Sir_Teraflop Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 @PDS13 Έτσι είναι. Το εντυπωσιακό είναι ότι η AMD δεν είχε σκοπό ακόμα και στις κάρτες στα PC να βάλει Raytracing, μέχρι αυτό να γίνει mainstream αλλά να σου σκάει ο Cerny και μιλάει για αυτό και βγαίνει η mama SU και tweetαρει, την συνεργασία τους. Ζούμε εποχές Cell λέμε!!! Για να δούμε τι έχουν "μαγειρέψει" - είμαι πολύ περίεργος! 1
KilliK Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 θα εχει RT το PS5? σοβαρα; ποιος ηταν αυτος που επεμενε εδω περα οτι δεν υπηρχε περιπτωση να βγαλει το RT η AMD στις κονσολες πρωτα; 😂
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Παντως ακομα και αν ακομα τους βγει''ακριβο'' το RT για να δουλευει real time, δεν θα μπορουσαν να το βαλουν να δουλεψει για να δημιουργησουν ενα περιβαλλον με RT φωτισμο και να το αφησουν ετσι ως baked? Χωρις αλλη real time αλληλεπιδραση. Φανταζομαι πως αυτο ισως θα τους βοηθουσε εμμεσα να δωσουν μια πιο αληθοφανη εικονα(αν ο σκοπος ειναι να πετυχουν φωτορεαλισμο σε καποιο παιχνιδι). Επεξ/σία 16 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
farasi Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 θελω πολύ να δω το Rtx performance της κονσόλας
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, KilliK είπε εγω πιο πολυ θελω να δω το 8K performance.. 😂 Δεν θα βγαλουν 8K παιχνιδια προφανως.
music_lover Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Μισό λεπτό, 14 teraflops που αναφέρθηκε για την gpu του ps5 είναι πολύ μεγάλο νούμερα. Εν έτη 2019 στα 13.5 teraflops είναι η 2080ti που τρέχει νεράκι τα 4k/60! Ε σε ένα κλειστό σύστημα όπως το playstation, μια τέτοια gpu θα κάνει παπάδες!
Sir_Teraflop Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, PDS13 είπε Παντως ακομα και αν ακομα τους βγει''ακριβο'' το RT για να δουλευει real time, δεν θα μπορουσαν να το βαλουν να δουλεψει για να δημιουργησουν ενα περιβαλλον με RT φωτισμο και να το αφησουν ετσι ως baked? Χωρις αλλη real time αλληλεπιδραση. Φανταζομαι πως αυτο ισως θα τους βοηθουσε εμμεσα να δωσουν μια πιο αληθοφανη εικονα(αν ο σκοπος ειναι να πετυχουν φωτορεαλισμο σε καποιο παιχνιδι). Μα αυτό προσπαθεί να επιτύχει το ήδη υπάρχον προγραμματιστικό μοντέλο (rasterization). https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-sony-next-gen-playstation-5-spec-analysis Θα έρθω να τα πούμε και στο άλλο forum On the GPU side of the equation, a custom variant of AMD's upcoming Navi architecture is also confirmed, but this is where details are very thin on the ground. The understanding we have is that on the one hand, Navi is a new iteration of the existing AMD Graphics Core Next (GCN) architecture, which suggests a structural limit of 64 compute units or 4096 shaders. But on the other, certain leaks have suggested that Navi is geared more towards pixel-pushing as opposed to its immediate predecessor, the more compute-orientated Vega. I wouldn't underestimate the 'custom' side of the equation either: Sony has spent years on this project and with PS4 Pro, the firm has shown how it's prepared to innovate in areas that PC gaming is only now starting to get to grips with. Secret sauce? Quite possibly. Αυτό για όσους νομίζουν ότι οι κονσόλες περιορίζονται από ότι βγάζει η Nvidia... Βρε κάτι κύκλους που κάνει η τεχνολογία ! (full custom-->semi custom---->από το ράφι---->semi custom....κτλ. ) 3 λεπτά πριν, music_lover είπε Μισό λεπτό, 14 teraflops που αναφέρθηκε για την gpu του ps5 είναι πολύ μεγάλο νούμερα. Εν έτη 2019 στα 13.5 teraflops είναι η 2080ti που τρέχει νεράκι τα 4k/60! Ε σε ένα κλειστό σύστημα όπως το playstation, μια τέτοια gpu θα κάνει παπάδες! Μην μπερδεύεσαι με flops. Άλλα flops της AMD άλλα της Nvidia και άλλη η ισχύς στο pixel pushing και άλλη στο GPGPU. 3
Sir_Teraflop Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, PDS13 είπε καστομιες ftw! 😛 Κάποιος γνωστός μας θα κάνει κωλοτούμπες από την χαρά του αν δει κανένα MCM με ολόκληρο block από RT Cores και όχι απλά μια ...APU.
KilliK Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 καλα καθιστε να βγει πρωτα το μηχανημα, να βγουν τιτλοι για το μηχανημα και μετα βλεπουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος. μεχρι τοτε η συζητηση για το τι περιμενουμε να δουμε ειναι σε θεωρητικο επιπεδο. και περιμενουμε και την απαντηση της ΜΣ.
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 29 λεπτά πριν, music_lover είπε Μισό λεπτό, 14 teraflops που αναφέρθηκε για την gpu του ps5 είναι πολύ μεγάλο νούμερα. Εν έτη 2019 στα 13.5 teraflops είναι η 2080ti που τρέχει νεράκι τα 4k/60! Ε σε ένα κλειστό σύστημα όπως το playstation, μια τέτοια gpu θα κάνει παπάδες! Οι AMD βγάζουν πάντα παραπάνω TFLOPs, μην περιμένεις 2080Ti performance. Κάτι σε 1080Ti/2080 ναι. 2
Mhlogiatros Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δε μας κάνουν τα specs πολυ ψοφιο που ειναι τα 8Κ
APPLEGEEK Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 1080 έχουμε.στον υπολογιστή από το 90. 4κ από το 12? Και το PS4 ούτε 1080/60 ακόμα Μην πάρετε τίποτα 1 1
Sir_Teraflop Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ADHD είπε Αφου ειναι x86 αρχιτεκτονικη δεν νομιζω οτι θα γινεται μεσω emulation/streaming εξαλλου αυτη η λυση θα ηταν πανάκριβη, μπορει να κανω και λαθος ομως. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα - από το άρθρο του Eurogamer που παρέθεσα παραπάνω: Αναφορά σε κείμενο The fact that back-compat is supported on the next-gen PlayStation is great news, as is the fact that the system will support physical media, meaning that your existing discs should work. However, it's how Sony will implement this that fascinates me. Compatibility with the PS4 library is a topic I discussed with Mark Cerny when we met to talk about the hardware make-up of the PS4 Pro. Cerny pointed out that the Pro needed to stay with Jaguar to maintain compatibility with the existing catalogue of PS4 games - and even Boost Mode didn't make it for launch. The reasoning put forward was that in a console with low-level access, even replacing one x86-based processor for another more powerful one can cause potential issues. For example, a multi-threaded workload may see work on one core finish and purge memory before another core has finished working on tasks requiring the same data. Recently unearthed patents by a certain Mark Evan Cerny seem to suggest that this issue has been overcome, though details on how are light. Our understanding is that moving from Jaguar to Zen won't present too many 'out of the box' problems on most games but there is still a sizeable minority of titles that may need extra attention. Η Sony όπως και η Nintendo ακολουθούσαν πάντα μια πιο hardware προσέγγιση για το BC, είτε της "μονωτικής ταινίας" ή της πλήρους ενσωμάτωσης του παλαιότερου hardware στο καινούργιο. Η Microsoft από την άλλη ακολούθησε μια πιο elegant λύση του abstraction μέσω VM για τα παλαιότερα και φυσικά πλέον του όντως κοινού architecture/Direct X προγραμματιστικού μοντέλου (PC -Like). Έχω πολλά ερωτήματα για το πως θα είναι το BC στο PS5 (και αμφιβολίες) όπως και αυτό που αναφέρει το άρθρο του Eurogamer - θα δουλεύει το ίδιο δισκάκι από το 4 στο 5 με την ίδια αγορά ή θα έχουμε τίποτα κουλά. Δες για παράδειγμα πόσο απρόβλεπτο ήταν το PS boost mode όπως και το ότι το Pro ήταν ακριβώς το διπλάσιο slim (όσον αφορά την APU του) + extra fixed function hardware (Butterfly design). Πάντως από ότι υπονόησε και ο Cerny το σύστημα θα είναι ακριβό και δεν ξέρω αυτό πως θα μεταφραστεί στις πωλήσεις εκτός των hardware enthusiasts όταν οι casual έχουν μάθει στο 399 και αυτό με το ζόρι. Εξηγεί πολλά ίσως το 2-SKU design που προσανατολίζεται το xbox brand. Αυτό δεν σημαίνει ότι πληθωριστικά το hardware δεν πρέπει να κάνει την μετάβαση στα 499 και τα Games στα 70. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
Προτεινόμενες αναρτήσεις