iLam Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Καλησπέρα στο φόρουμ, Είμαι σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου και ακούω διάφορα στις αντιπροσωπείες σχετικά με τον νέο τρόπο μέτρησης των εκπομπών ρύπων από την ΕΕ τα οποία συνδέονται με τα τέλη κυκλοφορίας. Από ότι έχω καταλάβει έχει αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των ρύπων και τα τέλη για πολλά μοντέλα πλέον πάνε στον θεό. Παράδειγμα ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο 1500 κυβικών αυτόματο που ρώτησα τα τέλη βγαίνανε πάνω από 500άρικο. Ξέρει κανείς τι παίζει με τις νέες μετρήσεις; Από πότε έχει ξεκινήσει αυτό και αν επιρρεάζει μοντέλα που ήδη έχουν πουληθεί; Για παράδειγμα σκέφτομαι ότι μπορεί ένα μοντέλο περυσινό να έχει χαμηλότερα τέλη από ένα φετινό παρόλο που έχει τον ίδιο κινητήρα. Ευχαριστώ.
bjj-p Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 O υπολογισμος των τελων βαση ρυπων αλλαξε τον Νοεμβριο του 2010. οτι μοντελο εχει ταξινομηθει στην Ελλαδα απο τοτε και επειτα, πληρωνει με βαση τους ρυπους. Τα παλιοτερα μοντελα συνεχιζουν να πληρωνουν με το καθεστως των κυβικων. σχετικους πινακες και για τις 2 κατηγοριες μπορεις να βρεις πολυ γρηγορα στο γοογλη. Προσοχη θελει στα αυτοκινητα που εχουν εισαχθει στην Ελλαδα απο ευρωπαικες χωρες και παρ' οτι εχουν παραχθει πριν τη συγκεκριμενη ημερομηνια, τελικα πληρωνουν τελη με το νεο τροπο επεδη ταξινομηθηκαν στη χωρα μετεπειπα. Σε αυτο το σεναριο υπαρχουν συνηθως χαμενοι, δηλ τα πιο παλια αυτοκινητα προφανως ειχαν περισσοτερους ρυπους αρα ακριβοτερα τελη. Υπαρχουν ομως και περιπτωσεις οπου μια καταταξη σε αυτο τον τροπο υπολογισμου τελων συμφερει..
doctorkostis Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Προφανως δεν εννοει αυτο αλλα τις νεες μετρησεις απο 1/9/18 με τον κυκλο WLTP. Επειδη θεωρειται πιο ρεαλιστικη μεθοδος και οχι "αποστειρωμενη" αναμενεται αυξηση στις μετρησεις εκπομπων διοξειδιου αρα και τελων κυκλοφοριας. Λογικα βεβαια θα ισχυσει μονο για νεα οχηματα και οχι για μεταχειρισμενα, αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι υπαρχει επισημη ανακοινωση.
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Στις 17/1/2019 στις 9:04 ΜΜ, iLam είπε Καλησπέρα στο φόρουμ, Είμαι σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου και ακούω διάφορα στις αντιπροσωπείες σχετικά με τον νέο τρόπο μέτρησης των εκπομπών ρύπων από την ΕΕ τα οποία συνδέονται με τα τέλη κυκλοφορίας. Από ότι έχω καταλάβει έχει αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των ρύπων και τα τέλη για πολλά μοντέλα πλέον πάνε στον θεό. Παράδειγμα ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο 1500 κυβικών αυτόματο που ρώτησα τα τέλη βγαίνανε πάνω από 500άρικο. Ξέρει κανείς τι παίζει με τις νέες μετρήσεις; Από πότε έχει ξεκινήσει αυτό και αν επιρρεάζει μοντέλα που ήδη έχουν πουληθεί; Για παράδειγμα σκέφτομαι ότι μπορεί ένα μοντέλο περυσινό να έχει χαμηλότερα τέλη από ένα φετινό παρόλο που έχει τον ίδιο κινητήρα. Ευχαριστώ. Από όσο ξέρω ο νέος υπολογισμός στους ρύπους προς το παρόν επηρεάζει μόνο τα τέλη ταξινόμησης άρα τις τιμές λιανικής πώλησης των αυτοκινήτων, τα τέλη κυκλοφορίας συνεχίζουν να υπολογίζονται με βάση τους ρύπους που προκύπτουν με τον παλιό τρόπο. Ποιο ακριβώς είναι το συγκεκριμένο 1500 αυτόματο στο οποίο αναφέρεσαι?
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, bjj-p είπε Προσοχη θελει στα αυτοκινητα που εχουν εισαχθει στην Ελλαδα απο ευρωπαικες χωρες και παρ' οτι εχουν παραχθει πριν τη συγκεκριμενη ημερομηνια, τελικα πληρωνουν τελη με το νεο τροπο Δεν ισχύει αυτό. Αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί πρωτη φορα στην Ε.Ε. πριν το 2010,πληρώνουν τα τέλη βαση των κυβικών.Δεν παίζει ρολο που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα μετα το 2010.Ποτε κυκλοφόρησαν πρωτη φορά Ε.Ε. γενικα,παίζει ρόλο,όχι μονο στην Ελλάδα. Τώρα αν είναι εισαγωγής από χώρα εκτός Ε.Ε. δεν ξέρω. Το δικο μου αμάξι κυκλοφόρησε πρώτη φορά Γερμανία το 1998,και ταξινομήθηκε Ελλάδα το 2017.Πληρώνω 615 τέλη λόγω κυβικών Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2019 από jmmys
iLam Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Joshua21 είπε Από όσο ξέρω ο νέος υπολογισμός στους ρύπους προς το παρόν επηρεάζει μόνο τα τέλη ταξινόμησης άρα τις τιμές λιανικής πώλησης των αυτοκινήτων, τα τέλη κυκλοφορίας συνεχίζουν να υπολογίζονται με βάση τους ρύπους που προκύπτουν με τον παλιό τρόπο. Ποιο ακριβώς είναι το συγκεκριμένο 1500 αυτόματο στο οποίο αναφέρεσαι? jeep compass το οποίο βέβαια βγαίνει μόνο 4x4 οπότε εκεί ίσως είναι οι μεγάλες εκπομπές ρύπων. Επισης είδα και το Hyundai Tuscon του οποίου επίθης τα τέλη πρέπει να βγαίνουν κάπου εκεί με αντίστοιχο κινητήρα χωρίς 4x4 Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2019 από iLam
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 7 λεπτά πριν, iLam είπε jeep compass 1400 είναι αυτό
bjj-p Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 22 ώρες πριν, jmmys είπε Δεν ισχύει αυτό. Αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί πρωτη φορα στην Ε.Ε. πριν το 2010,πληρώνουν τα τέλη βαση των κυβικών.Δεν παίζει ρολο που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα μετα το 2010.Ποτε κυκλοφόρησαν πρωτη φορά Ε.Ε. γενικα,παίζει ρόλο,όχι μονο στην Ελλάδα. Τώρα αν είναι εισαγωγής από χώρα εκτός Ε.Ε. δεν ξέρω. Το δικο μου αμάξι κυκλοφόρησε πρώτη φορά Γερμανία το 1998,και ταξινομήθηκε Ελλάδα το 2017.Πληρώνω 615 τέλη λόγω κυβικών εχεις δικιο, απο μη ευρωπαικες χωρες ισχυει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα