Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Μετά από 1 χρόνο περίπου μου λέει. Τη μητρική την έστειλε σκετη στο Prive, στον εξωτερικό τεχνικό που το παρέδωσε αργότερα το έδωσε ολόκληρο. 

Ναι το software έχει αποκλειστεί γιατι δοκιμάστηκαν και διαφορετικοί δίσκοι 

Μαλιστα, οποτε δεν ξερουμε αν ο τεχνικος δοκιμασε και αλλη cpu. Οι μνημες δεν ειναι εφοσον και με αλλο κιτ ειχε το ιδιο προβλημα ,το software δεν ειναι ,οποτε αν δεν ειμαστε σιγουροι αν δοκιμαστηκε και αλλη cpu μενει ,cpu και μητρικη. Αν οντως ο τεχνικος δοκιμασε και αλλη cpu τοτε φταιει η μητρικη ,αν οχι παιζει το σεναριο μιας και στο καταστημα που δοκιμαστηκε με αλλη cpu να φταιει  η cpu. Aς μιλησει με τον τεχνικο να τον ρωτησει αν οντως δοκιμασε και αλλη cpu και μετα mail με αυτα που σου ειπα.

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Μαλιστα, οποτε δεν ξερουμε αν ο τεχνικος δοκιμασε και αλλη cpu. Οι μνημες δεν ειναι εφοσον και με αλλο κιτ ειχε το ιδιο προβλημα ,το software δεν ειναι ,οποτε αν δεν ειμαστε σιγουροι αν δοκιμαστηκε και αλλη cpu μενει ,cpu και μητρικη. Αν οντως ο τεχνικος δοκιμασε και αλλη cpu τοτε φταιει η μητρικη ,αν οχι παιζει το σεναριο μιας και στο καταστημα που δοκιμαστηκε με αλλη cpu να φταιει  η cpu. Aς μιλησει με τον τεχνικο να τον ρωτησει αν οντως δοκιμασε και αλλη cpu και μετα mail με αυτα που σου ειπα.

Από ότι μου είπε, ο τεχνικός το δοκίμασε με τη δίκη του CPU, δεν είχε άλλη διαθέσιμη. Βέβαια εδώ και 3 μήνες το παιδί έχει παραδώσει τη μητρική στο PriveShop για να πάει θεωρητικά στην GA, αλλά 3 μήνες μετά δεν έχει καμία ενημέρωση περα από το περιμένουμε, και φυσικά το Prive Shop ποτέ δεν ανέφερε πιθανό θέμα με επεξεργαστή αφού του επέμενε σε όλες τις επικοινωνίες ο τεχνικός και ο πωλητής ότι φταίει η ΡΑΜ που δεν είναι στο QVL

Το θέμα είναι ότι με κάποια BIOS update δεν άνοιγε καν το PC (αν θυμάμαι καλά)

Α και ο εξωτερικός τεχνικός του είχε πει κιόλας, αν συνεχίσουν να σου λένε τα ίδια πες τους να μας πάρουν τηλέφωνο να τους τα πούμε και εμείς. Φυσικά δεν πήραν τηλέφωνο κανέναν 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Από ότι μου είπε ο τεχνικός το δοκίμασε με τη δίκη του CPU, δεν είχε άλλη διαθέσιμη. Βέβαια εδώ και 3 μήνες το παιδί έχει παραδώσει τη μητρική στο PriveShop για να πάει θεωρητικά στην GA, αλλά 3 μήνες μετά δεν έχει καμία ενημέρωση από το περιμένουμε 

Ειναι πολύ πιθανο να μην φταιει το καταστημα για την αργοπορια αλλα η gigabyte ωστοσο ας τους στειλει ενα mail να ζητησει επιστροφη χρηματων και αν του πουν οτι δεν γινεται τους ριχνει την απειλη. Ενας φίλος ειχε θεμα με μια 1080ti palit αγορασμενη απο visionstudio η οποια έβγαλε πρόβλημα. Οταν μιλησα μαζι τους μου ειπαν να την στειλω στο καταστημα, αφου την εστειλα επικοινωνησαν μαζι μου και μου ειπαν οτι θα την στειλουν για rma στην Palit και θα αργησει πολυ η διαδικασια  και αν ηθελα να μου εκαναν επιστροφη χρηματων η πιστωτικο ,αλλα τοτε η τιμη της 1080ti ειχε ανεβει 200 ευρω πανω και ο φιλος μου προτιμησε να περιμενει. Μερικες φορες δεν ειναι θεμα καταστηματος η αργοπορια αλλα το κατστημα οφειλει να σου παρεχει πληροφορηση και επιπλεον λυσεις. Εμενα η μητρικη μου ειχε θεμα απο την πρωτη μερα και την αγορασει απο καταστημα του σκρουτζ που δεν το ξερει ουτε η μανα του και πουλουσε χιλια δυο ειδη μαζι κανα δυο πραγματα για υπολογιστες. Την εστειλα πισω με δικη τους χρεωση (στο Vision studio πληρωσαμε τα μεταφορικα κανονικοτατα) και σε 5 μερες μου ειχαν στειλει καινουρια. Οποτε δεν ειναι θεμα μικρο η μαγελο καταστημα αλλα και τι ειναι διατεθημενο το καθε καταστημα να προσφερει απο εξηπυρετηση.

Σημαντικο επισης που ειναι το σερβις της καθε εταιριας και ποσο σπιρτοζικο ειναι.

Εγω θα τους εστελνα αυτα που σου εγραψα πιο πανω σε ενα Mail και θα περιμενα να δω τι θα μου πουν ,αν η απαντηση ηταν κουκουρουκου θα ψαχνωμουν μετα για προστασια καταναλωτη και τα σχετικα, το εχω κανει με εταιρια τηλεπικοινωνιων και εμεινα πληρως ικανοποιημενος.

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Ειναι πολύ πιθανο να μην φταιει το καταστημα για την αργοπορια αλλα η gigabyte ωστοσο ας τους στειλει ενα mail να ζητησει επιστροφη χρηματων και αν του πουν οτι δεν γινεται τους ριχνει την απειλη. Ενας φίλος ειχε θεμα με μια 1080ti palit αγορασμενη απο visionstudio η οποια έβγαλε πρόβλημα. Οταν μιλησα μαζι τους μου ειπαν να την στειλω στο καταστημα, αφου την εστειλα επικοινωνησαν μαζι μου και μου ειπαν οτι θα την στειλουν για rma στην Palit και θα αργησει πολυ η διαδικασια  και αν ηθελα να μου εκαναν επιστροφη χρηματων η πιστωτικο ,αλλα τοτε η τιμη της 1080ti ειχα ανεβει 200 ευρω πανω και ο φιλος μου προτιμησε να περιμενει. Μερικες φορες δεν ειναι θεμα καταστηματος η αργοπορια αλλα το κατστημα οφειλει να σου παρεχει πληροφορηση και επιπλεον λυσεις.

Εγω θα τους εστελνα αυτα που σου εγραψα πιο πανω σε ενα Mail και θα περιμενα να δω τι θα μου πουν ,αν η απαντηση ηταν κουκουρουκου θα ψαχνωμουν μετα για προστασια καταναλωτη και τα σχετικα, το εχω κανει με εταιρια τηλεπικοινωνιων και εμεινα πληρως ικανοποιημενος.

Έκανα edit την απάντηση αν θες ξανά δες την ;) 

Ωστοσο εδώ δεν μίλησαν για RMA και του είπαν 1 μήνα θα πάρει περίπου. Συνήθως αυτά παίρνουν 2-3 βδομάδες. Και καλά την έστειλαν για έλεγχο και να αποφανθεί η GA αν θέλει αλλαγή ή όχι (ναι RMA είναι βασικά αυτό :P)

Εγω όταν είχα θέμα με bricked BIOS σε Gaming 7, η GA μου είπε να τη στείλω στο μαγαζί αγοράς (InfoQuest) στα πλαίσια της εγγύησης.

Λογικο να μη δεχθεί φυσικά ο φίλος σου επιστροφή με τις 1080Ti στον θεό :P

Αυτός την πήρε 250€ και έχει πέσει στα 170-180€ τώρα όποτε καταλαβαίνεις τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, thetiesthatbind είπε

Έκανα edit την απάντηση αν θες ξανά δες την ;) 

Ωστοσο εδώ δεν μίλησαν για RMA και του είπαν 1 μήνα θα πάρει περίπου. Συνήθως αυτά παίρνουν 2-3 βδομάδες.

Εγω όταν είχα θέμα με bricked BIOS σε Gaming 7, η GA μου είπε να τη στείλω στο μαγαζί αγοράς (InfoQuest) στα πλαίσια της εγγύησης.

Λογικο να μη δεχθεί φυσικά ο φίλος σου επιστροφή με τις 1080Ti στον θεό :P

Αυτός την πήρε 250€ και έχει πέσει στα 170-180€ τώρα όποτε καταλαβαίνεις τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις 

Δεν εχει σημασια ποσο εχει τωρα να ζητησει επιστροφη χρηματων οσο την ειχε παρει αν δεν απειλησεις δεν βλεπεις προκοπη σημερα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Δεν εχει σημασια ποσο εχει τωρα να ζητησει επιστροφη χρηματων οσο την ειχε παρει αν δεν απειλησεις δεν βλεπεις προκοπη σημερα.

Επικοινώνησε με το κατάστημα. ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΩΔΙΚΟΥΣ RMA κλπ, του είπαν εμείς την έχουμε στείλει και περιμένουμε απάντηση. ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ γιατι σύμφωνα με αυτούς η μητρική δουλεύει μια χαρά. Τους είπε θα κινηθεί νομικά εναντίων τους και του απάντησαν κινησού, και έκλεισαν το τηλέφωνο (δε μου διευκρίνησε ποιος από τους 2) 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανως δεν μπορουν να δωσουν αριθμο rma για την εχουν στειλει στον προμηθευτη τους που ενας θεος ξερει που βρισκεται και οχι απευθειας στην gigabyte γιαυτο και η μεγαλη αργοπορια.

Ξεκινας και διαβαζεις

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_links.html

Και πιο συγκεκριμενα

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Κανονικά θα έπρεπε να πας τη νύχτα  με κράνος και σπάσε τους το μαγαζί την βιτρίνα ετσι για να κανείς εξισορρόπηση

Η βιτρίνα κάνει περίπου 1000

 

Αν σου είπαν κινήσου τοτε λογικά ποντάρουν στο ότι δεν σε συμφέρει να πληρώσεις δικηγόρους κλπ με πιθανό αποτέλεσμα σατα 4 χρόνια οπότε το ρισκάρουν

ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγώ όταν μου χρειάστηκε κάτι τέτοιο, έκανα επώνυμη καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Φαίνεται ότι έκαναν τη δουλειά τους μιας και είχε επικοινωνήσει τότε το μαγαζί για να με ρωτήσει αν παρέλαβα το προϊόν και αν είναι όλα εντάξει (πρέπει να με είχαν καλέσει κι απ' τη ΓΓΚ, αλλά δεν θυμάμαι καλά).

  • Like 2
Δημοσ.

Όπως σου είπαν και το χειρίστηκες το θέμα, έκλεισες κάθε δίαυλο επικοινωνίας με την επιχείρηση. Προχώρα με καταγγελία σε συνήγορο καταναλωτή και Γενική Γραμματεία Καταλωτή.

Να είσαι ευγενής και να παρουσιάσεις ένα συνοπτικό ιστορικό. Το δικό σου πάτημα και μόνο βέβαιο σφάλμα του καταστήματος είναι η μεγάλη καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση του RMA. Ακόμα και αν την έχουν στείλει, με δεδομένη την καθυστέρηση είτε από τον προμηθευτή τους είτε από το εξουσιοδοτημένο service της Gigabyte, θα έπρεπε να σου δώσουν λύση με δική τους πρωτοβουλία.

Θα ζητήσεις αναφορά με τεκμήρια για τις ενέργειες του καταστήματος (π.χ. ημερομηνία αποστολής στον προμηθευτή βάσει RMA/ δελτίου αποστολής) και θα αναφέρεις ότι αν δεν υπάρχει άμεσα πόρισμα τεχνικού ελέγχου επιθυμείς την επιστροφή των χρημάτων σου ή την αντικατάσταση του προϊόντος σου. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sheogorath είπε

Δεν έχουν υποχρέωση παροχής μητρικής αντικατάστασης αφού έχει υπερβεί όλη η διαδικασία τις 15 μέρες;

Κάτι τέτοιο νομίζω και εγώ, ότι είναι υποχρεωμένοι να δώσουν μητρική μέχρι να επιστραφεί η αρχική 

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, jimmy213 είπε

Εγώ όταν μου χρειάστηκε κάτι τέτοιο, έκανα επώνυμη καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Φαίνεται ότι έκαναν τη δουλειά τους μιας και είχε επικοινωνήσει τότε το μαγαζί για να με ρωτήσει αν παρέλαβα το προϊόν και αν είναι όλα εντάξει (πρέπει να με είχαν καλέσει κι απ' τη ΓΓΚ, αλλά δεν θυμάμαι καλά).

Νομίζω οτι μόνο η ΓΓΚ Κάτι κάνει.

Ο συνήγορος απολύτως τίποτα τουλάχιστον απο δική μου εμπειρία.Πληρώνουν δημόσιους να τα ξύνουν.

Οσο για τα Bsod δεν ειναι απαραίτητα πρόβλημα της RAM ή συμβατότητας , είναι το ίδιο πιθανό να τo πετάει λόγο Drivers ή software.Ακόμη και μια έκδοση driver μπορεί να προκαλεί bsod. Εμπειρικά δουλεύω σε software hardware troubleshouting 15 χρονια + οσοι ασχολουνται τα γνωρίζουν. 

Αυτο το λέω πριν κατηγορίσουμε το μαγαζί και βγάζουμε τις δάδες 

Δημοσ.

Θεωρώ ότι εξαρχής έπρεπε να πάει όλο το μηχάνημα στο κατάστημα ώστε να το ελέγξουν σωστά. Οποιαδήποτε άλλη κίνηση του φίλου θεωρώ ότι είναι λάθος. Μπορεί να φταίει το οτιδήποτε και κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Νομίζω ότι το χειρίστηκε λάθος το όλο θέμα ο φίλος. Σίγουρα κι αυτοί θα έπρεπε να το χειριστούν ανάλογα το θέμα και να κοιτάξουν να βοηθήσουν με την όποια τεχνογνωσία και εμπειρία έχουν. Ο υπολογιστής είναι πολυσύνθετος.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...