Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να έχουν δώσει λύσεις εδώ και χρόνια στο ενδεχόμενο κλέψιμο των πρατηρίων. Θα μπορούσε να υπάρχει εσωτερικα του ρεζερβουάρ μια πεταλούδα που θα περιστρεφόταν με την ροή του καυσίμου και θα υπολόγιζε με ακρίβεια σταγόνας πόσο μπαίνει μέσα στο ρεζερβουάρ. Δεν υπάρχει η θέληση μάλλον για ευνόητους λόγους. Εξαλλού η το υπουργείο εμπορίου ΔΈΧΕΤΑΙ την απόκλιση στην ποσότητα του καυσίμου ως ένα μικρό ποσοστό που βέβαια σε  χιλιάδες λύτρα μεταφράζεται ως ένα αξιοσέβαστο ποσό για τον εκάστοτε πρατηριούχο. Το παράδοξο είναι πως η αντλία πάντα κάνει λάθος προς τα κάτω στην ποσότητα που θα βάλει  και όχι προς τα πάνω. Όλοι έχουμε παρατηρήσει πως ο δείκτης απο πρατήριο σε πρατήριο έχει διαφορετικές ενδείξεις σε ίδια τιμή καύσιμου και ίδια χρήματα. Η λυση που εφαρμόζω όταν τεστάρω ένα νέο πρατήριο κοντα στην γειτονία μου και περιξ είναι να φτανω το όχημα μου στα όρια του μέχρι να μέινει από καύσιμο (τελευταια χιλιόμετρα  σε ελεγχόμενο χώρο όπως μεγάλο πάρκινγκ)  Έχω εφεδρικό ένα μπιτόνι 3 λίτρων  με βενζίνη . Βαζω τα 3 λίτρα στο ρεζερβουάρ και προσδοκώ από το πρατήριο γεμίζοντας το να χωρέσει 42 λίτρα. + 1 λίτρο το πολύ στις σωληνώσεις μεχρι τα μπεκ. Το ρεζερβουαρ μου είναι 45 λίτρων . Μου έχει τύχει σε πρατήριο να έχω βενζίνη λίγο πριν το τελευταιο δείκτη, να ζηταω να μου το γεμίσει  και να μου γραψει στην απόδειξη πως εβαλε 49 λίτρα.  Φυσικα και δεν τα πλήρωσα γιατι μου έλεγε πως τα 4 λίτρα διαφορας τα χωρεσαν οι σωλήνες μεχρι τα μπεκ...

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

πάντως το δικό μου με ένα ταληράκι, ανεβαίνει από την κόκκινη γραμμή στην αμέσως απο πάνω άσπρη.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, nikangel είπε

Η αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να έχουν δώσει λύσεις εδώ και χρόνια στο ενδεχόμενο κλέψιμο των πρατηρίων. Θα μπορούσε να υπάρχει εσωτερικα του ρεζερβουάρ μια πεταλούδα που θα περιστρεφόταν με την ροή του καυσίμου και θα υπολόγιζε με ακρίβεια σταγόνας πόσο μπαίνει μέσα στο ρεζερβουάρ. Δεν υπάρχει η θέληση μάλλον για ευνόητους λόγους. ..

Δεν είναι δουλειά του κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων να φορτώνει το αυτοκίνητο με επιπρόσθετα εξαρτήματα (και ότι αυτό συνεπάγεται για τον αγοραστή, συντήρηση, επιδιορθώσεις κλπ) γιατί σε κάποια κράτη οι ελεκτικοί μηχανισμοί είναι για τα πανηγύρια ή γιατί οι "επαγγελματίες" το μόνο που σκέφτονται είναι πως να κλέβουν τους πελάτες τους. Με το ίδιο σκεπτικό πρέπει να μπει και ανιχνευτής οκτανίων και νοθείας γιατί η Ελλάδα είναι ίσως η μόνη χώρα στον κόσμο που πρέπει να βάλεις 100RON βενζίνη σε Lada για να μην κάνει πειράκια! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δεν είναι δουλειά του κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων να φορτώνει το αυτοκίνητο με επιπρόσθετα εξαρτήματα (και ότι αυτό συνεπάγεται για τον αγοραστή, συντήρηση, επιδιορθώσεις κλπ) γιατί σε κάποια κράτη οι ελεκτικοί μηχανισμοί είναι για τα πανηγύρια ή γιατί οι "επαγγελματίες" το μόνο που σκέφτονται είναι πως να κλέβουν τους πελάτες τους. Με το ίδιο σκεπτικό πρέπει να μπει και ανιχνευτής οκτανίων και νοθείας γιατί η Ελλάδα είναι ίσως η μόνη χώρα στον κόσμο που πρέπει να βάλεις 100RON βενζίνη σε Lada για να μην κάνει πειράκια! 

Το κλέψιμο είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Οι ελεγχτικοί μηχανισμοί υπάρχουν άπλα η τεχνολογια έχει προχωρήσει τόσο πολύ που μπορεί ο κάθε απατεώνας να ρυθμίσει την κλεψιά με ένα τηλεκοντρόλ αμα τη εμφανίσει ελεγκτών...   

Επεξ/σία από nikangel
ορθογραφικο λαθος
Δημοσ.

5 ευρω βενζινη και θελεις και ακρίβεια της ένδειξης του αυτοκινήτου, δύσκολο εως αδύνατον

Και τι να σου κλεψει δηλαδή αντι να σου βαλει 3 λιτρα θα σου βάλει 2,90 και περιμένεις να τη δεις στην οθόνη

Πρώτα κάνε καταγγελία για ελεγχο στο πρατήριο, αν αποδειχθεί σωστό το πρατήριο, κανε καταγγελία στην εταιρεία κατασκευής του αυτοκινήτου σου.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, nikangel είπε

Το κλέψιμο είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Οι ελεγχτικοί μηχανισμοί υπάρχουν άπλα η τεχνολογια έχει προχωρήσει τόσο πολύ που μπορεί ο κάθε απατεώνας να ρυθμίσει την κλεψιά με ένα τηλεκοντρόλ αμα τη εμφανίσει ελεγκτών...   

Η καταμέτρηση γίνεται από μέσα στην αντλία. Εάν όπως λες κάποιος έχει επέμβει και έχει εγκαταστήσει σύστημα τηλεκοντρόλ στις αντλίες, αλλά οι έλεγχοι δεν το βρήκαν καν, τότε αυτό δείχνει την ποιότητα των "ελέγχων" (ή ότι απλά δεν γίνονται έλεγχοι). 

+ Μπορεί το κλέψιμο να είναι παγκόσμιο φαινόμενο αλλά όχι σε τέτοιο επίπεδο. Κλέβουν ελάχιστα ώστε να μην είναι ανιχνεύσιμο για να πέσουν καταγγελίες.Δεν κλέβουν το 10-20%  ώστε να υπάρχουν περιπτώσεις που να σου βάζουν περισσότερη ποσότητα από αυτή που χωρά στο ντεπόζιτο!  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Η καταμέτρηση γίνεται από μέσα στην αντλία. Εάν όπως λες κάποιος έχει επέμβει και έχει εγκαταστήσει σύστημα τηλεκοντρόλ στις αντλίες, αλλά οι έλεγχοι δεν το βρήκαν καν, τότε αυτό δείχνει την ποιότητα των "ελέγχων" (ή ότι απλά δεν γίνονται έλεγχοι). 

+ Μπορεί το κλέψιμο να είναι παγκόσμιο φαινόμενο αλλά όχι σε τέτοιο επίπεδο. Κλέβουν ελάχιστα ώστε να μην είναι ανιχνεύσιμο για να πέσουν καταγγελίες.Δεν κλέβουν το 10-20%  ώστε να υπάρχουν περιπτώσεις που να σου βάζουν περισσότερη ποσότητα από αυτή που χωρά στο ντεπόζιτο!  

Το αντιγραφω όπως το μεταδιδουν τα μεσα...

Φραγμό στο φαινόμενο των «πειραγμένων» αντλιών, οι οποίες κλέβουν από τον καταναλωτή και στερούν σημαντικά έσοδα από το Δημόσιο, επιχειρεί να βάλει τροπολογία που κατατέθηκε χθες στο νομοσχέδιο για τις δημόσιες συμβάσεις. Η τροπολογία επιχειρεί να αντιμετωπίσει όλο το κύκλωμα καταδολίευσης ή αλλοίωσης του εξοπλισμού των οργάνων μέτρησης καυσίμων από τον πρατηριούχο μέχρι τους εμπόρους και τους κατασκευαστές, προβλέποντας αυξημένα διοικητικά πρόστιμα, ποινή φυλάκισης και αφαίρεση αδείας υπό προϋποθέσεις. Από τα στοιχεία της αγοράς προκύπτει ότι οι «πειραγμένες» αντλίες κλέβουν από τον καταναλωτή σχεδόν το 10% της ποσότητας που πληρώνει.

Ωστόσο, η τροπολογία δεν εξαντλεί τα περιθώρια αποτελεσματικής παρέμβασης, διατηρώντας αποκλίσεις από αντίστοιχα μέτρα που εφαρμόζονται σε άλλα κράτη -μέλη της ΕΕ, προκαλώντας εύλογα ερωτήματα στην αγορά, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι η εν λόγω τροπολογία καθίσταται αναγκαία επειδή εξακολουθεί να μην λειτουργεί το σύστημα εισροών - εκροών, με αποτέλεσμα η όποια αποτελεσματικότητα να εξαρτάται από τη δυνατότητα του κρατικού μηχανισμού να πραγματοποιήσει εκτεταμένους ελέγχους. Για παράδειγμα, η τροπολογία επεκτείνει την απαγόρευση έκδοσης αδείας για πρατήρια που τους έχει αφαιρεθεί λόγο «πειραγμένης» αντλίας σε συγγενή μέχρι και δευτέρου βαθμού όχι όμως για τρίτους, αφήνοντας παράθυρο για επαναδραστηριοποίηση μέσω τρίτων «αχυρανθρώπων», κάτι που συνηθίζεται στην αγορά καυσίμων. Εντύπωση επίσης προκαλεί η εμφανώς διακριτή ευνοϊκή μεταχείριση του υγραερίου έναντι των άλλων καυσίμων. Ενώ η επιτρεπτή απόκλιση στις μετρήσεις για βενζίνες και πετρέλαια περιορίζεται στο 1,5%, στο υγραέριο το αντίστοιχο όριο είναι διπλάσιο (3%).

Επεξ/σία από nikangel
Δημοσ.

Με 5€ την εβδομάδα κάνεις μάξιμουμ 3χλμ για τη δουλειά,καλύτερα να πάρει παπι γιατί πετάει τα λεφτά του σε τέλη και ασφάλεια σέρβις 

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι αυτοκίνητο έχει αλλά με 5 ευρώ δεν βλέπεις και τεράστια αλλαγή στον δείκτη οπτικά. Αντε να κινηθεί 1 χιλιοστό. Εξαρτάται βέβαια και από κοντέρ, πόσες γραμμούλες έχει.

Επίσης το θεωρώ τραβηγμένο να τον έκλεψε τόσο πολύ. Δηλαδή αντί για 5 άντε να του έβαλε 4.5 ευρώ, αλλά όχι και μηδεν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, amagawd είπε

Με 5€ την εβδομάδα κάνεις μάξιμουμ 3χλμ για τη δουλειά,καλύτερα να πάρει παπι γιατί πετάει τα λεφτά του σε τέλη και ασφάλεια σέρβις 

Εσυ πιστεύεις που κάποιος που βάζει ένα τάληρο βενζίνη πληρώνει τέλη ασφάλεια σέρβις ;

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Έχει νόημα να μην παίρνουμε τα μάτια μας από τον μετρητή καυσίμου όσο λειτουργεί για να δούμε αν κάνει γραμμική μέτρηση; Δηλ, υπάρχει περίπτωση ο πρατηριούχος με το τηλεχειριστήριο εκεί που βάζεις ένα 50άρικο να πατήσει το κουμπάκι "F@ck him" και εκεί που είναι στο 20 να πεταχτεί στα 30 ο δείκτης (και αντίστοιχα και του καυσίμου προς τα πάνω) και να σου φάει το 10άρικο ή το τάλιρο; 

Αν έβαζαν και στα αυτοκίνητα μετρητές (πίσω εκεί που μπαίνει η αντλία, όπως στα βυτία) το πολύ πολύ να πλακωνόμασταν κάθε μήνα με τα βενζινάδικα. Θα σου έλεγε "εσύ το γύρισες και κλέβει, το δικό μου είναι το νόμιμο..." ΧΕλλάς!

 

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω παρατηρήσει ότι όταν γεμίζω το ντεπόζιτο δίνω Πιο λίγα λεφτά στο τέλος του μήνα από το να βάζω 40-40€

  • Thanks 1
Δημοσ.

Παλαιό βενζινάδικο στη λ. Μεσογείων μόλις άλλαξε ταμπέλα μου χώρεσε 67 λίτρα σε ντεποζιτο 60. Όταν έκανα παρατήρηση μου είπε τα γνωστά ότι χώρεσαν στον σωλήνα.  Δεν με ξαναείδε.

Σε γενικές γραμμές οι αντλίες είναι σίγουρα ρυθμιζμένες στο κάτω νόμιμο όριο. Αυτό και μόνο είναι μεγάλο κέρδος. 

  • Like 1
Δημοσ.

το να κλέβουν ναι......... το δέχομαι αλλά δεν κλέβουν τεράστια ποσοστά ώστε να φαίνονται με τόσο λίγο

δλδ παιζει να έχεις ντεποζιτο 50λ και να σου πει μα σου εβαλα 54 λ

τώρα με 5ευρω έβαλε 3,3λ άντε να τον έκλεβαν 0,3λ που  να χτυπιέσαι δεν θα φανεί στον δείκτη της βενζίνης μα που να χτυπιέσαι ...... εδώ μου φαίνεται περίεργο που γενικός μετακινείται ο δείκτης με 3λ

εδω στην μηχανή έχει τύχη να βάλω για 5ευρω και ίσα που μετακινήθηκε ο δείκτης........

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω βαζω σε ενα συγκεκριμενο στην κηφισιας,εξω απο το κατ που παντα του ριχνω ενα πενηνταρικο και οσα λιτρα βαζει τοσα καιω...Τις προαλλες δελεαστηκα απο ενα φτηνο στην αχαρνων στα κατω πατησια και εβαλα 37 λιτρα...Ε στα 33 αναψε λαμπακι...Παντως τα πιο φτηνα ειναι στην λεωφορο αθηνων...Μια φορα θυμαμαι και ενω ειχα υπολογισει να φτασω κορινθο βασει λιτρων,στους αγιους θεοδωρους λαμπακι..Πρεπει να εριξε πολυ αερα μεσα...

Επεξ/σία από stefan123

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...