vision Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 48 λεπτά πριν, Mansora είπε Πάντως η καινούργια Σουπρα που την περίμεναν πως και πως έχει μοτέρ BMW 😛 Πρεπει να ήταν τεράστιο ξενέρωμα για τους απανταχού φανμποις ο ντόρος που έγινε για ένα αμάξι που σε τεράστιο βαθμό είναι δανεισμένο από το Ζ4 😂 Τα κάνει κάτι τέτοια η Toyota, τα sedan από Ιαπωνία, τα hatch στην Τουρκία... Προφανώς για τη Supra, λόγω μείωσης κόστους γίνονται όλα, μη νομίζεις πως η Z4 δεν θα έχει στοιχεία toyota. Μαζί εξελίχθηκαν αυτά. Άλλωστε από ότι διάβασα η Supra θα βγει με 2-3 μοτέρ...
angel4 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μη πάρεις τίποτα, κράτα τα χρήματα σου φίλε, το αμάξι σου τρώει όλα χρήματα... από το 2008 πήρα και το μετανιώνωω..... Χε χε
chill Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Η Citroën σχεδιαστικά είναι μια κατηγορία μόνη της. Βάλτε το c2 που κυκλοφόρησε το 2003 δίπλα σε όλα τα μικρά του 2018. Στέκεται επάξια. Πάρτε όλα τα άλλα μικρά του 2000 και αντιπαραθεστε τα με το σήμερα... Φαίνονται παππούδες. Και μηχανικά από τις Γαλλίδες είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Εμπειρία από c1, C5 station και το C2 που έχω ακόμα για την πόλη. Όλα κυριλέ, ειδικά το c2 μετράει φέτος 15 χρόνια ζωής... Προβλήματα μηδέν, σκλι του πολέμου, το ιδανικό αμαξάκι πόλης κ κάτι περισσότερο. Από εκεί και πέρα μηχανικό vs αυτόματο.... Εξαρτάται από τις εμπειρίες των οχημάτων. Πρώτη μου επαφή με ημιαυτόματο ήταν το sensodrive του c1.. δεν μου άρεσε καθόλου και γενικα είχα λανθασμένη εντύπωση για το αυτόματο. Όταν ήρθαν στα χέρια μου xc60 και Q5 αναθεώρησα από το πρώτο μου ταξίδι. Άλλο πράγμα. Ειδικά το αυτόματο της audi είναι να εκσπερματωνεις στο τιμόνι.
Mansora Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 10 ώρες πριν, vision είπε Τα κάνει κάτι τέτοια η Toyota, τα sedan από Ιαπωνία, τα hatch στην Τουρκία... Προφανώς για τη Supra, λόγω μείωσης κόστους γίνονται όλα, μη νομίζεις πως η Z4 δεν θα έχει στοιχεία toyota. Μαζί εξελίχθηκαν αυτά. Άλλωστε από ότι διάβασα η Supra θα βγει με 2-3 μοτέρ... Υπάρχει μια διαφορά που δείχνει το heritage και το ειδικό βάρος της κάθε εταιρείας. Οταν ανακοινώνεις το Supra σαν flag ship μοντέλο για να συνεχίσει ένα θρυλικό μοντέλο (άσχετα αν κατά την παραγωγή του δεν ήταν ποτέ θρυλικό αλλά έγινε μετά λόγω fast and furious) και το ανακοινώνεις τόσα χρόνια πριν είναι αδύνατο να μην μπορείς να φτιάξεις in house έναν εξακύλινδρο κινητήρα. Στον αντίποδα η BMW ποτέ δεν θα δεχόταν ενας δικός της θρύλος της αυτοκίνησης όπως το Μ3 (το οποίο ήταν θρύλος από την αρχή χωρίς να χρειαστεί το Hollywood) να εξελιχθεί από κοινού με άλλη εταιρεία.
teddy71 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, angel4 είπε Μη πάρεις τίποτα, κράτα τα χρήματα σου φίλε, το αμάξι σου τρώει όλα χρήματα... από το 2008 πήρα και το μετανιώνωω..... Χε χε Δυστυχως το θεμα αυτοκινητο ειναι μια ακριβη υποθεση οχι τοσο κατα την αποκτηση του αλλα κυριως μετα για την διατηρηση του. Το δικο μου ειναι 13 ετων για την αγορα του εδωσα 17.000€ Την τελευταια 8ετια κραταω αρχειο με τα κοστη του (καυσιμα, σερβις, ανταλλακτκα, ασφάλεια, τελη, κτεο και οτιδηποπτε αλλο κοστος, Μεσα σε αυτα τα 8 ετη εχω δοσει αλλα 13.000€ και ειναι τοσα γιαιτι ειχα βαλει τοτε και υγραεριο και μετραω και ενα καθαρο οφελος 2000 (λογω αποασβεσης συστηματος υγραεριου). Οποτε μεσα στα 13 ετη που εχω τα εξοδα του ηταν περισσοτερα απο το κοστο αποκτησης. Αλλα με τιποτα δεν θα μπορουσα να φανταστω τον εαυτο μου να πηγαινει στη δουλεια του 40χλμ πανε-ελα με ΜΜΜ και να θελω 3-4ωρες απο τη 1 ωρα που θελω τωρα με αυτοκινητο ή το καλοκαιρι να τραβολογιεμαι με κτελ για τις διακοπες και τα μπανια μου ή να ψαχνω ταξι και να περιμενω λεωφορεια μες στις ζεστη, τα χιονια, τις βροχες, τα κρυα για τις εξοδους μου και τις μετακινησεις μου στην δουλεια. Οποτε η αποκτηση αυτοκινητου αξιζει με οποιοδηποτε κοστος. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2019 από teddy71 1
Redragon7 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν υπάρχουν πλέον "κακά" αυτοκίνητα όπως στο παρελθόν, όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι ασφαλή και αξιόπιστα. Κάποια είναι περισσότερο και κάποια λιγότερο φυσικά, οπότε η επιλογή έχει να κάνει βασικά με τις κυριότερες προτεραιότητες που θέτεις εσύ.. Και εγώ θα ήθελα π.χ. ενα μικρομεσαίο αυτοκίνητο με το στήσιμο του Fiesta, τους χώρους/πρακτικότητα/αξιοπιστία του Jazz, το servive του Yaris και την ποιότητα του A1 σε τιμή/εγγύηση i10 αλλά δεν υπάρχει δυστυχώς Προσωπικά πάντα, δεν θα σκεφτόμουν καν πλέον να διαθέσω 15000 σε αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και θα πήγαινα είτε σε lease είτε σε μεταχειρισμένο για πολλούς και διάφορους λόγους. Μy 2cents Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2019 από Redragon7 3
toylis Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Στις 14/1/2019 στις 6:28 ΜΜ, maniac89 είπε ακου την συμβουλη μου και ΔΕΝ θα χασεις! παρε το polo CNG (με φυσικο αεριο!) και δεν θα βγεις χαμενος! ακου με..
gbras Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Reddragon το leasing δεν συμφερει, σε 8 χρονια ειναι σαν να το ειχες παρει καινουργιο, εκτος και αν εχεις υποψην σου καποια εταιρια με καλες τιμες.
geo555 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 οτι και να παρεις παρε πενταπορτο, μην κανεις το λαθος και παρεις τριπορτο. θα το μετανιωσεις.
vision Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 5 ώρες πριν, Mansora είπε Υπάρχει μια διαφορά που δείχνει το heritage και το ειδικό βάρος της κάθε εταιρείας. Οταν ανακοινώνεις το Supra σαν flag ship μοντέλο για να συνεχίσει ένα θρυλικό μοντέλο (άσχετα αν κατά την παραγωγή του δεν ήταν ποτέ θρυλικό αλλά έγινε μετά λόγω fast and furious) και το ανακοινώνεις τόσα χρόνια πριν είναι αδύνατο να μην μπορείς να φτιάξεις in house έναν εξακύλινδρο κινητήρα. Στον αντίποδα η BMW ποτέ δεν θα δεχόταν ενας δικός της θρύλος της αυτοκίνησης όπως το Μ3 (το οποίο ήταν θρύλος από την αρχή χωρίς να χρειαστεί το Hollywood) να εξελιχθεί από κοινού με άλλη εταιρεία. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κοιτούν πως θα μειώσουν το κόστος, όχι πως θα το αυξήσουν. Αυτού του τύπου οι εταιρίες, μπορούν άνετα να κατασκευάσουν μοτέρ απ' την αρχή ή να ανανεώσουν ένα δικό τους, δεν το κάνουν όμως λόγο μείωσης κόστους, όχι γιατί δεν μπορούν. Αφού η Αμερική υπάρχει, γιατί να την ξανα-ανακαλύψουμε; Δεν γνωρίζεις τι στοιχεία Toyota έβαλε η BMW στο Ζ4 ή σε άλλα μοντέλα της, δεν παίρνει μόνο λεφτά, λεφτά έχει. Τεχνογνωσία την ενδιαφέρει να πάρει και να είσαι σίγουρος πως έχει πάρει απ' την Toyota. H Supra δεν ξέρω αν θα είναι flagship, η προηγούμενη δεν ήταν πάντως, δεν ήρθε ποτέ επίσημα στην Ευρώπη. Subaru και Toyota πωλούν το ίδιο αμάξι με διαφορετική ετικέτα...(BRZ και 86). Η Skoda χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια μηχανές VW, ενόχλησε κανένα; Η νέα τάση είναι συνεργασίες.
ctasos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Redragon7 είπε Προσωπικά πάντα, δεν θα σκεφτόμουν καν πλέον να διαθέσω 15000 σε αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και θα πήγαινα είτε σε lease είτε σε μεταχειρισμένο για πολλούς και διάφορους λόγους. Μy 2cents Πράγματι είναι αρκετά τα 15000ε για αγορά καινούριου πόλης. Αλλά τι κάνεις όταν με 4000 προκαταβολή πας για μεταχειρισμένο 2-3ετίας και οι δόσεις του δανείου για το υπόλοιπο λογίζονται με 11%, ενώ για το καινούριο υπάρχουν πολλές προσφορές με 2.5%. Αρκετοί βγαίνουν για αγορά καινούριου με κριτήριο το καλό επιτόκιο του δανείου. Επίσης τι πληροφορίες υπάρχουν για το πόθεν έσχες της εφορείας για αγορά μεταχειρισμένου αξίας π.χ. 7000 μετρητοίς ?
Mansora Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 10 λεπτά πριν, vision είπε Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κοιτούν πως θα μειώσουν το κόστος, όχι πως θα το αυξήσουν. Αυτού του τύπου οι εταιρίες, μπορούν άνετα να κατασκευάσουν μοτέρ απ' την αρχή ή να ανανεώσουν ένα δικό τους, δεν το κάνουν όμως λόγο μείωσης κόστους, όχι γιατί δεν μπορούν. Αφού η Αμερική υπάρχει, γιατί να την ξανα-ανακαλύψουμε; Δεν γνωρίζεις τι στοιχεία Toyota έβαλε η BMW στο Ζ4 ή σε άλλα μοντέλα της, δεν παίρνει μόνο λεφτά, λεφτά έχει. Τεχνογνωσία την ενδιαφέρει να πάρει και να είσαι σίγουρος πως έχει πάρει απ' την Toyota. H Supra δεν ξέρω αν θα είναι flagship, η προηγούμενη δεν ήταν πάντως, δεν ήρθε ποτέ επίσημα στην Ευρώπη. Subaru και Toyota πωλούν το ίδιο αμάξι με διαφορετική ετικέτα...(BRZ και 86). Η Skoda χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια μηχανές VW, ενόχλησε κανένα; Η νέα τάση είναι συνεργασίες. Η Supra δεν είναι μόνο μοτέρ BMW αλλά στο μεγαλύτερο ποσοστό BMW όποτε αυτό που λες για το αντίστροφο δεν ισχύει γιατί θα το ανακοίνωνε η Toyota για να μειώσει τις αντιδράσεις. Φυσικά και δεν είναι κακό οι συνεργασιες αλλά όπως έγραψα η διαφορά είναι στο ειδικό βάρος του κάθε σήματος. Η BMW δεν θα δεχόταν να εξελίξει άλλος τη σειρά Μ. Αν δεν το έβλεπε σαν flag ship δεν θα έβγαζε το ίδιο όνομα ούτε θα έβγαζε 10 δελτία τύπου την ημέρα. Τελος η skoda με τη VW είναι ίδιος όμιλος που έχει χωρίσει την πιττα από οικονομικά μέχρι supercars με την κάθε εταιρεία να έχει ξεκάθαρο προσανατολισμο.
Redragon7 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, gbras είπε Reddragon το leasing δεν συμφερει, σε 8 χρονια ειναι σαν να το ειχες παρει καινουργιο, εκτος και αν εχεις υποψην σου καποια εταιρια με καλες τιμες. 16 λεπτά πριν, Mansora είπε Η Supra δεν είναι μόνο μοτέρ BMW αλλά στο μεγαλύτερο ποσοστό BMW όποτε αυτό που λες για το αντίστροφο δεν ισχύει γιατί θα το ανακοίνωνε η Toyota για να μειώσει τις αντιδράσεις. Φυσικά και δεν είναι κακό οι συνεργασιες αλλά όπως έγραψα η διαφορά είναι στο ειδικό βάρος του κάθε σήματος. Η BMW δεν θα δεχόταν να εξελίξει άλλος τη σειρά Μ. Αν δεν το έβλεπε σαν flag ship δεν θα έβγαζε το ίδιο όνομα ούτε θα έβγαζε 10 δελτία τύπου την ημέρα. Τελος η skoda με τη VW είναι ίδιος όμιλος που έχει χωρίσει την πιττα από οικονομικά μέχρι supercars με την κάθε εταιρεία να έχει ξεκάθαρο προσανατολισμο. 1 ώρα πριν, gbras είπε Reddragon το leasing δεν συμφερει, σε 8 χρονια ειναι σαν να το ειχες παρει καινουργιο, εκτος και αν εχεις υποψην σου καποια εταιρια με καλες τιμες. Συμφωνώ. Το leasing συμφέρει αν έχεις εταιρία (ατομική η όχι) και περάσεις το leasing του αυτοκινήτου 100% στα έξοδα της εταιρίας.
NickTG Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 37 minutes ago, vision said: Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κοιτούν πως θα μειώσουν το κόστος, όχι πως θα το αυξήσουν. Αυτού του τύπου οι εταιρίες, μπορούν άνετα να κατασκευάσουν μοτέρ απ' την αρχή ή να ανανεώσουν ένα δικό τους, δεν το κάνουν όμως λόγο μείωσης κόστους, όχι γιατί δεν μπορούν. Αφού η Αμερική υπάρχει, γιατί να την ξανα-ανακαλύψουμε; Δεν γνωρίζεις τι στοιχεία Toyota έβαλε η BMW στο Ζ4 ή σε άλλα μοντέλα της, δεν παίρνει μόνο λεφτά, λεφτά έχει. Τεχνογνωσία την ενδιαφέρει να πάρει και να είσαι σίγουρος πως έχει πάρει απ' την Toyota. H Supra δεν ξέρω αν θα είναι flagship, η προηγούμενη δεν ήταν πάντως, δεν ήρθε ποτέ επίσημα στην Ευρώπη. Subaru και Toyota πωλούν το ίδιο αμάξι με διαφορετική ετικέτα...(BRZ και 86). Η Skoda χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια μηχανές VW, ενόχλησε κανένα; Η νέα τάση είναι συνεργασίες. Από ότι βρίσκω είχε έρθει Ευρώπη. Ελλάδα πάντως είχε έρθει σίγουρα. Η Skoda είναι της VW. Δεν παίρνει απλά κινητήρες.
ADHD Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Να μπω λιγο σφηνα στο topic? Μεταξυ polo και fiesta (αυτόματο πάντα γιατι βαρεθηκα να αλλαζω ταχυτητες καθε 2sec) τι θα επιλεγατε? Fiesta του 2013 εχω οδηγησει αρκετες φορες (το εχει συγγενής) και δεν με τρελαίνει η συμπεριφορά του στο δρομο σε σχεση με το passat του 2000 που εχω θα την ελεγα και χειρότερη. Δεν ξερω πολλα απο αυτοκίνητα ουτε εχω εμπειρο μηχανικο για να δω για μεταχειρισμενο αν και δεν είμαι αρνητικός αν η τιμη ειναι καλη, εμπειρία εχω μόνο με VW και Ford οπότε κάπου εκεί θέλω να κινηθώ γιατι και τα 2 μου αρέσουν. Χρηση: 99.9% πήξιμο στην Κηφισιας με το απαραίτητο roadrage.. Περιπου 24 χλμ τη μερα με αυτες τις συνθήκες και σπάνια εθνική οδος κτλπ. Μη μου πειτε Yaris δεν μου αρεσει καθολου, μπορει να ειναι σκυλι και οικονομικο κτλπ αλλα οσες φορες εχω μπει μεσα παει σαν καρυδοτσουφλο ακόμα και στην πόλη με χαμηλη ταχυτητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα