voltmod Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Η Ταϊβανέζικη εταιρεία, που μπορεί να μην τα πηγαίνει και τόσο καλά στην αγορά των smartphones, αλλά πρωτοστατεί στον χώρο της εικονικής πραγματικότητας ανακοίνωσε πριν από μερικές ημέρες δύο νέα headsets εικονικής πραγματικότητας, τα Vive PRO Eye και Vive Cosmos. Το χαρακτηριστικό που καθιστά το Vive PRO Eye ξεχωριστό είναι ότι ενσωματώνει τεχνολογία «ανίχνευσης ματιού» και δυνατότητα πλοήγησης στο μενού με το βλέμμα (Precision Eye Tracking), ουσιαστικά αφαιρώντας την ανάγκη χρήσης χειριστηρίων. Η HTC υποστηρίζει ότι πρόκειται για μία «εξέλιξη στον χώρο του enterprise VR» και επομένως επισημαίνει που απευθύνεται το συγκεκριμένο headset εικονικής πραγματικότητας: σε επιχειρήσεις που θέλουν καλύτερες εξομοιώσεις κατάρτισης. Το Vive PRO Eye επίσης έχει «foveated rendering», το οποίο υποτίθεται ότι προσφέρει καλύτερη «ποιότητα όρασης» εντός του headset, και έτσι αντί να είναι «κλειδωμένη» η εικόνα στο κέντρο, ακολουθεί τον χρήστη όπου κοιτάζει, ανιχνεύοντας τη κίνηση των ματιών. Αυτό σημαίνει ότι η εικόνα παραμένει καθαρή και ευκρινής όπου και αν κοιτάζει ο χρήστης. Με τον παραπάνω τρόπο ωστόσο, για όσους είναι επιφυλακτικοί με την χρήση των δεδομένων τους, το headset μπορεί και ανιχνεύει τι κοιτάτε ακριβώς, χρησιμοποιώντας αυτά τα στοιχεία δεδομένων για «analytics» (ενδεχομένως να χρησιμεύσουν για στοχευμένη διαφήμιση;). Από άποψη εξοπλισμού, το Vive PRO Eye διαθέτει δύο OLED οθόνες ανάλυσης 2880 x 1600 pixels (615ppi) και FoV 100-μοιρών. Επίσης διαθέτει ανανεωμένο σχεδιασμό και μαξιλαράκια για άνεση και εργονομία, δύο εμπρόσθιες κάμερες, ενσωματωμένα ακουστικά, ενισχυτές για καλύτερη απόδοση surround sound, δύο μικρόφωνα με τεχνολογία ακύρωσης θορύβου κ.ά. Μαζί με το headset, η Ταϊβανέζικη εταιρεία αποκάλυψε και τον Wireless Adaptor που προσφέρει ασύρματη σύνδεση στο νέο headset και είναι συμβατό και με το παλαιότερο Vive. Το δεύτερο headset εικονικής πραγματικότητας που παρουσίασε η HTC στα πλαίσια της φετινής CES είναι το Vive Cosmos, που έρχεται με inside-out tracking από τέσσερις κάμερες και οθόνη flip-up, είναι πλήρως αυτόνομο και δεν απαιτεί εξωτερική «βοήθεια» για τις ανάγκες του tracking. H εταιρεία κατασκεύασε το συγκεκριμένο headset για να χρησιμοποιείται οπουδήποτε. Τα χειριστήρια ανίχνευσης της κίνησης, που είναι φωτιζόμενα, έχουν επίσης επανασχεδιαστεί, και έχουν στοιχεία από τον σχεδιασμό «Oculus Touch». Όσον αφορά στο λογισμικό, το Vive Cosmos χρησιμοποιεί μία επανασχεδιασμένη έκδοση του λογισμικού του Vive που καθιστά ακόμα πιο ομαλή την μετάβαση μεταξύ εμπειριών VR και έχει την ονομασία Vive Reality System. Το Viveport Infinity είναι επίσης μία νέα μηνιαία συνδρομή που δίνει στον χρήστη πρόσβαση σε 500 παιχνίδια και εφαρμογές και θα διατεθεί από τις 5 Απριλίου. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
el97639 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Τι ακομα παλευουν με το VR? δε το πηραν αποφαση πλεον?
Agony Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Πολυ εντυπωσιακό το vr δεν λεω. Ομως δεν ξερω σπανια το βγάζω απο το ντουλαπι βαριεμαι τα καλωδια και το να φοραω κατι στο κεφαλι μου. Τις Περισσότερες φορες παιζω μπροστα απο την οθονη. Ομως οκ σιγουρα αξιζει αν το δεις σαν αξεσουαρ. 1
absoluteblade Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Το vr gaming έχει πολλές δυνατότητες , καθώς και τα games 3d vr τρίτου προσώπου! Τα headset της HTC και της Οculus με τους εξωτερικούς αισθητήρες και τα πολλά καλώδια, όντως δεν απευθύνονται στον απλό χρήστη! Η προσέγγιση της Microsoft με τα windows mixed reallity, είναι η καλύτερη κατά τη γνώμη μου, γιατί με τους αισθητήρες πάνω στο κράνος και την ύπαρξη ενός μόνο καλωδίου είναι πιό user friendly! Το κακό είναι ότι η καλύτερη υλοποίηση , είναι από τη Samsung, το odyssey, το οποίο δε μπορώ να καταλάβω, γιατί δεν πουλιέται στην Ευρώπη!
SPANK Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 27 λεπτά πριν, el97639 είπε Τι ακομα παλευουν με το VR? δε το πηραν αποφαση πλεον? Τι να πάρουν απόφαση ? Το vr ακόμη αναπτύσσεται σαν τεχνολογία και δοκιμάζεται , μην μπερδεύεσαι από το 3D που αποδείχτηκε ψιλό fail , το vr θέλει ακόμη δουλειά και θεωρώ ότι βρίσκονται στον σωστό δρόμο , το μέλλον θα δείξει αλλά πιστεύω ότι αυτή θα είναι η τεχνολογία του μέλλοντος , τώρα κοντινό μακρινό θα δείξει 5
georgetsl Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 28 λεπτά πριν, el97639 είπε Τι ακομα παλευουν με το VR? δε το πηραν αποφαση πλεον? ειναι το μελλον ,οτι και να νομιζουν καποιοι ....σε λιγα χρονια τετοια θα χρησιμοποιουμε αντι για οθονες που πιανουν χωρο και περιοριζουν την θεαση ! 2
tarantules Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Έχει βγάλει και η Pimax σύστημα VR μέχρι 8Κ αλλά δεν βλέπω να ακούγεται καθόλου.Το έχει δοκιμάσει κανείς να μας πει εντυπώσεις;
peshellas Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 4 λεπτά πριν, absoluteblade είπε Το vr gaming έχει πολλές δυνατότητες , καθώς και τα games 3d vr τρίτου προσώπου! Τα headset της HTC και της Οculus με τους εξωτερικούς αισθητήρες και τα πολλά καλώδια, όντως δεν απευθύνονται στον απλό χρήστη! Η προσέγγιση της Microsoft με τα windows mixed reallity, είναι η καλύτερη κατά τη γνώμη μου, γιατί με τους αισθητήρες πάνω στο κράνος και την ύπαρξη ενός μόνο καλωδίου είναι πιό user friendly! Το κακό είναι ότι η καλύτερη υλοποίηση , είναι από τη Samsung, το odyssey, το οποίο δε μπορώ να καταλάβω, γιατί δεν πουλιέται στην Ευρώπη! Φίλε μου ισχύουν τα όσα είπες, έχω απο τα προηγούμενα Χριστούγεννα το Samsung Odyssey και έχω δοκιμάσει και ολες τις άλλες προτάσεις (HTC Oculus αλλα wmr και ps VR) ολα ήταν απαράδεκτα σε εικόνα μπροστά του το Vive είχε το καλύτερο tracking αλλά πολύ πιο άβολο για το μέσο χρήστη, το Oculus ηταν απλά χάλια με κακή εικόνα και πάλι άβολο setup, τα υπόλοιπα WMR ήταν βολικά στο setup αλλά με κακη εικόνα η ποιότητα κατασκευής και τέλος το psvr αν και εντυπωσιακό τι κατάφερε να κάνει με το hardware του PS4 είναι πολύ κακης εικόνας και τα χαμηλά fps με ζαλιζαν εξαιρετικά και μου δημιούργησν κόμπο στο στομάχι. Το Vive Pro ίσως είναι το καλύτερο αυτή τη στιγμή αλλά δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά οι νέες προτάσεις ακούγονται καλές επίσης. Δυστυχώς όμως θα συμφωνήσω και με τον φίλο παραπάνω, δεν το βγάζεις συχνά από το ντουλάπι, κυρίως με παρέα αν μαζευτούμε η άντε για κανένα Skyrim-Contagion VR-Beat Saber. 3 λεπτά πριν, tarantules είπε Έχει βγάλει και η Pimax σύστημα VR μέχρι 8Κ αλλά δεν βλέπω να ακούγεται καθόλου.Το έχει δοκιμάσει κανείς να μας πει εντυπώσεις; Βγήκε πρόσφατα γιατί είχε φάει πολλές καθυστερήσεις, όμως δεν μπορείς να τροφοδοτήσεις 2 4Κ οθόνες ταυτόχρονα με 90fps σταθερά που χρειάζεται το VR minimum και το λέω αυτό με OCed Ryzen 1700x και 1080ti. Καλύτερα το 5Κ που έβγαλαν, έχει σχεδόν όλα τα perks του 8Κ χωρίς τις dual4K.
JimGer Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Εγώ τα μόνα που έχω δοκιμάσει είναι τα psvr και oculus rift. Το psvr κακή ανάλυση το oculus rift νομίζω καλύτερη. Δεν είχα ίδιο use case στις 2 περιπτώσεις για να κρίνω. Γενικά τα vr μάλλον θέλουν κοντά στην 4K ανάλυση για να γίνουν πολύ καλά στο μάτι. Ίσως και παραπάνω. Αλλά συμφωνώ πραγματικά ειναι το μέλλον. Η ιδέα είναι φοβερή. Είτε το χρησιμοποιείς ως κινηματογράφο είτε ακόμα καλύτερα σε 360 videos Και games. Απλά μέχρι να δούμε καλά vr και σε portability θα περάσει διάστημα όπως φαίνεται. Αλλά και στην παρούσα φάση μια χαρά νόημα ύπαρξης έχουν
el97639 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, SPANK είπε Τι να πάρουν απόφαση ? Το vr ακόμη αναπτύσσεται σαν τεχνολογία και δοκιμάζεται , μην μπερδεύεσαι από το 3D που αποδείχτηκε ψιλό fail , το vr θέλει ακόμη δουλειά και θεωρώ ότι βρίσκονται στον σωστό δρόμο , το μέλλον θα δείξει αλλά πιστεύω ότι αυτή θα είναι η τεχνολογία του μέλλοντος , τώρα κοντινό μακρινό θα δείξει μαλλον αγνοεις πολλα. Δεν ειναι τυχαιο που ο πατερας αυτης της ιδεας πηρε τα λεφτα κ εφυγε πριν λιγους μηνες. Εχει επισημα αποτυχει και ο λογος ειναι οτι δεν υπαρχει τροπος να μη προκαλεσουν ναυτια μετα απο 5 λεπτα χρησης αν εχει κινηση. google it. Εχει τελειωσει επισημα η ιστορια του vr
jk Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 33 λεπτά πριν, el97639 είπε μαλλον αγνοεις πολλα. Δεν ειναι τυχαιο που ο πατερας αυτης της ιδεας πηρε τα λεφτα κ εφυγε πριν λιγους μηνες. Εχει επισημα αποτυχει και ο λογος ειναι οτι δεν υπαρχει τροπος να μη προκαλεσουν ναυτια μετα απο 5 λεπτα χρησης αν εχει κινηση. google it. Εχει τελειωσει επισημα η ιστορια του vr Φίλε μου αυτό δεν συμβαίνει σε όλους, συνηθίζεται και επίσης λύνεται σιγά σιγά, είναι σαν να λες ότι τα καράβια απέτυχαν επειδή μερικούς τους πιάνει ναυτία, επίσης ο δημιουργός πήρε τα λεφτά και έφυγε για άλλους λόγους και έχει δηλώσει ότι δεν ήταν επιλογή του και κυρίως γιατί πλέον δεν είχε αυτός τον έλεγχο ακόμα ασχολείται με το VR και το πιστεύει και το ότι το έχει πάρει μια μεγάλη εταιρία σαν το Facebook και ότι ασχολούνται άτομα μεγάλου βεληνεκούς στο προγραμματισμό μ'αυτό και το πιστεύουν ( βλέπε Carmack Doom που άφησε την δικιά του εταιρία γι'αυτό, michael abrash) δεν είναι τυχαίο, το VR πλέον συνεχώς θα εξελίσσεται θα πέφτει η τιμή θα γίνεται καλύτερο και θα υιοθετείται όλο και από περισσότερους όπως όλες οι τεχνολογίες έτσι ξεκίνησαν, δεν έχει μείνει στάσιμο όλα αυτά τα χρόνια όπως το 3D που νομίζουν πολύ.
gassim Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, el97639 είπε μαλλον αγνοεις πολλα. Δεν ειναι τυχαιο που ο πατερας αυτης της ιδεας πηρε τα λεφτα κ εφυγε πριν λιγους μηνες. Εχει επισημα αποτυχει και ο λογος ειναι οτι δεν υπαρχει τροπος να μη προκαλεσουν ναυτια μετα απο 5 λεπτα χρησης αν εχει κινηση. google it. Εχει τελειωσει επισημα η ιστορια του vr πως λες οτι εχει αποτύχει επίσημα το vr κάτω απο άρθρο που ανακοινώνεται νέα συσκευή; Το γνωρίζεις οτι οι συσκευές vr στο steam διπλασιάστηκαν μέσα στο 2018; Κάτσε να σκάσει σε κανένα μήνα το oculus quest και θα δούμε πόσο έχει αποτύχει το vr. Ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα απο αυτή την τεχνολογία.
SPANK Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, el97639 είπε μαλλον αγνοεις πολλα. Δεν ειναι τυχαιο που ο πατερας αυτης της ιδεας πηρε τα λεφτα κ εφυγε πριν λιγους μηνες. Εχει επισημα αποτυχει και ο λογος ειναι οτι δεν υπαρχει τροπος να μη προκαλεσουν ναυτια μετα απο 5 λεπτα χρησης αν εχει κινηση. google it. Εχει τελειωσει επισημα η ιστορια του vr Έχουμε διαφορετικές απόψεις περί του θέματος , καλό είναι πάντως να το ψάξεις λίγο καλύτερα με την συγκεκριμένη τεχνολογία και θα διαπιστώσεις ότι τώρα αρχίζει και αναπτύσσεται ακόμη δεν έχεις δει ούτε το 1/3
SteliosTh Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Εγώ που πήγα στο κέντρο στο μαγαζί με τα vr και έπαιξα δύο ώρες πάντως μου φάνηκε εξαιρετικό. Αρκετά κουραστικό γιατί ήμουν δύο ώρες όρθιος ,αρκετό μπέρδεμα μέχρι να συνηθίσω τα καλώδια και την κίνηση αλλά εξαιρετική εμπειρία και θα ξαναπάω.
el97639 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, gassim είπε πως λες οτι εχει αποτύχει επίσημα το vr κάτω απο άρθρο που ανακοινώνεται νέα συσκευή; Το γνωρίζεις οτι οι συσκευές vr στο steam διπλασιάστηκαν μέσα στο 2018; Κάτσε να σκάσει σε κανένα μήνα το oculus quest και θα δούμε πόσο έχει αποτύχει το vr. Ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα απο αυτή την τεχνολογία. το vr υπαρχει απο την δεκαετια του 90 αλλα δε προχωρησε ιδιαιτερα. ναι μπορεις να κανεις εφαρμογες που να ειναι οκ αν ο εικονικος παιχτης ειναι ακινητος. αν κινειται προκαλει ναυτια γιατι υπαρχει ασυμφωνια στα ματια κ στο συστημα ισορροπιας που υπαρχει στα αυτια . οπως ειπα αγνοειτε πολλα. Ο πιο απλος τροπος να το καταλαβει καποιος ειναι οτι το vr με ενα Plugin ή ισως και μονο με ενα driver μεσα σε 5 λεπτα θα μπορουσαν ολα τα υφισταμενα παιχνιδια να υποστηριζουν vr. ΟΛΟΙ οι developers το δοκιμασανε και ειδαν το προβλημα. Απο αυτους εγινε αντιληπτο αυτο το φαινομενο. Δεν ειναι δικη μου αποψη Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2019 από el97639
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα