Προς το περιεχόμενο

Γαμοφωτογράφιση


udroxoos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κοίταξα από περιέργεια τα exif των φωτογραφιών του γάμου μου και παρατήρησα τα εξής.

Η βοηθός φωτογράφος χρησιμοποιούσε Nikon D750 24-120mm f/4.0 και όλες τις φωτογραφίες τις έβγαλε σε M mode.

Η αφεντικίνα φωτογράφιζε με Canon EOS 80D EF24-105mm f/4L IS USM και τραβούσε μόνο σε P.

Ποια τα σχόλια των επαγγελματιών του χώρου; Αναφέρομαι κυρίως στο mode φωτογράφισης και για να είμαι ειλικρινής με παραξένεψε που η δεύτερη έβγαζε μόνο σε P mode...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειμαι επαγγελματιας αλλα αν οι φωτογραφιες σου αρεσουν του γαμου σου τοτε  ολα τα αλλα ειναι περιττα (μοντελο καμερας...M mode κλπ..καρτες μνημης κλπ).Αυτο ειναι το δικο μου σχολιο.

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια λιγο ασχετο σε μια φωτογ γαμου βαφτισια αν χρης μια  crop  καμερα nikon canon  και οχι full frame  θα ειπαρχει κανα θεμα;Δηλ ειναι αναγκη η αγορας σε full frame     για μοντελα φωτογ η γαμους; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, star12 είπε

παιδια λιγο ασχετο σε μια φωτογ γαμου βαφτισια αν χρης μια  crop  καμερα nikon canon  και οχι full frame  θα ειπαρχει κανα θεμα;Δηλ ειναι αναγκη η αγορας σε full frame     για μοντελα φωτογ η γαμους; 

ν

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος έμεινα με το αποτέλεσμα.

Παραξενεύτηκα με την τεχνική επειδή η φωτογραφία γάμου είναι σε μεγάλο βαθμό πορτρέτο όπου συνήθως επιλέγεται το Α αντί του P.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε συμφωνώ με απόψεις του στυλ "αφού δείχνει καλό το αποτέλεσμα" σημαίνει ότι ξέρεις τι κάνεις γιατί αρνούνται να κοιτάξουν στην αιτιώδη σχέση θεωρίας και πράξης. Το καλό αποτέλεσμα μπορεί να είναι συγκυριακό ή μη επαναλήψιμο εάν μεταβληθούν οι συνθήκες ή μπορεί επίσης να μην είναι όσο καλό θα μπορούσε να είναι.
Αυτό που ρωτά ο νηματοθέτης, έχει βάση και είναι με άλλα λόγια το εξής: μήπως το γεγονός ότι ένας επαγγελματίας φωτογράφος γάμου επιλέγει να μην έχει τον πλήρη έλεγχο της έκθεσης, συνεπάγεται και αδυναμία ή έλλειψη εμπειρίας που έχει επίπτωση (έστω και όχι πάντοτε αντιληπτή αφού πολλά πράγματα γίνονται αντιληπτά μόνο με κατάλληλες συνθήκες συγκριτικού ελέγχου) στο τελικό αποτέλεσμα;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο βοηθός που δεν είχε την ίδια πίεση, που είχε καλυτερο εξοπλισμό, που επαιξε manual mode, σου έδωσε έστω 2-3 φωτογραφίες που ξεχώρισαν απο τις 100αδες που πήρες απο την κύριο φωτογράφο, με την crop στο p mode;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Cntrl+X είπε

Δε συμφωνώ με απόψεις του στυλ "αφού δείχνει καλό το αποτέλεσμα" σημαίνει ότι ξέρεις τι κάνεις γιατί αρνούνται να κοιτάξουν στην αιτιώδη σχέση θεωρίας και πράξης. Το καλό αποτέλεσμα μπορεί να είναι συγκυριακό ή μη επαναλήψιμο εάν μεταβληθούν οι συνθήκες ή μπορεί επίσης να μην είναι όσο καλό θα μπορούσε να είναι.
Αυτό που ρωτά ο νηματοθέτης, έχει βάση και είναι με άλλα λόγια το εξής: μήπως το γεγονός ότι ένας επαγγελματίας φωτογράφος γάμου επιλέγει να μην έχει τον πλήρη έλεγχο της έκθεσης, συνεπάγεται και αδυναμία ή έλλειψη εμπειρίας που έχει επίπτωση (έστω και όχι πάντοτε αντιληπτή αφού πολλά πράγματα γίνονται αντιληπτά μόνο με κατάλληλες συνθήκες συγκριτικού ελέγχου) στο τελικό αποτέλεσμα;

Μα ειναι δυνατον να παρεις φωτογραφο και μην τσεκαρεις το background του και το portfolio του ενδελεχως πριν τον επιλεξεις ;;;...Οταν ολο το σετ γαμου ειναι ωραιο και σε ικανοποιει φωτογραφικα δεν υπαρχει θεμα τυχης και συγκυριας...Αν δεν σου αρεσει το αποτελεσμα ας εβαζες στο συμβολαιο ορο μερικης αποζημιωσης ή reshooting.

Τωρα αν θες ο φωτογραφος που θα παρεις να τραβαει με τις δικες σου οδηγιες λογικο ειναι να τον πιασουν τα γελια γιατι υποτιθεται τον εμπιστευσαι απολυτα αφου τον επελεξες

...Σε καθε περιπτωση οι αναγκες του πελατη πρεπει να φαινονται και στο επισημο συμφωνητικο ωστε να ειναι απαιτητες αν χρειαστει...Βαλε στο συμφωνητικο οτι θες να τραβαει ο φωτογραφος μονο με 85 1.4 και αν συμφωνησει με τις ιδιοτροπιες(καλες η κακες) του πελατη τοτε ολα καλα..(Οτι πρεπει ο φωτογραφος να κανει το ταδε ,δεινα στις Χ ωρες...Τι ωρα ακριβως θα κανει break ο φωτογραφος..Σε ποιο τραπεζι θα κατσει.)...Οι παραμετροι αν σκεφτεις για να μπουν στο συμφωνητικο ειναι απειροι θεωρητικα.

Βεβαια στην Ελλαδα ζουμε και οχι στην Ελβετια οποτε αυτα που γραφω μπορει να φαινονται και αστεια(αμφιβαλλω αν γινονται συμβολαια μεταξυ νυμφευμενων και φωτογραφου στη αφρικανικη χωρα που ζουμε)

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι έχετε παρεξηγήσει τελείως την αρχική ανάρτηση. Εκείνο που είπα δεν είναι ότι δεν έμεινα ευχαριστημένος ή ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω.

Κοίταξα είπα τα exif και προς έκπληξη μου είδα πως η αφεντικίνα έβγαζε μόνο σε P mode. Και αναρωτήθηκα αν αυτός είναι ο σωστός τρόπος φωτογράφισης και μάλιστα σε γάμο όπου τα κοντινά πλάνα και το βάθος πεδίου παίζει ρόλο φαντάζομαι.

Η βοηθός με το M mode φωτογράφιζε εμένα σε δυσκολότερες συνθήκες φωτισμού απ' ότι η αφεντικίνα τη νύφη...

Σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να παραστήσω τον "φωτογράφο" στη φωτογράφο, ούτε ζήτησα πανάκριβο εξοπλισμό.

Το background της το έλενξα και δίχως να είναι κακό, εκείνο που με κέρδισε κυρίως ήταν η τιμή του πακέτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, afterhours είπε

Μα ειναι δυνατον να παρεις φωτογραφο και μην τσεκαρεις το background του και το portfolio του ενδελεχως πριν τον επιλεξεις ;;;...Οταν ολο το σετ γαμου ειναι ωραιο και σε ικανοποιει φωτογραφικα δεν υπαρχει θεμα τυχης και συγκυριας...Αν δεν σου αρεσει το αποτελεσμα ας εβαζες στο συμβολαιο ορο μερικης αποζημιωσης ή reshooting.

Τωρα αν θες ο φωτογραφος που θα παρεις να τραβαει με τις δικες σου οδηγιες λογικο ειναι να τον πιασουν τα γελια γιατι υποτιθεται τον εμπιστευσαι απολυτα αφου τον επελεξες

...Σε καθε περιπτωση οι αναγκες του πελατη πρεπει να φαινονται και στο επισημο συμφωνητικο ωστε να ειναι απαιτητες αν χρειαστει...Βαλε στο συμφωνητικο οτι θες να τραβαει ο φωτογραφος μονο με 85 1.4 και αν συμφωνησει με τις ιδιοτροπιες(καλες η κακες) του πελατη τοτε ολα καλα..(Οτι πρεπει ο φωτογραφος να κανει το ταδε ,δεινα στις Χ ωρες...Τι ωρα ακριβως θα κανει break ο φωτογραφος..Σε ποιο τραπεζι θα κατσει.)...Οι παραμετροι αν σκεφτεις για να μπουν στο συμφωνητικο ειναι απειροι θεωρητικα.

Βεβαια στην Ελλαδα ζουμε και οχι στην Ελβετια οποτε αυτα που γραφω μπορει να φαινονται και αστεια(αμφιβαλλω αν γινονται συμβολαια μεταξυ νυμφευμενων και φωτογραφου στη αφρικανικη χωρα που ζουμε)

Το θέμα εδώ δεν είναι αν ο udroxoos έμεινε ή όχι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα ούτε αν κάποιος που δε χρησιμοποιεί χειροκίνητη έκθεση μπορεί να βγάλει καλές φωτογραφίες. Το ερώτημα είναι άλλο. Είναι αν το βέλτιστο αποτέλεσμα είναι περισσότερο πιθανό να επιτευχθεί από ένα φωτογράφο που διαθέτει εμπειρία σε τέτοιο βαθμό ώστε να παίρνει τον πλήρη έλεγχο της έκθεσης (Μ) σε σχέση με έναν που δεν το κάνει (P). Είναι προφανές ότι το ερώτημα δε μπορεί να απαντηθεί από μια απλή επισκόπηση κάποιων φωτογραφιών, αλλά πιθανά από διπλή – τυφλή (double blind) μελέτη με συγκριτική παράθεση (controlled) και εκτίμηση των φωτογραφιών από έμπειρο μάτι σε κάτω από τις ίδιες συνθήκες (randomized), όσο είναι αυτό εφικτό. Και τι σημαίνει διπλή – τυφλή; Ότι αυτός που ελέγχει το αποτέλεσμα δεν πρέπει να γνωρίζει με ποιό τρόπο ελήφθη.

Υπάρχει μια υπόθεση εργασίας εδώ πέρα. Συνεπάγεται η πείρα μετατόπιση του βαθμού ελέγχου από τη μηχανή στις φωτογράφο; Έχει αυτό συνέπειες στο τελικό αποτέλεσμα; Δε συζητάμε αν ο τελικός καταναλωτής θα διαλέξει κάτι με το οποίο θα μείνει ικανοποιημένος. Είναι βέβαιο άλλωστε ότι μένεις ικανοποιημένος με κάτι μέχρι να δεις κάτι καλύτερο.

Επεξ/σία από Cntrl+X
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Cntrl+X είπε

Το θέμα εδώ δεν είναι αν ο udroxoos έμεινε ή όχι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα ούτε αν κάποιος που δε χρησιμοποιεί χειροκίνητη έκθεση μπορεί να βγάλει καλές φωτογραφίες. Το ερώτημα είναι άλλο. Είναι αν το βέλτιστο αποτέλεσμα είναι περισσότερο πιθανό να επιτευχθεί από ένα φωτογράφο που διαθέτει εμπειρία σε τέτοιο βαθμό ώστε να παίρνει τον πλήρη έλεγχο της έκθεσης (Μ) σε σχέση με έναν που δεν το κάνει (P). Είναι προφανές ότι το ερώτημα δε μπορεί να απαντηθεί από μια απλή επισκόπηση κάποιων φωτογραφιών, αλλά πιθανά από διπλή – τυφλή (double blind) μελέτη με συγκριτική παράθεση (controlled) και εκτίμηση των φωτογραφιών από έμπειρο μάτι σε κάτω από τις ίδιες συνθήκες (randomized), όσο είναι αυτό εφικτό. Και τι σημαίνει διπλή – τυφλή; Ότι αυτός που ελέγχει το αποτέλεσμα δεν πρέπει να γνωρίζει με ποιό τρόπο ελήφθη.

Υπάρχει μια υπόθεση εργασίας εδώ πέρα. Συνεπάγεται η πείρα μετατόπιση του βαθμού ελέγχου από τη μηχανή στις φωτογράφο; Έχει αυτό συνέπειες στο τελικό αποτέλεσμα; Δε συζητάμε αν ο τελικός καταναλωτής θα διαλέξει κάτι με το οποίο θα μείνει ικανοποιημένος. Είναι βέβαιο άλλωστε ότι μένεις ικανοποιημένος με κάτι μέχρι να δεις κάτι καλύτερο.

Θετεις καποια ενδιαφεροντα ερωτηματα αλλα δεν θελω να   υπεισέλθω σε μια ακαδημαικη προσεγγιση με υποθεσεις εργασιας και θεωρια βελτιστοποιησης/αριστη λυση.

Για μενα η φωτογραφια ειναι 7/10 ματι και 3/10 τεχνικη καταρτιση (εκτος απο niche markets οπως μακρο φωτογραφια, sports shooting,εμπορικες παραγωγες ..φωτογραφιες επιστημονικες τεκμηριωσης μικροσκοπια κλπ).

Θα ακουστουν βεβαια και αντιθετες γνωμες που παντα ειναι ευπροσδεκτες οταν ειναι τεκμηριωμενες/οριοθετημενες οπως η δικη σου.

Να δωσω και ενα ανεκδοτο που ελαχιστα μπορει να προσφερει στη κουβεντα... πηγα ειδα τις φωτογραφιες γαμηλιες της ξαδερφης μου που πηρε φωτογραφο μονο και μονο επειδη ηταν γνωστος..Την ρωταω σου αρεσαν ;; Μου απανταει ειναι φανταστικες...Οταν τις ειδα πραγματικα δεν μου αρεσε καμια εκτος απο μια δυο.

Σε ερωτηση μου γιατι δεν εκανε ερευνα αγορας(δεν της ειπα προφανως οτι οι φωτο δεν μου αρεσαν καθολου για να μην τη φερω σε δυσκολη θεση) η απαντηση ηταν οτι βρηκαν ενα γνωστο με καλη τιμη οποτε αξιζε...Τα συμπερασματα δικα σας.

2 ώρες πριν, udroxoos είπε

Το background της το έλενξα και δίχως να είναι κακό, εκείνο που με κέρδισε κυρίως ήταν η τιμή του πακέτου.

Αν οι φωτο σου αρεσαν και η τιμη ηταν δελεαστικη πιστευω εκανες ενα καλο deal/συμφωνια..

Επειδη επιμενεις με το P mode εμενα προσωπικα θα με ξενιζε σε πρωτη φαση αλλα θα ερχοταν σε τελευταια μοιρα αν εμενα ικανοποιημενος με τα λεφτα που εδωσα και το αποτελεσμα που πηρα.

Επειδη ειμαι ψειρας προσωπικα τετοια θεματα θα τα ειχα ρωτησει απο πριν οχι σε φαση απαιτησης αλλα περιεργειας... Το πρωταρχικο κριτηριο θα ηταν για μενα μια εκτεταμενη ερευνα portfolio και στη συνεχεια επιλογης του καλυτερου value/money φωτογραφου αναμεσα στους 10 πρωτους πχ που ειχα διαλεξει για να φωτογραφησουν το γαμο μου.

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, afterhours είπε

Την ρωταω σου αρεσαν ;; Μου απανταει ειναι φανταστικες...

 

29 λεπτά πριν, afterhours είπε

Σε ερωτηση μου γιατι δεν εκανε ερευνα αγορας...

Η απάντηση σε αυτό δόθηκε από την ξαδέρφη. Τις βρήκε φανταστικές, μολονότι μέτριες. Και υπάρχει πολύ ουσία εδώ. Βρίσκεται στο γεγονός πως μια φωτογραφία που μας αρέσει δεν είναι απαραίτητα καλή.

Μας ενδιαφέρει λοιπόν να ξέρουμε ποιοί είναι εκείνοι οι παράμετροι που αναμένεται να επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα. Ποιός διαφωνεί ας πούμε ότι η εμπειρία και ο πειραματισμός που αυτή προυποθέτει είναι μια τέτοια παράμετρος;

Και να που επανέρχεται το ερώτημα του udroxoos από την πίσω πόρτα με άλλη διατύπωση: Είναι ενδεικτικό συστηματοποιμένης πείρας (και άρα προγνωστικό στοιχείο για καλύτερο αποτέλεσμα) για ένα φωτογράφο το γεγονός ότι χρησιμοποιεί manual έκθεση; Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι η ουσία του ερωτήματος πίσω από τον περιοριστικό τίτλο των γαμοβαφτίσεων με αφορμή τις οποίες αυτό ετέθη.

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H ολη μομφη μου προς τη ξαδερφη ηταν οτι δεν εκανε ερευνα αγορας και οχι στη ποιοτητα των φωτογραφιων

Αν τις αρεσαν οι φωτογραφιες τοτε τελεια για αυτην σε εμενα εξαλου δεν πεφτει λογος...Εξαλου μπορει οντως να ηταν καλες οι φωτογραφιες και εγω να κανω αδοκιμη κριτικη. Περα απο την πλακα στη φωτογραφια σε πολλες περιπτωσεις δεν υπαρχει αξιοπιστος παρατηρητης (μην το γυρισουμε τωρα σε μη νευτωνειες ταχυτητες :P ) οπως στις θετικες επιστημες .....και αυτο γιατι στην τεχνη οπως ειναι η φωτογραφια δεν υπαρχει απολυτος αντικειμενισμος. Η φωτογραφια που εσυ εθαψες εγω την απωθεωσα...Η φωτογραφια που εσυ την βρηκες στραβη στον οριζοντα εγω την βρηκα να μου προκαλει εντονα συναισθηματα.... Ειναι μεγαλη κουβεντα αν θες να το παμε σε καλλιτεχνικο επιπεδο και σε οχι σε κουβεντα περι βελτιστοποιησης του αποτελεσματος.

Παντως καταλαβαινω το σκεπτικο σου απλα για την οικονομια της συζητησης το παιζω και λιγο "κουφος"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...