Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

Εχω πανω απο 200 ωρες απο τη closed beta😛Δεν εχω pc πλεον και δεν βγαζουν εκδοση για linux/MacOS 😒

Εξακολουθεί να είναι για εμένα το "Diablo III" και το τελευταίο expansion, είναι ένα ακόμα παιχνίδι. Και τώρα ψήνουν το επόμενο. Το έχουν κάνει port στο XBox κι έλεγαν και για PS4 αλλά μάλλον καίγεται... Τέλος το off topic!

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fotis13 είπε

Εγω παντως και αυριο αν εβγαινε θα το επαιρνα ,αλλωστε εχω πει πως θελω να   μεσολαβει μικροτερο χρονικο διαστημα αναμεσα στις γενιες των κονσολων .

Αυτο ακριβως.και εγω δεν μπορω να περιμενω μια 10ετια.θελω να βλεπω καινουργια πραγματα πιο συχνα.μερικοι γκρινιαζουν..δεν ξερω γιατι.αλλα τι ωραιο που ειναι να πας απο τα 30 60 χρονων και να εχει αλλαξει 3 κονσολες..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

δεν ξερω γιατι.αλλα τι ωραιο που ειναι να πας απο τα 30 60 χρονων και να εχει αλλαξει 3 κονσολες..

Δεν  καταλαβα. Που ειναι το ωραιο σε αυτο ?

Επεξ/σία από Fotis13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, chrisgewrgi είπε

Αυτο ακριβως.και εγω δεν μπορω να περιμενω μια 10ετια.θελω να βλεπω καινουργια πραγματα πιο συχνα.μερικοι γκρινιαζουν..δεν ξερω γιατι.αλλα τι ωραιο που ειναι να πας απο τα 30 60 χρονων και να εχει αλλαξει 3 κονσολες..

Αυτό το σημείο θέλει λίγη προσοχή. Άνετα θα μπορούσαν να σου βγάζουν καινούργια κονσόλα κάθε χρόνο ή 2 χρόνια, αλλά και πάλι συνολικά η διαφορά ισχύος θα ήταν η ίδια στην τελική. Θα ήσουν διατεθειμένος να αλλάζεις κονσόλα κάθε χρόνο για να σου πιάσω το άλλο άκρο που αναφέρεις? Κυριότερα το software, τα games δηλαδή, προλαβαίνουν να ακολουθήσουν αυτό το τραίνο εξελίξεων? Αν βγαίνει Grand tourismo λέμε τώρα κάθε 7 χρόνια, υπάρχει λόγος να αλλάζεις την κονσόλα στα 2 χρόνια? Και αν, πως έχεις στήσει το software σου, ειδικά σε περιβάλλον "κονσόλας" που είναι πιο "αναίσθητο" (performance) ή και ευαίσθητο αντίστοιχα (bugs) στις μικρο-αλλαγές στο hardware?

Τα πράγματα στις κονσόλες είναι πολύ πιο ευαίσθητα από ότι στα PC... Όπως και τα "νούμερα" σε TF δεν αντικατοπτρίζουν ως peak math rate την αλήθεια πάντα. (π.χ. RTX 2070/7.5 - VEGA 64/12.5). Σε τελική 8TF/30 το PS5 αλλά τι να του πει το xbx2 με 15 TF/60 fps αν το πρώτο έχει RT? Στα PC είναι εύκολη η επιλογή αλλά άντε πες το αυτό σε ένα κοινό που γενικά δεν έχει καμία μα καμία ιδέα από αυτά. Πως το πουλάς το ένα και το άλλο? Πως το πλασάρεις? Στο τέλος θα χαθούμε στην πολυπλοκότητα των PC με ότι σημαίνει αυτό για τις "παραδοσιακές κονσόλες".

Είναι πολυσύνθετα τα πράγματα του στυλ να σου γίνει το μυαλό μιλούπα, ειδικά λαμβάνοντας υπ' όψη την τιμή και το καταναλωτικό προϊόν ως τέτοιο αλλά και το κοινό που απευθύνεται (π.χ. τα κινητά τηλέφωνα είναι το ακριβώς αντίθετο παράδειγμα).

Εν τέλει θα βρουν το πάτημα τους αμφότερες οι εταιρείες, όσον αφορά τον χρόνο κυκλοφορία των κονσολών που αναμφίβολα θα αλλάξει αλλά και θα στουκάρει στους νόμους της φυσικής (7,5,3, nm, EUV ή όχι και άλλα τέτοια περίεργα...) αλλά κυριότερα του χρόνου κυκλοφορίας των παιχνιδιών. Εκτός και αν καταλήξουμε στο τέλος να παίρνουμε PS5 Pro και οι μόνες κυκλοφορίες στο μεταξύ θα είναι indy όπως στο Switch π.χ. αλλά και last but not least τα PC.

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

MLAA και FXAA είναι παρόμοια πάντως. Κονσολο-ΑΑ και τα δύο με θολούρα. Το MLAA έχει πεθάνει, ενώ το FXAA ζει και βασιλεύει ακόμα. Η καλύτερη εικόνα πλέον έρχεται από το TAA + TAA sharpness όμως, χωρίς το sharpness ξερνάς απ' τη θολούρα.

Το SSAA είναι downsampling, ουσιαστικά αυξάνεις την ανάλυση. Χοντρικά, 1080P + 4xSSAA = 4K. Το MSAA κάνει δουλειά στα jaggies(Όχι όσο καλή δουλειά κάνει το ΤΑΑ) αλλά ταυτόχρονα κρατάει και την εικόνα crisp(καθαρή), βέβαια έχει πολύ μεγάλο κόστος.

Τώρα, όσο για την κυκλοφορία του PS5, οι φήμες λένε Νοέμβριο του 2020. Μακάρι όμως να push-άρουν στο HW όπως το Anaconda και ας έχει 500$ αντί για 400$..

ΤΑΑ sharpeness πως βαζουμε? Γιατι σκετο ΤΑΑ απλα δεν παλευετε απο τη θολουρα. Μεσω reshade η nvidia tools?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sir_Teraflop είπε

Αυτό το σημείο θέλει λίγη προσοχή. Άνετα θα μπορούσαν να σου βγάζουν καινούργια κονσόλα κάθε χρόνο ή 2 χρόνια, αλλά και πάλι συνολικά η διαφορά ισχύος θα ήταν η ίδια στην τελική. Θα ήσουν διατεθειμένος να αλλάζεις κονσόλα κάθε χρόνο για να σου πιάσω το άλλο άκρο που αναφέρεις? Κυριότερα το software, τα games δηλαδή, προλαβαίνουν να ακολουθήσουν αυτό το τραίνο εξελίξεων? Αν βγαίνει Grand tourismo λέμε τώρα κάθε 7 χρόνια, υπάρχει λόγος να αλλάζεις την κονσόλα στα 2 χρόνια? Και αν, πως έχεις στήσει το software σου, ειδικά σε περιβάλλον "κονσόλας" που είναι πιο "αναίσθητο" (performance) ή και ευαίσθητο αντίστοιχα (bugs) στις μικρο-αλλαγές στο hardware?

Τα πράγματα στις κονσόλες είναι πολύ πιο ευαίσθητα από ότι στα PC... Όπως και τα "νούμερα" σε TF δεν αντικατοπτρίζουν ως peak math rate την αλήθεια πάντα. (π.χ. RTX 2070/7.5 - VEGA 64/12.5). Σε τελική 8TF/30 το PS5 αλλά τι να του πει το xbx2 με 15 TF/60 fps αν το πρώτο έχει RT? Στα PC είναι εύκολη η επιλογή αλλά άντε πες το αυτό σε ένα κοινό που γενικά δεν έχει καμία μα καμία ιδέα από αυτά. Πως το πουλάς το ένα και το άλλο? Πως το πλασάρεις? Στο τέλος θα χαθούμε στην πολυπλοκότητα των PC με ότι σημαίνει αυτό για τις "παραδοσιακές κονσόλες".

Είναι πολυσύνθετα τα πράγματα του στυλ να σου γίνει το μυαλό μιλούπα, ειδικά λαμβάνοντας υπ' όψη την τιμή και το καταναλωτικό προϊόν ως τέτοιο αλλά και το κοινό που απευθύνεται (π.χ. τα κινητά τηλέφωνα είναι το ακριβώς αντίθετο παράδειγμα).

Εν τέλει θα βρουν το πάτημα τους αμφότερες οι εταιρείες, όσον αφορά τον χρόνο κυκλοφορία των κονσολών που αναμφίβολα θα αλλάξει αλλά και θα στουκάρει στους νόμους της φυσικής (7,5,3, nm, EUV ή όχι και άλλα τέτοια περίεργα...) αλλά κυριότερα του χρόνου κυκλοφορίας των παιχνιδιών. Εκτός και αν καταλήξουμε στο τέλος να παίρνουμε PS5 Pro και οι μόνες κυκλοφορίες στο μεταξύ θα είναι indy όπως στο Switch π.χ. αλλά και last but not least τα PC.

αμα πεις οτι η μια κονσολα παιζει το fortnite με 2 fps παραπανω, ξεπούλησε...

Δημοσ.

Παιδιά εγω θα ήθελα να κάνω κάποιες legit ερωτήσεις που με προβληματίζουν και έχουν να κάνουν γενικότερα με το gaming αλλά απ'τη στιγμή που εδώ αναλύεται specs χρονισμούς και ιστορίες θεωρώ πώς σχετίζονται με αυτά που θέλω να ρωτήσω/ελπίζω για την επόμενη και την κάθε επόμενη γενιά.

1) Τι τεχνολογία χρειάζεται για να μεταβούμε από το lobby/instanced online που έχουμε τώρα στο massive online χωρίς Hubs.

2) Τι τεχνολογία χρειάζεται για να δούμε MMORPG με πραγματικό combat επιπέδου soulsborne. Δηλαδή, να υπάρχει staggering/mini-stun αντί να βαράς απλά ένα ντουβάρι και να αποφεύγεις ένα κόκκινο κύκλο στο πάτωμα και αυτό να συνδιαστεί με group play. 

3) Τι τεχνολογία χρειάζεται για να πέσει το κόστος και ο χρόνος παραγωγής των ΑΑΑ games ώστε να βλέπουμε περισσότερα? Υπάρχει κάποιο tool που μπορεί να δωθεί στους developers ώστε τα προσεγμένα polished AAA games να μη χρειάζονται 5 χρόνια παραγωγής και να απολαμβάνουμε πάνω από 4-5 ανά γενιά?

4) Τι τεχνολογία χρειάζεται για να δούμε σοβαρό ΑΙ σε όλα τα είδη παιχνιδιών? 

5) Τι τεχνολογία χρειάζεται για να δούμε σοβαρούς online servers χωρίς lag?

 

Τα leaks που είδατε και όπως τα μεταφράσατε βοηθούν σε κάτι από τα παραπάνω ή όλα είναι θέμα developer και ανεξάρτητα από τα specs? Θέλουν οι developers να μας δώσουν τα παραπάνω και δε μπορούν λόγω specs ή απλά δε θέλουν ή δε μπορούν λόγω ικανότητας?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Sir_Teraflop είπε

Αυτό το σημείο θέλει λίγη προσοχή. Άνετα θα μπορούσαν να σου βγάζουν καινούργια κονσόλα κάθε χρόνο ή 2 χρόνια, αλλά και πάλι συνολικά η διαφορά ισχύος θα ήταν η ίδια στην τελική. Θα ήσουν διατεθειμένος να αλλάζεις κονσόλα κάθε χρόνο για να σου πιάσω το άλλο άκρο που αναφέρεις? 

Εσυ πηγες στο αλλο ακρο,κανεις δεν μιλησε για αλλαγη κονσολας καθε χρονο .

Αλλα οτι 7 χρονια κυκλος ζωης ειναι πολλα και κατανταει απαρχαιωμενο  το hardware καθως οι εξελιξεις στον τεχνολογικο τομεα ειναι ραγδαιες  βλ. οθονες /tv.Το βιοτικο επιπεδο ανεβαινει παγκοσμιως  και αν παλια επαιζες ενα μονο  παιχνιδι  6 μηνες γιατι  δεν ειχες λεφτα να παρεις/σου παρουν αλλο και ηταν πανακριβα  τα παιχνιδια ,πλεον ο  gamer (οχι ο casual ) εχει τουλαχιστον 10 στην κατοχη του και αν ειναι διαθετειμενοςνα περιμενει και να μην παιξει day one  τοτε τα παιρνει σε τιμη ξεφτιλα .

Αυτη ακριβως την αναγκη καλυψαν οι pro εκδοσεις  να συμβαδισουν με τις εξελιξεις    και απλα εγω θα ηθελα να υπαρχουν μεγαλυτερες αλλαγες δλδ μια καινουρια κονσολα και οχι βελτιωμενη εκδοση .

Επεξ/σία από Fotis13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιστεύω ενδιάμεσα θα ξανά δούμε νέες pro κονσόλες. 

Ένα πράγμα που με προβληματίζει λίγο είναι τα παιχνίδια και τι θέλω να πω σε κάθε νέα γενιά ανεβαίνουν και τα γίγα γίνονται καλύτερα σε ανάλυση κτλ στην νέα γενιά και σε αρκετά παιχνίδια αυτό που βλέπω να γίνεται είναι ότι χωράει να το βάζουν σε δισκάκι και το υπόλοιπο σε κατέβασμα μόνο και αν βγει νέο μέσω bray που να δέχεται μεγαλύτερη χωρητικότητα η ίσως για αυτόν τον λόγο δούμε και κατάργηση των cd. Από την μια θα είναι αυτοί που θα λένε αν γίνει κάτι ναι αλλά εγώ είμαι συλλέκτης τα θέλω σε cd να τα βλέπω στα ράφια και από την άλλη πάλι θα είναι κάποιοι που θα λένε ναι πήρα το cd αλλά δεν είναι ολοκληρωμένο πήρα το μισώ παιχνίδι και το άλλο πρέπει να το κατεβάσω για να είναι. 

 

Το να έβγαιναν νέες κονσόλες κάθε 3-4 χρόνια το πολύ θα ήταν αρκετοί που θα διαμαρτύρονταν πιστεύω θα έλεγαν αρκετοί ακόμη δεν πήρα την κονσόλα πχ βγήκε άλλοι γιατί θα το σκεφτούν αρκετοί αυτο και πόσο μάλλον αυτοί που δεν θα το πάρουν κατευθείαν αλλά θα περιμένουν κάνα χρόνο με 2 είτε να πέσει η τιμή πχ. 

Επεξ/σία από dinos234
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Fotis13 είπε

Αλλα οτι 7 χρονια κυκλος ζωης ειναι πολλα και κατανταει απαρχαιωμενο  το hardware καθως οι εξελιξεις στον τεχνολογικο τομεα ειναι ραγδαιες  βλ. οθονες /tv.

 

Ο τροπος που μεχρι σημερα υπαρχει η -καθε- κονσολα στην αγορα ειναι ο μοναδικος ορθος για να υφισταται το ΑΑΑ gaming.

Οχι 7 χρονια, το ιδανικο θα ηταν 17 που λεει ο λογος ''ενεργα'' χρονια ζωης χωρις διαρροες, για ενα ακομα πιο δυνατο ΑΑΑ gaming. Το οποιο το φερνει η εγκατεστημενη ενεργη βαση και οxι το hardware.

Αυτο που προσπαθουν με την -καθε- κονσολα ειναι να πετυχουν ισορροπια αναμεσα στα μεγιστα χρονια ζωης(=μεγιστη εγκατεστημενη βαση) και στην τεχνολογικη εξελιξη. Για αυτο και εχουμε αυτα τα 7 χρονια. Που κανει την ζυγαρια να μην γυριζει προς μια πλευρα.

Αν ειχαμε καθε 2-3 χρονια κονσολα, το ξεχναγαμε το ΑΑΑ gaming. Το Uncharted για παραδειγμα θα εβγαινε με το 1/3 του μπατζετ, με αποτελεσμα τα γραφικα/λεπτομεριες/ερμηνειες κ.α  να ειναι μετρια σε ενα κατα τα αλλα ισχυρο hardware. Πρωταγωνιστες θα ηταν τα indies και οι χαμηλου κοστους παραγωγες. Bλεπε pc αν δεν υπηρχαν οι κονσολες.

2 ώρες πριν, Fotis13 είπε

Αυτη ακριβως την αναγκη καλυψαν οι pro εκδοσεις  να συμβαδισουν με τις εξελιξεις    και απλα εγω θα ηθελα να υπαρχουν μεγαλυτερες αλλαγες δλδ μια καινουρια κονσολα και οχι βελτιωμενη εκδοση .

 
 

Η αναγκη που ηθελαν να καταλυψουν οι PRO/X κονσολες ειναι να κρατησουν πιο ενεργη την κοινοτητα για αυτα τα 7-8 χρονια, γιατι οι απαιτησεις του ΑΑΑ gaming σε χρονο/χρημα ειναι τεραστιες. Με αυτην την εννοια σιγουρα ναι ηθελαν να συμβαδιζουν με τις εξελιξεις. Αν ομως εκαναν το δευτερο που λες(bold) θα ειχαμε καταρρευση του console gaming. H αν θες θα πληρωναμε τεχνολογια για ενα indie machine. Iσχυρο hardware που δεν θα ειχε λογο υπαρξης.

Για αυτο και τα PRO/X εξυπηρετουν στην πραξη την τονωτικη ενεση της ιδιας γενιας και οχι καινουρια γενια.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Win-win ηταν για τις εταιρειες οπως αποδεικνυεται η ιστορια με τα mid-gen refreshes. Και τζιρους καλους εφεραν, καθως τα πηγαν σχετικα καλα και τηλεορασεις πουλησε η Σονυ, αλλά και ικανοποιησε τους enthusiasts σαν την αφεντια μου και το φιλο μου το Φωτη, που ειχαμε την αγωνια-προσμονη για νεο-ισχυρο hardware. 

Και εννοειται κερδισαν χρονο για την αναπτυξη υψηλου προφιλ παιχνιδιων χωρις την πιεση του χρονου παραδοσης τους, με αποτελεσμα να αποφευγονται ή να περιοριζονται σχεδιαστικα λαθη κλπ και να αυξανουν και την εγκατεστημενη βαση στην οποια ανφερθηκε σωστα ο PDS.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 24/1/2019 στις 11:21 ΜΜ, Mitroglou7 είπε

4) Τι τεχνολογία χρειάζεται για να δούμε σοβαρό ΑΙ σε όλα τα είδη παιχνιδιών? 

Εξαρτάτε τι εννοείς από σοβαρό ΑΙ, τι ακριβώς περιμένεις από την ΑΙ;

Σοβαρότατο ΑΙ υπάρχει ας πούμε στο RDR2, δεν είναι θέμα τεχνολογίας, είναι θέμα του πόσο θα ασχοληθεί ο Developer να φτιάξει μια σοβαρή ΑΙ. 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

PS5: Πατέντα της Sony δείχνει ότι θα υποστηρίζει όλους τους τίτλους των PS1, PS2, PS3 και PS4!!!

Η πατέντα που δημοσιεύθηκε από τη Sony στις 31 Ιανουαρίου 2019 περιγράφει ένα νέο λογισμικό που θα επιτρέπει στο PS5 να παίζει όλα τα παιχνίδια των προηγούμενων γενεών PlayStation (PS1, PS2, PS3 και PS4), με αποτέλεσμα εκτός από πανίσχυρη παιχνιδοκονσόλα νέας γενιάς να αποτελέσει και τον καλύτερο emulator για το οικοσύστημα PlayStation.

Το εγχείρημα αυτό δεν είναι τόσο εύκολο όσο μπορεί να ακούγεται, διότι οι developers θα πρέπει να βρουν έναν τρόπο να προσαρμόσουν το hardware του PS5 με τις διαφορετικές αρχιτεκτονικές των προηγούμενων PlayStation. Στόχος είναι το PS5 να μιμείται ακριβώς τα προηγούμενα PlayStation και τα παιχνίδια να τρέχουν άριστα στην original μορφή τους.

Φανταζόμαστε ότι όλη αυτή η διαδικασία θα γίνεται μέσα από την υπηρεσία PlayStation Now που προσφέρει ήδη αυτή τη δυνατότητα στις σημερινές εκδόσεις του PlayStation, απλά για το PS5 θα έχουμε καθολική υποστήριξη για όλους τους τίτλους.

Πολύ καλά νέα αλλά θα είναι μόνο στο PlayStation Now που δεν υπάρχει στην Ελλάδα βρε παιδιά;😥

 

 

 

 

 

Πηγή Techgear.gr

  • Like 2
Δημοσ.

Έχει συζητηθεί και στο θέμα του PS4 η συγκεκριμένη είδηση: 

 

Ωστόσο, στο παραπάνω άρθρο δεν ξέρω πως έχουν μπλέξει την κατοχύρωση πατέντας για πιθανό BC στο ps5 με το PS Now, καθώς είναι ανόμοια πράγματα μεταξύ τους.

Το PS Now είναι υπηρεσία (που δεν παρέχεται στην Ελλάδα προς παρόν) η οποία streamάρει τα παιχνίδια μέσω ίντερνετ στο ps4, ενώ η πατέντα μιλάει για αναγνώριση legacy εφαρμογών από το ps5 που σημαίνει οτι θα είναι σε θέση η ίδια η κονσόλα να τρέξει αυτές τις εφαρμογές στο υλικό της και επιπλέον πιθανότατα θα αποτελεί feature της κονσόλας κι όχι υπηρεσία (ελπίζω).

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...