sailor622 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Καλημέρα. Στις 7/1/2019 παρελαβα μια τηλεοραση TV PHILIPS 32PFS5823/12 32 LED FULL HD SMART WIFI. Στην προσπαθεια συντονισμού της τηλεορασης μου εβγαλε κανονκα τα επιγεια καναλια. Με συνδεδεμενο το καλώδιο internet ομως και προσπαθώντας να βγώ στην smart tv και ενώ φαίνεται η συνδεση υπαρκτή στην επαληθευση συνδεσης, δεν με αφήνει να δω π.χ. youtube γραφοντας στη λεζαντα κατω : Δεν εχετε αποδεχθεί τους ορους χρήσης πατήστε ok για να τους αποδεχθείτε. Πατώντας OK όμως δεν με βαζει στους ορους χρήσης, αλλά περiστρέφεται ατελείωτα λέγοντας <<εγγραφή>> και δεν κανει τίποτε άλλο. Με αποτελεσμα να μην με βαζει στην smart tv. Επειδή με ενδιαφέρει κυρίως η smart και επειδη φοβούμαι μήπως υπάρχει προβλημα στο λειτουργικό της tv, μήπως μπορεί κάποιος να μου δωσει τα φωτα του για να το καταφέρω. Επίσης να σημειώσω ότι οσο και εαν εψαξα στις γενικοτερες ρυθμίσεις της tv δεν βρήκα κατι για ενεργοποιηση ορων χρήσης, και μετα απο τηλεφωνική επαφή με cyta, μήπως καποιο firewall μπλοκαρει την συνδεση μου το απεκλεισαν κατηγορηματικά. Θα παρακαλούσα όποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει θα ήμουν υπόχρεος. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλή χρονιά σε όλους !!!
stelios18120 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Καλή χρονιά και σε εσένα φίλε μου είσαι σε λάθος μέρος. Κάνε αναφορά να σε μεταφέρουν στις τηλεοράσεις. (Έκανα αναφορά και εγώ)
kormos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 51 λεπτά πριν, sailor622 είπε Καλημέρα. Στις 7/1/2019 παρελαβα μια τηλεοραση TV PHILIPS 32PFS5823/12 32 LED FULL HD SMART WIFI. Στην προσπαθεια συντονισμού της τηλεορασης μου εβγαλε κανονκα τα επιγεια καναλια. Με συνδεδεμενο το καλώδιο internet ομως και προσπαθώντας να βγώ στην smart tv και ενώ φαίνεται η συνδεση υπαρκτή στην επαληθευση συνδεσης, δεν με αφήνει να δω π.χ. youtube γραφοντας στη λεζαντα κατω : Δεν εχετε αποδεχθεί τους ορους χρήσης πατήστε ok για να τους αποδεχθείτε. Πατώντας OK όμως δεν με βαζει στους ορους χρήσης, αλλά περiστρέφεται ατελείωτα λέγοντας <<εγγραφή>> και δεν κανει τίποτε άλλο. Με αποτελεσμα να μην με βαζει στην smart tv. Επειδή με ενδιαφέρει κυρίως η smart και επειδη φοβούμαι μήπως υπάρχει προβλημα στο λειτουργικό της tv, μήπως μπορεί κάποιος να μου δωσει τα φωτα του για να το καταφέρω. Επίσης να σημειώσω ότι οσο και εαν εψαξα στις γενικοτερες ρυθμίσεις της tv δεν βρήκα κατι για ενεργοποιηση ορων χρήσης, και μετα απο τηλεφωνική επαφή με cyta, μήπως καποιο firewall μπλοκαρει την συνδεση μου το απεκλεισαν κατηγορηματικά. Θα παρακαλούσα όποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει θα ήμουν υπόχρεος. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλή χρονιά σε όλους !!! Καλησπέρα, για αρχή δες από τις ρυθμίσεις της τηλεόρασης εφόσον είναι ήδη συνδεδεμένη στο δίκτυο αν έχει κάποια ενημέρωση λογισμικού. Αν ναι κάνε αναβάθμιση. Τέλος μπορείς να επιβεβαιώσεις αν το πρόβλημα στο Youtube είναι γενικώς σε συγκεκριμένο βίντεο ή γενικά; Συνήθως κάποια βίντεο απαιτούν σύνδεση με google λογαριασμό για να μπορέσει να γίνει αναπαραγωγή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα