ADHD Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, PDS13 είπε Θελω να πιστευω οτι θα υπαρχει τετοια επιλογη μαζι με την 4Κ/30. Δεν βρισκω λογο να μην. 4k/30 είναι σιγουρακι, τωρα αν θα δώσουν το "performance mode" 1080p@60 που θελουν αρκετοι νομιζω ειναι και στην κρίση του developer οπως γινεται και σημερα στο ps4pro, εγω ομως θα ηθελα να γινει καπως "forced" απο τη Sony και να μιλαμε για κολλημένο 60αρι βούτυρο εφ'οσον ειναι δυνατό.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1080p60, 4K/30, 1080p30/RT θα ηθελα ως επιλογες. 😛 Αν και πιστευω οτι το RT θα δουλεψει καλυτερα σε κανα προ Αυτο που θελω περισσοτερο ειναι ενα καφωμενο 30 ή 60 γιατι δουλευει αψογα με το interpolation της ΤVs μου και το κανει το 30αρι να φαινεται 60αρι(πχ στο Horizon ειναι εντυπωσιακο). Ναι ξερω προσθετει λαγκ,αλλα στην τιβι μου δεν εχω τετοιο προβλημα.Ομως ισως δεν ειμαι τοσο ευαισθητος σε αυτο. Το 60αρι που εχει πτωσεις δειχνει λιγοτερο smooth απο το καρφωμενο 30αρι με interpolation. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
ADHD Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Avg 45 χτυπάνε afaik τα περισσότερα games του pro με performance mode για αυτο δεν σου φαίνεται smooth και πολυ λογικό, ετσι και αλλιως τα dips χτυπανε ασχημα απο μονα τους. Προσωπικά το RT με αφήνει αδιάφορο, πολύ perf impact για ενα αποτέλεσμα που οκ δεν ειναι συγκλονιστικό, οταν θα γινει επιπεδου AA το ξανασυζητάμε για το αν αξίζει. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ναι αυτο εννοουσα ουσιαστικα, οτι εχουν πτωσεις τα 60αρια και δεν βοηθα σε αυτη την τεχνικη. Νομιζω οτι στο Shadow of the colossus δουλευε καλα και το 60αρι το interpolation. Στο infamous εδειχνε περισσοτερο 60αρι οταν το εβαλα στο καρφωμενο 30. Για το RT θα συμφωνησω. Μια χαρα θα ειναι και baked οπως ηταν. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
Sir_Teraflop Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) - Για το πρώτο που αναφέρει ο Schreier - εξηγεί πως έσκασε στο άσχετο αυτή η συνέντευξη - η οποία μην ξεχνάμε έγινε στα HQ της Sony. Σιγά μην άφηναν την MS να κάνει πάρτι μόνη της. - Για τα περί no-loading, και μιας και ο Cerny μιλάει για "much higher bandwidth than ssd" είμαι πεπεισμένος πλέον ότι μιας και οι Ryzen 2 υποστηρίζουν PCI-E 4.0 και προς το τέλους του χρόνου, κυκλοφορούν οι πρώτες υλοποιήσεις PCIE 4.0 SSD, ότι κάτι τέτοιο θα παίζει και στο PS5 - είτε σε συνδυασμό - είτε όχι με κανονικό hard drive, καρφωμένο στο motherboard ή μη και ίσως χρησιμοποιώντας την μνήμη με τον High Bandwidth Cache Controller της AMD. Δηλαδή ίσως να μην υπάρχει "ορθόδοξος" SSD αλλά να είναι ένα cache drive. Εξαρτάται πόσο μέσα θέλει να "μπει" η Sony. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
Grim Ripper Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Λογικά πάντως για τον ssd, απ' όσο μου είπαν και σρ ένα chat, θα είναι NVME με PCIe 4.0 Μακάρι μόνο να το κάνουν έτσι ώστε να αλλάζουμε μόνοι μας τον ssd. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2019 από Grim Ripper
Sir_Teraflop Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, PDS13 είπε Ναι αυτο εννοουσα ουσιαστικα, οτι εχουν πτωσεις τα 60αρια και δεν βοηθα σε αυτη την τεχνικη. Νομιζω οτι στο Shadow of the colossus δουλευε καλα και το 60αρι το interpolation. Στο infamous εδειχνε περισσοτερο 60αρι οταν το εβαλα στο καρφωμενο 30. Για το RT θα συμφωνησω. Μια χαρα θα ειναι και baked οπως ηταν. 4Κ/60 θα παίζουν - τις πτώσεις θα τις φροντίζει το Freesync 2 της AMD και όσες τηλεοράσεις το υποστηρίζουν. Δεν μιλάμε για PC μιλάμε για closed boxes που τρέχουν απόλυτα προβλέψιμα profiling tools και να μην ξεχνάμε και το hdmi 2.1 που θα υποστηρίζει το PS5 με βάση την αναφορά του Cerny περί 8K. Για το RT δεν υφίσταται baked. Απλά ας περιμένουμε να δούμε τον δρόμο που θα ακολουθήσει η AMD (GPGPU) ή με Specialized Cores. Δεν μπορείς να αποκλείσεις ότι το PS5 θα μπορούσε να είχε fixed fuction units ακόμα και στο Audio Core (Sound Ray Casting) του συνδεδεμένο στο Infinity Fabric του Ryzen, αν όχι με μια πιο ορθόδοξη προσέγγιση με RT Cores στην GPU της APU στυλ Nvidia. Μιλάμε για custom soc και δεν είναι δα ότι o Cerny δεν έχει κάνει διάφορα περίεργα στο παρελθόν που άλλα του βγήκαν και άλλα όχι.... 11 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε Λογικά πάντως για τον ssd, απ' όσο μου είπαν και σρ ένα chat, θα είναι NVME με PCIe 4.0 Μακάρι μόνο να το κάνουν έτσι ώστε να αλλάζουμε μόνοι μας τον ssd. Ακριβώς αυτό λέω. nvme (interface) θα είναι αν θα αλλάζει - ίσως όμως για λόγους κόστους και ταχύτητας έρθει bolted στο mb. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop 2 1
KilliK Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Exclusive: What to Expect From Sony's Next-Gen PlayStation | WIRED 1
shadowlike Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ο ssd θα είναι proprietary? Αν θέλουμε να τον αναβαθμίσουμε θα υπάρχει μόνο sony ps σκληρός; Γιατί κάτι είπαν ότι o σκληρός θα είναι σχεδιασμένος για το ps5. επίσης εφοσων θα έχουμε backwards compatible παιχνίδια, τα death stranding, tsusima κλπ αν τα αγοράσουμε στο ps4 θα παίζουν μετά στο ps5 σαν εκδόσεις του ps5 (Αφού είναι σίγουρο σχεδόν ότι θα είναι crossgen τίτλοι) ή θα πρέπει να τα αγοράσουμε πάλι, που ουσιαστικά αυτό που θα αγοράζουμε θα είναι ενα config file με max ρυθμίσεις.. lol ετοιμάζετε για μεγάλο αρμεγμα η sony. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2019 από shadowlike
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 16 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε Για το RT δεν υφίσταται baked. Δεν εννοουσα baked RT(εξ ορισμου δεν μπορει να ειναι baked :p). Μιλαγα γενικα για το lighting και πως υλοποιειται μεχρι σημερα.
KilliK Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 το backward compatibility θαναι σε επιπεδο hardware? οπως με το αρχικο PS3? η θα γινεται μεσω emulation/streaming?
Fotis13 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 To θελω απο περσι δεν μπορω να περιμενω αλλο ... 1
ADHD Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 2 λεπτά πριν, KilliK είπε το backward compatibility θαναι σε επιπεδο hardware? οπως με το αρχικο PS3? η θα γινεται μεσω emulation/streaming? Αφου ειναι x86 αρχιτεκτονικη δεν νομιζω οτι θα γινεται μεσω emulation/streaming εξαλλου αυτη η λυση θα ηταν πανάκριβη, μπορει να κανω και λαθος ομως.
Sir_Teraflop Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, PDS13 είπε Δεν εννοουσα baked RT(εξ ορισμου δεν μπορει να ειναι baked :p). Μιλαγα γενικα για το lighting και πως υλοποιειται μεχρι σημερα. Το ξέρω ότι το ξέρεις, απλά άπαξ και αναφέρθηκε από τον Cerny RT τελειώνει οποιαδήποτε συζήτηση για "baked" εκτός και αν λέει παπάτζες και εννοεί υποσύνολο.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, Sir_Teraflop είπε Το ξέρω ότι το ξέρεις, απλά άπαξ και αναφέρθηκε από τον Cerny RT τελειώνει οποιαδήποτε συζήτηση για "baked" εκτός και αν λέει παπάτζες και εννοεί υποσύνολο. Εννοουσα οτι θα μπορουσαν να παραμεινουν ως εχουν τα πραγματα(οπως στο ps4) χωρις καθολου RT συμφωνωντας με τον ADHD παραπανω που δεν τον ενθουσιαζει σαν τεχνολογια. Οχι οτι υπαρχει κατι baked στο RT σαν τεχνολογια. Θεωρητικα τουλαχιστον το RT ειναι το αντιθετο του baked ετσι δεν ειναι?
Προτεινόμενες αναρτήσεις