Προς το περιεχόμενο

Δείτε το Bell Nexus: το νέο ιπτάμενο ταξί των Bell και Uber


Tilemaxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Ένα όμορφα πολυτελές σχεδιασμένο ελικόπτερο / μουλτικόπτερο. 

Τι ταξί και κουραφέξαλα. Υπάρχουν πολλές δεκαετίες αεροταξί με μια μεγάλη έλικα. Αυτό απλά είναι πολύ ποιο μοντέρνο σχεδιαστικά ποιο ευέλικτο ίσως και ασφαλές αλλά είναι ελικόπτερο και τίποτε παραπάνω. 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ethereum είπε

αυτή η τεχνολογία με τους έλικες πρέπει να ξεπεραστεί , σε όσο καλό περιτύλιγμα και να τη βάλουν θα είναι πάντα μια παλιά τεχνολογία με ανεμιστήρες που βλέπουν προς τα κάτω , υπάρχουν άλλες τεχνικές αλλά ίσως είναι πολύ κοστοβόρες για να υλοποιηθούν όπως ο ιονισμός του αιθέρα γύρω απο το όχημα που δημιουργεί κενό στήν ατμόσφαιρα μέσα στο οποίο πετάει και η αντίστροφη πόλωση του μαγνητικού πεδίου που δημιουργεί άνωση

Το ότι ο αιθέρας είναι κάτι που δεν υπάρχει πλέον στις σύγχρονες θεωρίες φυσικής είναι μια μικρή λεπτομέρεια φυσικά.  Όπως επίσης ότι το μαγνητικό πεδίο της γης είναι πολύ πιο ασθενές από το πεδίο της βαρύτητας. Αλλιώς οι μαγνητικοί τομογράφοι θα πετούσαν. + το ότι για να παράξεις και να διατηρήσεις ένα μεγάλο μαγνητικό πεδίο θέλεις μισό πυρηνικό εργοστάσιο να σου παράγει ρεύμα. 

Υπάρχει μια μικρή διαχωριστική γραμμή μεταξύ επιστήμης και φαντασίας! Αυτά που λες δεν είναι τεχνικές. Τεχνική είναι η ιοντική πρόωση. Απέχει δεκαετίες (και αν) από το να γίνει χρήσιμη εφαρμογή αλλά in practise υπάρχει! 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το ότι ο αιθέρας είναι κάτι που δεν υπάρχει πλέον στις σύγχρονες θεωρίες φυσικής είναι μια μικρή λεπτομέρεια φυσικά.  Όπως επίσης ότι το μαγνητικό πεδίο της γης είναι πολύ πιο ασθενές από το πεδίο της βαρύτητας. Αλλιώς οι μαγνητικοί τομογράφοι θα πετούσαν. + το ότι για να παράξεις και να διατηρήσεις ένα μεγάλο μαγνητικό πεδίο θέλεις μισό πυρηνικό εργοστάσιο να σου παράγει ρεύμα. 

Υπάρχει μια μικρή διαχωριστική γραμμή μεταξύ επιστήμης και φαντασίας! Αυτά που λες δεν είναι τεχνικές. Τεχνική είναι η ιοντική πρόωση. Απέχει δεκαετίες (και αν) από το να γίνει χρήσιμη εφαρμογή αλλά in practise υπάρχει! 

https://www.theguardian.com/science/2018/nov/21/first-ever-plane-with-no-moving-parts-takes-flight

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δοκιμές έχουν γίνει ήδη στα εργαστήρια της Boeing  και της Lockheed Martin ,  έχει δημοσιευθεί στο scientific american ήδη  η θεωρία που αναφέρω , το όχημα χρησιμοποιεί ως καύσιμο τον αέρα που βρίσκεται γύρω του , προωθείται μόνο του απο ηλεκτροδια που καλύπτουν την επιφάνειά του και ιονίζουν την ατμόσφαιρα γύρω του μετατρέπωντάς την σε πλάσμα , τα ηλεκτρόνια χάνουν την αρνητική τους φόρτιση δημιουργώντας άτομα με θετικό φορτίo ή θετικά ιόντα , τα ηλεκτρόδια στέλνουν ηλεκτρικο φορτίο στο πλάσμα αναγκάζοντας το να σπρώξει εναντίον του ουδέτερου μη φορτισμένου αέρα που περιβάλλει το όχημα παράγοντας τόση ενέργεια όση χρειάζεται να ανυψωθεί το όχημα και να κινηθεί σε διαφορετικές κατευθύνσεις ανάλογα με το που κατευθύνει ο πιλότος το ηλεκτρικό φορτίο των ηλεκτροδίων πάνω στην επιφάνεια του σκάφους ,

και ο Tesla έχει κανει πειράματα  για το θέμα free energy αλλά δεν του επέτρεψαν να προχωρήσει

https://www.scientificamerican.com/article/worlds-first-flying-saucer/

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sosaid είπε

 

22 λεπτά πριν, ethereum είπε

δέν μου δίνεις τις πηγές σου για αυτά που λές εκτος και αν ειναι προσωπικές σου εκτιμήσεις

δοκιμές έχουν γίνει ήδη στα εργαστήρια της Boeing  και της Lockheed Martin ,  έχει δημοσιευθεί στο scientific american ήδη το μοντέλο των θεωριών που αναφέρω , το όχημα χρησιμοποιεί ως καύσιμο τον αέρα που βρίσκεται γύρω του , προωθείται μόνο του απο ηλεκτροδια που καλύπτουν την επιφάνειά του και ιονίζουν την ατμόσφαιρα γύρω του μετατρέπωντάς της σε πλάσμα , τα ηλεκτρόνια χάνουν την αρνητική τους φόρτιση δημιουργώντας άτομα με θετικό φορτία ή θετικά ιόντα , τα ηλεκτρόδια στέλνουν ηλεκτρικο φορτίο στο πλάσμα αναγκάζοντας το να σπρώξει εναντίον του ουδέτερου μη φορτισμένου αέρα που περιβάλλει το όχημα παράγοντας τόση ενέργεια όση χρειάζεται να ανυψωθεί το όχημα και να κινηθεί σε διαφορετικές κατευθύνσεις ανάλογα με το που κατευθύνει ο πιλότος το ηλεκτρικό φορτίο των ηλεκτροδίων πάνω στην επιφάνεια του σκάφους

https://www.scientificamerican.com/article/worlds-first-flying-saucer/

 

Πηγές χρειάζεται αυτός που αναφέρει κάτι πχ εσύ έπρεπε να βάλεις πηγές για τον αιθέρα, το κενό και την μαγνητική αιώρηση χρησιμοποιώντας το μαγνητικό πεδίο της γης. Δεν υπάρχουν πηγές που αναφέρουν ότι αυτό που λέει ο άλλος δεν υπάρχουν! 

Αυτό που περιγράφεις, είναι αυτό που σου ανάφερα. Ιοντική πρόωση και προς το παρών είναι σε μορφή experimental concepts της αρχής λειτουργίας. Όχι concept πραγματικής εφαρμογής οπότε δεν είναι θέμα κόστους η μη χρήση τους. Εσύ περιέγραφες άλλα πράγματα, με αιθέρες που κάνουν κενό και κινείται μέσα. Καμιά σχέση το ένα με το άλλο! Ο αιθέρας δεν υπάρχει καν σαν έννοια στην σύγχρονη φυσική (πχ συμβολομετρο Michelson). Αντικαταστήθηκε από την ειδική θεωρία της σχετικότητας. 

 

4 ώρες πριν, ethereum είπε

[...] ο ιονισμός του αιθέρα γύρω απο το όχημα που δημιουργεί κενό στήν ατμόσφαιρα μέσα στο οποίο πετάει [...]

 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Whargoul είπε

 

 

Πηγές χρειάζεται αυτός που αναφέρει κάτι πχ εσύ έπρεπε να βάλεις πηγές για τον αιθέρα, το κενό και την μαγνητική αιώρηση χρησιμοποιώντας το μαγνητικό πεδίο της γης. Δεν υπάρχουν πηγές που αναφέρουν ότι αυτό που λέει ο άλλος δεν υπάρχουν! 

Αυτό που περιγράφεις, είναι αυτό που σου ανάφερα. Ιοντική πρόωση και προς το παρών είναι σε μορφή experimental concepts της αρχής λειτουργίας. Όχι concept πραγματικής εφαρμογής οπότε δεν είναι θέμα κόστους η μη χρήση τους. Εσύ περιέγραφες άλλα πράγματα, με αιθέρες που κάνουν κενό και κινείται μέσα. Καμιά σχέση το ένα με το άλλο! Ο αιθέρας δεν υπάρχει καν σαν έννοια στην σύγχρονη φυσική (πχ συμβολομετρο Michelson). Αντικαταστήθηκε από την ειδική θεωρία της σχετικότητας. 

 

 

Ο Ρόμπερτ Β. Laughlin, Νόμπελ φυσικής, Πανεπιστήμιο του Stanford, έχει να πει για τον αιθέρα στη σύγχρονη θεωρητική φυσική:"Η ειρωνεία είναι ότι το πιο δημιουργικό έργο του Αινστάιν, η γενική θεωρία της σχετικότητας, θεωρεί τον χωρο ως ένα μέσο ενώ στην ειδική σχετικότητα θεωρεί οτι τέτοιο μέσο δεν υπάρχει. Η λέξη "αιθέρας" έχει εξαιρετικά αρνητικές χροιές στη θεωρητική φυσική, λόγω της σύνδεσης της, στο παρελθόν, με την αντίθεσή της στη σχετικότητα. Η Σχετικότητα στην πραγματικότητα δεν αναφέρει τίποτα σχετικά με την ύπαρξη ή την μη ύπαρξη ύλης που διαπερνά το σύμπαν, παρά μόνο ότι οποιαδήποτε τέτοια ύλη πρέπει να έχει σχετικιστική συμμετρία. Οπότε καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τέτοια ύλη υπάρχει. Περίπου την εποχή που η σχετικότητα είχε γίνει αποδεκτή, μελέτες ραδιενέργειας, άρχισαν να δείχνουν ότι το κενό του χώρου είχε φασματοσκοπική δομή παρόμοια με εκείνη των απλών στερεών και υγρών. Μεταγενέστερες μελέτες με μεγάλους επιταχυντές σωματιδίων μας έχουν δώσει τώρα να καταλάβουμε ότι ο χώρος είναι περισσότερο σαν ένα κομμάτι τζάμι παρά μία ιδανική Νευτόνεια κενότητα. Είναι γεμάτο με ουσία που συνήθως είναι διαφανής, αλλά μπορεί να γίνει ορατή χτυπώντας αρκετά δυνατά για να ξεκολλήσεις ένα κομμάτι. Η σύγχρονη έννοια του κενού του χώρου, επιβεβαιώνεται καθημερινά από το πείραμα, οτι είναι ένας σχετικιστικός αιθέρας. Αλλά δεν το λέμε αυτό διότι είναι ταμπού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

30 λεπτά πριν, ethereum είπε

Ο Ρόμπερτ Β. Laughlin, Νόμπελ φυσικής, Πανεπιστήμιο του Stanford, έχει να πει για τον αιθέρα [...]

Από το βιβλίο "Εκλαϊκευμένη φυσική για τον καθένα"? Και ο Steven Hopkins έβγαλε αρκετά βιβλία με τις ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ του σκέψεις.  Έχει μεγάλη διαφορά από το τι είναι αποδεκτό από τις θεωρίες και το πείραμα και αυτή την στιγμή δεν υπάρχει θεωρία με αιθέρα, αλλά η QFT (quantum field theory) και το Standard model για την περιγραφή του κενού. Ο αιθέρας αντικαταστήθηκε από την Ειδική θεωρία της σχετικότητας γιατί πολύ απλά δεν είναι κάτι που γεμίζει το κενό, αλλά θεωρούσαν ότι ήταν το μέσο διάδοσης του φωτός! Δεν περιγράφει η θεωρία της σχετικότητας το κενό, αλλά τον χώρο-χρόνο. 

Όσο για το κενό, ότι αυτό δεν είναι "κενό" είναι πασίγνωστο εδώ και 80-90 χρόνια όταν ο Dirac προέβλεψε το ποζιτρόνιο. Το κενό είναι μια θάλασσα από σωματίδια σε αρνητικές ενέργειες, που μπορείς να τις διεγείρεις και να εμφανιστούν στην πραγματικότητα. Κβαντικό κενό ονομάζεται, ούτε αιθέρας ούτε τίποτα άλλο.

Και όπως και να έχει αυτό το κενό, κβαντικό κενό αιθέρα, ή ότι άλλο θες ονόμαστο, δεν μπορείς να τον κάνεις "κενό" για να περάσεις από μέσα όπως περιγράφεις. Η συγκεκριμένη περιγραφή σου για αιθέρες κλπ είναι science fiction και όχι τεχνολογίες. Δεν υπάρχει τεχνολογία που να εφαρμόζεται σε κάτι που δεν είναι επιστημονικά αποδεκτό. Μπορούσες να πεις για Ionic thrusters κλπ. είναι μια τεχνολογία. Ακόμα και για καμπύλωση του χωροχρόνου. Κενό στον αιθέρα και να περνάς από μέσα απλά δεν υπάρχει! 

 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...