Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, xavier είπε

εγω δεν καταλαβαινω καμια διαφορα απο τα 30 στα 60 frames αρκει να ειναι σταθερα,  βεβαια δεν παιζω καθολου fps...Μονο τα σκαμπανεβασματα με ενοχλουν....

δες πχ το dark souls 3 στο ps4 διπλα διπλα με το pc που τρεχει σταθερα στα 60

 

Επεξ/σία από najinblue3
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, xavier είπε

νταξ ειναι λιγο πιο smooth στο pc , αλλα δε με πολυχαλαει κιολας...

καλα ουτε και εγω τρελαινομαι, απλα το ποσταρα για να δειξω τη διαφορα 30-60

Επεξ/σία από najinblue3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ένα είναι borderline unplayable το άλλο μια χαρά. Ειδικά για το genre έτσι. Αν ήταν κανα last of us να πω οκ..

Επεξ/σία από ADHD
Δημοσ.
Στις 19/4/2019 στις 8:28 ΜΜ, PDS13 είπε

@ADHD.

Eπειδη υπαρχει το ''diminishing returns'' σχεδον στα παντα πλεον, απο δω και περα πρεπει να προσπαθουν πολυ για να μας εντυπωσιασουν. Ειναι αδικο και για τους ιδιους. Θα σου φτιαχνουν ενα μοντελο με διπλασια πολυγωνα και θα λες οκ δεν βλεπω διαφορα απο την προηγουμενη γενια 😛 

Και δεν θα λες ψεμματα.

Το VR ομως εχει περισσοτερο αναγκη τα γραφικα και την αναλυση(τα frames δεν το συζηταμε). Οταν εισαι σε VR περιβαλλον θα παρατηρησεις το επιπλεον πολυγωνακι που θα το ''χασεις'' στην TV. Αλλα ενταξει εκει θα γινει μεγαλο αλμα με το eye tracking-foveated rendering.

Ο κοσμάκης νομίζει ότι φτάσαμε στα όρια των γραφικών και χρειαζόμαστε moar pixels γιατί έχει ταυτίσει στο μυαλό του τα "γραφικά" με το rasterization και τον άθλιο-καρτουνίστικο φωτισμό του. Αυτό μας κάνει τεράστια ζημιά ως pc gamers.

Γιατί το 4Κ θέλει περίπου 4 φορές την ισχύ του 1080p. Αν λοιπόν οι κονσόλες χαραμίζουν όλη τους τη δύναμη σε pixels, τότε δεν τους περισσεύει δύναμη για ποιοτικό ray/path tracing. Έτσι το game development θα περιοριστεί σε pre-baked φωτισμούς με κάποια ελάχιστα ray traced reflections. Μην ξεχνάμε ότι η κονσόλα είναι η βάση ανάπτυξης για οικονομικούς λόγους.  Τελικά ο κάτοχος της κάρτας γραφικών των 1.000€ θα φάει ξανά στη μάπα pre-baked κονσολογραφικό με καλύτερα textures blah, blah, σε 4K ή 8K ή 32K...δεν έχει καμιά σημασία πλέον. Άλλη μια επταετία χαμένη.

Ελπίζω να καταλάβει η Sony τι σημαίνει ray tracing οπτικά και να μας δώσει αυτό που πρέπει. Να αφήσει το marketing της ηλιθιότητας με τα καρέ και τις αναλύσεις. Αν βρήκε πατέντα να το κάνει σε 4K τότε ντάξει.

Δημοσ.

Με τα νούμερα που έδωσαν πάνω και τα υποτιθέμενα leaks περί Navi, θεωρητικά θα έχει μεταξύ 40 και 48CUs (μιας και μιλάμε για Navi10Lite).
Άρα, θεωρητικά πάλι θα έχουμε νούμερα μεταξύ 9.2 και 11.1TFs για 40 και 48 CUs αντίστοιχα (και 10.1 στα 44CUs που είναι η μέση λύση), χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση.

Μένει να δούμε κατά πόσο θα αποδειχθούν αληθινά αυτά όμως. :P

  • Like 2
Δημοσ.

Ή και παρακάτω π.χ. 36 CU όπως στο Pro ;) - αν πάνε για 399. Όλοι διάβασαν για SSD, RT (γενικά), Rysen 2 αλλά ο Cerny - "είπε ότι θα είναι κάτι που θα αξίζει τα λεφτά του". O αισιόδοξος μπορεί να πιστεύει για κτήνος αλλά ρεαλιστικά μιλώντας αυτό που είπε O M.C. μπορεί να μεταφραστεί ποικίλως.

Και αυτό λέει Leadbetter στο βίντεο του - "κρατήστε μικρό καλάθι μην φάτε κοράκι".

Μεγάλο ρόλο θα παίξει το πότε θα κυκλοφορήσει φυσικά. 8~11 TF για Μάρτη είναι "ρεαλιστικό" ποσό για 399$  (-loss για SSD/Cache Drive).

Το TDP είναι το παν όπως λες σωστά.

 

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Gorbatsof είπε

Δεν είναι πιο smooth, είναι η μέρα με τη νύχτα.

Και λίγα λες. Και γω μια ζωή υπέρμαχος των κονσολών είδα το φως το αληθινό με μια φτωχή πλιν τίμια rx 580. Μέρα με την νύχτα. Και δεν είναι απλά τα 30 παραπάνω. Άλλο ένα normal Settings με αρκετές υποχωρήσεις σε λεπτομέρειες σκιές και συναφή και άλλο όλα ουλτρα με τα μαλλιά του gerard of rivia να ανεμίζουν πέρα δώθε. 

Δημοσ.
6 minutes ago, Sir_Teraflop said:

Ή και παρακάτω π.χ. 36 CU όπως στο Pro ;) - αν πάνε για 399. Όλοι διάβασαν για SSD, RT (γενικά), Rysen 2 αλλά ο Cerny - "είπε ότι θα είναι κάτι που θα αξίζει τα λεφτά του". O αισιόδοξος μπορεί να πιστεύει για κτήνος αλλά ρεαλιστικά μιλώντας αυτό που είπε O M.C. μπορεί να μεταφραστεί ποικίλως.

Και αυτό λέει Leadbetter στο βίντεο του - "κρατήστε μικρό καλάθι μην φάτε κοράκι".

Μεγάλο ρόλο θα παίξει το πότε θα κυκλοφορήσει φυσικά. 8~11 TF για Μάρτη είναι "ρεαλιστικό" ποσό για 399$  (-loss για SSD/Cache Drive).

Το TDP είναι το παν όπως λες σωστά.

Αυτό που δεν κάθεται καλά όμως, είναι οι δηλώσεις του Schreier ότι και οι δύο θα έχουν πάνω από τα 12.7 του Stadia. Και όντως, αν είναι κάτω από αυτά, θα φανεί κάπως στο κοινό. Οπότε μάλλον θα κοιτάξουν πάνω από 12.7, δηλαδή κάτι μεταξύ Vega 56 και 64.

Δημοσ.

Το Stadia είναι 10.7 (Vega 56 στεγνά) - από εκεί και πέρα δεν ξέρουμε τις βελτιώσεις του Navi - υπομονή ένα μήνα νομίζω για την Computex να μάθουμε περισσότερα για το Navi. Είναι GCN iteration ή το pascal/maxwell της AMD? (clocks/tdp) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Ο κοσμάκης νομίζει ότι φτάσαμε στα όρια των γραφικών και χρειαζόμαστε moar pixels γιατί έχει ταυτίσει στο μυαλό του τα "γραφικά" με το rasterization και τον άθλιο-καρτουνίστικο φωτισμό του. Αυτό μας κάνει τεράστια ζημιά ως pc gamers.

Γιατί το 4Κ θέλει περίπου 4 φορές την ισχύ του 1080p. Αν λοιπόν οι κονσόλες χαραμίζουν όλη τους τη δύναμη σε pixels, τότε δεν τους περισσεύει δύναμη για ποιοτικό ray/path tracing. Έτσι το game development θα περιοριστεί σε pre-baked φωτισμούς με κάποια ελάχιστα ray traced reflections. Μην ξεχνάμε ότι η κονσόλα είναι η βάση ανάπτυξης για οικονομικούς λόγους.  Τελικά ο κάτοχος της κάρτας γραφικών των 1.000€ θα φάει ξανά στη μάπα pre-baked κονσολογραφικό με καλύτερα textures blah, blah, σε 4K ή 8K ή 32K...δεν έχει καμιά σημασία πλέον. Άλλη μια επταετία χαμένη.

Ελπίζω να καταλάβει η Sony τι σημαίνει ray tracing οπτικά και να μας δώσει αυτό που πρέπει. Να αφήσει το marketing της ηλιθιότητας με τα καρέ και τις αναλύσεις. Αν βρήκε πατέντα να το κάνει σε 4K τότε ντάξει.

Τα χιλιάρικα που δίνετε στον Ceo της Nvidia για να κάνει συλλογή από δερμάτινα και εξορμήσεις στην βιομηχανία του αυτοκινήτου, δεν έχουν καμία σχέση με την συζήτηση εδώ. To PC Gaming είναι η Formula 1 και το console gaming η κοινή αγορά αυτοκινήτου. Η τεχνολογία έρχεται από πάνω προς τα κάτω - mainstream όμως γίνεται από την 2η αγορά. Όχι από την πρώτη. Οπότε και όπως καταλαβαίνεις, εκτός και αν οδηγείς στην Μεσογείων Mac Laren, το σχόλιο σου είναι εντελώς λάθος. Βέβαια έχω την αίσθηση ότι στην γενιά που έρχεται θα δεις πολλά κουλά...

Μου έρχονται vibes στυλ unified shaders πρώτη φορά στο 360, από ότι διαβάζω.

37 λεπτά πριν, costacurta είπε

Και λίγα λες. Και γω μια ζωή υπέρμαχος των κονσολών είδα το φως το αληθινό με μια φτωχή πλιν τίμια rx 580. Μέρα με την νύχτα. Και δεν είναι απλά τα 30 παραπάνω. Άλλο ένα normal Settings με αρκετές υποχωρήσεις σε λεπτομέρειες σκιές και συναφή και άλλο όλα ουλτρα με τα μαλλιά του gerard of rivia να ανεμίζουν πέρα δώθε. 

Η RX580 που έχεις και βλέπω κόστος στο Skroutz από 180 eur παίζει 4Κ/30 μόνη της αντίθετα με το One X? Δηλαδή την αγοράζεις και παίζεις RDR2 στο μόνιτορ σου? (που δεν παίζει ούτε 4k/30 ούτε μόνη της δηλαδή).

Εντάξει φτάνει ρε παιδιά. Δεν είναι δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο σε ένα consumer/mainstream προϊόν - τα Settings σε ένα παιχνίδι εισάγουν μια πολυπλοκότητα που το κοινό που απευθύνονται οι κονσόλες, σκοντάφτει ακόμα και σε πιο απλά setting από τα Shadows κλπ. όπως στα  sliders για το HDR...

 

 

16 ώρες πριν, Malthador είπε

Ευχαριστώ, φίλε μου, αυτό λέω τόση ώρα και είναι δυσνόητο.

Όχι δεν μου ήταν εμένα προσωπικά καθόλου δυσνόητο αυτό που λες- δυσνόητος μου είναι ο τρόπος που παρουσιάζεται ότι το 60 FPS  (όχι από σένα συγκεκριμένα γενικά μιλάω) είναι κάτι που βγάζουν οι console devs "καντήλες" και το αποφεύγουν σαν τον διάβολο το λιβάνι. Ε δεν είναι έτσι.

Ψάξε στο google για να μην βάλω ο ίδιος link πόσα 4K/60 games είχαμε σε αυτήν την γενιά με τον "jaguar."

Ο ίδιος ανέφερα κάτι σελίδες πριν ότι αναγνωρίζω ότι τα 60 FPS σε μια εικόνα δεν διαφημίζονται αντίστοιχα με την πιο όμορφη εικόνα. Όμως:

στο https://www.gdcvault.com  μπορείς, αν θες, μόνος σου να αναζητήσεις μια παρουσίαση της Insomniac για το Spiderman 2018 και να βρεις το σημείο που μιλάνε για τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν με ένα μέσο που λέγεται ps4 hdd με random read 40 mb/s όπως αναφέρθηκε εκεί.

Συμπτωματικά στην συνέντευξη του Cerny στο Wired όλοι κόλλησαν στα buzzwords (backwards compatibility, Zen 2, Νavi SSD κ.α.) και όχι στο πραγματικό "ζουμί" που στο dev kit (PC στην ουσία) ο Spider Man έκανε coasting στην πόλη με 4πλασια ταχύτητα και βάλε (προφανώς και τουλάχιστον τα διπλάσια fps).

Για να μην πολυλογώ τα 60fps+ θέλουν και άλλα υποσυστήματα από πίσω να το υποστηρίξουν εκτός της CPU.

Όπως το GPU decompression από ότι διαβάζω....

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Ο κοσμάκης νομίζει ότι φτάσαμε στα όρια των γραφικών και χρειαζόμαστε moar pixels γιατί έχει ταυτίσει στο μυαλό του τα "γραφικά" με το rasterization και τον άθλιο-καρτουνίστικο φωτισμό του. Αυτό μας κάνει τεράστια ζημιά ως pc gamers.

Γιατί το 4Κ θέλει περίπου 4 φορές την ισχύ του 1080p. Αν λοιπόν οι κονσόλες χαραμίζουν όλη τους τη δύναμη σε pixels, τότε δεν τους περισσεύει δύναμη για ποιοτικό ray/path tracing. Έτσι το game development θα περιοριστεί σε pre-baked φωτισμούς με κάποια ελάχιστα ray traced reflections. Μην ξεχνάμε ότι η κονσόλα είναι η βάση ανάπτυξης για οικονομικούς λόγους.  Τελικά ο κάτοχος της κάρτας γραφικών των 1.000€ θα φάει ξανά στη μάπα pre-baked κονσολογραφικό με καλύτερα textures blah, blah, σε 4K ή 8K ή 32K...δεν έχει καμιά σημασία πλέον. Άλλη μια επταετία χαμένη.

Ελπίζω να καταλάβει η Sony τι σημαίνει ray tracing οπτικά και να μας δώσει αυτό που πρέπει. Να αφήσει το marketing της ηλιθιότητας με τα καρέ και τις αναλύσεις. Αν βρήκε πατέντα να το κάνει σε 4K τότε ντάξει.

Kαπου το ειχα γραψει ξανα η εδω η στο ps4forums οτι θα προτιμουσα να διπλασιασουν την αναλυση απο 1080p (οτι κανουν και στο προ συνηθως) και οχι να πανε σε 4K με το PS4. Ωστε να δωσουν βαση στα γραφικα/frame rate. Aλλα σιγουρα θα πανε σε native 4k...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...