Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

προσωπικά, επιλέγω μόνο αυτόματα αυτοκίνητα εδώ και 13 χρόνια σε 5 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα (οδηγούσα μηχανικά άλλα 12 χρόνια σε 3 αυτοκίνητα και είπα ποτέ ξανά), δεν μπορώ να βρω κάτι που υστερούν: είναι -απλά- διαφορετική η οδηγική λογική. 

Υποθετω για την αυτοματοποιημενη διαδικασια ανεβάσματος κατεβάσματος ταχύτητας απαιτούνται παραπανω μηχανικα μερη και σιγουρα θα υπαρχουν διαφορες στον εγκεφαλο...Ούτως η αλλως εμεις στην οικογενεια καηκαμε πολύ ασχημα από Renault Scenic Αυτοματο το 2003 και μετα που το είχαμε οποτε η αποψη μου είναι πολύ αρνητικη και πολύ υποκειμενικη...Φυσικα από τοτε εχουνε περασει πολλα πολλα χρονια και τα πραγματα εχουν εξελιχθεί αλλα σε αυτό το κομματι δηλωνω καπως κολλημένος. Εφόσον δεν συντρεχει αναγκη ξαναλεω!

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Απαντ. 207
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ειναι κριμα οι γνωσεις για αυτοκινητα να εχουν προελθει απο περιοδικα αυτοκινητου και μονο.

Αν ο φιλος εχει στα σχεδια του να κανει οικογενεια, ενα μεταχειρισμενο Avensis/Mondeo/Insignia etc ειναι σαφως προτιμοτερο απο ενα καινουριο Yaris. 

Και μην ξαναπεις την ιδια καραμελα οτι το κανω προσωπικο. Σε εχω ρωτησει ποσες φορες ενα πραγμα, τι αυτοκινητο εχεις. Και σου ειπα και τον λογο. Και σε καθε μηνυμα σου πετας τη μπαλα στην εξεδρα και διαβαζεις ο,τι σε συμφερει. 

Κι αφου τη βρισκεις με στατιστικα, παρε https://www.motoringresearch.com/car-news-list/europes-best-selling-cars-2018/ 

Spoiler Alert. Δυο VW ειναι στην 3αδα 

Εφόσον θέλει κατά 70% για μέσα στην πόλη, είναι υπερβολή να πάρει μεγάλη κούρσα τύπου Avensis/Mondeo/insignia γιατί θα δυσκολεύεται στο παρκάρισμα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα για 3 χρόνια σχεδόν το Yaris, σαν εταιρικό αυτοκίνητο, που έβγαινε από το 14-17. Εγώ ήμουν ο 1ος που το πήρα από τον Φλαμιάτο κούτα άρα δεν παίζει ιστορικό άγνωστο.

Σαν πακέτο κινητήρας - κιβώτιο ήταν πάρα πολύ καλό και νευρικό ειδικά με το 6αρι κιβώτιο (πετρέλαιο είχα). Θέση οδήγησης ψηλά άρα μπορούσες να βολευτείς και να βρεις το ιδανικό αρκετά εύκολα πάλι. Το τελευταίο θετικό που μου είχε αρέσει ήταν τα άψογα φρένα του (ακούραστα τα ρημάδια!!).

Κάπου εκεί δυστυχώς σταματούν τα θετικά. Ποιότητα κατασκευής εντός καμπίνας ΑΘΛΙΑ, τριγμοί από το πρώτο τρίμηνο στα πλαστικά της πόρτας κάθε φορά που ακουμπούσε το πόδι στις στροφές, τα πλαστικά της κεντρικής κονσόλας ξεκούμπωναν με το χερί κατά λάθος πολλές φορές. Δεν σου αναφέρω το σχεδιαστικό γιατί είναι κάτι υποκειμενικό.

Επίσης, και τα δύο εταιρικά που είχαμε είχαν εμφανίζει τριγμούς στην πίσω ανάρτηση από το 1ο εξάμηνο. Σε κάθε ανωμαλία που πέφταμε με λίγα χιλιόμετρα ( <40χμ) πίσω έκανε σαν παλιό κρεβάτι που νιαουρίζει. Είχαν πάει πολλές φορές φλαμιάτο αλλά ποτέ δεν έδωσαν λύση ( λίπαναν τις ντίζες χειροφρένου, μετά τις άλλαξαν θυμάμαι αλλά δεν διορθώθηκε).

Επιπλέον, παρόλο το θετικό κούμπωμα του κιβωτίου, αρκετές φορές δεν έπαιρνε την 1η εύκολα. Οδηγική συμπεριφορά μην περιμένεις κάτι ιδιαίτερο, υποστροφικό φουλ και αδιάφορο.

Πλέον, αγόρασα δικό μου αυτοκίνητο και ούτε καν πήγα να δω το Γιάρις το facelift. Είχα ξενερώσει πάρα πολύ με τους θορύβους και τους τριγμούς που ούτε μου πέρασε από το μυαλό. Για την ιστορία αγόρασα το 208 αλλά μου είχαν κάνει πολύ θετική εντύπωση το Φιέστα (θεικό τιμόνι), το Hyundai I20 & to FIAT TIPO με τους απίστευτους χώρους.

Επεξ/σία από turbakiasss
  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mp123 είπε

Όχι άλλα ένα απλο αυτόματο για αμαξι πόλης είναι. Δεν θα πάει για ραλλυ ο άνθρωπος. Επισεις Toyota είναι άρα οκ. 

Εγώ που το οδήγησα το βρήκα χειρότερο και από αρχαίο κιβώτιο w116 του 80. Για να μειώσουν κατανάλωση κάνει απαίσιες αλλαγές όπου να ναι. 

Επιτελους το Τογιότα αρα οκ δεν είναι επιχείρημα. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Mansora είπε

Εγώ που το οδήγησα το βρήκα χειρότερο και από αρχαίο κιβώτιο w116 του 80. Για να μειώσουν κατανάλωση κάνει απαίσιες αλλαγές όπου να ναι. 

Επιτελους το Τογιότα αρα οκ δεν είναι επιχείρημα. 

Είπαμε για 15000 ευρώ αυτοκίνητο με αυτοματο κιβώτιο μια χαρά είναι. Μην περιμένουμε πολλά. Στην κατηγορία του, στην τιμή του οκ είναι. Από το δικό μου i10 καλύτερο θα ειναι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, cabdik είπε

Εγω θα σου προτεινα να προσθεσεις στη λιστα των υποψηφιων, μαζι με τα Yaris- Clio- micra - Fiesta- corsa .....και το CITROEN  C3......;)

Συμφωνώ για το C3 , το πήραμε για την γυναίκα μου πριν 2 μήνες επειδή της άρεσε πολύ , και μπορώ να πώ ότι έχω ενθουσιαστεί απο την άνεση κύλισης και τους χώρους του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω τι θα κάνει στο μέλλον αλλά είναι αρκετά όμορφο και δείχνει ποιοτικό για τα λεφτά του. ( Εγώ δεν θα το αγόραζα απλά γιατί με χαλάει η ψηλότερη θέση οδόγησης αλλά έχει όλα τα νέα τεχνολογικά καλούδια μέχρι και κάμερα οπισθοπορίας ) 

Επίσης όσον αφορά τα αυτόματα , εγώ που έχω dsg και μου έσπασε πριν κανα χρόνο και έδωσα 1500ε για να το φτιάξω , αν αλλάξω αμάξι πάλι αυτόματο θα πάρω. Ναι υπάρχει ο φόβος για πρόβλημα (βέβαια υπάρχουν και αυτόματα που είναι πιο σίγουρα απο το dsg) αλλά αν είναι στην κίνηση κάθε μέρα με 1η - 2α , ή σε εκδρομές με αναβάσεις , στροφές κτλ. δεν έχει καμία σχέση με το μηχανικό.

Οπότε και εγώ μόνο μηχανικό έλεγα μέχρι που αγόρασα αυτόματο , και δεν νομίζω να ξανα-αγοράσω ποτέ μηχανικό.

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Συμφωνώ για το C3 , το πήραμε για την γυναίκα μου πριν 2 μήνες επειδή της άρεσε πολύ , και μπορώ να πώ ότι έχω ενθουσιαστεί απο την άνεση κύλισης και τους χώρους του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω τι θα κάνει στο μέλλον αλλά είναι αρκετά όμορφο και δείχνει ποιοτικό για τα λεφτά του. ( Εγώ δεν θα το αγόραζα απλά γιατί με χαλάει η ψηλότερη θέση οδόγησης αλλά έχει όλα τα νέα τεχνολογικά καλούδια μέχρι και κάμερα οπισθοπορίας ) 

Επίσης όσον αφορά τα αυτόματα , εγώ που έχω dsg και μου έσπασε πριν κανα χρόνο και έδωσα 1500ε για να το φτιάξω , αν αλλάξω αμάξι πάλι αυτόματο θα πάρω. Ναι υπάρχει ο φόβος για πρόβλημα (βέβαια υπάρχουν και αυτόματα που είναι πιο σίγουρα απο το dsg) αλλά αν είναι στην κίνηση κάθε μέρα με 1η - 2α , ή σε εκδρομές με αναβάσεις , στροφές κτλ. δεν έχει καμία σχέση με το μηχανικό.

Οπότε και εγώ μόνο μηχανικό έλεγα μέχρι που αγόρασα αυτόματο , και δεν νομίζω να ξανα-αγοράσω ποτέ μηχανικό.

ισχυουν ολα οσα λες...!!   

τα Citroen τα παρατηρω χρονια, και ειναι μια μαρκα που ποτε δεν με ελκυσε, αλλα μου εχει κανει εντυπωση σε 2 πραγματα. σε αξιοπιστια και σε ποσο ιδιαιτερα σχεδιαστικα μοντελα φτιαχνει...!! ειναι μια ιδιαιτερη σχολη η γαλλικη, που σε πολλους δεν αρεσει, αλλα εχει καποια στανταρ που δεν αλλαζουν. αυτο ειναι η ανεση και ποιοτητα κυλισης...!  ηταν και ειναι απο τις κορυφαιες, ασχετα αν αρεσουν ή δεν αρεσουν τα αυτοκινητα της. 

τα νεα της μοντελα παντως, οφειλω να πω οτι εχουν ενδιαφερον. δεν ειναι σαν Giulia- Giulietta, αλλα κατι εχουν ...!

   

 η  Toyota που πολλα ειπωθηκαν, ειναι - παντα κατα την γνωμη μου- πολυ υπερτιμημενα αυτοκινητα. ναι εχουν αξιοπιστια, εχουν μια καλη ποιοτητα κατασκευης,  αλλα ουτε σχεδιαστικα λενε τιποτα, ουτε και προκειται να γινουν mercedes- ΒΜW.....!!   γιατι προς τα εκει κοιταει, αλλα ανοιξτε το πορτ παγκαζ σε ενα Mercedes- BMW, και ανοιξτε σε ενα Toyota........και πειτε μου τι feeling σας δινει το καθενα....?

 

Τα Fiesta τα θεωρω πολυ καλα All around. καλος κινητηρας, καλη ποιοτητα κατασκευης, καλη συμπεριφορα, δεν ξερω τα νεα μοτερια, πως θα τα πανε απο αξιοπιστια μετα τα 200.000χλμ......!! κυριως για τον κινητηρα το λεω γιατι ειναι εντελως νεα μπλοκ..!! 

 

Τα νεα Fiat Tipo που αναφερθηκαν ειναι αμφισβητουμενα, καθως η Fiat σταματησε μοντελα με ιστορια, οπως το PUNTO - Bravo και εμεινε στο PANDA, στο "Βραζιλιανικο"  ΤΙΡΟ και στο 500 με τις 100 εκδοσεις.  μεγα στρατηγικο λαθος κατα την γνωμη μου...!    το Punto εσωσε το '90 την Fiat απο την χρεωκοπια, και 30 χρονια μετα το αποσυρει εντελως και χωρις καν αντικαταστατη....!!!   κριμα...... !  το ΤΙΡΟ παντως για εμενα ειναι αμφισβητουμενο πλεον. αν υπηρχε το Punto EVO II ας πουμε, θα το εβαζα σαν προταση στο τραπεζι. αλλα τωρα .... τι..?  το 500αρακι?  αβολο...!!    

 

συγνωμη για το μακροσκελες, ελπιζω να μην κουρασα.  δεν θα ξανα κουρασω....

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, cabdik είπε

 η  Toyota που πολλα ειπωθηκαν, ειναι - παντα κατα την γνωμη μου- πολυ υπερτιμημενα αυτοκινητα. ναι εχουν αξιοπιστια, εχουν μια καλη ποιοτητα κατασκευης,  αλλα ουτε σχεδιαστικα λενε τιποτα, ουτε και προκειται να γινουν mercedes- ΒΜW.....!!   γιατι προς τα εκει κοιταει, αλλα ανοιξτε το πορτ παγκαζ σε ενα Mercedes- BMW, και ανοιξτε σε ενα Toyota........και πειτε μου τι feeling σας δινει το καθενα....?

 

καλα αυτο εχει να κανει γενικως με τα ασιατικα αμαξια...στο σπιτι εχουμε ενα Swift του 11 ενα Atos του 2001 και το Corsa του 08. Οταν πηρα το Corsa και μπηκαν οι αλλοι μεσα προσπαθουσαν και ακομα προσπαθουν να ανοιξουν την πορτα απο το βαρος...Πας στο swift και την ανοιγεις με το μικρο σου δαχτυλακι χωρις να λυγισει καν...Δεν ξερω γιατι γινεται αυτο και δεν ξερω τιι ρολο παιζει στην ασφαλεια του καθε οχηματος. Απλα το σημειωνω...

Δημοσ.
Στις 14/1/2019 στις 7:14 ΜΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αμα σου αρεσει το Yaris δεν βρισκω ουτε εναν λογο να ψαξεις για κατι αλλο...

μονο που απο οτι ειδα τελευταίο yaris μόνο toyota δεν είναι κατασκευη τουρκια κινητήρας renault κλπ

Δημοσ.
10 minutes ago, Black Demis said:

μονο που απο οτι ειδα τελευταίο yaris μόνο toyota δεν είναι κατασκευη τουρκια κινητήρας renault κλπ

 

Ποιος κινητήρας είναι της Renault? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

καλα αυτο εχει να κανει γενικως με τα ασιατικα αμαξια...στο σπιτι εχουμε ενα Swift του 11 ενα Atos του 2001 και το Corsa του 08. Οταν πηρα το Corsa και μπηκαν οι αλλοι μεσα προσπαθουσαν και ακομα προσπαθουν να ανοιξουν την πορτα απο το βαρος...Πας στο swift και την ανοιγεις με το μικρο σου δαχτυλακι χωρις να λυγισει καν...Δεν ξερω γιατι γινεται αυτο και δεν ξερω τιι ρολο παιζει στην ασφαλεια του καθε οχηματος. Απλα το σημειωνω...

πολλοι, ισως, να ισχυριστουν οτι δεν παιζει ρολο καθως πλεον, το λεγομενο "σασι", αυτοφερομενο πλαισιο, ή αλλιως ...το χωροδικτυωμα που πανω σε αυτο "χτιζεται" το αυτοκινητο, ειναι το κυριως υπευθυνο για την στρεπτικη ακαμψια, αλλα και κατ' επεκταση για την παθητικη ασφαλεια, καθως αυτο θα δεκτει τις περισσοτερες δυναμεις σε ενα τρακαρισμα. 

 

ναι αλλα δεν ειναι το ιδιο οταν και οι πορτες που μπαινουν επανω σε αυτο το πλαισιο, ειναι λαμαρινα 0,5mm (=τσιγκοφυλλο), και αλλο οταν ειναι 1-1,2-1,5mm.  αλλα και γενικοτερα, οι κλαπες-μεντεσεδες, οι κλειδαριες, η μονωση, ολα παιζουν τον ρολο τους...!   γι αυτο βλεπεις και τετοιες διαφορες σε ποιοτητα κατασκευης.       

 

 

Υ.Γ....Απο κατι λιγα που διαβασα για τα νεα Yaris 2019, ειναι οτι τα Hatchback εχουν Toyota κινητηρα, ενω στα sedan θα εχουν Mazda..!!  δεν ξερω ακομα αν ισχυει...!   

Επεξ/σία από cabdik
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cabdik είπε

Υ.Γ....Απο κατι λιγα που διαβασα για τα νεα Yaris 2019, ειναι οτι τα Hatchback εχουν Toyota κινητηρα, ενω στα sedan θα εχουν Mazda..!!  δεν ξερω ακομα αν ισχυει...!   

 

Πάντως η καινούργια Σουπρα που την περίμεναν πως και πως έχει μοτέρ BMW 😛 

Πρεπει να ήταν τεράστιο ξενέρωμα για τους απανταχού φανμποις ο ντόρος που έγινε για ένα αμάξι που σε τεράστιο βαθμό είναι δανεισμένο από το Ζ4 😂

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Mansora είπε

Εγώ που το οδήγησα το βρήκα χειρότερο και από αρχαίο κιβώτιο w116 του 80. Για να μειώσουν κατανάλωση κάνει απαίσιες αλλαγές όπου να ναι. 

Επιτελους το Τογιότα αρα οκ δεν είναι επιχείρημα. 

Γενικά όσα αυτοματα εχω οδηγήσει κανουν αλλαγές οπου να΄ναι για να μειώσουν τη καταάλωση. Γι΄''αυτο και δεν τα γουστάρω καθόλου. Θελω εγω να εχω τον έλεγχο στις αλλαγές μου.

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, wesker είπε

Γενικά όσα αυτοματα εχω οδηγήσει κανουν αλλαγές οπου να΄ναι για να μειώσουν τη καταάλωση. Γι΄''αυτο και δεν τα γουστάρω καθόλου. Θελω εγω να εχω τον έλεγχο στις αλλαγές μου.

Ισχύει, πρέπει να εκπαιδεύσεις το δεξί πόδι, είτε για kick down είτε για level up (αν δεν έχεις και την manual επιλογή).

Στο hybrid Yaris, που δεν έχει διπλό συμπλέκτη (CVT) το kick down δουλεύει, αλλά δεν πέρνα «αστραπιαία» η ισχύς στον τροχό.

σε DSG golf που είχα η απόκριση ήταν άμεση , στο δε TCT της Alfa Romeo ήταν... το κάτι άλλο.

οπως βολεύεται ο κάθενας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...