thetiesthatbind Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Γράφω για λογαριασμό φίλου μου. Κάτοχος της μητρικής GIGABYTE ΑX370 GAMING 5, άρχισε να έχει πολλαπλά BSODs. Επικοινώνησε με το κατάστημα αγοράς, το Prive Shop, και το κατάστημα / τεχνική υπηρεσία του είπαν να τη στείλει, την έστειλε και ο τεχνικός είπε ότι δουλεύει μια χαρά η μητρική σε αυτόν. Στη συνέχεια του είπε να αλλάξει RAM και να βάλει RAM kit από το QVL και το πρόβλημα του θα λυθεί. Το θέμα είναι ότι ο φίλος μου έτρεχε τις RAM σε στοκ speed (δεν είχε ιδέα τι είναι το XMP και πως το ανοίγουν), όποτε αν δεν κάνω λάθος δεν τίθεται θέμα ασυμβατότητας, το ίδιο είπε και η Corsair. Μάλιστα δοκίμασε τις RAM σε άλλο μηχάνημα και έπαιζαν κανονικά και ακόμη παίζουν αφού τις έχει σε ένα προσωρινό τόσο με το XMP όσο και χωρίς. Αφού είδε και από είδε ο άνθρωπος, το πήγε σε εξωτερικό τεχνικό στην Καβάλα που σπουδάζει. Εκεί ο τεχνικός που ασχολήθηκε άλλαξε ΟΛΟ το hardware για δοκιμές και τα blue screen επέμεναν. Έκανε τα BIOS update κλπ, τίποτα. Και του είπε και αυτός ότι το πρόβλημα είναι στη μητρική. Δοκίμασε και διαφορετικά RAM Kit, που επίσης το πρόβλημα επέμενε. Ξανα επικοινώνησε ο δικός μου με το PriveShop και του επέμεναν ότι αν δε βάλει RAM από το QVL και μάλιστα σε ειρωνικό τόνο και ύφος, το πρόβλημα του δε θα λυθεί. Αφού έβαλε και τις μνήμες από QVL (τους είπε μοντέλο), και του είπαν ότι δεν είναι στο QVL (ΛΟΛ), του είπαν να τη στείλει σε αυτούς και θα τη στείλουν στην Gigabyte. Αυτό έγινε τέλη Οκτώβρη. Το παλικάρι την έστειλε, έχουμε φτάσει Ιανουάριο, έχει επικοινώνησει μαζί τους, δε του λένε τίποτα παραπάνω από το περιμένουμε. Νομίζω το διάστημα που έχει περάσει είναι αρκετά μεγάλο για να μην έχει ολοκληρωθεί έλεγχος από την GB. Από όσο γνωρίζω, τα προϊόντα GB πηγαίνουν στην InfoQuest που έχει σέρβις και όχι στη Γερμανία, μπορεί να κάνω και λάθος. Ο φίλος μου εχει υποστεί τεράστια ταλαιπωρία, δεν έχει λειτουργικό PC σχεδόν 9 μήνες και έχει σπαταλήσει και ένα σεβαστό ποσό ακολουθώντας τις συμβουλές του Shop αλλά και για τον δικό του τεχνικό. Τι μπορεί να κάνει για να βρει το δίκαιο του πρώτον και δεύτερον να εντοπίσει την μητρική του και που βρίσκεται στον κόσμο. Νομιζω η λογική λέει καταγγελία στον Συνήγορο αλλά θα ήθελα να ακούσω και τις γνώμες των εμπειροτερων επι του θέματος Ευχαριστω για τον χρόνο σας ΥΓ. Δεν ξέρω αν έχει κάποια σημασία, ωστόσο, το RAM KIT είναι το: CMU32GX4M2C3000C16R και στο QVL της μητρικής υπάρχει το αντίστοιχο στα 3200C16R Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2019 από thetiesthatbind
WaveExDare Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Πρώτον θα πάρει τηλέφωνο ψυχρά το κατάστημα και θα ζητήσει το νούμερο rma που έχουν δώσει στη μητρική για αντικατάσταση ή για οποιαδήποτε άλλη εργασία εκείνη έχουν ξεκινήσει. δεύτερον εάν δεν λάβει το νούμερο rma που σημαίνει ότι αυτοί δεν έχουν κάνει τίποτα τότε μπορεί να επικοινωνήσει με το συνήγορο του πολίτη να του πούνε πως θα κινηθεί χωρίς να μπορούν αυτοί να κάνουν κάτι άλλο αυτοί δεν κάνουν δικαστήρια δίνουν μόνο κάποιες πληροφορίες. Τρίτον θα κάνει καταγγελία στην ελληνική εταιρεία προστασίας καταναλωτών με το συγκεκριμένο όνομα του καταστήματος εάν δεν έχει πάρει κάποια απάντηση περιγράφοντας όλη την κατάσταση ως έχει γίνει σε εκείνους, γιατί πρώτον είναι πληρωμένο από εκείνον είναι ιδιοκτησία του και είναι αναγκασμένοι να το πουν πού έχει πάει δεύτερον δεν μπορούν να καθυστερούν για οποιοδήποτε λόγο από την εταιρεία αυτή το αργότερο που μπορούν να έχουν κάνει ολική αντικατάσταση είναι 15 ημέρες ή να ενημερώσουν τον πελάτη για περαιτέρω καθυστέρηση. μία παρένθεση εδώ ένας φίλος είχε το ίδιο πρόβλημα και έφταιγε τελικά ο συνδυασμός κάρτας γραφικών και μνημών RAM δεν ήταν αυτά τα δύο συμβατά. πιστεύω να σου έδωσα μία ιδέα δεν είναι απαραίτητο να προβείς σε αυτές τις ενέργειες απλά σκέψου το και πράξε. 2
thetiesthatbind Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 10 λεπτά πριν, WaveExDare είπε Πρώτον θα πάρει τηλέφωνο ψυχρά το κατάστημα και θα ζητήσει το νούμερο rma που έχουν δώσει στη μητρική για αντικατάσταση ή για οποιαδήποτε άλλη εργασία εκείνη έχουν ξεκινήσει. δεύτερον εάν δεν λάβει το νούμερο rma που σημαίνει ότι αυτοί δεν έχουν κάνει τίποτα τότε μπορεί να επικοινωνήσει με το συνήγορο του πολίτη να του πούνε πως θα κινηθεί χωρίς να μπορούν αυτοί να κάνουν κάτι άλλο αυτοί δεν κάνουν δικαστήρια δίνουν μόνο κάποιες πληροφορίες. Τρίτον θα κάνει καταγγελία στην ελληνική εταιρεία προστασίας καταναλωτών με το συγκεκριμένο όνομα του καταστήματος εάν δεν έχει πάρει κάποια απάντηση περιγράφοντας όλη την κατάσταση ως έχει γίνει σε εκείνους, γιατί πρώτον είναι πληρωμένο από εκείνον είναι ιδιοκτησία του και είναι αναγκασμένοι να το πουν πού έχει πάει δεύτερον δεν μπορούν να καθυστερούν για οποιοδήποτε λόγο από την εταιρεία αυτή το αργότερο που μπορούν να έχουν κάνει ολική αντικατάσταση είναι 15 ημέρες ή να ενημερώσουν τον πελάτη για περαιτέρω καθυστέρηση. μία παρένθεση εδώ ένας φίλος είχε το ίδιο πρόβλημα και έφταιγε τελικά ο συνδυασμός κάρτας γραφικών και μνημών RAM δεν ήταν αυτά τα δύο συμβατά. πιστεύω να σου έδωσα μία ιδέα δεν είναι απαραίτητο να προβείς σε αυτές τις ενέργειες απλά σκέψου το και πράξε. Θα τα έχω υπόψιν τα παραπάνω. Δε νομίζω να τίθεται τέτοιο θέμα γιατι έγινε δοκιμή και με διαφορετικές κάρτες, μνήμες κλπ π
aorus Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Λες και ο υποτιθέμενος τεχνικός του prive shop τεσταρε τις μνήμες του φίλου σου με ,memetest και έβγαλε πόρισμα....τι καραγκιοζηδες..ας μιλήσει απ' ευθείας με την gigabyte για rma το πολύ πολύ να χρεωθεί τα μεταφορικά... Όσο για το εν λόγω κατάστημα απλά μαύρο και καλά κάνεις και το αναφέρεις για να μαθαίνουν και άλλοι αρκετά με το κάθε απατεώνα 1 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Moderators Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μαύρο και στο prive shop λοιπόν, ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Μάλλον τους τα πρήζουν πολύ με Ryzen + RAM issues και έχουν βρει μια όμορφη απαράδεκτη καραμελίτσα... Σε καμία περίπτωση ο πελάτης δεν έχει υποχρέωση να ταλαιπωρηθεί αγοράζοντας άλλες ραμ κλπ. 2
thetiesthatbind Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 42 λεπτά πριν, aorus είπε Λες και ο υποτιθέμενος τεχνικός του prive shop τεσταρε τις μνήμες του φίλου σου με ,memetest και έβγαλε πόρισμα....τι καραγκιοζηδες..ας μιλήσει απ' ευθείας με την gigabyte για rma το πολύ πολύ να χρεωθεί τα μεταφορικά... Όσο για το εν λόγω κατάστημα απλά μαύρο και καλά κάνεις και το αναφέρεις για να μαθαίνουν και άλλοι αρκετά με το κάθε απατεώνα Η φάση είναι ότι έχει σταλεί στο Prive Shop για να πάει στη GA και 3 μήνες δεν έχει κουνηθεί φύλλο και όποτε παίρνει του λένε περιμένουμε ενημέρωση 39 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε Μαύρο και στο prive shop λοιπόν, ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Μάλλον τους τα πρήζουν πολύ με Ryzen + RAM issues και έχουν βρει μια όμορφη απαράδεκτη καραμελίτσα... Σε καμία περίπτωση ο πελάτης δεν έχει υποχρέωση να ταλαιπωρηθεί αγοράζοντας άλλες ραμ κλπ.
leros2004 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 54 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Η φάση είναι ότι έχει σταλεί στο Prive Shop για να πάει στη GA και 3 μήνες δεν έχει κουνηθεί φύλλο και όποτε παίρνει του λένε περιμένουμε ενημέρωση Νομίζω έχει δικαίωμα να ζητήσει τα λεφτά του πίσω μετά απο τόσο καιρό. Ας ρωτήσει καλύτερα στο συνήγορο του καταναλωτή. 2
mcrae13 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Βάλε και το όνομα του μαγαζιού στον τίτλο του θέματος.
cpc464 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Εάν θυμάμαι καλά δικαιούσαι και αποζημίωση για την ταλαιπωρία που έχεις υποστεί, και την καραμέλα που έχουν όλοι πως έστειλα στον Α η στον Β να την ξεχάσουν, η απαιτήσεις στρέφονται εναντίον του πωλητή , όχι εναντίον του κατασκευαστή/αντιπροσώπου. 1
malakudi Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 9 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε ΥΓ. Δεν ξέρω αν έχει κάποια σημασία, ωστόσο, το RAM KIT είναι το: CMU32GX4M2C3000C16R και στο QVL της μητρικής υπάρχει το αντίστοιχο στα 3200C16R Δεν ισχύει "αντιστοιχία" στα QVL. Ή υπάρχει το kit στο QVL ή δεν υπάρχει. Δεν είναι αντίστοιχα επειδή το πρώτο μέρος του κωδικού είναι ίδιο. Μιλάμε για διαφορετικές μνήμες, 3000 με 3200. Από κει και πέρα, κανονικά στα 2133 έπρεπε να παίζουν, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Ο φίλος σου δοκίμασε ποτέ τη μητρική με μνήμες που ήταν στο QVL; Όχι "αντίστοιχες" αλλά ακριβώς το ίδιο. Δοκίμασες ποτέ με μία μνήμη αντί για δύο; Σε ότι αφορά το RMA, νομίζω μετά τις 30 ημέρες δικαιούσαι από το κατάστημα είτε επιστροφή χρημάτων είτε νέο προϊόν. Δεν είναι λογικό να περιμένεις 3 μήνες.
thetiesthatbind Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, malakudi είπε Δεν ισχύει "αντιστοιχία" στα QVL. Ή υπάρχει το kit στο QVL ή δεν υπάρχει. Δεν είναι αντίστοιχα επειδή το πρώτο μέρος του κωδικού είναι ίδιο. Μιλάμε για διαφορετικές μνήμες, 3000 με 3200. Από κει και πέρα, κανονικά στα 2133 έπρεπε να παίζουν, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Ο φίλος σου δοκίμασε ποτέ τη μητρική με μνήμες που ήταν στο QVL; Όχι "αντίστοιχες" αλλά ακριβώς το ίδιο. Δοκίμασες ποτέ με μία μνήμη αντί για δύο; Σε ότι αφορά το RMA, νομίζω μετά τις 30 ημέρες δικαιούσαι από το κατάστημα είτε επιστροφή χρημάτων είτε νέο προϊόν. Δεν είναι λογικό να περιμένεις 3 μήνες. Ναι δοκίμασε και το πρόβλημα επέμενε. Αυτό γράφω επάνω. Από την άλλη, το πήγε και σε εξωτερικό τεχνικό για έλεγχο μήπως έφταιγε άλλο κομμάτι του HW και αποφάνθηκε ότι έφταιγε η μητρική και αυτός 5 ώρες πριν, mcrae13 είπε Βάλε και το όνομα του μαγαζιού στον τίτλο του θέματος. Σωστό . 1
akoinonitos Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγω θα τους ελεγα από την αρχη ότι oι μνημες που εχω ειναι στο qlv γτ σε κατι τετοια βρισκουν πατημα μερικοι. Στα 2133mhz οι μνημες δεν θα ειχαν προβλημα να δουλεψουν σωστα. Πες του να παρει τηλεφωνο στο καταστημα και να ζητησει επιστροφη χρηματων και αν του πουν μα μου σου του ,να τους πει οτι αν δεν του επιστραφουν τα χρηματα θα προσφυγει νομικα και θα ζητησει και αποζημιωση για την ταλαιπωρια και τα επιπλεον εξοδα που τον αναγκασαν να κανει και πως θα δυσφημισει το καταστημα τους οπου μπορει. Αν κολλαει να τα πει στο τηλεφωνο μπορει να τους στειλει mail Ερωτηση αλλο cpu εχει δοκιμασει μηπως ειναι εκει το προβλημα? Το συστημα το εφτιαξε και αμεσως αρχισαν τα Bsods η το ειχε καιρο και μετα εμφανιστηκαν? Εχουμε αποκλεισει το θεμα softawre? Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2019 από akoinonitos
thetiesthatbind Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Εγω θα τους ελεγα από την αρχη ότι oι μνημες που εχω ειναι στο qlv γτ σε κατι τετοια βρισκουν πατημα μερικοι. Στα 2133mhz οι μνημες δεν θα ειχαν προβλημα να δουλεψουν σωστα. Πες του να παρει τηλεφωνο στο καταστημα και να ζητησει επιστροφη χρηματων και αν του πουν μα μου σου του ,να τους πει οτι αν του επιστραφουν τα χρηματα θα προσφυγει νομικα και θα ζητησει και αποζημιωση για την ταλαιπωρια και τα επιπλεον εξοδα που τον αναγκασαν να κανει και πως θα δυσφημισει το καταστημα τους οπου μπορει. Αν κολλαει να τα πει στο τηλεφωνο μπορει να τους στειλει mail Ερωτηση αλλο cpu εχει δοκιμασει μηπως ειναι εκει το προβλημα? Ο ίδιος όχι δε δοκίμασε άλλο CPU, ωστόσο υποθέτω το εξωτερικό σέρβις θα δοκίμασε και άλλον CPU που έλεγξε όλο το build. Το build του είναι R7 1800X, GA AORUS AX370 Gaming 5, και οι μνήμες που ανέφερα πιο πάνω CMU32GX4M2C3000C16R Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2019 από thetiesthatbind
akoinonitos Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Ο ίδιος όχι δε δοκίμασε άλλο CPU, ωστόσο υποθέτω το μαγαζί θα δοκίμασε και άλλον CPU που τον έλεγξε. Το build του είναι R7 1800X, GA AORUS AX370 Gaming 5, και οι μνήμες που ανέφερα πιο πάνω CMU32GX4M2C3000C16R Tην μητρικη την εστειλε μαζι με την cpu δλδ? Απαντησε μου και στο ποτε εμφανιστηκε το προβλημα αν γνωριζεις. Εκανα edit πιο πανω Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2019 από akoinonitos
thetiesthatbind Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Tην μητρικη την εστειλε μαζι με την cpu δλδ? Απαντησε μου και στο ποτε εμφανιστηκε το προβλημα αν γνωριζεις. Εκανα edit πιο πανω Μετά από 1 χρόνο περίπου μου λέει. Τη μητρική την έστειλε σκετη στο Prive, στον εξωτερικό τεχνικό που το παρέδωσε αργότερα το έδωσε ολόκληρο. Ναι το software έχει αποκλειστεί γιατι δοκιμάστηκαν και διαφορετικοί δίσκοι Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2019 από thetiesthatbind
Προτεινόμενες αναρτήσεις