Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι ειναι αυτα που λετε ολοι (σχεδον) εδω μεσα?

Οκ ο καθενας εχει την αποψη του, αλλα αυτο το πραγμα με το VR εχει παραγινει!

Γελαω καθε φορα με τον καθε τυπα που νομιζει οτι επειδη δεν εχει/ειδε μια φορα ενα τραγικο στημενο καπου/δεν αντεχει το VR οτι αυτο εχει πεθανει.

Παιδες, παρτε το χαμπαρι βγαινουν συνεχως νεες συσκευες VR MR AR και εξελισσονται, οι χρηστες διπλασιαζονται ενω νεοι τιτλοι βγαινουν διαρκως.

ΝΑΙ δεν εχει την ευκρινεια της 21:9  34αρας μου αλλα το immersion ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. 
Απολαμβανω g syng gaming αλλα το VR ειναι αλλο πραγμα. ΖΕΙΣ το παιχνιδι, δεν εισαι καναπεδατος...ο ρεαλισμος στο μεγαλειο του κι ας ειναι ενα κλικ κατω σε ευκρινεια.
Οσο για το Sickness, η θα το συνηθισεις μετα απο λιγες χρησεις ΑΝ παρουσιαστει η δε θα σε πιασει σχεδον ΠΟΤΕ η απλα δεν θα αντεξεις ποτε πανω απο 5 λεπτα. Η τελευταια περιπτωση σπανια αλλα δυστυχως υπαρχει (προς το παρον).

Οσο για τα καλωδια, καθαρα θεμα συνηθειας. εξαλλου πλεον υπαρχουν Inside out με λιγοτερα αλλα και τα νεα  lite headset που ειναι αυτονομα.

deal with it.

Επεξ/σία από pentraks
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο δημιουργός του oculus (όχι του vr γενικά), πήρε 2 δις. Και εγώ θα τα έπαιρνα. 

Το consumer vr είναι δύσκολο αυτή την στιγμή για τον απλό άσχετο χρήστη γιατί θέλει δυνατό υπολογιστή που οι περισσότεροι δεν έχουν και κάποια σχετική επαφή. Είναι πάντως ακόμα σε αρχικό σταδιο. Η ανάλυση θα ανέβει και άλλο. Εγώ έχω πάρει ασύρματο αντάπτορα για το rift και δεν έχω καλώδια. Στο μέλλον θα γίνει στάνταρ. Όπου να΄ναι θα κυκλοφορήσει το Oculus quest που θα είναι αυτόνομο, ασύρματο και plug n play. Τέλος για την ναυτία, εκτός του ότι ξεπερνιέται, γίνονται και προσπαθειες να εξαλειφθεί με άλλους τρόπους. Ήδη υπάρχουν συσκευές που το κάνουν με μικρομοτεράκια κατά την διάρκεια της κίνησης. 

Επεξ/σία από kgian
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, el97639 είπε

το vr υπαρχει απο την δεκαετια του 90 αλλα δε προχωρησε ιδιαιτερα. ναι μπορεις να κανεις εφαρμογες που να ειναι οκ αν ο εικονικος παιχτης ειναι ακινητος. αν κινειται προκαλει ναυτια γιατι υπαρχει ασυμφωνια στα ματια κ στο συστημα ισορροπιας που υπαρχει στα αυτια . οπως ειπα αγνοειτε πολλα.

Ο πιο απλος τροπος να το καταλαβει καποιος ειναι οτι το vr με ενα Plugin ή ισως και μονο με ενα driver μεσα σε 5 λεπτα θα μπορουσαν ολα τα υφισταμενα παιχνιδια να υποστηριζουν vr. ΟΛΟΙ οι developers το δοκιμασανε και ειδαν το προβλημα. Απο αυτους εγινε αντιληπτο αυτο το φαινομενο. Δεν ειναι δικη μου αποψη 

 

Την Δεκάετια του 90 δεν υπήρχε η τεχνολογία για να γίνει VR, έγινε μια απελπιστική προσπάθεια από την Nintendo με το Virtual Boy και απέτυχε γιαυτό το λόγο, επίσης υπήρχαν κάποιες συσκευές που λέγαν ότι είναι VR αλλά δεν ήταν καν κοντά, με την ανάπτυξή των κινητών οι αισθητήρες έγιναν μικροί και πολύ εξελιγμένοι τεχνολογικά και οι οθόνες πολύ καλύτερες με μεγαλύτερη ανάλυση καλύτερα χρώματα πιο καθαρή απεικόνιση και μικρότερες απαιτήσεις σε ενέργεια,όπως όλες οι Τεχνολογίες που για 40-50 χρόνια ήταν δύσχρηστες και πολύ κακές τις αρχή και δεν υιοθετούταν από τις μάζες έτσι το το VR, το ήξερες ότι το πρώτο αυτοκίνητο πήγαινε με 10 χιλιόμετρα ανα ώρα και έπρεπε να ξέρεις να το φτιάχνεις μόνος σου με λίγα λόγια να είσαι μηχανικός για να το έχεις γιατί έβγαζε συνέχεια προβλήματα; περάσαν πολλές δεκαετίες για να βελτιωθεί να πέσει η τιμή του και να γίνει μαζικό προιόν, όπως επίσης και η τηλεόραση παρόλο που βγήκε σχεδόν 100 χρόνια πριν και έγινε έγχρωμη μόλις το 1951,στην Αθήνα το 1966 υπήρχαν 1000 μόνο τηλεοράσεις και στην Ελλάδα έγινε έγχρωμο το σήμα το 1979 28 χρόνια μετά!  

Φυσικά η εποχές έχουν αλλάξει και η τεχνολογία εξελίσσεται και γίνεται προσβάσιμη στις μάζες πολύ πιο γρήγορα πλέον.

Επεξ/σία από jk
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, jk είπε

Την Δεκάετια του 90 δεν υπήρχε η τεχνολογία για να γίνει VR, έγινε μια απελπιστική προσπάθεια από την Nintendo με το Virtual Boy και απέτυχε γιαυτό το λόγο, επίσης υπήρχαν κάποιες συσκευές που λέγαν ότι είναι VR αλλά δεν ήταν καν κοντά, με την ανάπτυξή των κινητών οι αισθητήρες έγιναν μικροί και πολύ εξελιγμένοι τεχνολογικά και οι οθόνες πολύ καλύτερες με μεγαλύτερη ανάλυση καλύτερα χρώματα πιο καθαρή απεικόνιση και μικρότερες απαιτήσεις σε ενέργεια,όπως όλες οι Τεχνολογίες που για 40-50 χρόνια ήταν δύσχρηστες και πολύ κακές τις αρχή και δεν υιοθετούταν από τις μάζες έτσι το το VR, το ήξερες ότι το πρώτο αυτοκίνητο πήγαινε με 10 χιλιόμετρα ανα ώρα και έπρεπε να ξέρεις να το φτιάχνεις μόνος σου με λίγα λόγια να είσαι μηχανικός για να το έχεις γιατί έβγαζε συνέχεια προβλήματα; περάσαν πολλές δεκαετίες για να βελτιωθεί να πέσει η τιμή του και να γίνει μαζικό προιόν, όπως επίσης και η τηλεόραση παρόλο που βγήκε σχεδόν 100 χρόνια πριν και έγινε έγχρωμη μόλις το 1951,στην Αθήνα το 1966 υπήρχαν 1000 μόνο τηλεοράσεις και στην Ελλάδα έγινε έγχρωμο το σήμα το 1979 28 χρόνια μετά!  

Φυσικά η εποχές έχουν αλλάξει και η τεχνολογία εξελίσσεται και γίνεται προσβάσιμη στις μάζες πολύ πιο γρήγορα πλέον.

oculus-go-sales-rank.png

πολυ μπλα μπλα για το απολυτο τιποτα. οπως ειπα ηδη 2 φορες αγνοειτε πολλα.... το VR ηταν μια φουσκα που εσκασε . ποσο δυσκολο ειναι να γκουκλαρετε πριν μιλησετε? 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, el97639 είπε

oculus-go-sales-rank.png

πολυ μπλα μπλα για το απολυτο τιποτα. οπως ειπα ηδη 2 φορες αγνοειτε πολλα.... το VR ηταν μια φουσκα που εσκασε . ποσο δυσκολο ειναι να γκουκλαρετε πριν μιλησετε? 

Αυτό δείχνει μόνο για το Oculus Go όχι για όλα τα VR και ειδικά για τα υπόλοιπα που είναι σίγουρα ανώτερα, επίσης λογικό είναι μετά από κάποιο διάστημα να πέφτουν οι πωλήσεις αφού αυτοί που θελαν το  πήρα δεν θα παίρνουν την ίδια συσκευή 2 φορές οπότε δεν λέει τίποτα, το θέμα δεν είναι να google it μόνο αλλά να σκέφτεσαι κιόλας πριν μιλήσεις. 

Δημοσ.
Στις 15/1/2019 στις 6:09 ΠΜ, el97639 είπε

το vr υπαρχει απο την δεκαετια του 90 αλλα δε προχωρησε ιδιαιτερα. ναι μπορεις να κανεις εφαρμογες που να ειναι οκ αν ο εικονικος παιχτης ειναι ακινητος. αν κινειται προκαλει ναυτια γιατι υπαρχει ασυμφωνια στα ματια κ στο συστημα ισορροπιας που υπαρχει στα αυτια . οπως ειπα αγνοειτε πολλα.

Ο πιο απλος τροπος να το καταλαβει καποιος ειναι οτι το vr με ενα Plugin ή ισως και μονο με ενα driver μεσα σε 5 λεπτα θα μπορουσαν ολα τα υφισταμενα παιχνιδια να υποστηριζουν vr. ΟΛΟΙ οι developers το δοκιμασανε και ειδαν το προβλημα. Απο αυτους εγινε αντιληπτο αυτο το φαινομενο. Δεν ειναι δικη μου αποψη 

Εχοντας δοκιμάσει vr την δεκαετία του 90 σου λέω οτι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το σημερινό. Η ιδέα ηταν η ίδια προφανώς αλλά όπως ειναι λογικό η υλοποίηση ήταν αιώνες πίσω. Τότε όντως δεν προχώρησε γιατί δεν υπήρχε η απαιτούμενη υπολογιστική δύναμη. Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Cybersickness προκαλούν και τα απλά 3d παιχνίδια. Ξέρεις πόσος κόσμος ξερνούσε παίζοντας doom; Φυσικά τα 3d γραφικά προχώρησαν.  Επίσης η ναυτία που προκαλεί το vr είναι προσωρινή και όχι πολύ έντονη.

Οι developers βγάζουν μια χαρά παιχνίδια για VR και θα βγάλουν περισσότερα όταν μεγαλώσει ο βαθμός διείσδυσης της τεχνολογίας στο αγοραστικό κοινό.

Υπάρχει φυσικά και η περίπτωση αυτό να μην γίνει ποτέ και η τεχνολογία αυτή να εξαφανιστεί ή να μεταλλαχτεί σε κάτι άλλο αλλά αυτή την στιγμή που μιλάμε το VR είναι σε φάση ανάπτυξης, καινούριες και καλύτερες συσκευές ανακοινώνονται συνέχεια και σίγουρα δεν μπορεί να θεωρηθεί τελειωμένο.

 

23 ώρες πριν, el97639 είπε

oculus-go-sales-rank.png

πολυ μπλα μπλα για το απολυτο τιποτα. οπως ειπα ηδη 2 φορες αγνοειτε πολλα.... το VR ηταν μια φουσκα που εσκασε . ποσο δυσκολο ειναι να γκουκλαρετε πριν μιλησετε? 

το έχεις καταλάβει οτι το γράφημα που παράθεσες δείχνει τις πωλήσεις μιας μόνο συσκευής, σε ένα site για 2 καλοκαιρινούς μήνες χωρίς να αναφέρει καν χρονολογία;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...