Προς το περιεχόμενο

Γαμοφωτογράφιση


udroxoos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και με κινητό να φωτογράφιζε αν το αποτέλεσμα με ικανοποιούσε σε σχέση με τα λεφτά κανένα πρόβλημα. Τα υπόλοιπα είναι «ελιτισμοί». Και πες ότι τράβαγε σε Μ raw και όλες οι φωτό ήταν κακά  φωτισμένες ή υπερφωτισμένες που τις «έσωσε» μετά στο Lightroom ή Photoshop. Θα αναρωτιόσουν μετά για το επίπεδο του επαγγελματισμού της; Όχι φυσικά !! Κρίνουμε το αποτέλεσμα το αν είναι παράγοντας τύχης δεν μας αφορά. Γιατί το αποτέλεσμα ήταν άρτιο για αυτά που πληρώσαμε. Υποθέσεις περί τύχης και κτλ είναι απλά άστοχες και κουβέντα να γίνεται να στα φόρουμ. Δεν κρίνουμε έναν πίνακα ζωγραφικής από τον τρόπο που κράταγε και χρησιμοποιούσε τα πινέλα ο ζωγραφος αλλά από αυτό που βλέπουμε. Με όλο το σεβασμό στο χώρο της φωτογραφίας γίναμε όλοι ειδικοί λόγω ευκολίας χρήσης και αποκτησης του μέσου ( το κάνω συνέχεια και εγώ ξεχνώντας την δουλειά που μπορεί να έχει ρίξει κάποιος πάνω σε μια φωτογράφηση ). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, afterhours είπε

Αν τις αρεσαν οι φωτογραφιες τοτε τελεια για αυτην σε εμενα εξαλου δεν πεφτει λογος...και αυτο γιατι στην τεχνη οπως ειναι η φωτογραφια δεν υπαρχει απολυτος αντικειμενισμος.

Απόλυτος ίσως όχι. Αλλά αν η σχετικότητα είναι το κυρίαρχο στοιχείο στην τέχνη, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να προτιμήσεις για το γάμο σου έναν επαγγελματία, από ότι εμένα που τραβάω φωτογραφίες με το κινητό μου.

Δεύτερον. Ποιός μίλησε για τέχνη; Ο λόγος γίνεται περί τεχνικής. Που σημαίνει: Η ικανότητα που έχει ο καθένας με καλλιτεχνικές ευαισθησίες, να μεταφέρει κατά το δυνατό πιο πιστά τις σκέψεις του στο μέσον.

Ο τρόπος έχει σημασία, όχι μόνο το αποτέλεσμα. Εάν εγώ ως ταξιτζής σε πάω στον προορισμό σου μιλώντας όλη την ώρα στο κινητό ενώ οδηγώ, είναι πολύ πιθανό ότι το ζητούμενο θα επιτευχθεί: Θα πας στον προορισμό σου. Μας ενδιαφέρει όμως αν οι διαφορετικές συνήθειες μεταξύ των ταξιτζήδων έχουν στατιστικά διαφορετικό αποτέλεσμα (π.χ. ποσοστά ατυχημάτων). Μας ενδιαφέρει και πολύ μάλιστα. 

2 ώρες πριν, AggelosTz είπε

Δεν κρίνουμε έναν πίνακα ζωγραφικής από τον τρόπο που κράταγε και χρησιμοποιούσε τα πινέλα ο ζωγραφος αλλά από αυτό που βλέπουμε.

Προφανώς δεν έχεις καταλάβει τι ρωτά ο udroxoos. Τι κι αν ξεκαθάρισε ο άνθρωπος πως ήταν ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα προκειμένου να προλάβει τέτοιες εκτός θέματος τοποθετήσεις; Δε τον απασχόλησε το ερώτημα αν είναι εφικτό ένα καλό αποτέλεσμα με πενιχρά μέσα ή μια πιθανώς αδόκιμη τεχνική. ΔΕΝ κρίνει το έργο τέχνης. Στην ουσία, ο προβληματισμός του είναι στατιστικός. Δηλαδή, μήπως το γεγονός ότι ένας επαγγελματίας φωτογράφος προτιμά να έχει τον πλήρη έλεγχο της έκθεσης, σημαίνει κάτι στατιστικά για το τελικό αποτέλεσμα.

Η δική μου άποψη πάνω σε αυτό με τη μικρή μου πείρα - και την καταθέτω όχι ως βεβαιότητα αλλά ως υπόθεση που όμως στηρίζεται σε επίγνωση της πείρας άλλων εμπειρότερων από εμένα -  είναι ότι σε συνθήκες έλλειψης πείρας, καλύτερο αποτέλεσμα επιτυγχάνεται με αυτοματισμούς. Σε καταστάσεις τώρα όπου η εμπειρία και οι δεξιότητες μεγαλώνουν, οι αυτοματισμοί μεταφέρονται από τη μηχανή στο φωτογράφο, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι αυτός δε χρησιμοποιεί κάθε αυτόματο ή ημιαυτόματο πρόγραμμα έκθεσης ή την αυτόματη εστίαση όταν αυτό απαιτηθεί.

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα δεν σε ενδιαφερει ο εξοπλισμος αλλα το αποτελεσμα, ο πρωτος φωτογραφος εχει εξοδα που πολλες φορες δεν εχει ο 2ος οποτε δεν εχει καταφερει να ανανεωσει τον εξοπλισμο του οπως ο αλλος. Επισης δεν βρισκω το λογο το P mode να ειναι προβλημα, αν η μηχανη του ειναι σωστα ρυθμισμενη και δινει σωστα αποτελεσματα εκει γιατι να μην δουλευει ετσι; Καλυτερα θα ειναι για αυτον μιας και θα εχει λιγοτερα πραγματα στο κεφαλι του εκεινη την στιγμη.

Επισης μην το βλεπεις σαν 2 ατομα αλλα σαν συνολικο αποτελεσμα, εχω ηδη 2-3 φωτογραφους στο μυαλο μου που οι 2οι τους εχουν καλυτερο εξοπλισμο και τους εχουν επιλεξει ακριβως για αυτον τον λογο ωστε να παρουν ληψεις που δεν μπορουν αυτοι. Εχει τυχει και σε εμενα να τραβαω με 2 d750 πανω μου μυστηριο και να ειναι ο 1ος με μια d7000, μια χαρα αποτελεσμα βγηκε το συνολικο. Θα επαιρνε καλυτερο αν το τραβουσα μονο εγω; ισως ναι ισως και οχι, οποτε αφου εισαι ικανοποιημενος με το αποτελεσμα ολα καλα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεχνατε κατι πολυ βασικο

Το οτι εδωσε 100 φωτογραφιες που του αρεσαν, δε σημαινει οτι το αποτελεσμα ειναι καλο

δεν ξερουμε ποσες εβγαλε συνολικα και κρατησε 100

δηλαδη ο βοηθος που θεωρητικα ειναι καλυτερος, μπορει να εβγαλε 120 και να εδωσε 90

και το αφεντικο να εβγαλε 300 και να παρεδωσε 10.

και οι υπολοιπες στιγμες να χαθηκαν λογω ανικανοτητας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λέει ο ntinaras είναι πολύ βασικό.

 

Μπορεί να έβγαλε πχ 300 φωτό και να έδωσε 10-20 φωτογραφίες. Τα υπόλοιπα χάθηκαν και είναι στιγμές που δεν επαναλαμβάνονται..... 😑

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο εξωτερικο γινεται συνενοηση απο πριν στο πακετο ποσες φωτογραφιες θα λαβει αναλυτικα ο πελατης (αν εχει γινει σωστο συμφωνητικο)  ποσες θα ειναι ψηφιακες ποσες ειναι εκτυπωμενες ποσες θα βγουν στην εκκλησια...ποσες φωτο θα βγουν εξω απο το κεντρο ποσες θα βγουνε με την τουρτα κλπ.... για Ελλαδα φανταζομαι το αρπα κολα ειναι νομος (δεν εχω παντρευτει οποτε ο ισχυρισμος μου ειναι αυθαιρετος βεβαια :)

Οποτε αν ειχε συμφωνηθει να παραλαβει ο πελατης 100 φωτο και οι υπολοιπες 800 ειναι μαπα τοτε αυτο λιγο ενδιαφερει τον πελατη που δεν θα τις δει ποτε.Βεβαια αν οι 100 που λαβει ειναι μαπα για τον πελατη θα κλαιει χωρις αυριο εκτος αν εχει ρητρα αποζημιωσης στο συμβολαιο...βεβαια αν ο πελατης ειναι περιεργος εξαιρετικα δυστροπος εχουν τροπους να προστατευουν οι φωτογραφοι επαγγελματιες παλι μεσω του συμφωνητικου.

Ολα αυτα βεβαια ειναι θεωρητικα...για αυτο δεν ηθελα και να μπω στη κουβεντα περι στατιστικης με τον CtrlX αν και συμφωνω μαζι του σχεδον στα παντα.99% (για την ιστορια και εγω παντα τραβαω Full manual ή με Shutter priority οταν τραβαω αγωνες τενις αλλα δεν ηθελα να παει η κουβεντα οτι εγω την εχω μεγαλυτερη επειδη τραβαω M mode..εσυ εισαι νουμπας γιατι τραβας με full auto ) ακομα και αν αυτος ο τροπος δινει τα βελτιστα αποτελεσματα.

Για μενα μετραει το αποτελεσμα παντα εκτος αν κανουμε διατριβη στο πως φτανουμε στον προορισμο μας και πως βρισκουμε την αριστη διαδρομη (Θεωρια Βελτιστοποιησης/Παιγνιων για οσους το εχουν κανει το μαθημα στο Πανεπιστημιο).

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως οι παλιοί τραβούσαν με P mode. Μάλιστα μεταξύ των φωτογράφων ονομάζεται χιουμοριστικά και Professional Mode

Η δική μου άποψη ειναι οτι δεν  νοείται επαγγελματίας  να τραβάει σε Full Auto ή P mode. Ουσιαστικά με αυτόν τον τρόπο αφήνεις την κάμερα να αποφασίσει για τα πάντα και προσεύχεσαι να βγουν αρκετές φωτογραφίες της προκοπής για να βγεί το άλμπουμ.

Σε επαγγελματικό επίπεδο το "αυτός έχει μάτι" δεν αρκεί. Το αποτέλεσμα εξαρτάται κατα 70% απο την τεχνική , η οπτική θα σου δώσει το κάτι παραπάνω.

Σε πολλά φωτογραφεία οι βοηθοί ειναι καλύτεροι απο το αφεντικό , η μπορεί και το αφεντικό να ειναι άσχετος απο φωτογραφία. Εφόσον καθοριστικό ρόλο για την επιλογή σου έπαιξε η τιμή κατα βάση , τότε εισαι μάλλον τυχερός που δεν ήρθε μόνη της η αφεντικινα στον γάμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...