν όλα synced. Μέχρι και το floppy drive ήταν synced στο παιχνίδι... Αυτά τα παιχνίδια του PS2/BC ΔΕΝ θα λειτουργούσαν στα 60. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
Fulgore Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε Τα παιχνίδια κάποτε τα έφτιαχναν έτσι που κλείδωναν στα HZ της λαμπάτης ή σε ένα target frame rate γιατί από τα γραφικά, το AI μέχρι και τα phsyics ήταν όλα synced. Μέχρι και το floppy drive ήταν synced στο παιχνίδι... Αυτά τα παιχνίδια του PS2/BC ΔΕΝ θα λειτουργούσαν στα 60. Αυτο που λες ισχυει κατα 50%.Και λεω 50% γιατι αν οντως ισχυε αυτο 100%,δεν θα βγαινανε στο pc στα 60fps(ορισμενα απο αυτα)καθολου(και χωρις μεγαλες απαιτησεις κιολας για να μιλαμε για ανωτερο hardware).Ειναι ξεκαθαρα θεμα του οτι επρεπε να εριχναν παραπανω δουλεια για να ειναι καλυτερη η μεταφορα και πολυ απλα δεν το εκαναν. Εχουν γενικα βαρια ιστορια αρκετες μεταφορες απο ορισμενες Ιαπωνικες εταιρειες για το ποσο προχειρες ειναι ειδικα απο Capcom και Square μερια, αλλα αυτο ειναι κουβεντα για αλλο θεμα.
Sir_Teraflop Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Με το δεύτερο που λες συμφωνώ - είναι λίγοι άμπαλοι με το HD οι Ιάπωνες dev. Είναι πίσω ακόμα πως το λένε. Δες το Switch δες και το Sekiro ως πρόσφατο δείγμα. Από την άλλη όμως στις κονσόλες είναι πολύ διαφορετικό να μιλάμε για 60 FPS λες και έχουν καμία 3080Ti να κάνουν bruteforce. Και όμως όντως το μάτι καταπίνει μια χαρά τα 24 fps στις ταινίες (φωτισμός ανά καρέ - απλά λέγεται Motion Blur στις μέρες μας στο gaming...) και το blast proccesing is real! Το βίντεο το ανεβάζω απλά και μόνο για να καταδείξω ότι στις κονσόλες το programming αλλάζει άρδην. Ναι τόσα-πόσα χρόνια μετά το BP(TM) είναι Real και όχι meme πλέον. Όπως και τα 48 fps του Hobbit που όλοι θέλανε και σακούλα με το εισιτήριο έτσι? Με όρους PC θα ήταν διπλάσια fps και το eye lag μικρότερο ε? 🎃 Αυτά σε PC ΔΕΝ γίνονται λόγω του αναγκαστικού abstraction (HAL/API). Επεξ/σία 21 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
ADHD Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, Sir_Teraflop είπε Και εγώ PC Gamer δηλώνω, τουλάχιστον κατά το πλείστο του βίου μου. Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς γιατί τα 30fps στις κονσόλες φαίνονται πιο smooth από τα 30 fps στα PC? Ενίοτε τόσο smooth όσο και τα 60 στα PC. Στα οποία PC το smooth των 60 στις κονσόλες αναπαράγεται με τα 120? Motion blur, slow controller input, frame-times είναι μερικά. 1
Sir_Teraflop Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, ADHD είπε Motion blur, slow controller input, frame-times είναι μερικά. Έτσι είναι αλλά για να είμαστε δίκαιοι το [HARD]ocp της έραψε "μια γούνα" κάτι χρόνια πριν όταν έβγαλε στην φόρα τα προβλήματα με το frame-pacing. Απλά στην APU της κονσόλας που είναι AMD-Based τα frame times τα προσέχουν... Όπως και στο PSVR. Εκεί και αν δέχθηκε πόλεμο η AMD. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
Fulgore Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Ελπιζουμε στην επομενη γενια(ισως την τελευταια πριν το Cloud Gaming) να δουμε κατι καλυτερο στο κομματι της αποδοσης. Οκ το 2013 μπορει το 1080p 60fps gaming για τις κονσολες(σε ολα τα παιχνιδια)να ηταν ψιλο υπερβολικο,αλλα δεν νομιζω για τις επομενες να μην ειναι εφικτο. Ας το πετυχουν πρωτα αυτο και μετα κοιταζουν αν θελουν να ανεβουν σε αναλυση.
Sir_Teraflop Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Η AMD RADEON 5850 είχε 2 TF. H κομμένη 7870-2 CU στο PS4 APU με τον ανταγωνισμό από πάνω με την CPU για το bandwindth είχε ~1.82 ΤF. Η πρώτη δεν παίζει τίποτα πλέον και core i9-9900 να έχεις - η δεύτερη ξερνάει GoW κλπ. To βάζω απλά στο τραπέζι για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης με τα PC μιας και έχουμε πολλούς με /concerns. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
JohnVani18 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 <sarcasm> Θα βγεί το Atari VCS και θα ψάχνεστε όλοι. Άδικα γράφετε ότι γράφετε. </sarcasm>
firepc Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Απ οτι φαινεται θα κλειδωσουν την κονσολα στα 4Κ 30fps Αυτα τα προιστορικα 30fps θα σας κυνηγανε μια ζωη
Sir_Teraflop Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, firepc είπε Απ οτι φαινεται θα κλειδωσουν την κονσολα στα 4Κ 30fps Αυτα τα προιστορικα 30fps θα σας κυνηγανε μια ζωη Και εσάς ο "πέτσινος" να σκάτε χιλιάρικο για να φτιάχνει γκαρνταρόμπα και καμερούλες στον προφυλακτήρα για την BMW. Τι να κάνουμε! RTX /OFF Επεξ/σία 21 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
najinblue3 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 11 λεπτά πριν, firepc είπε Απ οτι φαινεται θα κλειδωσουν την κονσολα στα 4Κ 30fps Αυτα τα προιστορικα 30fps θα σας κυνηγανε μια ζωη θα "μας" ? Μερικοι ειστε φανατικοι στα ορια του αστειου 1
xavier Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 το ray tracing κοστιζει πολυ σε ισχυ, αν δεν μπορουν το 4k 60 fps στα ΑΑΑ, θα ειναι πολυ greedy επιλογη να μη δωσουν δυνατοτητα 1080p 60fps μονο και μονο για να πουλανε τηλεορασεις...Ας αφησουν την επιλογη στο χρηστη...
firepc Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 2 λεπτά πριν, xavier είπε το ray tracing κοστιζει πολυ σε ισχυ, αν δεν μπορουν το 4k 60 fps στα ΑΑΑ, θα ειναι πολυ greedy επιλογη να μη δωσουν δυνατοτητα 1080p 60fps μονο και μονο για να πουλανε τηλεορασεις...Ας αφησουν την επιλογη στο χρηστη... πλεον υπαρχουν ελαχιστες τηλεορασεις 1080p στην αγορα σε 1,5 χρονο θα υπαρχουν μονο 4Κ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις