Επισκέπτης Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 6 λεπτά πριν, ADHD είπε Οσο αφορα την αναλυση και παρτε το απο καποιον που ειναι σχετικα "ψείρας" με αυτα και εχω δει σχεδον ολα τα console generations, την πραγματικά μεγαλη διαφορά που εμεινα με το στομα ανοιχτό την ειδα απο SD>HD era απο κει και περα θεωρώ οτι χτυπάμε diminishing returns όπως αντίστοιχα ειδα και τη μεγαλη διαφορά απο 30 σε 60fps. Το 4k έχει διαφορά είναι μεγαλύτερο pixel count οπως και να το κάνεις αλλά όχι "τεράστια" όπως και το HDR όπως και το RT ολα σε διαφορετικό βαθμό, προσωπικα για εμενα πάντα. Kαλο παραδειγμα με τα frames. Μετα φτανεις στο σημειο που οσο και να προσθεσεις αναλυση και frames, θα υπαρχει μεν διαφορα σχετικα ας πουμε αισθητη αλλα οχι αυτη των SD/HD και 30/60. Τεχνικα ναι θα ειναι το ιδιο μεγαλη η διαφορα αλλα... Το ιδιο ισχυει και για τα πολυγωνα. Νομιζω οτι στο 8Κ θα γινει ακομα πιο ξεκαθαρο αυτο. Εκτος αν ολοι αγοραζουμε 120 ιντσες τηλεορασεις και πανω.:p
Moderators Malthador Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 2 minutes ago, Sir_Teraflop said: ???? Τι εννοείς? Ότι στην επόμενη γενιά θα γράφονται στο "μάρμαρο" ή ότι θα κρατάνε τα παλιά τα νέα πίσω? Δεν εννοώ κάτι περισσότερο από αυτό που είπα. Το ότι το X1X τρέχει το RDR2 σε 4Κ30 δεν σημαίνει ότι το Χ2 θα τρέχει το GTA6 σε σταθερό 4Κ30. Μπορεί να το τρέχει, μπορεί να μην το τρέχει, απλά το point είναι ότι τα δύο γεγονότα είναι ασύνδετα μεταξύ τους.
Sir_Teraflop Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Malthador είπε Δεν εννοώ κάτι περισσότερο από αυτό που είπα. Το ότι το X1X τρέχει το RDR2 σε 4Κ30 δεν σημαίνει ότι το Χ2 θα τρέχει το GTA6 σε σταθερό 4Κ30. Μπορεί να το τρέχει, μπορεί να μην το τρέχει, απλά το point είναι ότι τα δύο γεγονότα είναι ασύνδετα μεταξύ τους. Αυτό είναι συνάρτηση αν δούμε Forward Combatibility/Cross Gen ή όχι. Το ότι το 5 θα τρέχει του 4 δεν εγγυάται το ανάποδο. Θα είναι ίδια έκδοση? Θα είναι διαφορετική έκδοση? Αν πάρεις του 4 στο 5 θα είναι σαν την κανονική του 5? Θα υπάρχει όντως έκδοση του 5? Χ@σε μέσα Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
ADHD Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 8 λεπτά πριν, PDS13 είπε Kαλο παραδειγμα με τα frames. Μετα φτανεις στο σημειο που οσο και να προσθεσεις αναλυση και frames, θα υπαρχει μεν διαφορα σχετικα ας πουμε αισθητη αλλα οχι αυτη των SD/HD και 30/60. Τεχνικα ναι θα ειναι το ιδιο μεγαλη η διαφορα αλλα... Το ιδιο ισχυει και για τα πολυγωνα. Νομιζω οτι στο 8Κ θα γινει ακομα πιο ξεκαθαρο αυτο. Εκτος αν ολοι αγοραζουμε 120 ιντσες τηλεορασεις και πανω.:p 8k oled 120" 120hz και στο 1 μέτρο απόσταση αλλιως no buy. Κοιτα αν εξαιρέσεις το competitive gaming που τα 144hz ειναι το minimum standard, τα 60 ειναι μια χαρα για sp και αρκετα mp αλλα θα ηθελα η επομενη γενια να υποστηριζει 120, το 1080p ειναι επίσης στη χειρότερη "acceptable" με τα σημερινά δεδομένα. Δεν ξερω εγω θα χρειαστώ κατι παραπανω απο μεγαλύτερη ανάλυση για να πω "wow αυτη η γενιά είναι game changing" και προσωπικά κρατάω μικρο καλάθι για το αν θα δούμε καν διαφορά επιπέδου ps3>ps4 στο ματι. Νομιζω οτι απλα σιγα σιγα πλησιάζουμε στο peak που μπορει να δώσει ένα consumer grade panel, το επόμενο wow βημα ισως ειναι ενα σωστό VR για εμένα. Μπορει να ειμαι και λαθος και να δουμε απιστευτα πράγματα. 1
xavier Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Πραγματικά δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι αναλύσεις κτλ . Προσωπικά ακόμα και στις κονσόλες της παρούσας γενιάς είδα γραφικά για τα οποία ένιωσα δέος. Δεν περιμένω μεγάλο upgrade...
Sir_Teraflop Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 10 λεπτά πριν, ADHD είπε Κοιτα αν εξαιρέσεις το competitive gaming που τα 144hz ειναι το minimum standard, τα 60 ειναι μια χαρα για sp και αρκετα mp αλλα θα ηθελα η επομενη γενια να υποστηριζει 120, 120 hz υπάρχει ήδη στο x1 - άρα περίμενε iteration σε αυτό (τόσο πάνε οι τηλεοράσεις άλλωστε προς το παρόν) σε πιο σοβαρά παιχνίδια από Tetris στην επόμενη γενιά. Από εκεί και πέρα competitive gaming είναι και τα low settings στο γρασίδι για να μην το βλέπεις αλλά να βλέπεις όμως τον αντίπαλο που παίζει σε Ultra και νομίζει ότι δεν τον βλέπεις έτσι? 🎃 1
ADHD Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 2 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε 120 hz υπάρχει ήδη στο x1 - άρα περίμενε iteration σε αυτό (τόσο πάνε οι τηλεοράσεις άλλωστε προς το παρόν) σε πιο σοβαρά παιχνίδια από Tetris στην επόμενη γενιά. Από εκεί και πέρα competitive gaming είναι και τα low settings στο γρασίδι για να μην το βλέπεις αλλά να βλέπεις όμως τον αντίπαλο που παίζει σε Ultra και νομίζει ότι δεν τον βλέπεις έτσι? 🎃 Αυτο ειναι μεγαλη ιστορια αστο, csgo 1024x768 black bars >500fps ολα low εδω και χρόνια.. To competitive gaming ειναι κατι εντελως διαφορετικο οπως λες και εσυ αλλα και αρκετα παιχνιδια νομιζω θα εδειχναν καλύτερα με 120fps, προσωπικα περιμενω καποιου ειδους support στην επομενη γενια ειδικα αν τα panels πανε προς τα εκει αλλα τιποτα περα απο καθαρά multiplayer games η οχι graphic intensive να τρεχουν σε 120. tbh οπως εχω πει ξανα θα είμαι κατι παραπάνω απο χαρούμενος με επιλογή για 60 και να μην ξαναδώ ποτέ 30.
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) @ADHD. Eπειδη υπαρχει το ''diminishing returns'' σχεδον στα παντα πλεον, απο δω και περα πρεπει να προσπαθουν πολυ για να μας εντυπωσιασουν. Ειναι αδικο και για τους ιδιους. Θα σου φτιαχνουν ενα μοντελο με διπλασια πολυγωνα και θα λες οκ δεν βλεπω διαφορα απο την προηγουμενη γενια 😛 Και δεν θα λες ψεμματα. Το VR ομως εχει περισσοτερο αναγκη τα γραφικα και την αναλυση(τα frames δεν το συζηταμε). Οταν εισαι σε VR περιβαλλον θα παρατηρησεις το επιπλεον πολυγωνακι που θα το ''χασεις'' στην TV. Αλλα ενταξει εκει θα γινει μεγαλο αλμα με το eye tracking-foveated rendering. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
xavier Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Πιστεύετε ότι οι πιο δυνατές κονσόλες θα επιταχύνουν την ανάπτυξη ΑΑΑ παιχνιδιών ή περισσότερα πολύγωνα περισσότερος χρόνος;
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Xavier, Δυστυχως παμε προς το δευτερο. Σκεψου ποσα λιγοτερα ΑΑΑ games εχουν καταφερει να βγαλουν τα studios ήδη απο αυτη τη γενια. Δες Naughty dog, Rockstar. Nομιζω οτι σχεδον ολες εχουν βγαλει απο 1-2 ΑΑΑ παιχνιδια λιγοτερα σε αυτη τη γενια. Απο την αλλη τεχνικες οπως το ray tracing θα μπορουσαν να βοηθησουν στο να παρουν πισω καποιο χρονο. Χωρις να ειναι real time το RT θα μπορουσε να τους σχεδιαζει αυτοματα τον φωτισμο. Κατι που μεχρι τωρα ηταν χρονοβορο. Δεν εχω διαβασει πολυ για το συγκεκριμενο κομματι αλλα πιστευω οτι γινεται. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
xavier Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Ναι αυτό φοβάμαι, ότι δεν θα έχουμε παιχνίδια. Τουλάχιστον αυτά που παίζω εγω, single player με ωραία γραφικά...
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Σιγουρα θα εχουμε αλλα ισως οχι στο βαθμο που ειχαμε. Ελπιζω να ειμαστε κοντα τουλαχιστον. Η να βρουν αλλους τροπους για να το καταφερουν αυτο (που εμεις δεν μπορουμε να φανταστουμε).
Sir_Teraflop Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, PDS13 είπε Xavier, Δυστυχως παμε προς το δευτερο. Σκεψου ποσα λιγοτερα ΑΑΑ games εχουν καταφερει να βγαλουν τα studios ήδη απο αυτη τη γενια. Δες Naughty dog, Rockstar. Nομιζω οτι σχεδον ολες εχουν βγαλει απο 1-2 ΑΑΑ παιχνιδια λιγοτερα σε αυτη τη γενια. Απο την αλλη τεχνικες οπως το ray tracing θα μπορουσαν να βοηθησουν στο να παρουν πισω καποιο χρονο. Χωρις να ειναι real time το RT θα μπορουσε να τους σχεδιαζει αυτοματα τον φωτισμο. Κατι που μεχρι τωρα ηταν χρονοβορο. Δεν εχω διαβασει πολυ για το συγκεκριμενο κομματι αλλα πιστευω οτι γινεται. To Ray Tracing είναι απαιτητικό όταν είναι Real Time. Διαφορετικά το βλέπεις σε καρέ από ταινία.... 41 λεπτά πριν, xavier είπε Ναι αυτό φοβάμαι, ότι δεν θα έχουμε παιχνίδια. Τουλάχιστον αυτά που παίζω εγω, single player με ωραία γραφικά... Αυτός ο ανταγωνισμός οδήγησε στο να ανέβουν τα production values στο Θεό και ακόμα παραπέρα και άρα ο χρόνος που φτιάχνονται τα παιχνίδια. Το επόμενο RDR3 παίζει να το παίξω και από τον τάφο. Δηλαδή ποτέ. 24 λεπτά πριν, PDS13 είπε Σιγουρα θα εχουμε αλλα ισως οχι στο βαθμο που ειχαμε. Ελπιζω να ειμαστε κοντα τουλαχιστον. Η να βρουν αλλους τροπους για να το καταφερουν αυτο (που εμεις δεν μπορουμε να φανταστουμε). Όταν ο χρήστης/καταναλωτής συνειδητοποιήσει ότι παιχνίδι είναι και το Destruction Derby και το Grand Tourismo αλλά και το Onrush όπως και το Hellblade God of War και ΔΕΝ το τιμήσει ανάλογα δεν πρόκειται να λυθεί τίποτα. Η βιομηχανία θα διχοτομηθεί σε ΑΑΑ και Indy με τα ανάλογα χρονικά productions και όποιος βαράει πιο γρήγορα θα κερδίσει. Όταν η αντίρροπη δύναμη ήταν τα ΑΑ κάποτε, ως ο μπροστάρης του Gaming (backbone) και έχει εξαφανιστεί πλέον - δεν είναι δυνατόν να υπάρχει balance στο Force και στο τέλος τι θα μείνει? 👾 Μαντέψτε ποιος... Κανένας Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ενταξει ολα θα υπαρχουν. Και indies και ΑΑ και ΑΑΑ. Αλλα ακομα και τα σημερινα ΑΑ ειναι τα παλια ΑΑΑ 😛 ΥΓ. Για το ray tracing δεν εννοουσα real time, αλλα οτι θα τους βοηθησει στον βασικο σχεδιασμο αν οχι να τα κανει μονο του. Αυτο σιγουρα θα τους γλυτωσει χρονο. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
Gostros Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Παιδιααααα... Ας συμφωνήσουμε στο οτι διαφωνούμε !!! Σας αγααααπωωω!! 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις