Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@PDS13 Έτσι είναι. Το εντυπωσιακό είναι ότι η AMD δεν είχε σκοπό ακόμα και στις κάρτες στα PC να βάλει Raytracing, μέχρι αυτό να γίνει mainstream αλλά να σου σκάει ο Cerny και μιλάει για αυτό και βγαίνει η mama SU και tweetαρει, την συνεργασία τους. Ζούμε εποχές Cell λέμε!!! :D 

Για να δούμε τι έχουν "μαγειρέψει" - είμαι πολύ περίεργος!

  • Like 1
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

θα εχει RT το PS5? σοβαρα; ποιος ηταν αυτος που επεμενε εδω περα οτι δεν υπηρχε περιπτωση να βγαλει το RT η AMD στις κονσολες πρωτα; 😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως ακομα και αν ακομα τους βγει''ακριβο'' το RT για να δουλευει real time, δεν θα μπορουσαν να το βαλουν να δουλεψει για να δημιουργησουν ενα περιβαλλον με RT φωτισμο και να το αφησουν ετσι ως baked? Χωρις αλλη real time αλληλεπιδραση. Φανταζομαι πως αυτο ισως θα τους βοηθουσε εμμεσα να δωσουν μια πιο αληθοφανη εικονα(αν ο σκοπος ειναι να πετυχουν φωτορεαλισμο σε καποιο παιχνιδι).

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
Μόλις τώρα, KilliK είπε

εγω πιο πολυ θελω να δω το 8K performance.. 😂

Δεν θα βγαλουν 8K παιχνιδια προφανως.

Δημοσ.

Μισό λεπτό, 14 teraflops που αναφέρθηκε για την gpu του ps5 είναι πολύ μεγάλο νούμερα. Εν έτη 2019 στα 13.5 teraflops είναι η 2080ti που τρέχει νεράκι τα 4k/60!

Ε σε ένα κλειστό σύστημα όπως το playstation, μια τέτοια gpu θα κάνει παπάδες!

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Παντως ακομα και αν ακομα τους βγει''ακριβο'' το RT για να δουλευει real time, δεν θα μπορουσαν να το βαλουν να δουλεψει για να δημιουργησουν ενα περιβαλλον με RT φωτισμο και να το αφησουν ετσι ως baked? Χωρις αλλη real time αλληλεπιδραση. Φανταζομαι πως αυτο ισως θα τους βοηθουσε εμμεσα να δωσουν μια πιο αληθοφανη εικονα(αν ο σκοπος ειναι να πετυχουν φωτορεαλισμο σε καποιο παιχνιδι).

Μα αυτό προσπαθεί να επιτύχει το ήδη υπάρχον προγραμματιστικό μοντέλο (rasterization).

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-sony-next-gen-playstation-5-spec-analysis

Θα έρθω να τα πούμε και στο άλλο forum

 

On the GPU side of the equation, a custom variant of AMD's upcoming Navi architecture is also confirmed, but this is where details are very thin on the ground. The understanding we have is that on the one hand, Navi is a new iteration of the existing AMD Graphics Core Next (GCN) architecture, which suggests a structural limit of 64 compute units or 4096 shaders. But on the other, certain leaks have suggested that Navi is geared more towards pixel-pushing as opposed to its immediate predecessor, the more compute-orientated Vega. I wouldn't underestimate the 'custom' side of the equation either: Sony has spent years on this project and with PS4 Pro, the firm has shown how it's prepared to innovate in areas that PC gaming is only now starting to get to grips with. Secret sauce? Quite possibly.

Αυτό για όσους νομίζουν ότι οι κονσόλες περιορίζονται από ότι βγάζει η Nvidia...

Βρε κάτι κύκλους που κάνει η τεχνολογία ! (full custom-->semi custom---->από το ράφι---->semi custom....κτλ. :P)

3 λεπτά πριν, music_lover είπε

Μισό λεπτό, 14 teraflops που αναφέρθηκε για την gpu του ps5 είναι πολύ μεγάλο νούμερα. Εν έτη 2019 στα 13.5 teraflops είναι η 2080ti που τρέχει νεράκι τα 4k/60!

Ε σε ένα κλειστό σύστημα όπως το playstation, μια τέτοια gpu θα κάνει παπάδες!

Μην μπερδεύεσαι με flops. Άλλα flops της AMD άλλα της Nvidia και άλλη η ισχύς στο pixel pushing και άλλη στο GPGPU.

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, PDS13 είπε

καστομιες ftw! 😛

Κάποιος γνωστός μας θα κάνει κωλοτούμπες από την χαρά του αν δει κανένα MCM με ολόκληρο block από RT Cores και όχι απλά μια ...APU. :P 

Δημοσ.

καλα καθιστε να βγει πρωτα το μηχανημα, να βγουν τιτλοι για το μηχανημα και μετα βλεπουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος. μεχρι τοτε η συζητηση για το τι περιμενουμε να δουμε ειναι σε θεωρητικο επιπεδο.

και περιμενουμε και την απαντηση της ΜΣ.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, music_lover είπε

Μισό λεπτό, 14 teraflops που αναφέρθηκε για την gpu του ps5 είναι πολύ μεγάλο νούμερα. Εν έτη 2019 στα 13.5 teraflops είναι η 2080ti που τρέχει νεράκι τα 4k/60!

Ε σε ένα κλειστό σύστημα όπως το playstation, μια τέτοια gpu θα κάνει παπάδες!

Οι AMD βγάζουν πάντα παραπάνω TFLOPs, μην περιμένεις 2080Ti performance. Κάτι σε 1080Ti/2080 ναι.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ADHD είπε

Αφου ειναι x86 αρχιτεκτονικη δεν νομιζω οτι θα γινεται μεσω emulation/streaming εξαλλου αυτη η λυση θα ηταν πανάκριβη, μπορει να κανω και λαθος ομως.

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα - από το άρθρο του Eurogamer που παρέθεσα παραπάνω:

Αναφορά σε κείμενο

 

The fact that back-compat is supported on the next-gen PlayStation is great news, as is the fact that the system will support physical media, meaning that your existing discs should work. However, it's how Sony will implement this that fascinates me. Compatibility with the PS4 library is a topic I discussed with Mark Cerny when we met to talk about the hardware make-up of the PS4 Pro. Cerny pointed out that the Pro needed to stay with Jaguar to maintain compatibility with the existing catalogue of PS4 games - and even Boost Mode didn't make it for launch.

The reasoning put forward was that in a console with low-level access, even replacing one x86-based processor for another more powerful one can cause potential issues. For example, a multi-threaded workload may see work on one core finish and purge memory before another core has finished working on tasks requiring the same data. Recently unearthed patents by a certain Mark Evan Cerny seem to suggest that this issue has been overcome, though details on how are light. Our understanding is that moving from Jaguar to Zen won't present too many 'out of the box' problems on most games but there is still a sizeable minority of titles that may need extra attention.

Η Sony όπως και η Nintendo ακολουθούσαν πάντα μια πιο hardware προσέγγιση για το BC, είτε της "μονωτικής ταινίας" ή της πλήρους ενσωμάτωσης του παλαιότερου hardware στο καινούργιο. Η Microsoft από την άλλη ακολούθησε μια πιο elegant λύση του abstraction μέσω VM για τα παλαιότερα και φυσικά πλέον του όντως κοινού architecture/Direct X προγραμματιστικού μοντέλου (PC -Like).

Έχω πολλά ερωτήματα για το πως θα είναι το BC στο PS5 (και αμφιβολίες) όπως και αυτό που αναφέρει το άρθρο του Eurogamer - θα δουλεύει το ίδιο δισκάκι από το 4 στο 5 με την ίδια αγορά ή θα έχουμε τίποτα κουλά.

Δες για παράδειγμα πόσο απρόβλεπτο ήταν το PS boost mode όπως και το ότι το Pro ήταν ακριβώς το διπλάσιο slim (όσον αφορά την APU του) + extra fixed function hardware (Butterfly design).

Πάντως από ότι υπονόησε και ο Cerny το σύστημα θα είναι ακριβό και δεν ξέρω αυτό πως θα μεταφραστεί στις πωλήσεις εκτός των hardware enthusiasts όταν οι casual έχουν μάθει στο 399 και αυτό με το ζόρι.

Εξηγεί πολλά ίσως το 2-SKU design που προσανατολίζεται το xbox brand. Αυτό δεν σημαίνει ότι πληθωριστικά το hardware δεν πρέπει να κάνει την μετάβαση στα 499 και τα Games στα 70.

 

 

 

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...