Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στην προγραμματισμένη παρουσίαση της από την έκθεση CES 2019, η Qualcomm αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα του 5G για τον κλάδο υποστηρίζοντας ότι το 2019 «θα είναι η χρονιά του 5G».

Τον προηγούμενο μήνα, η Αμερικάνικη εταιρεία ανακοίνωσε την πλατφόρμα Snapdragon 855 και μαζί το modem Snapdragon X50 5G, καθώς και την πλατφόρμα Snapdragon 8cx για την αγορά των «Always Connected» υπολογιστών. Πρόσφατα, και από την έκθεση CES 2019, η Qualcomm ανακοίνωσε ότι φέτος θα κυκλοφορήσουν τουλάχιστον 30 συσκευές με δυνατότητες 5G, και οι πολλές από αυτές θα φέρουν σημαντικές βελτιώσεις όπως ασφαλείς σαρώσεις δακτυλικών αποτυπωμάτων (χρησιμοποιώντας τεχνολογία υπέρηχων) και υψηλότερη απόδοση, ειδικά στις AI-driven λειτουργίες.

Μία από τις σημαντικότερες ανακοινώσεις της Qualcomm φέτος, ήταν η 3η γενιά της Snapdragon Automotive Cockpit Platform που «πατάει πάνω θεμέλια» που έβαλαν οι Snapdragon 602A και 820A. Η 3ης γενιάς πλατφόρμα για αυτοοδηγούμενα οχήματα (EV) χωρίζεται σε τρία επίπεδα - Performance (entry-level), Premiere (για mid-tier) και Paramount (για την καλύτερη δυνατή εμπειρία) με την Qualcomm να υποστηρίζει ότι είναι "μία από τις πρώτες κλιμακούμενες πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης στην αυτοκινητοβιομηχανία" και πως σχεδιάστηκε για να καλύψει τις εξελισσόμενες ανάγκες της αυτοκινητοβιομηχανίας σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων και τα επίπεδα τιμής.

IMG_20190110_123759.jpg.09858612ef52ed609bf96de75b8d657e.jpg

Τα νέα γενιάς οχήματα θα απαιτούν καλύτερο AI και υψηλότερη απόδοση για in-car assistance, πλοήγηση, υπολογιστική όραση, «contextual» ασφάλεια κ.ά.

Για όλα τα παραπάνω, η Qualcomm έχει εφοδιάσει την Snapdragon Automotive Cockpit Platform με multi-core AI Engine, με 4ης γενιάς επεξεργαστή Kryo, με Hexagon Processor, Spectra ISP και με 6ης γενιάς Visual Subsystem τύπου Adreno, όλα τους βελτιστοποιημένα για AI-capabilities. Η νέα πλατφόρμα συνεπικουρείται επίσης από το σύστημα ασφάλειας Secure Processing για την προστασία των δεδομένων του οδηγού και του οχήματος, από Qualcomm Vision Enhanced Precise Positioning-based ικανότητες υπολογιστικής όρασης και από αισθητήρες καμερών και διάφορες ασύρματες τεχνολογίες (WiFi, Bluetooth κ.ά). Η 3ης γενιάς πλατφόρμα υποστηρίζει από άποψη λογισμικού Android, Linux high-level κ.ά.

IMG_20190110_123843.jpg.6240d984250c2271a7364efa10e3809a.jpg

Εντωμεταξύ, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, μεταξύ των οποίων είναι οι Audi, Ford και Ducati, θα χρησιμοποιήσουν το 9150 C-V2X chipset της Qualcomm για να ενεργοποιήσουν επικοινωνίες τύπου vehicle-to-vehicle και vehicle-to-everything μέσω δικτύων 4G και 5G στα οχήματά τους. Με την «direct communication» τεχνολογία C-V2X, η Qualcomm ευελπιστεί να βελτιώσει την ασφάλεια, την αυτόνομη οδήγηση, το «traffic efficiency» λειτουργώντας συμπληρωματικά σε άλλα συστήματα και αισθητήρες συστημάτων Advanced Driver Assistance.

Η Ford αναμένεται να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της Qualcomm σε όλα τα μοντέλα της που θα κυκλοφορήσουν στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής από το 2022. Οι επικοινωνίες vehicle-to-vehicle μέσω δικτύων 4G ή 5G είναι μία σημαντική ευκαιρία και για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών να αυξήσουν τους πελάτες τους, να ενεργοποιήσουν νέες προσφορές σε συμβόλαια κ.ά.  

IMG_20190110_123708.jpg.63ee77699944a0c3e86d0c884b7fad7a.jpg


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πολύ καλή η σκέψη το πως θα μας κάνουν να τρέξουμε για  το 5g. 30 συσκευές μάλιστα.. Αμερικανοί.... όποιος κατάλαβε κατάλαβε 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Με 59.99 FPS δεν πας πουθενά 😛😂

 

Το 5G στα αυτοκίνητα θα είναι πολύ καλό με βάση όσα παρουσιάζουν, το θέμα είναι να το δούμε και στην πράξη. 

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, el97639 είπε

οταν χαλαει το αμαξι που το πας σε συνεργειο ή σε καταστημα με ηλεκτρονικα? 

Στον κυρ Μήτσο στη γειτονια

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Istros είπε

Στον κυρ Μήτσο στη γειτονια

ο κυρ μητσος αν του πεις για 5g στην καλυτερη να ξερει το σημειο G

Δημοσ.

Ένα ακόμα βήμα προς τα αυτοκινούμενα οχήματα αν και θα χρειαστεί πολύς καιρός ακόμα για να τα δούμε να κυκλοφορουν στο δρόμο.

  • Like 1
Δημοσ.

Λίγο άσχετο, αλλά η εικόνα του εσωτερικού του οχήματος παραπάνω μου είναι μια αηδία και μισή. Λες και βλέπω σε ταινία του '80 κάποιο φανταστικό όχημα του μέλλοντος. Το 2019 περιμένω περισσότερη δημιουργικότητα/φαντασία από το να στοιχίσεις πεντ-έξι οθόνες. Ειδικά έμπροσθεν του τιμονιού, τα όργανα σε στυλ οθόνης όπως τα έχει εκεί, όχι, δεν μου φαίνονται καθόλου όμορφα ή βολικά ή «φιούτσαρ». Μαλλον φταίει που είναι Chrysler, πολύ γωνία ρε παιδάκι μου... :P

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PCharon είπε

Λίγο άσχετο, αλλά η εικόνα του εσωτερικού του οχήματος παραπάνω μου είναι μια αηδία και μισή. Λες και βλέπω σε ταινία του '80 κάποιο φανταστικό όχημα του μέλλοντος. Το 2019 περιμένω περισσότερη δημιουργικότητα/φαντασία από το να στοιχίσεις πεντ-έξι οθόνες. Ειδικά έμπροσθεν του τιμονιού, τα όργανα σε στυλ οθόνης όπως τα έχει εκεί, όχι, δεν μου φαίνονται καθόλου όμορφα ή βολικά ή «φιούτσαρ». Μαλλον φταίει που είναι Chrysler, πολύ γωνία ρε παιδάκι μου... :P

Αυτό είναι το μέλλον

 

 

 

iphone-ar-car-hud-heads-up-display-imaginyze-3.jpg

Apple-Car-AR-Display-1024x576.jpg

ar-porsche-ar_windshield_tech-vrroom-1.jpg

augmented-reality-windshield-800x480.jpg

Πολύ πιο πρακτικό.Να έχεις όλες τις πληροφορίες μπροστά σου και όχι σε οθόνη τύπου δεκαετίας 80 σε ψηφιακή μορφη

Επεξ/σία από Istros
  • Like 6
Δημοσ.

Αυτό θα αποτελέσει το μεγαλύτερο στοίχημα για φέτος αλλά δεν ξέρουμε αν θα δούμε περισσότερα νέα δίκτυα 5ης γενιάς στην Ελλάδα, οπότε έχουμε δρόμο μέχρι την επέκταση του προτύπου...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...