Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ευθυγράμιση σίγουρα μετά την αλλαγή ψαλιδιών.Μπορεί ο ένας τροχός να κοιτάει δεξιά και ο άλλος αριστερά.Το αυτοκίνητο χάνει τη σταθερότητα και ψαρεύει γενικά.

Πριν κάνεις όμως κοίτα τα αμορτισέρ μήπως τα έχουν παίξει και θέλουν αλλαγή γιατί μετά την αλλαγή θα θέλει και πάλι ευθυγράμμιση.

  • Like 1
Δημοσ.

Σωστά σου λέει ο μηχανικός .

Που έκανα μάζεμα στο δικό μου λόγω αρκετών χιλιομέτρων και άλλαξα ψαλίδια , αναρτήσεις,μπαλάκια ψαλιδιών και ελαστικά λόγω φυσιολογικής φθοράς έκανα ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση 

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν νομίζεις τι ακριβώς? Δεν νομίζεις πως τα μισοφουσκωμένα λάστιχα κάλυπταν το πρόβλημα, όποιο και να ήταν αυτό? Ή δεν νομίζεις πως το πρόβλημα είναι η ηλικία/κατάσταση του αυτοκινήτου σου?

ναι πολυ καλά τα λες το διάβασα και το εξελαβα  λάθος εγώ ,στα τόσα χρονιά έπρεπε να αλλάξω αμορτισέρ ,έκανε ηδη απόσβεση το αυτοκινητο,άλλοι αλλάζουν στα μισά (χρονια και χιλιομετρα),αυτο με τα λάστιχα επίσης σωστό

8 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Μαλλον θες αμορτισερ

τσεκαρε τα KYB excel-G.τα προτεινουν ολοι για γιαπωνεζικα αυτοκινητα

ειναι λιγο πιο σκληρα απο τα μαμα

 

2 ώρες πριν, DhZou είπε

Θες αμορτισέρ, αλλά θες και ευθυγράμμιση σίγουρα. Όταν αλλάζεις ψαλίδια κλπ στο σύστημα διεύθυνσης χαλάει η ευθυγράμμιση.

στο κτεο τα παλικάρια επίσης παραξενευτηκαν με το έντονο τραμπολινο,το αμορτισερομετρο έβγαλε 90-90(ενω στο περσινό ελεγχο  κτεο 70-67),δεν ξέρω πως να το εξηγήσω αυτό,ίχνη απο λάδια σκασμένα δεν είχαν ,ισως να τα φτυσε παλαιοτερα και με κανα πλύσιμο σιγα σιγα να καθάρισαν τι να πω  και γω...δεν τους είδα και πολυ ειδικούς ο ενας απορούσε πως δεν έχει δοκό(αντιστρεπτικη ράβδο)ενω φοράει μακφερσον που δεν έχει σαν τα περισσότερα συμβατικά,τεσπα στο καπάκι πήγα απευθείας και σε μηχανικό άλλο και με μια γύρα λέει αμορτισέρ

-παιδες να κινηθω για τα μανισια???γενικα διαβαζω οτι τα αφτερμαρκετ ειναι καλύτερα αν και τα μανισια τα βγάλαν τα λεφτα τους

ntinaras θα τα ρωτησω τα συγκεκριμένα,γενικά δεν ξερω απο μάρκες εχω ακουστά καγιαμπα/σακς/μονροε αυτές πανω κατω πρπει να είναι καλες εταιρείες ετσι (σε πιο μπατζετ φιλικα ετσι δεν θα δώσω 500πλας σε παλιό αμαξι για μπιλιστειν-ουτς φυσικά θα παρω κινεζιες να τρεχω σε 1,5 χρόνο)

 

-επίσης μια απορία εχει πχ αν παρω καγιαμπα μοντελο 1 μοντελο 2 μοντελο 3 που το καθένα εχει διάφορες οχι τοσο σε μαλακο σκληρό αλλα σε καλο η καλυτερο ως προς την ποιοτητα κατασκευής και γενικά αντοχής του προϊόντος ,οπως ανάλογα με τα μισελεν λένε τα καλα μισελεν λαστιχα η τα πιο value for money παλι μισελεν λάστιχα???η ειναι ενα φιξ μοντέλο ανάλογα βεβαία με την μάρκα

 

 

-Dhzou λογικά με την αλλαγή αμορτισερ μαζί δεν θα κανει και ευθυγράμμιση,άρα μια και μια τα κάνω μαζί

Δημοσ.
18 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

-Dhzou λογικά με την αλλαγή αμορτισερ μαζί δεν θα κανει και ευθυγράμμιση,άρα μια και μια τα κάνω μαζί

Ναι μετά θα θέλει πάλι ευθυγράμμιση. αλλά μή το αφήσεις καιρό έτσι, γιατί αν είναι στραβό και κυκλοφορεί φθείρονται πολύ τα ελαστικά ανομοιομορφα και είναι και επικύνδυνο.

όσο για τα αμορτισέρ, δεν ξέρω τα μοντέλα, αλλά προσωπικά μάλλον θα διάλεγα κάτι οιονομικό σε kayaba πχ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...