Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, PDS13 είπε

To θυμαμαι. Εσυ το θυμασαι το Sony's MLAA? μια προσφορα του cell?

''It's special. It's trying something new that's never been seen before on console, or indeed PC, and its results are terrific. In a best-case scenario you get edge-smoothing that is beyond the effect of 16x multi-sampling anti-aliasing, effectively delivering an effect better than the capabilities of high-end GPUs without crippling performance. Compare and contrast with Xbox 360 hardware, which tops out at 4x MSAA.''

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-saboteur-aa-blog-entry

Προσωπικα θεωρω υποτιμημενο τον Cell και γενικα το Ps3 hardware. Εδειξε καλα πραγματα αλλα θα μπορουσε να δειξει πολυ περισσοτερα.

Μαλακίες εντυπωσιασμού του GayGamer.net....

Είδαμε το MLAA και στις AMD (5870+) και ψόφησε όπως και ο Cell.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Μαλακίες εντυπωσιασμού του GayGamer.net....

Είδαμε το MLAA και στις AMD (5870+) και ψόφησε όπως και ο Cell.

Για αυτο τονισα sony's MLAA.

Αλλο το MLAA των pcs και αλλο το MLAA που χρησιμοποιουσαν στο ps3. Το αρθρο εξηγει παραπανω και γιατι ηταν εφικτο στον Cell. To digital foundry δεν ειναι biased, αλλα εβλεπες και με τα ματια σου την διαφορα οταν αρχισαν να το χρησιμοποιουν στα exclusives.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Πάμε στα specs τώρα..

S3NsIyO.png&key=bbf98febced48a5368ed115e

Πραγματικά το πιο ρεαλιστικό σενάριο για κονσόλα του Μαρτίου 2020 (επέτειος PS) με Navi Lite+ στα 399$.

1 λεπτό πριν, PDS13 είπε

Για αυτο τονισα sony's MLAA.

Αλλο το MLAA των pcs και αλλο το MLAA που χρησιμοποιουσαν στο ps3. Το αρθρο εξηγει παραπανω και γιατι ηταν εφικτο στον Cell. To digital foundry δεν ειναι biased, αλλα εβλεπες και με τα ματια σου την διαφορα οταν αρχισαν να το χρησιμοποιουν στα exclusives. 

PDS - δεν είσαι "χθεσινός".

Ξέρεις πολύ καλά ότι ο Leadbetter είναι ένας "κωλόγερος" που βρήκε(απέκτησε) τα tools και το άνοιγμα από δημοσιογράφος να γίνει GFX και καλά analyst - με ότι τεχνικό τον ταΐζουν τα αντίστοιχα PR departments των Sony/MS γιατί πραγματικά δεν έχει ΙΔΕΑ του τι παίζει - και μάλιστα είναι υπεύθυνος - έχει ευθύνες για όλο αυτό που συζητάμε τώρα.

Λοιπόν το MLAA είναι ένα - αλλιώς θα είχε πατέντα και σου γαμάει τις γραμματοσειρές στο παιχνίδι. Το MLAA είναι dead. Όπως του αρμόζει δηλαδή για αυτό και η Nvidia έβγαλε το FXAA για να βλέπεις τους υπότιτλους της ταινίας που παίζεις. Καταλαβαινόμαστε? Θεωρώ πως ναι.

Δεν έχει όμως ενδιαφέρον αυτή η συζήτηση πλέον. 10~12 χρόνια πριν ίσως.

 

Και εγώ γουστάρω με τα χίλια custom τεχνολογίες αλλά δυστυχώς αυτή η εποχή μας πέρασε. Όπως και η Mips και λοιπά.

 

Αν θες custom τεχνολογία δες κάτι Fujitsu Datacenter που ράβουν....

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ.
15 ώρες πριν, kostiger είπε

Καλα οι mid-gen ηρθαν για να μεινουν. Δεν διατηρω την παραμικρη αμφιβολια.

Μήπως τα επόμενα μοντέλα είναι κι αυτά mid gen? Τι λένε? :D 

Είναι και το θέμα της ψύξης και του θορύβου - στον τομέα αυτό πώς πάνε οι φήμες? Τι λένε ? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Πραγματικά το πιο ρεαλιστικό σενάριο για κονσόλα του Μαρτίου 2020 (επέτειος PS) με Navi Lite+ στα 399$.

PDS - δεν είσαι "χθεσινός".

Ξέρεις πολύ καλά ότι ο Leadbetter είναι ένας "κωλόγερος" που βρήκε(απέκτησε) τα tools και το άνοιγμα από δημοσιογράφος να γίνει GFX και καλά analyst - με ότι τεχνικό τον ταΐζουν τα αντίστοιχα PR departments των Sony/MS γιατί πραγματικά δεν έχει ΙΔΕΑ του τι παίζει - και μάλιστα είναι υπεύθυνος - έχει ευθύνες για όλο αυτό που συζητάμε τώρα.

Λοιπόν το MLAA είναι ένα - αλλιώς θα είχε πατέντα και σου γαμάει τις γραμματοσειρές στο παιχνίδι. Το MLAA είναι dead. Όπως του αρμόζει δηλαδή για αυτό και η Nvidia έβγαλε το FXAA για να βλέπεις τους υπότιτλους της ταινίας που παίζεις. Καταλαβαινόμαστε? Θεωρώ πως ναι.

Δεν έχει όμως ενδιαφέρον αυτή η συζήτηση πλέον. 10~12 χρόνια πριν ίσως.

Και εγώ γουστάρω με τα χίλια custom τεχνολογίες αλλά δυστυχώς αυτή η εποχή μας πέρασε. Όπως και η Mips και λοιπά.

Αν θες custom τεχνολογία δες κάτι Fujitsu Datacenter που ράβουν....

 

Ειναι αλλο MLAA αυτο που λες εσυ. Oσο δεν το καταλαβαινεις τοσο θα μπερδευεσαι.

Και οχι δεν μπορω να ακολουθησω αυτο που λες για τον  Leadbetter. Εμπιστευομαι απολυτα το DF.

Δες απο μονος σου. Το δεντρακι,καρεκλα, γραφειο στο Portal 2(Sony's MLAA). Oτι εγραψε στην αναλυση του ο Leadbetter φαινεται και εδω.  Portal_2_Grafikvergleich_1.jpg

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Ειναι αλλο MLAA αυτο που λες εσυ. Oσο δεν το καταλαβαινεις τοσο θα μπερδευεσαι.

Και οχι δεν μπορω να ακολουθησω αυτο που λες για τον  Leadbetter. Εμπιστευομαι απολυτα το DF.

Δες απο μονος σου. Το δεντρακι,καρεκλα, γραφειο στο Portal 2.  Portal_2_Grafikvergleich_1.jpg

Το περίμενα ότι θα απαντήσεις.

Οπότε διάβασε εδώ και βγάλε τα συμπεράσματα σου γιατί MLAA είχε και το 360....αλλά γιατί να βάλει shader effect όταν με την EDRAM είχε "τσάμπα" το πιο καθαρό 4xMSAA??? Εεεε? Να στο πω διαφορετικά - το MSAA υπάρχει και στο Forza 4 και το SSAA. Γιατί άραγε? Πατεντούλες όταν δεν έχεις bandwidth και χρόνο με SPU είναι θεμιτές αλλά είναι παπάτζες. Όχι όμως επιθυμητές. Αν με πιάνεις.

Άστο να πάει.

 

 

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Το περίμενα ότι θα απαντήσεις.

Οπότε διάβασε εδώ και βγάλε τα συμπεράσματα σου γιατί MLAA είχε και το 360....

Άστο.

Λενε και εκει οτι εφαρμοζεται στα spus...CELL! Αυτο που σου λεω δηλαδη. Ειχε spus το 360? 

, Pandemic's Tom French talked about "using the SPUs to do a full-screen FSAA filter". The satellite processors within the Cell chip are excellent for extremely fast processing of limited batches of data, making them perfect for the task at hand, which is to process the entire framebuffer seeking out all edges and then blending them.

Ματια εχεις και βλεπεις στην εικονα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, PDS13 είπε

Λενε και εκει οτι εφαρμοζεται στα spus...CELL! Αυτο που σου λεω δηλαδη. Ειχε spus το 360? 

, Pandemic's Tom French talked about "using the SPUs to do a full-screen FSAA filter". The satellite processors within the Cell chip are excellent for extremely fast processing of limited batches of data, making them perfect for the task at hand, which is to process the entire framebuffer seeking out all edges and then blending them.

Ματια εχεις και βλεπεις στην εικονα. Δεν χρειαζεται να πουμε κατι αλλο.

Φίλτρο είναι ρε φίλε...shader πως το λένε. Σταμάτα να εκτίθεσαι.

Σου έδωσα link που συμμετέχουν developer και το παρομοιάζουν με το FXAA. Τι δεν καταλαβαίνεις?

Τι άλλο μαγικό κάνανε τα spu?

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Φίλτρο είναι ρε φίλε...shader πως το λένε. Σταμάτα να εκτίθεσαι.

Eγω εκτιθεμαι? Επειδη δεν μπορεις να παραδεχτεις οτι εκανες λαθος?

To αποτελεσμα ειναι συγκεκριμενο. Αν στην παραπανω εικονα δεν βλεπεις διαφορα σταματαμε εδω.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ έχεις δίκιο. Ότι πεις.

9 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Eγω εκτιθεμαι? Επειδη δεν μπορεις να παραδεχτεις οτι εκανες λαθος?

To αποτελεσμα ειναι συγκεκριμενο. Αν στην παραπανω εικονα δεν βλεπεις διαφορα σταματαμε εδω.

Πάρε να έχεις αλλά και πάλι δεν θα καταλάβεις χριστό - όχι τίποτα άλλο αλλά σου πατάει και likes το fanboy που έκανε derail όλο το νήμα.

Quality-wise I'd say it's in the same ballpark as MLAA. The obvious advantage is that it's a hell of a lot easier to throw in a single full-screen fragment shader than it is to work in an SPU-based effect, since the latter requires more complex setup (you need to render into slower system memory, you need to synchronize, you you need to make sure that the SPU's and GPU's work in parallel without either one stalling for the other, you may need to add a frame of latency, etc.). Plus for some people 1ms of GPU time may be a better proposition than spending 4-5ms of SPU time on multiple SPU's

Ρε νιώθεις τι είναι το 4xMSAA ή το downsampling ή SSAA?

Forza 4 ή τα παιχνίδια που κατεβαίνουν στo pro-Χ σε 1080 τηλεόραση ή θα αρχίσουμε τα σεμινάρια?

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Οκ έχεις δίκιο. Ότι πεις.

Επιτελους. ευχαριστω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Οκ έχεις δίκιο. Ότι πεις.

Πάρε να έχεις αλλά και πάλι δεν θα καταλάβεις χριστό - όχι τίποτα άλλο αλλά σου πατάει και likes το fanboy που έκανε derail όλο το νήμα.

Quality-wise I'd say it's in the same ballpark as MLAA. The obvious advantage is that it's a hell of a lot easier to throw in a single full-screen fragment shader than it is to work in an SPU-based effect, since the latter requires more complex setup (you need to render into slower system memory, you need to synchronize, you you need to make sure that the SPU's and GPU's work in parallel without either one stalling for the other, you may need to add a frame of latency, etc.). Plus for some people 1ms of GPU time may be a better proposition than spending 4-5ms of SPU time on multiple SPU's

Εδω εσυ δεν βλεπεις Χριστο μπροστα σου στην εικονα, αλλα απο οτι βλεπω δεν καταλαβαινεις και χριστο( Σου μιλαω με τον τροπο που μου μιλησες, δεν το αρχισα εγω)

Πρωτον δωσε μου λινκ ποιος το λεει αυτο και μετα θα σου απαντησω. Βγαζεις πουλημενους του DF αλλα και τους δημιουργους του παιχνιδιου που ποσταρα πιο πανω, επειδη δεν εχεις κοτσια να παραδεχτεις οτι εκανες λαθος και περιμενεις να to παρω στα σοβαρα χωρις link? 

5 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Μετά μην παραπονείσαι για την θολούρα στο RDR2 στο PS4pro - έτσι?

Δεν παραπονεθηκα ποτε, αλλα τι θελει να πει ο ποιητης?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα ρε φίλε όπως και το checkerboard rendering σε στατική είναι τέλειο! Στην κίνηση αρχίζουν τα προβλήματα. Όπως και με τα shader antialiazing όπου χάνουν την μπάλα αμφότερα και κουμπώνουν blur κτλ.

Τι link να σου δώσω δηλαδή. Είναι PC Graphic settings 101 εδώ και χρόνια.....

To καλύτερο AA είναι το supersamling που παίρνουμε δωρεάν με τις consoles αν παίζουμε σε FHD τηλεόραση (downsampling από 4K) και πάλι αυτό δεν καλύπτει τα πάντα (π.χ. κάποια εφέ) ....

Θεωρείς αποκάλυψη κάποιο fragment shader που έτυχε να παίζει καλά με τα SPU και πάλι βγήκε καλύτερος λίγος μετά...

Για να καταλήξω - το 4MSAA υπάρχει ακόμα και σήμερα και απλά μια κονσόλα λόγω edram το έδινε "δωρεάν' (και ας ήταν 2Χ συνήθως).

Το MLAA που είναι σήμερα?

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σαφως και δεν ειναι το ιδιο καλο σε κινηση το MLAA, αυτο δεν σημαινει ομως οτι δεν ειναι αξιολογο και σε κινηση. Δεν ειναι ασπρο η μαυρο.

Γενικα εδινε πολυ καλο αποτελεσμα. Δεν ξερω αν ειχες ps3 αλλα θα το εβλεπες αν ειχες.

ΥΓ, το RDR2 δεν το θεωρω καλο παραδειγμα για το checkerboard. Για την ακριβεια ειναι το χειροτερο που μπορουσες να δωσεις. Χωρις να διαφωνω με το point σου.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...