Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με dell Inspiron 3567


gatoulis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα φίλοι θέλω την βοήθεια σας - άποψη σας .προχθές αγόρασα το συγκεκριμένο λαπτοπ, και μετά από 1 ώρα λειτουργίας έκανε αυτό τον εξής περίεργο ήχο ( επισυναπτομενο αρχείο), Το ακουω την πρώτη φορά και λέω για να δούμε αν θα το ξανά κάνει  (ευτυχώς το είχα τραβήξει βίντεο με το κινητό ) .Μετά από μια ώρα παλι το ίδιο περίπου κανένα λεπτό διάρκεια ... όποτε λέω δεν γίνεται κάτι φτάιει .αναγκαστικα το πάω πίσω στον Κωτσόβολο που το είχα αγοράσει  ,βάζω το βιντεάκι στον τεχνικό να το δει και μου λέει τα ηχέια είναι δεν θα έχουν κουμπώσει καλά τα windows .μου λέει θα του κάνω ένα φορματ και τα τεστ της dell αλλιώς θα το βγάλω doa . Εγώ του λέω βγάλτε από τώρα doa . Σήμερα που είχαμε επικοινωνία μου κάνει του έκανα φορματ όλα οκ  το έχω βάλει και παίζει κανα 2 ώρο YouTube και δεν το έχει ξανά κάνει άρα δεν το βγάζω doa γιατί από τους ελέγχους που του έκανα δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα . Εμπειρικά παίζει να φταίνε τα windows όπως λέει  ?  Κανονικά δικαιούμαι doa ή είμαι παράλογος ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν από δύο χρόνια που μου συνέβη σε καινούριο laptop που πήρα για δώρο έκανε ένα ανεπαίσθητο θόρυβο από τα ηχεία (όχι σαν το δικό σου).

Το επιστρέψαμε μετά από σχεδόν 4 μέρες στο MediaMarkt και επιτόπου μας έδωσαν καινούριο σφραγισμένο χωρίς πολλά πολλά(και ήταν και ακριβό)!

Απλώς διαπίστωσαν τον θόρυβο και τέλος.

Θεωρώ πως με λίγη πίεση πρέπει να στο αλλάξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά στο είπε ο τεχνικός.
Το D.O.A. (Dead on Arrival) προϋποθέτει ελλατωματική συσκευή.
Αν το πρόβλημα είναι στο λειτουργικό και δεν υπάρχει πρόβλημα σε επίπεδο Hardware τότε προφανώς και δε θα το αντικαταστήσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν είναι hardware σωστό ,αλλά πως ξέρει ότι δεν είναι ?επειδη έκανε ένα format ? Αυτός ο ήχος μπορεί να είναι και το ανεμιστηράκι ένα παράδειγμα .παντως με μια τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την εξυπηρέτηση τους μου είπαν ότι δικαιούμαι DOA. Θα προσπαθήσω να μιλήσω και με την dell την Δευτέρα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Software πρόβλημα αυτό? Τι του λετε του παιδιου εδώ? Αυτος ο ηχος δειχνει καθαρα hardware πρόβλημα κι ας λεει ο τεχνικος ότι θελει. Οκ με το φορματ απλα εστρωσε για λιγο όπως και πριν δεν το εκανε μονιμα και συνεχες, αλλα το πιθανοτερο θα το ξαναβγαλει, και μπορει κι ολας να δημιουργησει και περαιτέρω προβλήματα αν κατι βραχυκυκλωνει (υπαρχουν πιθανότητες). Ακου φιλε μου. Πηγαινε και "Απαιτησε" DOA οπωσδήποτε αν θελεις τη γνωμη την δικη μου. Γιατι μπορει να βγαλει και βραχυκύκλωμα καποια στιγμη και θελει πλακετα. Απαιτησε άλλο και σφραγισμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόβλημα στον driver του Audio. Γι αυτό έστρωσε με φορματ. Τρέξτε το Dell Supportassist και κάντε αναζήτηση για νέους drivers οπωσδήποτε.

Επεξ/σία από kSiS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω Και ενα άλλο βιντεάκι με διάρκεια 1’30 λεπτό που συνέχεια κάνει διαφορετικούς ήχους  και λες τώρα θα εκραγεί .Τι να πω.. θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω και με την dell αύριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλη εκδοχή  φίλου ειναι η εξής 

Το επιστρέφεις πίσω RMA, αγοράσες λάπτοπ μαζί με αεροκομπρεσερ για αμμοβολή...έχει κάποιο short circuit στην μητρική με αποτέλεσμα να το αποφορτίζει στο κύκλωμα ήχου, υποθέτω ότι ο ήχος μεταβάλλεται και από τον τρόπο πρόσβασης στον δίσκος, λόγω της μεταβολής του ρεύματος.

Πλήρης αλλαγής της μητρικής ή εάν δεν έχει guarantee, να βρεις τρελό μάστορα που να έχει τα schematics για να εντοπίσει πάνω στην μητρική το ελλατωμαρικό transistor/capacitor.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Κωτσόβολος σαν DOA επειδή είχα κάνει και καλα την παραγγελία τηλεφωνικά .με πήρε το πρωί μια τυπισσα  και καλά να πάω να παραλάβω το πρώτο λαπτοπ γιατί έχει επισκευαστεί και ότι δεν προβλέπεται DOA εφόσον λειτουργεί  κανονικά . Όμως μετα το άκυρο που της εριξα μου παραδεχτηκε ότι μπορώ να κάνω υπαναχώρηση διότι είχα κάνει την παραγγελία τηλεφωνικά και όχι από το κατάστημα ... Βέβαια όταν έφτασα στο μαγαζί μίλησα και με τον υπεύθυνο (με ρώτησε τι περιμένω)του εξήγησα ,του έβαλα το βίντεο και το παραδέχτηκε ότι όντως υπάρχει πρόβλημα  .δεν ξέρω αν θα δεχόταν ο ίδιος να το αντικαταστήσει αλλά μου φάνηκε πολύ συνεργάσιμος .πιστευω ότι με λίγο φασαρία (σε λογικά πλαίσια ) και με το δίκιο που έχει ο πελάτης μπορεί να κερδίσει το δίκιο του . Εκεί που περίμενα παντως  στο σέρβις έσκαγαν όλο περίπτωσεις με βλάβες από πλυντηρια μέχρι ακουστικά , και λες τι διάολο όλα ελαττωματικά είναι όλη η σαβούρα εδώ μαζεύτηκε ?εναν κύριο με ένα πλυντήριο τον είχαν πέρα δώθε από τον Αύγουστο και ακόμα να βγάλει άκρη.

παντως με την dell που μίλησα στο τηλέφωνο και αφού του εξήγησα τι είχε γίνει ,και έβαλα και τον βίντεο μου κάνει κατά 50 % είναι το ανεμιστηρακι και το άλλο 50% να είχαν πρόβλημα οι drivers . Αλλά σε λαπτοπ μιας ώρας εγώ δεν θα το δεχόμουν να μην γίνει αντικατάσταση .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Καλησπέρα να σας ενημερώσω τελικά και το δεύτερο μηχάνημα μου έκανε τα ίδια προβλήματα .(δεν ξέρω αν είμαι τόσο γκαντέμης )..

Και μετα από τρεις επισκέψεις τεχνικών ,3 φορές αλλάξανε  ανεμιστηρακι ,δυο φορές μητρική ,μέχρι και τα πλαστικά μου άλλαξαν και το dvd το προβλήμα εξακολουθούσε να υφίσταται ,όποτε απαίτησα επιστροφή χρημάτων ,η οποία εγκρίθηκε .Το μόνο που τους αναγνωρίζω το πολύ καλο help desk  που έχουν και η αμεσότητα στο να έρθει ότι τεχνικός. Παντως και τα δυο μηχανήματα να εμφανίσουν το ίδιο πρόβλημα περίεργο ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...