giorgosmcmc Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ειναι νορμαλ 12,70 λιτρα/100χλμ για volgsvagen polo χιλια κυβικα 20ετιας? Εκανα τον υπολογισμο ως εξης, φουλάρω, δυανιω 211 χιλιομετρα, ξαναφουλαρω βαζω 27 λιτρα, και κανω ως εξης τη πραξη, 27/211=0,1279 x 100= 12,79 λτ./100 χλμ θελω να μου πειτε αν εκανα σωστα τον υπολογισμο πρωτον και δευτερον αν ειναι νορμαλ η συγκεκριμενη καταναλωση για εναν στην ουσια καινουριο οδηγο σαν εμενα. Να επισημανω πως το αμαξι εχει δυανισει συνολο γυρω στα 150.000 χιλιομετρα, το κινω κυριως στη πολη απο 60-80 χλμ μεσο ορο αντε σε καμια ευθεια να ανοιξω τεταρτες αλλα ψιλοσπανια. Ευχαριστω εκ των προτερων και ζητω συγνωμη για την ορθογραφια αλλα δε βγαλαμε σχολειο 🙄 Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2019 από giorgosmcmc
vasilllis Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Σωστος ο υπολογισμος ,υπερβολικη η καταναλωση ακομα και για εντος πολης με τις χειροτερες συνθηκες. 1
giorgosmcmc Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, vasilllis είπε Σωστος ο υπολογισμος ,υπερβολικη η καταναλωση ακομα και για εντος πολης με τις χειροτερες συνθηκες. Ποσο θα ηταν το φυσιολογικο δλδ πανω κατω στο περιπου για το συγκεκριμενο οχημα?
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε Ποσο θα ηταν το φυσιολογικο δλδ πανω κατω στο περιπου για το συγκεκριμενο οχημα? https://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/451-Polo.html?fueltype=2&constyear_s=1997&constyear_e=1998&powerunit=2 Καπου 7-8 μεση ειναι το φυσιολογικό. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2019 από Επισκέπτης
george kesoglu Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 η τυπικη εργοστασιακη υποψιαζομε να ειναι γυρω στα 6-7 λιτρα /100χλμ η πραγματικη εντοσ πολης γυρω στα 9λιτρα τα 12,79λ μου φαινονται πολλα ακομα και για γερμανικο αυτοκινητο 1000αρι μηπως θελει συντηρηση ???? κανε μια πιο μεγαλη μετρηση φουλαρετο και κανε οσα χλμ παραπανω μπορεις και ξαναφουλαρε 1
giorgosmcmc Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, george kesoglu είπε η τυπικη εργοστασιακη υποψιαζομε να ειναι γυρω στα 6-7 λιτρα /100χλμ η πραγματικη εντοσ πολης γυρω στα 9λιτρα τα 12,79λ μου φαινονται πολλα ακομα και για γερμανικο αυτοκινητο 1000αρι μηπως θελει συντηρηση ???? κανε μια πιο μεγαλη μετρηση φουλαρετο και κανε οσα χλμ παραπανω μπορεις και ξαναφουλαρε Ναι αυτο θα κανω αλλη μια τον υπολογισμο γιατι νομιζω δεν ειχα φουλαρει και στο 100% πριν αν θυμαμαι καλα, τωρα φουλαρα τερμα. Οκ αν κανω παλι την ιδια μετρηση πρεπει να φουλαρω παλι μετα υποχρεωτικα για να γινει σωστα ο υπολογισμος? Δε μπορω ας πουμε αφου εχω δυανισει τα χιλιομετρα να βαλω μεχρι τη μεση και να υπολογισω με τον ιδιο τροπο? Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2019 από giorgosmcmc
paylidis Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Για εντός πόλης με 1-2-3η και τόσο παλιο μοντέλο με μικρό μοτέρ και σχετικά βαρύ σκαφος λογικό μου φαίνεται... υπό αυτές τις συνθηκες (πόλης) 9.5-10 στα 100 καίει το δεκαετίας μου 1600 με άμεσο ψεκασμό και διαφορες άλλες οικολογικές αρλούμπες 1
kronos73 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, giorgosmcmc είπε Ειναι νορμαλ 12,70 λιτρα/100χλμ για volgsvagen polo χιλια κυβικα 20ετιας? Εκανα τον υπολογισμο ως εξης, φουλάρω, δυανιω 211 χιλιομετρα, ξαναφουλαρω βαζω 27 λιτρα, και κανω ως εξης τη πραξη, 27/211=0,1279 x 100= 12,79 λτ./100 χλμ θελω να μου πειτε αν εκανα σωστα τον υπολογισμο πρωτον και δευτερον αν ειναι νορμαλ η συγκεκριμενη καταναλωση για εναν στην ουσια καινουριο οδηγο σαν εμενα. Να επισημανω πως το αμαξι εχει δυανισει συνολο γυρω στα 150.000 χιλιομετρα, το κινω κυριως στη πολη απο 60-80 χλμ μεσο ορο αντε σε καμια ευθεια να ανοιξω τεταρτες αλλα ψιλοσπανια. Ευχαριστω εκ των προτερων και ζητω συγνωμη για την ορθογραφια αλλα δε βγαλαμε σχολειο 🙄 Η κατανάλωση είναι τσιμημένη, χωρίς να ξέρω βέβαια πόσο έκαιγε καινούργιο αλλά για 1000αρι είναι πολύ. Χωρίς να υπάρχει απευθείας σύγκριση, το δικό μου 1.400cc, 16 ετών σπανίως καίει σε κίνηση πάνω από 10 λ/100 χλμ. Αν δεν οφείλεται στον τρόπο οδήγησής σου κοίτα το με ένα καλό μηχανικό αυτοκινήτων. Ειδικότερα τα μπεκ, ενώσεις σε σωληνάκια αλλά και τον καταλύτη. Μπορεί να έχεις κάποια μικρή διαρροή καυσίμου που δεν είναι εύκολα ορατή αλλά θα μυρίζει (βενζίνη).
Joshua21 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, giorgosmcmc είπε Ναι αυτο θα κανω αλλη μια τον υπολογισμο γιατι νομιζω δεν ειχα φουλαρει και στο 100% πριν αν θυμαμαι καλα, τωρα φουλαρα τερμα. Οκ αν κανω παλι την ιδια μετρηση πρεπει να φουλαρω παλι μετα υποχρεωτικα για να γινει σωστα ο υπολογισμος? Δε μπορω ας πουμε αφου εχω δυανισει τα χιλιομετρα να βαλω μεχρι τη μεση και να υπολογισω με τον ιδιο τροπο? Ε ναι, υποχρεωτικά πρέπει να φουλάρεις πάλι για να γίνει σωστός ο υπολογισμός, αν βάλεις περίπου ως τη μέση τότε και ο υπολογισμός θα βγει στο περίπου.
1988panos2171 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Κι εμένα μου φαίνεται πως καίει λίγο παραπάνω. Ο Λάμδα έχει αλλαχτεί ποτέ;
giorgosmcmc Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν εχω ιδεα φιλε μου αν εχει αλλαχτει ο λαμδα, μεταχειρα το πηρα, παντως σε γενικες γραμμες σε ολα τα υπολοιπα τα παει καλα για τα χρονια του και τα χιλιομετρα, τωρα θα το ξανατεσταρω πιο καλα γιατι απο οσο θυμαμαι τη προηγουμενη φορα δε το ειχα φουλαρει εντελως και βλεπουμε, σας ευχαριστω παντως για τις απαντησεις σας. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2019 από giorgosmcmc
teddy71 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Για πιο ασφαλη συμπαιρασματα θα πρεπει να κανεις την διαδικασια φουλαρισμα-αδειασμα τουλαχιστον κανα 2-3 φορες. Επισης το τι καναναλωση εχει ενα αυτοκινητο εξαρταται περα απο το αν κινειται σε πολη και εχει συνεχει σταματηματα-ξεκινηματα ,επιρεαζεται και απο το το μηκος της διαδρομης. Αν οι διαδρομες ειναι κοντινες πχ 4-5-6 χλμ ο κινητηρας και τα λαδια ειδικοτερα δεν προλαβαινουν να ζεσταθουν οποτε εχουμε υψηλοτερες τριβες και συνεπως και μεγαλυτερη καταναλωση. Ειδικα τωρα το χειμωνα και με θερμοκρασιες λιγο πανω απο το μηδεν τα λαδια ειναι αρκετα πιο παχυρεστα και αργουν περισσοτερο να ζεσταθουν και να ερθουν σε θερμοκρασια λειτουργιας. Αν καποια στιγμη ειναι να κανεις καποιο μακρινο ταξιδι δοκιμασε πριν ξεκινησεις να το φουλαρεις και το ιδιο οταν επιστρεψεις, ετσι ποιο ασφαλη συμπερασματα θα βγαλεις για την καταναλωση του, διοτι τις ακριβεις συνθηκες που συναντας δεν τις γνωριζει κανεις για να σου πει. 2
giorgosmcmc Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, teddy71 είπε Για πιο ασφαλη συμπαιρασματα θα πρεπει να κανεις την διαδικασια φουλαρισμα-αδειασμα τουλαχιστον κανα 2-3 φορες. Επισης το τι καναναλωση εχει ενα αυτοκινητο εξαρταται περα απο το αν κινειται σε πολη και εχει συνεχει σταματηματα-ξεκινηματα ,επιρεαζεται και απο το το μηκος της διαδρομης. Αν οι διαδρομες ειναι κοντινες πχ 4-5-6 χλμ ο κινητηρας και τα λαδια ειδικοτερα δεν προλαβαινουν να ζεσταθουν οποτε εχουμε υψηλοτερες τριβες και συνεπως και μεγαλυτερη καταναλωση. Ειδικα τωρα το χειμωνα και με θερμοκρασιες λιγο πανω απο το μηδεν τα λαδια ειναι αρκετα πιο παχυρεστα και αργουν περισσοτερο να ζεσταθουν και να ερθουν σε θερμοκρασια λειτουργιας. Αν καποια στιγμη ειναι να κανεις καποιο μακρινο ταξιδι δοκιμασε πριν ξεκινησεις να το φουλαρεις και το ιδιο οταν επιστρεψεις, ετσι ποιο ασφαλη συμπερασματα θα βγαλεις για την καταναλωση του, διοτι τις ακριβεις συνθηκες που συναντας δεν τις γνωριζει κανεις για να σου πει. Σε ευχαριστω για την απάντηση σου με βοηθησε πολυ! Επισης εχω να πω πως οι αποστασεις ναι ειναι παντα κοντινές 5-6 χιλιομετρα και δε κανω και τι καλύτερη οδήγηση με συχνα σταματηματα-ξεκινηματα σαν νεος οδηγος μιας και πηγαινω τις περισσότερες φορες απο στενα (χαμηλη ταχύτητα, σταματημα σε stop, μαρσαρισμα απο νεκρά στη πρωτη γιατι δεν εχουν συνηθησει εντελως τα ποδια μου και αφηνω αποτομα συμπλέκτη ενω παταω αρκετα το γκαζι στην αλλαγη κτλπ..) Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2019 από giorgosmcmc
gia_nnis Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 12 ώρες πριν, giorgosmcmc είπε Σε ευχαριστω για την απάντηση σου με βοηθησε πολυ! Επισης εχω να πω πως οι αποστασεις ναι ειναι παντα κοντινές 5-6 χιλιομετρα και δε κανω και τι καλύτερη οδήγηση με συχνα σταματηματα-ξεκινηματα σαν νεος οδηγος μιας και πηγαινω τις περισσότερες φορες απο στενα (χαμηλη ταχύτητα, σταματημα σε stop, μαρσαρισμα απο νεκρά στη πρωτη γιατι δεν εχουν συνηθησει εντελως τα ποδια μου και αφηνω αποτομα συμπλέκτη ενω παταω αρκετα το γκαζι στην αλλαγη κτλπ..) Πηγαινε σε ενα συνεργειο να σου μετρησουν τα καυσαερια.. Αν τα βρουν σωστα τοτε: -Τροπος οδηγησης... -Μικρες διαδρομες τον χειμωνα-μεγαλυτερη καταναλωση.. -Ελεγχος θερμοκρασιας-θεμα με θερμοστατη... Μην πουμε τα αυτονοητα πιεση ελαστικων ή καποιος τροχος να φρεναρει.. Παρε εναν μαζι σου που να γνωριζει απο αυτοκινητα να δει τον τροπο οδηγηση σου και να ριξει και μια ματια στο αυτοκινητο.. Θα σου πει μετα αν ειναι λογικο να σου καιει τοσο.. 1
papoys1 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Για να είμαστε σίγουροι τσεκάρουμε αρκετές φορές γιατί στη μία μπορεί να γίνει κάτι λάθος. Όπως λες και μόνος μπορεί την πρώτη φορά να πήρε 4-5 λίτρα λιγότερο.Είναι πολλά τα 12,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα έστω και σε μεγάλη κίνηση. Επίσης μέσα σε όλα πρέπει να βάλεις και την εξίσωση της κλοπής στα λίτρα από μεγάλο μέρος πρατηριούχων.Άλλαξε και πρατήριο σε επόμενη μέτρηση και μην κολλάς σε ένα όπως κάποιοι.Εγώ μόλις κάτι δε μου πάει καλά αμέσως αλλάζω και πάω και σε άλλο να τσεκάρω. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2019 από papoys1 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα