Επισκέπτης Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, spartan29gr είπε Καλα μωρε δεν θα τσακωθούμε τωρα και για την γατουλα που βαλανε για επεξεργαστη σε αυτή την γενια.😂 Διαφωνουμε στο κινητρο της Sony/MS για τη κυκλοφορια των mid-gen και οχι στον αδυναμο επεξεργαστη(αυτο ειναι κατι δεδομενο νομιζω οτι ηταν μετριοτητα day one). Εγω πιστευω για παραδειγμα πως και τουμπανο επεξεργαστη να ειχαν στο PS4, παλι θα πειραματιζοντουσαν με τις mid gen σε αυτην την γενια. Ηταν για να γινει αυτο το ρισκο. Το αν τους βγηκε το ξερουν οι ιδιοι απο τα νουμερα. Αν το software πχ δεν επεσε σε αριθμους προς το τελος και αν οι mid gen πουλησαν τοτε θα τις ξαναβγαλουν(PS5 pro πχ). ΥΓ. Μπορει να γινει ευκολα συζητηση χωρις τσακωμο, αρκει να διαβαζουμε ο ενας τι γραφει ο αλλος:) Eιναι κατι που αρχιζει να με κουραζει στα φορουμς. Γραφω κατι, ερμηνευει ο αλλος κατι αλλο και μετα απανταω σε αυτο που εχει ερμηνευσει...Ετσι δεν γινεται προφανως. Δεν παει μονο σε σενα αυτο. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
Sir_Teraflop Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, spartan29gr είπε Καλα μωρε δεν θα τσακωθούμε τωρα και για την γατουλα που βαλανε για επεξεργαστη σε αυτή την γενια.😂 Αυτό που λες δεν ισχύει ακριβώς στο μέρος τουλάχιστον του workload που καλούνταν να υπηρετήσουν. Αν στην προηγούμενη γενιά ο παραλληλισμός ήταν ανάγκη, σε αυτήν παγιώθηκε. Έχω την αίσθηση ότι οι κονσόλες συνέβαλαν αρκετά ώστε να ξεφύγει το Gaming συνολικά (βάζω και τα PC μέσα) από παιχνίδια που καρφώνανε στο 100% ένα-δυο threads βαριά. Επιπλέον είδαμε εκτεταμένη χρήση του (Async) Compute και συνολικά τα tools βελτιώθηκαν και τέθηκαν κάποια στάνταρτ, όπως και καλύτερο documentation, αντίθετα με την προηγούμενη γενιά που ήταν go low level - or go home, γιατί τώρα το low level είναι baked στο firmware των GPU τους και για αυτό και συνολικά καλύτερα καρέ παρότι οι CPU τότε ήταν brute force τέρατα. Έτσι λοιπόν αν θες οι μηχανές γραφικών προσαρμόστηκαν στον Jaguar* και όχι αυτός σε αυτές. Αυτό ήταν και το μεγάλο στοίχημα της AMD το οποίο πέτυχε για αυτό βλέπεις πλέον τους Ryzen να ξερνάνε cores/threads και την intel να τρέχει να προλάβει. * Για παράδειγμα βρες μου τέτοιον Jaguar - στα PC: Το τελευταίο bullet λ.χ. (Page Discriptor Cache of nested translations) έκανε negate το hit από τα Virtual Machines και για αυτό το x1x π.χ. τρέχει πολύ καλύτερα το BC από το απλό ή ανταπόκριση του στο λειτουργικό είναι καλύτερη - ένα απλό upclock δεν τα κάνει αυτά κατά την άποψή μου) και πόσες άλλες βελτιώσεις μπορεί να υπάρχουν στην CPU από Sony και MS που ποτέ δεν θα μάθουμε. https://www.anandtech.com/show/11740/hot-chips-microsoft-xbox-one-x-scorpio-engine-live-blog-930am-pt-430pm-utc Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop 1
spartan29gr Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε Αυτό που λες δεν ισχύει ακριβώς στο μέρος τουλάχιστον του workload που καλούνταν να υπηρετήσουν. Αν στην προηγούμενη γενιά ο παραλληλισμός ήταν ανάγκη, σε αυτήν παγιώθηκε. Έχω την αίσθηση ότι οι κονσόλες συνέβαλαν αρκετά ώστε να ξεφύγει το Gaming συνολικά (βάζω και τα PC μέσα) από παιχνίδια που καρφώνανε στο 100% ένα-δυο threads βαριά. Επιπλέον είδαμε εκτεταμένη χρήση του (Async) Compute και συνολικά τα tools βελτιώθηκαν και τέθηκαν κάποια στάνταρτ, όπως και καλύτερο documentation, αντίθετα με την προηγούμενη γενιά που ήταν go low level - or go home, γιατί τώρα το low level είναι baked στο firmware των GPU τους και για αυτό και συνολικά καλύτερα καρέ παρότι οι CPU τότε ήταν brute force τέρατα. Έτσι λοιπόν αν θες οι μηχανές γραφικών προσαρμόστηκαν στον Jaguar* και όχι αυτός σε αυτές. Αυτό ήταν και το μεγάλο στοίχημα της AMD το οποίο πέτυχε για αυτό βλέπεις πλέον τους Ryzen να ξερνάνε cores/threads και την intel να τρέχει να προλάβει. * Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Για παράδειγμα βρες μου τέτοιον Jaguar - στα PC: Το τελευταίο bullet λ.χ. (Page Discriptor Cache of nested translations) έκανε negate το hit από τα Virtual Machines και για αυτό το x1x π.χ. τρέχει πολύ καλύτερα το BC από το απλό ή ανταπόκριση του στο λειτουργικό είναι καλύτερη - ένα απλό upclock δεν τα κάνει αυτά κατά την άποψή μου) και πόσες άλλες βελτιώσεις μπορεί να υπάρχουν στην CPU από Sony και MS που ποτέ δεν θα μάθουμε. https://www.anandtech.com/show/11740/hot-chips-microsoft-xbox-one-x-scorpio-engine-live-blog-930am-pt-430pm-utc Ναι αλλα οι mid gen αναβαθμισμένες κονσόλες,αυτο καταφεραν να κανουν.Να επιμηκυνουν την τρεχουσα γενια(όπως ειπε και ο pds) αλλα και να βελτιωσουν παραπανω και τις επιδοσεις στα περισσοτερα παιχνίδια.Παντως Ο τζαγκουαρ δεν προσαρμοστηκε πλήρως 100%100.Διοτι σαν αδύναμος επεξεργαστης που είναι, παρουσιαστηκαν πολλα παραδείγματα με φαινόμενα bottleneck στις επιδοσεις. (Το ειδαμε σε αρκετες τεχνικες αναλυσεις το συγκεκριμενο φαινομενο).Γενικα συμφωνο με τα λεγομενα σου(με μια μονο ενσταση στο θεμα του επεξεργαστη παντα) 37 λεπτά πριν, PDS13 είπε Διαφωνουμε στο κινητρο της Sony/MS για τη κυκλοφορια των mid-gen και οχι στον αδυναμο επεξεργαστη(αυτο ειναι κατι δεδομενο νομιζω οτι ηταν μετριοτητα day one). Εγω πιστευω για παραδειγμα πως και τουμπανο επεξεργαστη να ειχαν στο PS4, παλι θα πειραματιζοντουσαν με τις mid gen σε αυτην την γενια. Ηταν για να γινει αυτο το ρισκο. Το αν τους βγηκε το ξερουν οι ιδιοι απο τα νουμερα. Αν το software πχ δεν επεσε σε αριθμους προς το τελος και αν οι mid gen πουλησαν τοτε θα τις ξαναβγαλουν(PS5 pro πχ). ΥΓ. Μπορει να γινει ευκολα συζητηση χωρις τσακωμο, αρκει να διαβαζουμε ο ενας τι γραφει ο αλλος:) Eιναι κατι που αρχιζει να με κουραζει στα φορουμς. Γραφω κατι, ερμηνευει ο αλλος κατι αλλο και μετα απανταω σε αυτο που εχει ερμηνευσει...Ετσι δεν γινεται προφανως. Δεν παει μονο σε σενα αυτο. Ο γραπτος λογο μερικες φορες είναι παρεξηγισιμος.Και δυστυχως πρεπει να δινεις πολλα παραδείγματα στον συνομιλητή σου ,ώστε να μην φτασει σε αυτό το σημειο η συζητηση.😉Προσωπικα πιστευω ότι το μελλον των κονσολων είναι ακομα λαμπρο.Και ότι θα αργησει κατά πολύ,στο να αντικατασταθεί πληρως από cloud gaming υπηρεσίες. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από spartan29gr 1
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, spartan29gr είπε 2 λεπτά πριν, spartan29gr είπε Ναι αλλα οι mid gen αναβαθμισμένες κονσόλες,αυτο καταφεραν να κανουν.Να επιμηκυνουν την τρεχουσα γενια(όπως ειπε και ο pds) αλλα και να βελτιωσουν παραπανω και τις επιδοσεις στα περισσοτερα παιχνίδια. Aυτο ακριβως. Οποτε συμφωνουσαμε απο την αρχη. 😛 ΥΓ. Γιατι βγαινουν μονο σε μενα τοσο σκατα τα quote!!?? Tι κανω λαθος Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
spartan29gr Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, PDS13 είπε Aυτο ακριβως. Οποτε συμφωνουσαμε απο την αρχη. 😛 Μα δεν διαφωνήσαμε σε όλα..😂
Sir_Teraflop Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Οι βελτιώσεις στα παιχνίδια περιορίστηκαν σαφώς στον τομέα της ανάλυσης/γραφικών/εφέ και όχι FPS. Άλλωστε είναι γνωστό ότι όσο αναβαίνει η ανάλυση θολώνει σχετικά (ανάλογα και την μηχανή γραφικών βέβαια) ο ρόλος της CPU, κάτι που στις κονσόλες εύκολα κρύβεται κάτω από τον μανδύα του 4K/30. Στα PC ο ίδιος επεξεργαστής πιθανότατα θα στούκαρε στα 40 λέμε τώρα ενώ ένας καλύτερος θα σου έδινε το πραγματικό 60 fps. Ε βάλε και ότι στις κονσόλες θεωρείται πλεονέκτημα το even field (να παίζουν π.χ. anthem όλοι στα 30) και κατάλαβες ότι το βάρος έπεσε στα rops/bandwidth εκτός από το ps4 pro που πραγματικά δεν ξέρω τι σκεφτόταν ο Cerny όταν το έστηνε, εκτός ίσως του BC... Να μην ξεχνάμε και τις τεχνικές AA που με το 4K χρειάζονται όλο και λιγότερο απαιτητικές τεχνικές (δεν έχει νόημα να βάλεις SSA π.χ.) αλλά shader ΑA κλπ. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 11 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε εκτός από το ps4 pro που πραγματικά δεν ξέρω τι σκεφτόταν ο Cerny όταν το έστηνε, εκτός ίσως του BC... Να μην ξεχνάμε και τις τεχνικές AA που με το 4K χρειάζονται όλο και λιγότερο απαιτητικές τεχνικές (δεν έχει νόημα να βάλεις SSA π.χ.) αλλά shader ΑA κλπ. Μπορεις να γινεις πιο αναλυτικος για αυτα τα 2? Δλδ την γνωμη σου για το pro και γιατι οχι SSA.
Sir_Teraflop Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Παρόλο το Delta color Lossless Compression της Polaris που έχει με Vega+ features το pro, το ίδιο το Bandwidth βελτιώθηκε μόλις 20%+ αναλογικά από το απλό ενώ τα Flops πολλαπλάσια (μην με βάλεις να κάνω μαθηματικά τώρα - έχω κεφάλι μιλούπα) 4.2/1..72=?? Βάλε και το memory contestion cpu/gpu και νομίζω εκεί κόλλησε το Pro. Το Hardware ID/checkerboarding (το συγκεκριμένο είναι hardware accelerated στο Pro - δεν μιλάω για τα γενικά dynamic τρίτων) επίσης δεν αξιοποιήθηκε από τρίτους όσο θα ήθελε ο Cerny, όπως και το RPM/FP16 φυσικά όπως κάποτε με την Geforce FX που θεωρήθηκε φιάσκο... (κάπως έτσι νομίζουν πολλοί Nintendo Switch κάτοχοι ότι το switch ήταν 1TF....). Αντίθετα για παράδειγμα στο One-X η μαγκιά δεν ήταν τα TF αλλά τα 326GB/S (αυτό το θυμάμαι απ' έξω :S) bandwidth αλλά και ότι τα 12GB RAM άνοιξαν περισσότερα κανάλια επικοινωνίας (banks) CPU/GPU οπότε ο ανταγωνισμός CPU/GPU μειώθηκε ακόμα παραπάνω. To SSA τρώει τα πόδια του σε GPU power. Είναι σαν rendarei σε 4x (4ΧSSA) ανάλυση εσωτερικά την 4K ανάλυση του output buffer. Αδιανόητο και ειδικά με το καλύτερο PPI σε μια 4K από ότι σε μια FHD σχεδόν αχρείαστο γιατί τα pixel steps είναι αρκετά μικρότερα. Σαν να λέμε 8K downsampled στην 4Κ σου Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop multiple syntax errors 1
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Thanks. Ουτως η αλλως η λογικη με την οποια προσεγγισε τις mid gen η MS κολλαει περισσοτερο με τον λογο υπαρξης τους. Θα προτιμουσα να κινουνται πιο επιθετικα με τις mid gen. Αυτο που εκανε η MS δλδ. Εσυ προσθετεις οτι το εκανε και πιο ορθολογικα οσον αφορα το hardware. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
Sir_Teraflop Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ακόμα θυμάμαι την παρουσίαση του Pro. Την ξενερωμένη φάτσα του Cerny του στυλ, με ανάγκασαν και το έβγαλα δεν την ξεχνάω. Μην ξεχνάς και τις φήμες τώρα για 2 Pro μοντέλα που σκεφτόντουσαν μεταξύ τους να βγάλουν: το 2ο (που δεν είδαμε) 100$ παραπάνω... Για να είμαστε σχετικοί και με το topic, τα 100$ υπολόγισε η Sony τότε και δεν υπολογίζει(?) τώρα ή να προλάβει, δεν ξέρω εγώ τι αφού είχε το πάνω χέρι. Εν τέλει το Slim έκανε carry την γενιά μέχρι σήμερα όπως ξέρουμε. Αυτό το αναφέρω ως συνιστώσα στην συζήτηση περί τιμής για το PS5. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop 1
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Παντως οι διαφορετικοι δρομοι που επελεξαν για τις mid gen(ενας συνωμοσιολογος θα ελεγε οτι το εκαναν και επιτηδες :p), μαλλον ειναι καλο για εμας σε βαθος χρονου. Απο την αποψη οτι ειδαν τι δουλεψε και τι δε δουλεψε και την επομενη φορα θα επιλεξουν πιο ορθα. Πχ ακομα και αν πουλησε περισσοτερο το pro μπορουν να αναγνωρισουν αν υπηρχε μια καποια στροφη προς X. Οποτε θα δουν τι ζηταει ο κοσμος εκεινη την περιοδο(στο μισα και μετα μιας γενιας). Η μπορει να πουν οτι δεν αξιζει τον κοπο η επενδυση και να μην βγαλουν καθολου mid gen. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
ADHD Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Οσο αφορα την αναλυση και παρτε το απο καποιον που ειναι σχετικα "ψείρας" με αυτα και εχω δει σχεδον ολα τα console generations, την πραγματικά μεγαλη διαφορά που εμεινα με το στομα ανοιχτό την ειδα απο SD>HD era απο κει και περα θεωρώ οτι χτυπάμε diminishing returns όπως αντίστοιχα ειδα και τη μεγαλη διαφορά απο 30 σε 60fps. Το 4k έχει διαφορά είναι μεγαλύτερο pixel count οπως και να το κάνεις αλλά όχι "τεράστια" όπως και το HDR όπως και το RT ολα σε διαφορετικό βαθμό, προσωπικα για εμενα πάντα. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 2 hours ago, spartan29gr said: Πλακα μας κανεις?Γραφεις ότι δεν περιμενεις λες σταθερο 30αρι ουτε στην νεες κονσόλες?.Ενω σε προηγουμενα ποστ αναρτηθηκαν τοσα παραδείγματα από παιχνίδια που τρεχουν σε αυτή την γενια καθαρο 4κ στα 30 φρειμς. Τα games που τρέχουν σε 4Κ30 στο Χ1Χ είναι γραμμένα στο μέταλλο πολύ πιο αδύναμων κονσολών. Μην περιμένεις καμιά αστρονομική απόδοση στην επόμενη γενιά.
chrisgewrgi Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 παιδες εγω συνδεσα το λαπτοπ στην 4κ tv και εβαλα το apex legends σε 4κ high και μου επεσαν τα σαγονια από την λεπτομερια που βλεπω στα παντα.. και το παιζω στο one x στην ιδια tv.αν σηκωσουν οι νεες κονσόλες πραγματικο 4κ χωρις να πετσοκοψουν τα γραφικα τοτε θα δειτε τι εργο θα βγει μπροστα σας.
Sir_Teraflop Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, ADHD είπε Οσο αφορα την αναλυση και παρτε το απο καποιον που ειναι σχετικα "ψείρας" με αυτα και εχω δει σχεδον ολα τα console generations, την πραγματικά μεγαλη διαφορά που εμεινα με το στομα ανοιχτό την ειδα απο SD>HD era απο κει και περα θεωρώ οτι χτυπάμε diminishing returns όπως αντίστοιχα ειδα και τη μεγαλη διαφορά απο 30 σε 60fps. Το 4k έχει διαφορά είναι μεγαλύτερο pixel count οπως και να το κάνεις αλλά όχι "τεράστια" όπως και το HDR όπως και το RT ολα σε διαφορετικό βαθμό, προσωπικα για εμενα πάντα. Έχεις πολύ δίκιο. Ένας λόγος που ανέβαλα την αγορά τηλεόρασης είναι το inherent downsampling που έκανε το X1X στην FHD (SSAA). Μηδέν Jaggies. Η διαφορά ήταν όντως στο καλύτερο (πιο σύγχρονο) panel, το led από CCFL, το HDR/Colour Gamut και στην ανάλυση όταν τραβάω τον καναπέ στο μέτρο γιατί δεν βλέπω το UI, γράμματα, o γέρουλας (50") 6 λεπτά πριν, Malthador είπε Τα games που τρέχουν σε 4Κ30 στο Χ1Χ είναι γραμμένα στο μέταλλο πολύ πιο αδύναμων κονσολών. Μην περιμένεις καμιά αστρονομική απόδοση στην επόμενη γενιά. ???? Τι εννοείς? Ότι στην επόμενη γενιά θα γράφονται στο "μάρμαρο" ή ότι θα κρατάνε τα παλιά τα νέα πίσω? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις