Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά σας μάγκες την προηγούμενη βδομάδα μπήκε το αυτοκίνητο για σέρβις και κάτι μίνι βλάβες μηχανικές . Είναι ένα πριμερα νίσσαν 15ετιας. Αρχικά να ενημέρωσω ό,τι όπως όλα τα οχήματα τέτοιας ηλικίας και χιλιομέτρων και φυσικά των κλασσικών ελληνικών δρόμων από κάτω στο θέμα ανάρτησης έχει πάρει την ταλαιπωρία του κάνει κάποιους ήχους κρατς σε λακκούβες αλλά τπτ το έντονο. 

 

Κάναμε λοιπόν τα μηχανικά και το πήρα πριν 4 μέρες. Όλα καλά σε σχέση απόδοσης και μηχανής αλλά ο μηχανικός μου φούσκωσε και τα λάστιχα στα 2.0 μπαρ (προβλεπόμενα). Το αμάξι λοιπόν πλέον πάει σαν βάρκα. Την πρώτη γύρα που έκανα τρόμαξα νόμιζα έφυγαν τα λάστιχα!!Ειναι λες και όλοι οι κραδασμοι περνάν στη καμπίνα ειδικά μετά από λακκούβα κάνει σαν τραμπολινο χωρίς υπερβολές. (ΕΔΩ θα βάλω μια παρένθεση ότι το διάστημα που μπήκε συνεργείο το αμάξι ήταν πριν τη μέρα πριν βαρυχειμωνια έφαγε δήλ τα κρυα/χιονι/πάγο και έπειτα το πήρα). Ξαναπάω λοιπόν συνεργείο λέω τι ναι αυτά το σηκώνει με λέει θέλει σίγουρα ψαλίδια σινεμπλοκ κτλ. Όλα καλά μέχρι τώρα πριν δεν τον είχα ενημερώσει να ασχοληθεί με ανάρτηση γιατο δεν τα έκανε. 

 

 

Το παίρνω λοιπόν σήμερα αφού τα άλλαξε και κάνει το ίδιο. Τον ρωτάω και μου λέει είναι πιθανόν θέμα ευθυγραμμισης.Και να αλλάξω λάστιχα. Να κάνω άμεσα ευθυγράμμιση (αυτός δεν είχε εκεί μηχανήματα) 

 

1)Λοιπον παίζει ρε μαγκές να είναι από αυτό? Η ευθυγράμμιση περισσότερο για να πάει ευθεία δεν είναι τι σχέση έχει με την ταλάντωση και τους κραδασμούς? 

2)Επίσης η πρώτη μου παρατήρηση ότι φούσκωσαν τα λάστιχα πριν ήταν κάπου στο δύο μήπως είχα όντως τέτοιο θέμα και λόγω μαλακού λάστιχου γενικά δεν παιρνουσε στη καμπίνα όλο αυτό? 

3)Τώρα ξανάρχομαι στην παρένθεση .Παιζει κάνα σενάριο με τα έντονα κρύα και τη συστολή διαστολή να γίνε κάτι στα λαδια των αμορτισέρ η σε κάτι άλλο? 

Φυσικά και δεν είμαι ειδικός αλλά εμένα μου κάνει κλασσική περίπτωση αμορτισέρ. Και το θέμα είναι ότι αν εξαρχής είχα αυτό το πρόβλημα γιατί μου άλλαξε και τα κάτω.... 

Και επίσης ένα αμάξι 15τιας πόση αξία έχει στην ελληνική αγορά? Γιατί έδωσα ήδη ένα 250ρι αλλά τόσα θέλω για λάστιχα και άλλα τόσα για αμορτισέρ.... 

 

4)Το χρησιμοποιώ μόνο για πήγαινε έλα 15 χιλιόμετρα στη δουλειά. Λογικά θα το κάνω μέσα Φεβρουαρίου που πληρώνομαι. Παίζει με τόσους κραδασμούς να βγάλει καμία μόνιμη βλάβη αυτό το διάστημα. Δήλ πέρα από τη καμπίνα και μένα να περνάνε και στη μηχανή με ότι αυτό συνεπάγεται 

Επεξ/σία από rudigarcia222
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκιμασε κατι.. πηγαινε πισω στο πορτπαγκαζ και πιεσε το αμαξι προς τα κατω 2-3 φορες.. οταν το αφησεις θα πρεπει να ακινητοποιηθει ομαλα και οχι σαν ελατηριο. Κανε το και μπροστα και πισω.. Ελατηριο = αμορτισερ. 

Επισης.. 3 bar = 43 psi = σιγουρα υπερβολικα πολλα για nissan primera.. με ενα γρηγορο search βρηκα 32psi/2.2bar μπροστα, 29psi-2bar πισω.. (Primera 2002-2007 με 16ρες) πηγαινε σε ενα βουλκανιζατερ και τσεκαρε τα.. οχι βενζιναδικο! βουλκανιζατερ! Πολλα βενζιναδικα εχουν χαλασμενο οργανο.. μου εχει τυχει να λεει 32 και να εχει 42 και χοροπηδαγε σαν το κατσικι οπως και το δικο σου...

Επεξ/σία από nick#18
  • Like 3
Δημοσ.

Χωρις να ειμαι απολυτος και γνωστης των αναγκων ολων των επιβατικων...αν εννοεις 3 bar (43 psi)και οτι ειναι το προβλεπομενο κατι δεν παει καλα.

Εμενα fiat bravo turbo με λαστιχα 225/45/17 και βαρος 1260kg αναφερει 2.3 bar (33 psi)

Δημοσ.

3 bar σε λάστιχα επιβατικού ούτε για αστείο,  περίπου 2.2 μπροστά και 2.0 πίσω πρέπει να είναι το προβλεπόμενο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, διόρθωσε άμεσα τις πιέσεις και θα στρώσει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάγκες χίλια συγνώμη αγνοείστε το σχόλιο είναι 30 σε psi σε bar είναι 2.0,βεβαια πριν ήταν 1.4/το διορθώνω κιολας

17 λεπτά πριν, nick#18 είπε

Δοκιμασε κατι.. πηγαινε πισω στο πορτπαγκαζ και πιεσε το αμαξι προς τα κατω 2-3 φορες.. οταν το αφησεις θα πρεπει να ακινητοποιηθει ομαλα και οχι σαν ελατηριο. Κανε το και μπροστα και πισω.. Ελατηριο = αμορτισερ. 

Επισης.. 3 bar = 43 psi = σιγουρα υπερβολικα πολλα για nissan primera.. με ενα γρηγορο search βρηκα 32psi/2.2bar μπροστα, 29psi-2bar πισω.. (Primera 2002-2007 με 16ρες) πηγαινε σε ενα βουλκανιζατερ και τσεκαρε τα.. οχι βενζιναδικο! βουλκανιζατερ! Πολλα βενζιναδικα εχουν χαλασμενο οργανο.. μου εχει τυχει να λεει 32 και να εχει 42 και χοροπηδαγε σαν το κατσικι οπως και το δικο σου...

Νικ κάνει όπως λες σαν ελατήριο. Ειδικά από δεξιά μπροστά. Εκεί που νιώθω κιόλας. 

 

Αλλά και από πίσω και αριστερά πάλι αλλά πιο λίγο 

Επεξ/σία από rudigarcia222
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

Μάγκες χίλια συγνώμη αγνοείστε το σχόλιο είναι 30 σε psi σε bar είναι 2.0,βεβαια πριν ήταν 1.4/το διορθώνω κιολας

Νικ κάνει όπως λες σαν ελατήριο. Ειδικά από δεξιά μπροστά. Εκεί που νιώθω κιόλας. 

Αλλά και από πίσω και αριστερά πάλι αλλά πιο λίγο 

Παντως  αν κανεις ενα ψαξιμο και δεις τις επιπτωσεις της χαμηλης πιεσης, θα δεις οτι ειναι αρκετα σοβαρες ( με 6 psi λιγοτερα εχει 25% λιγοτερο εμβαδον επαφης ενω εσυ ειχες 10 psi λιγοτερα) για την ζωη κ κατασταση του ελαστικου και οχι μονο...μαλλον αυτα που σου προτεινε ο μηχανικος ειναι σωστα.Πρεπει να πας σε καταστημα για ελεγχο ελαστικων και ισως αμορτισερ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αμάξι 15ετίας όλα τα ψαλίδια,αναρτήσεις κτλ έχουν φτάσει απλά στο τέλος τους εδώ και πολύ καιρό..Εκτός αν αλλάχτηκαν νωρίτερα.

Οπότε την λύση την ξέρεις εσύ.

Επεξ/σία από palawiaris
Δημοσ.
9 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

Μάγκες χίλια συγνώμη αγνοείστε το σχόλιο είναι 30 σε psi σε bar είναι 2.0,βεβαια πριν ήταν 1.4/το διορθώνω κιολας

Τότε οι κραδασμοί που έχεις τώρα είναι οι φυσιολογικοί για την ηλικία/κατάσταση του αυτοκινήτου σου, απλά πριν ήταν μειωμένοι επειδή τα μισοφουσκωμένα λάστιχα τους κάλυπταν.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Τότε οι κραδασμοί που έχεις τώρα είναι οι φυσιολογικοί για την ηλικία/κατάσταση του αυτοκινήτου σου, απλά πριν ήταν μειωμένοι επειδή τα μισοφουσκωμένα λάστιχα τους κάλυπταν.

Δεν νομίζω ρε μαν κάτι δεν πάει καλά / περνάς από λακκούβα και νιώθεις ότι θα φύγουν κομμάτια από το αυτοκίνητο. 15 χρόνια είμαι στο τιμόνι. Έχω οδηγήσει από κορσάκια και 106 του 90 ξεζουμισμενα μέχρι χιουνται από τα παλιά τα ψεύτικα μέχρι ναβαρα παρταλία μέχρι δεκάδες φορτηγά στην δουλειά . Τέτοιο πράγμα δεν έχω ξαναδεί. 

 

5 ώρες πριν, dollyyy19 είπε

αμορτισερ σιγουρα.ακομη και τα φθηνοτερα της αγορας,θα ειναι καλυτερα απο αυτα που εχεις......

Έκλεισα αύριο σε κτεο επανέλεγχο (κόστος 5 ευρα) έχουν αμορτισερομτερο της προκοπής. Θα δείξει 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

Δεν νομίζω ρε μαν κάτι δεν πάει καλά / περνάς από λακκούβα και νιώθεις ότι θα φύγουν κομμάτια από το αυτοκίνητο. 15 χρόνια είμαι στο τιμόνι. Έχω οδηγήσει από κορσάκια και 106 του 90 ξεζουμισμενα μέχρι χιουνται από τα παλιά τα ψεύτικα μέχρι ναβαρα παρταλία μέχρι δεκάδες φορτηγά στην δουλειά . Τέτοιο πράγμα δεν έχω ξαναδεί. 

Δεν νομίζεις τι ακριβώς? Δεν νομίζεις πως τα μισοφουσκωμένα λάστιχα κάλυπταν το πρόβλημα, όποιο και να ήταν αυτό? Ή δεν νομίζεις πως το πρόβλημα είναι η ηλικία/κατάσταση του αυτοκινήτου σου?

  • Like 1
Δημοσ.

Μαλλον θες αμορτισερ

τσεκαρε τα KYB excel-G.τα προτεινουν ολοι για γιαπωνεζικα αυτοκινητα

ειναι λιγο πιο σκληρα απο τα μαμα

  • Like 1
Δημοσ.

Θες αμορτισέρ, αλλά θες και ευθυγράμμιση σίγουρα. Όταν αλλάζεις ψαλίδια κλπ στο σύστημα διεύθυνσης χαλάει η ευθυγράμμιση.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...