thetiesthatbind Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Bench_Lifter είπε Νομίζω οτι μόνο η ΓΓΚ Κάτι κάνει. Ο συνήγορος απολύτως τίποτα τουλάχιστον απο δική μου εμπειρία.Πληρώνουν δημόσιους να τα ξύνουν. Οσο για τα Bsod δεν ειναι απαραίτητα πρόβλημα της RAM ή συμβατότητας , είναι το ίδιο πιθανό να τo πετάει λόγο Drivers ή software.Ακόμη και μια έκδοση driver μπορεί να προκαλεί bsod. Εμπειρικά δουλεύω σε software hardware troubleshouting 15 χρονια + οσοι ασχολουνται τα γνωρίζουν. Αυτο το λέω πριν κατηγορίσουμε το μαγαζί και βγάζουμε τις δάδες Αυτά είχαν αποκλειστεί εξ αρχης 39 λεπτά πριν, Camal είπε Θεωρώ ότι εξαρχής έπρεπε να πάει όλο το μηχάνημα στο κατάστημα ώστε να το ελέγξουν σωστά. Οποιαδήποτε άλλη κίνηση του φίλου θεωρώ ότι είναι λάθος. Μπορεί να φταίει το οτιδήποτε και κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Νομίζω ότι το χειρίστηκε λάθος το όλο θέμα ο φίλος. Σίγουρα κι αυτοί θα έπρεπε να το χειριστούν ανάλογα το θέμα και να κοιτάξουν να βοηθήσουν με την όποια τεχνογνωσία και εμπειρία έχουν. Ο υπολογιστής είναι πολυσύνθετος. Δε γίνεται να στείλει κανείς ολόκληρο PC για τεχνικό έλεγχο από τη μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη, τα έξοδα αποστολής είναι τεράστια
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Η λύση στο πρόβλημα σβήνεται γιατι αφορά σοβαρούς ανθρώπους.. Παρακαλώ Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2019 από Επισκέπτης
Camal Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 49 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Αυτά είχαν αποκλειστεί εξ αρχης Δε γίνεται να στείλει κανείς ολόκληρο PC για τεχνικό έλεγχο από τη μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη, τα έξοδα αποστολής είναι τεράστια Ας το πήγαινε τότε σε ένα τοπικό κατάστημα να το ελέγξουν με το όποιο κόστος. Και φυσικά όλα μπροστά του. Check άλλες μνήμες, άλλη cpu, άλλο τροφοδοτικό κ.τλ. Σε κάθε περίπτωση το μηχάνημα έπρεπε να πάει ολόκληρο για μένα γιατί μπορεί να φταίει το οτιδήποτε. Φαντάσου όντως να μην φταίει η μητρική και είναι θέμα συμβατότητας με μνήμες. Ή να φταίει κάποιο άλλο εξάρτημα. Μέχρι και σπασμένη θύρα usb στο κουτί μπορεί δημιουργεί το πρόβλημα.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, Camal είπε Ας το πήγαινε τότε σε ένα τοπικό κατάστημα να το ελέγξουν με το όποιο κόστος. Και φυσικά όλα μπροστά του. Check άλλες μνήμες, άλλη cpu, άλλο τροφοδοτικό κ.τλ. Σε κάθε περίπτωση το μηχάνημα έπρεπε να πάει ολόκληρο για μένα γιατί μπορεί να φταίει το οτιδήποτε. Φαντάσου όντως να μην φταίει η μητρική και είναι θέμα συμβατότητας με μνήμες. Ή να φταίει κάποιο άλλο εξάρτημα. Μέχρι και σπασμένη θύρα usb στο κουτί μπορεί δημιουργεί το πρόβλημα. ακόμη και συνδεδεμένη συσκευή στο USB μπορει να προκαλεί πρόβλημα.. Ο φίλος δεν γνωρίζει προφανώς και τα ρίχνει απόλυτα σε μητρική και μνήμες. Δεν ειναι τόσα απλά τα πράγματα .Ολα τα εμπλεκόμενα components εκτός απο CPU θα έλεγα που εναι πολύ σπανιο εως απίθανο, εμπλέκονται.
mechpanos Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Καλά αυτό με το QVL είναι πολύ παπάτζα. Το QVL της μητρικής είναι ενδεικτικό, και είναι πολύ περιορισμένο! Σιγά μην καθίσει ο κάθε κατασκευαστής, να κάνει test όλα τα κομμάτια μνημών που βγαίνουν, για να τα εντάξει στο QVL του!!! Απλά αν θες την απόλυτη σταθερότητα και δεν θες να μπλέξεις με δοκιμές-επιστροφές κλπ, επιλέγεις έναν κωδικό από το qvl για να είσαι σίγουρος, κατά τα άλλα ειδικά στις τελευταίες εκδόσεις bios οι κατασκευαστές έχουν βελτιώσει κατά πολύ την συμβατότητα ram. Προσπερνώντας κάποια σχόλια του τι ελέγχους θα έπρεπε να κάνεις, δεχόμενος ότι έγιναν έλεγχοι από τεχνικό με διαφορετικό hardware setup που εμφάνισε την ίδια συμπεριφορά, θα σου πω την εμπειρία μου με αντίστοιχη περίπτωση από το eshop. Οι τύποι μου είχαν πει ότι είχαν πάει το hardware στον κατασκευαστή και περίμεναν απάντηση, για 2 μήνες είχαμε αυτή την δουλειά. Επειδή την ψυλλιάστηκα, τους είπα ό,τι απάντηση είχαν, να μου την έκαναν γραπτώς σε email. Κατόπιν αυτού έκανα τηλέφωνο στο service του κατασκευαστή και μου είπαν ότι δεν είχαν κάτι, το οποίο μου έστειλαν κι αυτοί γραπτώς. Εντέλει, δεν το είχαν στείλει πουθενά και το κρατούσαν στο δικό τους service για 2 μήνες και το πιλάτευαν, λέγοντάς μου ότι έχει μπει χέρι από άλλον και δεν το καλύπτουν. Εκεί τους έφερα τα emails που μου είχαν στείλει ότι δήδεν είχε πάει στον κατασκευαστή, το email του κατασκευαστή ότι δεν το έχει παραλάβει, και με τα πολλά μου έδωσαν τα λεφτά μου πίσω και πήρα ένα άλλο καινούργιο hardware. Στην περίπτωση του φίλου σου θα έλεγα να απαιτήσει να γίνει αντικατάσταση με νέα μητρική και ας βγάλει άκρη το κατάστημα με τον προμηθευτή του, ή πιστωτικό για αγορά άλλου προϊόντος. Εννοείται δεν θα κάνει πίσω από αυτή την απαίτηση, εννοείται όλα γραπτώς, εννοείται θα του στείλουν αποδεικτικά αποστολής της μητρικής στην αντιπροσωπεία ή όπου αλλού! 1
thetiesthatbind Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, Camal είπε Ας το πήγαινε τότε σε ένα τοπικό κατάστημα να το ελέγξουν με το όποιο κόστος. Και φυσικά όλα μπροστά του. Check άλλες μνήμες, άλλη cpu, άλλο τροφοδοτικό κ.τλ. Σε κάθε περίπτωση το μηχάνημα έπρεπε να πάει ολόκληρο για μένα γιατί μπορεί να φταίει το οτιδήποτε. Φαντάσου όντως να μην φταίει η μητρική και είναι θέμα συμβατότητας με μνήμες. Ή να φταίει κάποιο άλλο εξάρτημα. Μέχρι και σπασμένη θύρα usb στο κουτί μπορεί δημιουργεί το πρόβλημα. Φίλε το διάβασες το το αρχικό πόστ ή ήρθες να πεις τα δικά σου και να φύγεις; 20 λεπτά πριν, mechpanos είπε Καλά αυτό με το QVL είναι πολύ παπάτζα. Το QVL της μητρικής είναι ενδεικτικό, και είναι πολύ περιορισμένο! Σιγά μην καθίσει ο κάθε κατασκευαστής, να κάνει test όλα τα κομμάτια μνημών που βγαίνουν, για να τα εντάξει στο QVL του!!! Απλά αν θες την απόλυτη σταθερότητα και δεν θες να μπλέξεις με δοκιμές-επιστροφές κλπ, επιλέγεις έναν κωδικό από το qvl για να είσαι σίγουρος, κατά τα άλλα ειδικά στις τελευταίες εκδόσεις bios οι κατασκευαστές έχουν βελτιώσει κατά πολύ την συμβατότητα ram. Προσπερνώντας κάποια σχόλια του τι ελέγχους θα έπρεπε να κάνεις, δεχόμενος ότι έγιναν έλεγχοι από τεχνικό με διαφορετικό hardware setup που εμφάνισε την ίδια συμπεριφορά, θα σου πω την εμπειρία μου με αντίστοιχη περίπτωση από το eshop. Οι τύποι μου είχαν πει ότι είχαν πάει το hardware στον κατασκευαστή και περίμεναν απάντηση, για 2 μήνες είχαμε αυτή την δουλειά. Επειδή την ψυλλιάστηκα, τους είπα ό,τι απάντηση είχαν, να μου την έκαναν γραπτώς σε email. Κατόπιν αυτού έκανα τηλέφωνο στο service του κατασκευαστή και μου είπαν ότι δεν είχαν κάτι, το οποίο μου έστειλαν κι αυτοί γραπτώς. Εντέλει, δεν το είχαν στείλει πουθενά και το κρατούσαν στο δικό τους service για 2 μήνες και το πιλάτευαν, λέγοντάς μου ότι έχει μπει χέρι από άλλον και δεν το καλύπτουν. Εκεί τους έφερα τα emails που μου είχαν στείλει ότι δήδεν είχε πάει στον κατασκευαστή, το email του κατασκευαστή ότι δεν το έχει παραλάβει, και με τα πολλά μου έδωσαν τα λεφτά μου πίσω και πήρα ένα άλλο καινούργιο hardware. Στην περίπτωση του φίλου σου θα έλεγα να απαιτήσει να γίνει αντικατάσταση με νέα μητρική και ας βγάλει άκρη το κατάστημα με τον προμηθευτή του, ή πιστωτικό για αγορά άλλου προϊόντος. Εννοείται δεν θα κάνει πίσω από αυτή την απαίτηση, εννοείται όλα γραπτώς, εννοείται θα του στείλουν αποδεικτικά αποστολής της μητρικής στην αντιπροσωπεία ή όπου αλλού! Όλα αυτα του τα έχω μεταφέρει, είναι στην κρίση αυτού και του πατέρα του το πως θα κινηθούν. Ο πατέρας του πχ θέλει να τους στείλει εξώδικο 1 ώρα πριν, Bench_Lifter είπε Τα πράγματα είναι απλά και η βαβουρα που διαβάζω μεγάλη και χωρίς ουσία Κάνεις memtest 86+ 4 ώρες σε στόκ συχνότητα και στην XMP Διαγνωστικά δίσκου Στρες τεστ ρευματος να αποκλειστει το τροφοδοτικό * υποπτα κι αυτο για Bsod Στο software κομμάτι clean install μένεις με τους drivers των windows 10 για αρχή χωρίς να περάσεις το πακέτο της Gigabyte Περνάς τους τελευταίους drivers της κάρτας γραφικών Κάνεις τεστ το μηχάνημα σε κανονική λειτουργία για 1-2 ημέρες, Εφόσον εισαι σταθερός περνάς και το πακέτο της Gigabyte απο το Site όμως που ειναι οι τελευταίοι οδηγοί . Τα παραπάνω πρέπει να τα γνωρίζει ενα σοβαρός τεχνικός και σε 3-4 ημέρες πρέπει να ξέρει τι ακριβώς έχει το μηχάνημα. Ολοι οι υπόλοιποι που έχουν πιάσει το μηχάνημα στα χέρια τους και δεν εχουν δοκιμάσει ολα τα παραπάνω είναι κομπογιαννήτες Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Παρακαλώ Όπως είπα όλα αυτά έχουν συμβεί πάνω ή κάτω. Άσχετοι δεν είμαστε. Το ότι είναι κομπογιαννήτες στο κατάστημα το αρχικό, προφανώς και είναι γιατί αυτό που κάνουν είναι να πάρουν το hardware (πχ τη μητρική) να τη στήσουν με δικό τους hardware και να την τρέξουν ελάχιστα λεπτά-ώρα και την επομένη να την στείλουν πίσω με την πρόφαση "δεν εμφανίζει το πρόβλημα που περιγράφεις". Προσωπικά είχα περίπτωση πρόσφατα με Z370 AORUS Gaming 7 που έγινε brick το main BIOS της μητρικής και μετά από επικοινωνία με τη GIGABYTE (που είναι και της υπομονής στις απαντήσεις), μου είπαν να τη στείλω στο κατάστημα για επισκευή μέσα στην εγγυήση. Προφανώς, επισκευή δε γινόταν, με πήρε ο τεχνικός της Info Quest και μου είπε ότι δε του εμφανίζει το πρόβλημα που περιέγραψα ωστόσο θα σου κόψω πιστωτικό λέει αφού του είχα στείλει και το mail της GA που έλεγε να πάει στο σέρβις για την εγγύηση. Είναι στην κρίση του καταστήματος όπως είπαν και οι παραπάνω, το πως θα εξυπηρετηθείς από κάθε κατάστημα. Άλλη περίπτωση που μου έκατσε ήταν Z370 ROG STRIX GAMING-F με καμμένο RAM slot (τα Windows έβλεπαν 1 of 3 DIMMs) να το στείλω στο Kaizerstore με περιγραφή προβλήματος "Freeze στο BIOS" γιατί αυτό μου έκανε ουσιαστικά, μέσα σε λίγο δευτερόλεπτα πάγωνε μέσα στο BIOS (δεν είχα καταλάβει ότι ήταν καμμένο το Ram slot, το κατάλαβα όταν πήρα άλλη μητρική και είδα το 1 of 4) και να μου λένε έχει έρθει ο τεχνικός (φέρνουν εξωτερικό τεχνικό) και δεν εμφανίζει το πρόβλημα. Του λέω εγώ δε δέχομαι πίσω ελαττωματικό προϊόν. Μου λέει να κάνω υπαναχώρηση αγοράς και να ψωνίσω από αλλού γιατί ό,τι και να μου στείλουν το θέμα θα εμφανιστεί ξανά (και καλά έφταιγε το δικό μου Hardware) και μάλιστα σε ειρωνικό τόνο. Πήρα τα λεφτά μου και τα πήγα στο You.gr και ησύχασα. Ωστόσο ακόμη και τότε, μόνο του το kaizerstore πρότεινε υπαναχώρηση στην αγορά καθώς αρνήθηκα να δεχτώ πίσω το προϊόν. Αργότερα τον ενημέρωσα κιόλας για το καμμένο ram slot. Αλλά τι ελέγχους έκανε ο τεχνικός ώστε να μη δει ότι υπάρχει καμμένο ram slot? Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2019 από thetiesthatbind
Camal Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 9 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Φίλε το διάβασες το το αρχικό πόστ ή ήρθες να πεις τα δικά σου και να φύγεις; Όλα αυτα του τα έχω μεταφέρει, είναι στην κρίση αυτού και του πατέρα του το πως θα κινηθούν. Ο πατέρας του πχ θέλει να τους στείλει εξώδικο Αρχικά χαλάρωσε λίγο. Λες: "το πήγε σε εξωτερικό τεχνικό στην Καβάλα που σπουδάζει" ο οποίος όμως δεν είχε άλλο cpu να δοκιμάσει. Θεωρείς δηλαδή ότι έγινε σωστός και πλήρης έλεγχος;
thetiesthatbind Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, Camal είπε Αρχικά χαλάρωσε λίγο. Λες: "το πήγε σε εξωτερικό τεχνικό στην Καβάλα που σπουδάζει" ο οποίος όμως δεν είχε άλλο cpu να δοκιμάσει. Θεωρείς δηλαδή ότι έγινε σωστός και πλήρης έλεγχος; Προσωπικά; Όχι, βέβαια όπως είπε και φίλος παραπάνω είναι πάρα πολύ σπάνιο να φταίει η CPU . Αν είναι τόσο άτυχος, κρίμα για το μπλέξιμο που ξεκίνησε. Τροφοδοτικό, κάρτα, μνήμες, δίσκοι κλπ δοκιμάστηκαν.
Camal Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 24 λεπτά πριν, mechpanos είπε Καλά αυτό με το QVL είναι πολύ παπάτζα. Το QVL της μητρικής είναι ενδεικτικό, και είναι πολύ περιορισμένο! Σιγά μην καθίσει ο κάθε κατασκευαστής, να κάνει test όλα τα κομμάτια μνημών που βγαίνουν, για να τα εντάξει στο QVL του!!! Απλά αν θες την απόλυτη σταθερότητα και δεν θες να μπλέξεις με δοκιμές-επιστροφές κλπ, επιλέγεις έναν κωδικό από το qvl για να είσαι σίγουρος, κατά τα άλλα ειδικά στις τελευταίες εκδόσεις bios οι κατασκευαστές έχουν βελτιώσει κατά πολύ την συμβατότητα ram. Παπάτζα δεν είναι. Ότι είναι εκεί δουλεύει. Ότι δεν είναι στη λίστα, είναι λαχείο.
mechpanos Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, Camal είπε Παπάτζα δεν είναι. Ότι είναι εκεί δουλεύει. Ότι δεν είναι στη λίστα, είναι λαχείο. Εννοώ ότι είναι παπάτζα από μεριάς service καταστημάτων, σαφώς και το qvl δεν είναι παπάτζα, αλλά καλύπτει ελάχιστο ποσοστό της αγοράς και δεν είναι απαραίτητο να ψωνίζει κάποιος μόνο από το qvl για να είναι απροβλημάτιστος!!!
Camal Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, mechpanos είπε Εννοώ ότι είναι παπάτζα από μεριάς service καταστημάτων, σαφώς και το qvl δεν είναι παπάτζα, αλλά καλύπτει ελάχιστο ποσοστό της αγοράς και δεν είναι απαραίτητο να ψωνίζει κάποιος μόνο από το qvl για να είναι απροβλημάτιστος!!! Τα τελευταία χρόνια έχουν χειροτερέψει τα πράγματα και στο λέω εκ πείρας και καθημερινής συναναστροφής με αυτά. Πολλές περιπτώσεις μη συμβατότητας. Πρέπει να βγουν 5-6 bios updates για να στρώσουν τα πράγματα και πάλι όχι στο 100%. Δουλεύω μόνο GSkill και Corsair , και πάλι μου έχουν τύχει περιπτώσεις να μην δουλεύουν σωστά. Μέχρι και το CL παίζει ρόλο στην επιλογή. 35 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Προσωπικά; Όχι, βέβαια όπως είπε και φίλος παραπάνω είναι πάρα πολύ σπάνιο να φταίει η CPU . Αν είναι τόσο άτυχος, κρίμα για το μπλέξιμο που ξεκίνησε. Τροφοδοτικό, κάρτα, μνήμες, δίσκοι κλπ δοκιμάστηκαν. Μου έχουν φέρει ολοκαίνουριο μηχάνημα 3 χιλ. ευρώ πριν λίγο καιρό το οποίο κράσαρε συνέχεια. Όταν το έλυσα όλο διαπίστωσα ότι είχε στραβωμένο ένα pin στον επεξεργαστή. Όταν ρώτησα ποιός έκανε τη συναρμολόγηση, μου είπε εξωτερικός τεχνικός που ήρθε σπίτι. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2019 από Camal
akoinonitos Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Παιδες το συστημα δουλευε για ενα χρονο χωρις θεμα και μετα απο ενα χρονο του παρουσιασε το πρόβλημα ,δεν τιθεται θεμα στραβου pin η κατι που πηγε στραβα στην συναρμολογηση. Εφοσον ο τεχνικος δοκίμασε με διαφορετικό hardware περαν του cpu, ειναι φανερό ότι κατι "τα έκλασε" ή η cpu ή η μητρικη. 3
Loinen Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, Camal είπε Παπάτζα δεν είναι. Ότι είναι εκεί δουλεύει. Ότι δεν είναι στη λίστα, είναι λαχείο. Τοτε ειμαι τυχερος που δουλευουν δυο μητρικες τις Ασους με μνημες εκτος λιστας. Ισως φταει το γεγονος οτι δεν εχω ιδιατερες απαιτησεις. Αλλα εφοσον δουλευουν 24/5 δεν μου εβγαλαν κανενα προβλημα. Σε αλλα νεα, και κοντολογις. Μαλλον το καταστημα επρεπε να ειχε μια καλυτερη προσεγγιση στον πελατη. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2019 από Loinen 2
Camal Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Παιδες το συστημα δουλευε για ενα χρονο χωρις θεμα και μετα απο ενα χρονο του παρουσιασε το πρόβλημα ,δεν τιθεται θεμα στραβου pin η κατι που πηγε στραβα στην συναρμολογηση. Εφοσον ο τεχνικος δοκίμασε με διαφορετικό hardware περαν του cpu, ειναι φανερό ότι κατι "τα έκλασε" ή η cpu ή η μητρικη. Το ανέφερα σαν παράδειγμα όσον αφορά τον εξωτερικό τεχνικό ο οποίος μπορεί να είναι και άσχετος. Αφού δεν δοκίμασε με άλλο επεξεργαστή ο έλεγχος δεν θεωρείται ολοκληρωμένος. 40 λεπτά πριν, Loinen είπε Τοτε ειμαι τυχερος που δουλευουν δυο μητρικες τις Ασους με μνημες εκτος λιστας. Ισως φταει το γεγονος οτι δεν εχω ιδιατερες απαιτησεις. Αλλα εφοσον δουλευουν 24/5 δεν μου εβγαλαν κανενα προβλημα. Σε αλλα νεα, και κοντολογις. Μαλλον το καταστημα επρεπε να ειχε μια καλυτερη προσεγγιση στον πελατη. Φυσικά και είσαι τυχερός. Έπαιξες με τις πιθανότητες ή ίσως είδες κάποια αναφορά στο ίντερνετ από άλλον που έκανε δοκιμή. Άλλες παίζουν και άλλες όχι. Μην πέφτετε από τα σύννεφα. Έτσι είναι. Και ότι ίσχυε παλιά δεν σημαίνει ότι ισχύει και τώρα. Μπες σε ένα τυχαίο κατασκευαστή και δες mobo διετίας. Παντού θα δεις - Improve memory compatibility - Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2019 από Camal 2
thetiesthatbind Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Camal είπε Τα τελευταία χρόνια έχουν χειροτερέψει τα πράγματα και στο λέω εκ πείρας και καθημερινής συναναστροφής με αυτά. Πολλές περιπτώσεις μη συμβατότητας. Πρέπει να βγουν 5-6 bios updates για να στρώσουν τα πράγματα και πάλι όχι στο 100%. Δουλεύω μόνο GSkill και Corsair , και πάλι μου έχουν τύχει περιπτώσεις να μην δουλεύουν σωστά. Μέχρι και το CL παίζει ρόλο στην επιλογή. Μου έχουν φέρει ολοκαίνουριο μηχάνημα 3 χιλ. ευρώ πριν λίγο καιρό το οποίο κράσαρε συνέχεια. Όταν το έλυσα όλο διαπίστωσα ότι είχε στραβωμένο ένα pin στον επεξεργαστή. Όταν ρώτησα ποιός έκανε τη συναρμολόγηση, μου είπε εξωτερικός τεχνικός που ήρθε σπίτι. Η αξία του hardware δεν έχει καμία σχέση. Είναι και θέμα τύχης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις