Redragon7 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, ADHD είπε Να μπω λιγο σφηνα στο topic? Μεταξυ polo και fiesta (αυτόματο πάντα γιατι βαρεθηκα να αλλαζω ταχυτητες καθε 2sec) τι θα επιλεγατε? Fiesta του 2013 εχω οδηγησει αρκετες φορες (το εχει συγγενής) και δεν με τρελαίνει η συμπεριφορά του στο δρομο σε σχεση με το passat του 2000 που εχω θα την ελεγα και χειρότερη. Δεν ξερω πολλα απο αυτοκίνητα ουτε εχω εμπειρο μηχανικο για να δω για μεταχειρισμενο αν και δεν είμαι αρνητικός αν η τιμη ειναι καλη, εμπειρία εχω μόνο με VW και Ford οπότε κάπου εκεί θέλω να κινηθώ γιατι και τα 2 μου αρέσουν. Χρηση: 99.9% πήξιμο στην Κηφισιας με το απαραίτητο roadrage.. Περιπου 24 χλμ τη μερα με αυτες τις συνθήκες και σπάνια εθνική οδος κτλπ. Μη μου πειτε Yaris δεν μου αρεσει καθολου, μπορει να ειναι σκυλι και οικονομικο κτλπ αλλα οσες φορες εχω μπει μεσα παει σαν καρυδοτσουφλο ακόμα και στην πόλη με χαμηλη ταχυτητα. Θα ήθελα πολύ να σε βοηθήσω αλλά με έχασες στο "αυτόματο πάντα " 😄😄 1 ώρα πριν, ctasos είπε Πράγματι είναι αρκετά τα 15000ε για αγορά καινούριου πόλης. Αλλά τι κάνεις όταν με 4000 προκαταβολή πας για μεταχειρισμένο 2-3ετίας και οι δόσεις του δανείου για το υπόλοιπο λογίζονται με 11%, ενώ για το καινούριο υπάρχουν πολλές προσφορές με 2.5%. Αρκετοί βγαίνουν για αγορά καινούριου με κριτήριο το καλό επιτόκιο του δανείου. Επίσης τι πληροφορίες υπάρχουν για το πόθεν έσχες της εφορείας για αγορά μεταχειρισμένου αξίας π.χ. 7000 μετρητοίς ? Αν έχεις εταιρία και μπορείς να το περάσεις στα εξοδα, παίρνεις 3ετες lease και βλέπεις. Μεταχειρισμενο , ρωτάς τον λογιστή σου. Δεν υπάρχει πάντως περίπτωση να φαίνεσαι "καλύτερος " στην εφορία αγοράζοντας καινούργιο 15K πάρα μτχ 7K Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2019 από Redragon7
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 @ADHD αν πας για μεταχειρησμενο δεν ειναι ακριβως οτι διαλεγεις οτι γουσταρεις...Μπορει να βρισκεις polo που σου αρεσουν και κανενα fiesta η να το βρεις και να πουληθει μεχρι να πας να το δει. Η το αναποδο...Η λογικη λεει πρωτα ποιο σου αρεσει εμφανησιακα πιο πολυ? Απο εκει ξεκινα...Γιατι για αξιοπιστια κτλπ δεν μπορεις να εισαι σιγουρος για τιποτα εφοσον ειναι μεταχειρ. θα βοηθησει σιγουρα ενας καλος μηχανικος αλλα δεν ειναι και ευαγγελι...Και αυτοι κανουν λαθοι. Αλλα νομιζω οτι απο το να δωσεις μετρητα 7-10k δεν ξερω ποσα θες...δεν βγαινει καλυτερα καινουριο μεσω δανειου?Αν υπαρχει η δυνατοτητα φυσικα...αλλιως ισχυουν τα απο πανω που εγραψα...οτι σου αρεσει πιο πολυ και μετα ψαχνεις σε αυτο.
ADHD Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε @ADHD αν πας για μεταχειρησμενο δεν ειναι ακριβως οτι διαλεγεις οτι γουσταρεις...Μπορει να βρισκεις polo που σου αρεσουν και κανενα fiesta η να το βρεις και να πουληθει μεχρι να πας να το δει. Η το αναποδο...Η λογικη λεει πρωτα ποιο σου αρεσει εμφανησιακα πιο πολυ? Απο εκει ξεκινα...Γιατι για αξιοπιστια κτλπ δεν μπορεις να εισαι σιγουρος για τιποτα εφοσον ειναι μεταχειρ. θα βοηθησει σιγουρα ενας καλος μηχανικος αλλα δεν ειναι και ευαγγελι...Και αυτοι κανουν λαθοι. Αλλα νομιζω οτι απο το να δωσεις μετρητα 7-10k δεν ξερω ποσα θες...δεν βγαινει καλυτερα καινουριο μεσω δανειου?Αν υπαρχει η δυνατοτητα φυσικα...αλλιως ισχυουν τα απο πανω που εγραψα...οτι σου αρεσει πιο πολυ και μετα ψαχνεις σε αυτο. Το polo μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά αλλά το εμφανισιακό κομμάτι δεν μετραει και τοσο οσο η συμπεριφορά στο δρόμο, η κατανάλωση και οι ανέσεις, η λεγόμενη "αξιοπιστία" θεωρώ οτι ειναι και λιγο οτι σου κατσει και πως του φερεσαι, πχ ειχαμε rover για 18 χρονια που υποτιθεται εβγαζαν συνεχεια προβληματα και μας βγηκε μια χαρα, VW επισης. Για τη χρήση που κάνω ίσως με βολευε και κατι ακομα πιο μικρο αλλα οκ η λογικη λεει 5d. Ναι οντως θελει ερευνα το μεταχειρισμενο για να πετυχεις στο περίπου αυτο που θελεις. Θα μπορουσα να δωσω 7-8k και μετα με χρηματοδοτηση για κατι καινούργιο αλλα μη με γδάρουν και στο επιτόκιο..
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 20 λεπτά πριν, ADHD είπε Θα μπορουσα να δωσω 7-8k και μετα με χρηματοδοτηση για κατι καινούργιο αλλα μη με γδάρουν και στο επιτόκιο.. Νομιζω τα επιτοκια εχουν πεσει αρκετα. Στις ταξεις του 1-2%...Ωστοσο περα του τι γραφουν στα sites τους μια επισκεψη σε αντιπροσωπεια θα βοηθησει πολυ!
vision Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 6 ώρες πριν, Mansora είπε Η Supra δεν είναι μόνο μοτέρ BMW αλλά στο μεγαλύτερο ποσοστό BMW όποτε αυτό που λες για το αντίστροφο δεν ισχύει γιατί θα το ανακοίνωνε η Toyota για να μειώσει τις αντιδράσεις. Φυσικά και δεν είναι κακό οι συνεργασιες αλλά όπως έγραψα η διαφορά είναι στο ειδικό βάρος του κάθε σήματος. Η BMW δεν θα δεχόταν να εξελίξει άλλος τη σειρά Μ. Αν δεν το έβλεπε σαν flag ship δεν θα έβγαζε το ίδιο όνομα ούτε θα έβγαζε 10 δελτία τύπου την ημέρα. Τελος η skoda με τη VW είναι ίδιος όμιλος που έχει χωρίσει την πιττα από οικονομικά μέχρι supercars με την κάθε εταιρεία να έχει ξεκάθαρο προσανατολισμο. Η συνεργασία BMW-Toyota για τα project Ζ4-Supra ξεκίνησε το 2012, δεν είναι κάτι νέο και δεν περιορίζεται μόνο εκεί αλλά και στις μπαταρίες και αλλού. Αυτό που πήρε η BMW από την Toyota είναι τεχνογνωσία στις μπαταρίες κάτι που φυσικά δεν προκαλεί κανένα ντόρο για να ανακοινωθεί στο κοινό. Ο Ιάπων είναι σεμνός και εργατικός, τι να ανακοινώσει; δώσαμε στους Deutschland Uber Alles μπαταρίες για μια μηχανή V6; Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο Ιάπων είναι πρωτοπόρος εδώ, δεν θα κάτσει να φτιάξει 6κύλινδρο γιατί έχει εστιάσει ΑΛΛΟΥ. Απ' το '12 πέρασαν 7 χρόνια να βγει στην παραγωγή (που δεν βγήκε ακόμα). Έκατσε και το έστησε με τα δικά του πρότυπα όλα αυτά τα χρόνια. Είπαμε, σεμνός, εργατικός, 7 χρόνια να στήσει ένα σπορ αυτοκίνητο παραγωγής με έτοιμη μηχανή, δεν υπάρχει αμφιβολία πως θα πρόκειται για ένα καλό σπορ αυτοκίνητο. Η πολιτική της εταιρίας πλέον (εδώ και χρόνια δηλαδή) δεν είναι να βάζει και ένα πύραυλο σε κάθε σειρά μοντέλων της που να ξηλώνουν την άσφαλτο. Το έκανε αυτό στο παρελθόν, με μηχανές διαμάντια για την εποχή τους (starlet turbo, corolla 4AGE-GZE, Caldina/Celica GTfour- 3SGTE, Supra, MR2) αυτοκίνητα παραγωγής all made in Japan. Πάει αυτή η εποχή πέρασε. Φαντάζει λίγο εποχή καγκουριάς...φέρνοντας και μόνο στο μυαλό σου μαρσάρισμα από 3SGTE, όχι πως θα χάλαγε κανέναν να έχει ένα απ' αυτά - άλλο αυτό. Η πολιτική τους είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, η οικονομία και η ασφάλεια. Η πολιτική της BMW είναι άλλη, premium κατηγορία. Και τα Lexus ανήκουν στην Premium κατηγορία αλλά Toyota αγοράζεις πάλι. Audi - Lambo share the same engines and more.
terry308 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, ADHD είπε Θα μπορουσα να δωσω 7-8k και μετα με χρηματοδοτηση για κατι καινούργιο αλλα μη με γδάρουν και στο επιτόκιο.. 3.9% VW bank (για το iibiza cng) Μαιο 2018 , με 30% προκαταβολή
angel4 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, teddy71 είπε Δυστυχως το θεμα αυτοκινητο ειναι μια ακριβη υποθεση οχι τοσο κατα την αποκτηση του αλλα κυριως μετα για την διατηρηση του. Το δικο μου ειναι 13 ετων για την αγορα του εδωσα 17.000€ Την τελευταια 8ετια κραταω αρχειο με τα κοστη του (καυσιμα, σερβις, ανταλλακτκα, ασφάλεια, τελη, κτεο και οτιδηποπτε αλλο κοστος, Μεσα σε αυτα τα 8 ετη εχω δοσει αλλα 13.000€ και ειναι τοσα γιαιτι ειχα βαλει τοτε και υγραεριο και μετραω και ενα καθαρο οφελος 2000 (λογω αποασβεσης συστηματος υγραεριου). Οποτε μεσα στα 13 ετη που εχω τα εξοδα του ηταν περισσοτερα απο το κοστο αποκτησης. Αλλα με τιποτα δεν θα μπορουσα να φανταστω τον εαυτο μου να πηγαινει στη δουλεια του 40χλμ πανε-ελα με ΜΜΜ και να θελω 3-4ωρες απο τη 1 ωρα που θελω τωρα με αυτοκινητο ή το καλοκαιρι να τραβολογιεμαι με κτελ για τις διακοπες και τα μπανια μου ή να ψαχνω ταξι και να περιμενω λεωφορεια μες στις ζεστη, τα χιονια, τις βροχες, τα κρυα για τις εξοδους μου και τις μετακινησεις μου στην δουλεια. Οποτε η αποκτηση αυτοκινητου αξιζει με οποιοδηποτε κοστος. Έτσι όπως το θέτεις, ναι αξίζει αν βολεύει με την εργασία σου κ κερδίζεις χρόνο, αλλά στην περίπτωση σου θα μπορούσες να πας σε λίζινγκ ως καλύτερη λύση. Το αμάξι είναι τρύπιος κουμπαράς όπως λέγαν οι παλαιοί.. Για διακοπές πάλι υπάρχει η λύση της ενοικίαση αυτοκινήτου χωρίς άγχος αν φθαρουν τα καθίσματα από το αλάτι και την άμμο ή χαλάσει από τον ήλιο κτλ.... Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2019 από angel4
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 6 ώρες πριν, terry308 είπε 3.9% VW bank (για το iibiza cng) Μαιο 2018 , με 30% προκαταβολή Και είναι τα φθηνά στο 3-4% , ή πλειοψηφία είναι στο 8%
Mansora Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 9 ώρες πριν, vision είπε Η συνεργασία BMW-Toyota για τα project Ζ4-Supra ξεκίνησε το 2012, δεν είναι κάτι νέο και δεν περιορίζεται μόνο εκεί αλλά και στις μπαταρίες και αλλού. Αυτό που πήρε η BMW από την Toyota είναι τεχνογνωσία στις μπαταρίες κάτι που φυσικά δεν προκαλεί κανένα ντόρο για να ανακοινωθεί στο κοινό. Ο Ιάπων είναι σεμνός και εργατικός, τι να ανακοινώσει; δώσαμε στους Deutschland Uber Alles μπαταρίες για μια μηχανή V6; Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο Ιάπων είναι πρωτοπόρος εδώ, δεν θα κάτσει να φτιάξει 6κύλινδρο γιατί έχει εστιάσει ΑΛΛΟΥ. Απ' το '12 πέρασαν 7 χρόνια να βγει στην παραγωγή (που δεν βγήκε ακόμα). Έκατσε και το έστησε με τα δικά του πρότυπα όλα αυτά τα χρόνια. Είπαμε, σεμνός, εργατικός, 7 χρόνια να στήσει ένα σπορ αυτοκίνητο παραγωγής με έτοιμη μηχανή, δεν υπάρχει αμφιβολία πως θα πρόκειται για ένα καλό σπορ αυτοκίνητο. Η πολιτική της εταιρίας πλέον (εδώ και χρόνια δηλαδή) δεν είναι να βάζει και ένα πύραυλο σε κάθε σειρά μοντέλων της που να ξηλώνουν την άσφαλτο. Το έκανε αυτό στο παρελθόν, με μηχανές διαμάντια για την εποχή τους (starlet turbo, corolla 4AGE-GZE, Caldina/Celica GTfour- 3SGTE, Supra, MR2) αυτοκίνητα παραγωγής all made in Japan. Πάει αυτή η εποχή πέρασε. Φαντάζει λίγο εποχή καγκουριάς...φέρνοντας και μόνο στο μυαλό σου μαρσάρισμα από 3SGTE, όχι πως θα χάλαγε κανέναν να έχει ένα απ' αυτά - άλλο αυτό. Η πολιτική τους είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, η οικονομία και η ασφάλεια. Η πολιτική της BMW είναι άλλη, premium κατηγορία. Και τα Lexus ανήκουν στην Premium κατηγορία αλλά Toyota αγοράζεις πάλι. Audi - Lambo share the same engines and more. Δεν πιστεύω να ήταν απλά μια ανταλλαγή πάρε μοτέρ και δώσε μου μπαταρίες. Η νεα τsupra θα βασιζεται 80-90% στη Ζ4. Ιδιο πάτωμα, σύστημα διεύθυνσης, κιβώτιο, ηλεκτρικά, μοτέρ και ένα σωρό ακόμα τεχνολογίες. 7 χρόνια για να αλλάξει τη χαρτογράφηση του κινητήρα και να κάνει μερικές αλλαγές στην ανάρτηση, διαφορετικό εσωτερικό, για να βγάλει ένα αμάξι που είναι λες και το φούσκωσαν με πολυεστέρα (που δεν έχει καμία σχέση με το πρωτότυπο που άφηναν να εννοείθει) σε ήδη στημένο αμάξι δεν το λες εργατικότητα. Η Audi και η Lambo είναι στον ίδιο όμιλο, όπως και η Seat, Skoda, Porsche, Bentley, Buggati
Cygnus Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 7 ώρες πριν, amagawd είπε Και είναι τα φθηνά στο 3-4% , ή πλειοψηφία είναι στο 8% Honda 7%
nikos2004dj Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Σήμερα μου είπε ένας φίλος έκλεισε Corsa1200 στα 10200καινουριο .το έχουν προσφορά για λίγο ! Κάνε ένα Τσεκ !
hyperlost Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Στις 18/1/2019 στις 8:24 ΠΜ, Mansora είπε Δεν πιστεύω να ήταν απλά μια ανταλλαγή πάρε μοτέρ και δώσε μου μπαταρίες. Η νεα τsupra θα βασιζεται 80-90% στη Ζ4. Ιδιο πάτωμα, σύστημα διεύθυνσης, κιβώτιο, ηλεκτρικά, μοτέρ και ένα σωρό ακόμα τεχνολογίες. 7 χρόνια για να αλλάξει τη χαρτογράφηση του κινητήρα και να κάνει μερικές αλλαγές στην ανάρτηση, διαφορετικό εσωτερικό, για να βγάλει ένα αμάξι που είναι λες και το φούσκωσαν με πολυεστέρα (που δεν έχει καμία σχέση με το πρωτότυπο που άφηναν να εννοείθει) σε ήδη στημένο αμάξι δεν το λες εργατικότητα. Η Audi και η Lambo είναι στον ίδιο όμιλο, όπως και η Seat, Skoda, Porsche, Bentley, Buggati
panoskatos Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Στις 17/1/2019 στις 12:13 ΜΜ, teddy71 είπε Δυστυχως το θεμα αυτοκινητο ειναι μια ακριβη υποθεση οχι τοσο κατα την αποκτηση του αλλα κυριως μετα για την διατηρηση του. Το δικο μου ειναι 13 ετων για την αγορα του εδωσα 17.000€ Την τελευταια 8ετια κραταω αρχειο με τα κοστη του (καυσιμα, σερβις, ανταλλακτκα, ασφάλεια, τελη, κτεο και οτιδηποπτε αλλο κοστος, Μεσα σε αυτα τα 8 ετη εχω δοσει αλλα 13.000€ και ειναι τοσα γιαιτι ειχα βαλει τοτε και υγραεριο και μετραω και ενα καθαρο οφελος 2000 (λογω αποασβεσης συστηματος υγραεριου). Οποτε μεσα στα 13 ετη που εχω τα εξοδα του ηταν περισσοτερα απο το κοστο αποκτησης. Αλλα με τιποτα δεν θα μπορουσα να φανταστω τον εαυτο μου να πηγαινει στη δουλεια του 40χλμ πανε-ελα με ΜΜΜ και να θελω 3-4ωρες απο τη 1 ωρα που θελω τωρα με αυτοκινητο ή το καλοκαιρι να τραβολογιεμαι με κτελ για τις διακοπες και τα μπανια μου ή να ψαχνω ταξι και να περιμενω λεωφορεια μες στις ζεστη, τα χιονια, τις βροχες, τα κρυα για τις εξοδους μου και τις μετακινησεις μου στην δουλεια. Οποτε η αποκτηση αυτοκινητου αξιζει με οποιοδηποτε κοστος. Μια χαρά τα λες. Στο μόνο που είμαι αντίθετος είναι να κρατάει κάποιος αρχείο με τα έξοδα σε βενζίνες , λάδια κτλ . Βάζεις στην καθημερινότητά σου μια υποχρέωση που στην τελική ανάλυση δεν έχει κανένα νόημα. Επίσης με τα χρόνια αυτο το ποσό γιγαντώνεται και οταν το κοιτάς μόνο χαρά δεν θα σου φέρει Καλό είναι κάποιος να κρατάει αρχείο με τα σέρβις του αυτοκινήτου για να ξέρει σε τι κατάσταση είναι . 1
gmts Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Όποιος δίνει σημασία και στην απολαυστική οδήγηση(εκτός από την απλή μετακίνηση) , Fiesta ST-Line το οποίο και κατέχω(μοντ. 2018) , κατά τη δική μου γνώμη.
AristidisZ Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Στις 18/1/2019 στις 1:03 ΜΜ, Cygnus είπε Honda 7% Ford 3.9%
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα