nik0laus Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Σε αυτή τη κατηγορία χρημάτων που λες δεν έχει τόσο σημασία η "φήμη" αλλά η συνολική κατάσταση του συγκεκριμένου προς αγορά αυτοκινήτου , 20ετίας και βάλε αυτοκίνητο όσο "σκυλί" κι αν χαρακτηρίζεται μπορεί να βγάλει θεματα -αναθέματα ενώ ένα αντίστοιχο "ζημιάρικο" να αποδειχθεί τεφαρίκι ... Κι εγώ π.χ. έχω εδώ και πέντε χρόνια για "μουλάρι" ένα saxo 1100cc του '97 (γαλλικά ...μπλιαχ... μακρυά .... βγάζουν όλο ζημιές κλπ.....τρίχες) βάζω μόνο βενζίνα και αλλάζω λάδια μια φορά το χρόνο , μπουζί κλπ όποτε το θυμηθώ.... αν το θυμηθώ.... Από αυτά τα μοντέλα που γράφεις στο πρώτο ποστ θα διάλεγα Μικρα Κ11 , από την εμπειρία εργασίας μου κατά το παρελθόν σε μεγάλο συνεργείο Nissan επί τετραετίας.... Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2019 από nik0laus 1
elvisjedi Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 το αλτο δε μου γεμιζει το ματι, υπαρχουν πολυ καλυτερες επιλογες : https://www.car.gr/18131712-nissan-micra-16v και αν μπορεις να ανεβεις λιγο σε μπατζετ: https://www.car.gr/19869084-mitsubishi-colt https://www.car.gr/17212051-mitsubishi-colt https://www.car.gr/19356080-hyundai-getz-2019 1
gia_nnis Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Στις 14/1/2019 στις 9:25 ΜΜ, koutisark είπε Καλησπέρα, μεταξύ toyota starlet '97, nissan micra '99, daihatsu charade g200 '97 και suzuki alto 97 (με βιβλίο service) ποια θα ήταν η επιλογή σας. Όλα θα έχουν τα χιλιόμετρα και εξωτερικές φθορές αλλά υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα σε κάποιο από τα παραπάνω. Ως λύση κυρίως για μέσα στην πόλη και κοντινές αποστάσεις χαμηλό budget αυστηρά. Σε δεύτερη φάση ποιες άλλες εναλλακτικές προτείνετε; Το πιο καλο στον οικονομικο τομεα ειναι το micra k11 και καλα θα ειναι να παρεις το f/l(διαφανες φαναρια) γιατι εχει πιο δυνατο μοτερ(ατομικους πολλαπλασιαστες) και γενικα να ξερεις ολα τα k11 ειναι με καδενα! Δεν εχεις αλλαγη ιμαντα που κοστιζει... Ακομα και 1000cc να το παρεις δεν θα εχεις παραπονο στις επιδοσεις... Σου δινει την εντυπωση περισσοτερων κιβυκων!!! -Συνηθως λαδια ξεκιναει να τσιμπαει μετα τα 200000χλμ! -Στροφαρει μεχρι τις 6800στρ!!! -Αφθονα ανταλλακτικα after market!!! Στα αρνητικα: -Παθητικη ασφαλεια.. -Μικρους χωρους(αν εισαι ψηλος αστο) -Ευπαθη εσωτερικο(πλαστικα-ταπετσαριες) -Τσιμπαει βενζινη τον χειμωνα οταν κανεις μικρες διαδρομες... https://www.car.gr/18850715-nissan-micra-sport-edition https://www.car.gr/19962070-nissan-micra-1-0-16v-a-c-abs https://www.car.gr/17859775-nissan-micra Δεν ειναι τυχαιο οτι κραταει σε τιμη.. 1
koutisark Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μάλλον προς Μικρα το βλεπω, αλλά δύσκολα για τις πάνω εκδόσεις γιατί στα ίδια λεφτά (2400 Ε) μετά μπαίνουν και άλλα αυτοκίνητα στη σύγκριση. Για "τσίμπημα" λαδιών στις 200.000, είναι για το συγκεκριμένο μοντέλο ή γενικά για όλα τα κ11;
cabdik Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Κι εγω θα προτεινα τα Alto - charade να βγουν απο την λιστα, και να προστεθει το lancer...! ουτε και το Colt θα εβαζα..... δεν αξιζει, αν βρεις lancer..!!
gia_nnis Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 38 λεπτά πριν, koutisark είπε Μάλλον προς Μικρα το βλεπω, αλλά δύσκολα για τις πάνω εκδόσεις γιατί στα ίδια λεφτά (2400 Ε) μετά μπαίνουν και άλλα αυτοκίνητα στη σύγκριση. Για "τσίμπημα" λαδιών στις 200.000, είναι για το συγκεκριμένο μοντέλο ή γενικά για όλα τα κ11; Για ολα τα k11
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα