stefan123 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Ακουστε ανεξηγητο ηλεκτρολογικο προβλημα...Σε 4 χρονων αυτοκινητο απο το 2011 δηλαδη οταν κανει πολυ κρυο νεκρωνει το ραδιο...Για να επανελθει θελει βγαλσιμο πολου μπαταριας και reset εγκεφαλου..Κανεις ηλεκτρολογος δεν μπορει να το βρει μιας κ πρεπει να αλλαχτουν ολα-εγκεφαλος,πλεξουδες κοκ..Οποτε ειμαι καθε χειμωνα με το δεκαρακι στο χερι....Ελπιζα στο kadjar να εχουν λυσει τετοια θεματα αλλα δεν ακουω καλα σχολια...Μαλλον εχουν κρατησει τον ιδιο ηλεκτρολογο...
Alexandros7474 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 55 λεπτά πριν, stefan123 είπε Ακουστε ανεξηγητο ηλεκτρολογικο προβλημα...Σε 4 χρονων αυτοκινητο απο το 2011 δηλαδη οταν κανει πολυ κρυο νεκρωνει το ραδιο...Για να επανελθει θελει βγαλσιμο πολου μπαταριας και reset εγκεφαλου..Κανεις ηλεκτρολογος δεν μπορει να το βρει μιας κ πρεπει να αλλαχτουν ολα-εγκεφαλος,πλεξουδες κοκ..Οποτε ειμαι καθε χειμωνα με το δεκαρακι στο χερι....Ελπιζα στο kadjar να εχουν λυσει τετοια θεματα αλλα δεν ακουω καλα σχολια...Μαλλον εχουν κρατησει τον ιδιο ηλεκτρολογο... Εσυ το χάλασες .......έχει κρύο και βάζεις το ´ καλοκαιρινά ραντεβού ´ 1
thanasisxask Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Εγώ φοβάμαι ότι θα έχεις πρόβλημα με τους χώρους. Κοίταξε άλλη κατηγορία τύπου 5008, skooda qodiaq ή κάτι σε station wagon.
karaLRS Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 8 ώρες πριν, stefan123 είπε Ακουστε ανεξηγητο ηλεκτρολογικο προβλημα...Σε 4 χρονων αυτοκινητο απο το 2011 δηλαδη οταν κανει πολυ κρυο νεκρωνει το ραδιο...Για να επανελθει θελει βγαλσιμο πολου μπαταριας και reset εγκεφαλου..Κανεις ηλεκτρολογος δεν μπορει να το βρει μιας κ πρεπει να αλλαχτουν ολα-εγκεφαλος,πλεξουδες κοκ..Οποτε ειμαι καθε χειμωνα με το δεκαρακι στο χερι....Ελπιζα στο kadjar να εχουν λυσει τετοια θεματα αλλα δεν ακουω καλα σχολια...Μαλλον εχουν κρατησει τον ιδιο ηλεκτρολογο... 5$ για να γλυτώσεις το δεκαρακι χαχα
opcorsa Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 9 ώρες πριν, stefan123 είπε Ακουστε ανεξηγητο ηλεκτρολογικο προβλημα...Σε 4 χρονων αυτοκινητο απο το 2011 δηλαδη οταν κανει πολυ κρυο νεκρωνει το ραδιο...Για να επανελθει θελει βγαλσιμο πολου μπαταριας και reset εγκεφαλου..Κανεις ηλεκτρολογος δεν μπορει να το βρει μιας κ πρεπει να αλλαχτουν ολα-εγκεφαλος,πλεξουδες κοκ..Οποτε ειμαι καθε χειμωνα με το δεκαρακι στο χερι....Ελπιζα στο kadjar να εχουν λυσει τετοια θεματα αλλα δεν ακουω καλα σχολια...Μαλλον εχουν κρατησει τον ιδιο ηλεκτρολογο... τυπε ποιο γαλλικο εχεις εσυ 🤠
CyanBlue Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μάλλον θα πρέπει να σκεφτείς και τη μεταπώληση. Ανεξαρτήτως τι θα επιλέξεις τα diesel θα καταλήξουν στο "πυρ το εξώτερο" εντός πόλεων σύμφωνα με όσα ακούγονται (από το 2025 πιθανά). Ίσως και να το παντρευτείς....
ziaba Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 μπήκα και γω να πω τον πόνο μου... ίσως βοηθήσει του ts και δεν πετάξει τα 20κ για ρενό... μακριά από γαλλικά (έχουν περάσει δυο από τα χέρια μου και τα δυο έκαψαν φλάντζα στις 100κ χλμ νταν ίσως έτυχε δεν ξέρω) από μένα δες για ασία μεριά μόνο (toyota, nissan, hyundai, kia) για να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο! δεν είμαι fanboy όλα χαλάνε, άλλα στις 100κ να παθαίνει ζημία ο κινητήρας με χαλαρή χρήση είναι ανεπίτρεπτο επίσης όπως αναφέρθηκε πιο πάνω σκέψου την μεταπώλησή πχ τα yaris, getz, micra (τέτοιο ψάχνω τώρα) που παίζουν 3000€ αντίστοιχής χρονολογίας κατηγορίας ευρωπαϊκό βρίσκεις με 1-1,5κ 2
james9tito Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Ενταξει ειμαι ο πλεον ασχετος σε αυτοκινητα αλλα ακομη και ετσι δεν αντεχω να διαβαζω τετοια λογια του αερα. Δεν αντιλεγω οτι ο καθενας εχει την προσωπικη του εμπειρια αλλα γραψτε κατι παραπανω για να βοηθησετε τον ανθρωπο που ανοιξε το νημα. Τι νοημα εχει να γραψω "ειχα γαλλικο και τα τιναξε στα 100Κ χλμ"? Τι γαλλικο? Τι μοντελο? Ποιου έτους? Θα φερω σαν παραδειγμα τα C4. Το C4 μοντελο 2008 νομιζω , δεν ειχε απλα προβλημα στα ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα. Ηταν για πεταμα. Το εχει παρει κολλητος και το βολταρουμε απο την πρωτη μερα μεχρι προπερσι που το αλλαξε. Με επιανε το γελιο καθε φορα γιατι ολο κατι καινουριο εβγαζε κάθε μηνα. Ηλεκτρικα παραθυρα, υλαοκαθαριστηρες, μιζα, φωτα , κλειδαριες οτι μπορει να φανταστει κανεις. E Και το αλλαξε με diesel C4 του 2012. Του ελεγα τι πας και κανεις δεν εβαλες μυαλο κλπ . Ε , αλλο αυτοκινητο σας πληροφορω. Το χει τοσα χρονια και το παει μονο για σερβις . Και οντως ειναι καλο αυτοκινητο γιατι εχει γεμισει ο τοπος C4. 2
karaLRS Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 με αγχώσατε όλοι. πήρα citroen και στα 99.000 θα αναγκαστώ να το πουλήσω πριν κάψει φλάτζες
palawiaris Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Ότι μάρκα και να πάρεις θα υπάρχει το ρίσκο να βγει μάπα ή πολύ καλό. Ο λόγος είναι ότι οι εταιρίες δεν ελέγχουν όπως πρέπει τα εξαρτήματα για να γλιτώσουν λεφτά. Το βλέπω και από κει που δουλεύω.Το όνειρό του είναι να απαλλάξει το έλεγχο.Το προσπάθησε πολλές φορές και απέτυχε,αλλά εώς ένα σημείο το κατάφερε. Εταιρία με 2 εκ. την μέρα τζίρο. Μόνο στις ναυαρχίδες της κάθε μάρκας υπάρχει ένας πιο καλός έλεγχος.Πάντα στην θεωρία 11 ώρες πριν, stefan123 είπε Ακουστε ανεξηγητο ηλεκτρολογικο προβλημα...Σε 4 χρονων αυτοκινητο απο το 2011 δηλαδη οταν κανει πολυ κρυο νεκρωνει το ραδιο...Για να επανελθει θελει βγαλσιμο πολου μπαταριας και reset εγκεφαλου..Κανεις ηλεκτρολογος δεν μπορει να το βρει μιας κ πρεπει να αλλαχτουν ολα-εγκεφαλος,πλεξουδες κοκ..Οποτε ειμαι καθε χειμωνα με το δεκαρακι στο χερι....Ελπιζα στο kadjar να εχουν λυσει τετοια θεματα αλλα δεν ακουω καλα σχολια...Μαλλον εχουν κρατησει τον ιδιο ηλεκτρολογο... Δεν νομίζω ηλεκτρολόγος να το βρει. Θέλεις ηλεκτρονικό,να επισκευάζει τέτοια ηλεκτρονικά.Εγκεφάλους,Ράδιο...κτλ.
opcorsa Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 27 λεπτά πριν, palawiaris είπε Ότι μάρκα και να πάρεις θα υπάρχει το ρίσκο να βγει μάπα ή πολύ καλό. Ο λόγος είναι ότι οι εταιρίες δεν ελέγχουν όπως πρέπει τα εξαρτήματα για να γλιτώσουν λεφτά. Το βλέπω και από κει που δουλεύω.Το όνειρό του είναι να απαλλάξει το έλεγχο.Το προσπάθησε πολλές φορές και απέτυχε,αλλά εώς ένα σημείο το κατάφερε. Εταιρία με 2 εκ. την μέρα τζίρο. Μόνο στις ναυαρχίδες της κάθε μάρκας υπάρχει ένας πιο καλός έλεγχος.Πάντα στην θεωρία Δεν νομίζω ηλεκτρολόγος να το βρει. Θέλεις ηλεκτρονικό,να επισκευάζει τέτοια ηλεκτρονικά.Εγκεφάλους,Ράδιο...κτλ. Πρεσσα θελει το ηλεκτρονικο μας λες κι εσυ
karateka Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Σαν κάτοχος Captur 1.5dci από το 2013 και έχοντας διανύσει 153000km χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, θα σου έλεγα ότι η Renaut με έχει κερδίσει, τόσο που σκέφτομαι να το αλλάξω μόνο και μόνο για να πάρω το καινούριο σε αυτόματο και σε Euro 6. To Kadjar είναι σαφώς μία κατηγορία πιο πάνω σε ποιότητα κύλισης ακόμα και από το Qashqai αλλά όχι σε ποιότητα. Η εικόνα του αυτοκινήτου μου φαίνεται αρκετά φτωχή ειδικά στο εσωτερικό. Από την άλλη το ανανεωμένο Qashqai είναι για μένα ότι καλύτερο έχει να επιδείξει ο όμιλος μαζί με το X-Trail. Εγώ θα επέλεγα Qashqai με το καινούριο DCT σαζμάν. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2019 από karateka
ziaba Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 47 λεπτά πριν, karaLRS είπε με αγχώσατε όλοι. πήρα citroen και στα 99.000 θα αναγκαστώ να το πουλήσω πριν κάψει φλάτζες δεν θέλω ούτε να σε αγχώσω, ούτε μ νοιάζει το τι θα κάνεις, ούτε είπα ότι είναι κάνονας.... το γράφω αλώστε ότι έτυχε σε μένα και μεταφέρω την γνώμη μου που έχω σχηματίσει βάση των εμπειριών μου με τα οχήματά που έχουν περάσει από τα χέρια μου
karaLRS Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 10 λεπτά πριν, ziaba είπε δεν θέλω ούτε να σε αγχώσω, ούτε μ νοιάζει το τι θα κάνεις, ούτε είπα ότι είναι κάνονας.... το γράφω αλώστε ότι έτυχε σε μένα και μεταφέρω την γνώμη μου που έχω σχηματίσει βάση των εμπειριών μου με τα οχήματά που έχουν περάσει από τα χέρια μου δηλαδή δυο αμάξια citroen Που είχες έκαψαν φλάντζα στα 100.000 χιλιόμετρα; παρόμοιος κινητήρας;
opcorsa Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 42 λεπτά πριν, karateka είπε Σαν κάτοχος Captur 1.5dci από το 2013 και έχοντας διανύσει 153000km χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, θα σου έλεγα ότι η Renaut με έχει κερδίσει, τόσο που σκέφτομαι να το αλλάξω μόνο και μόνο για να πάρω το καινούριο σε αυτόματο και σε Euro 6. To Kadjar είναι σαφώς μία κατηγορία πιο πάνω σε ποιότητα κύλισης ακόμα και από το Qashqai αλλά όχι σε ποιότητα. Η εικόνα του αυτοκινήτου μου φαίνεται αρκετά φτωχή ειδικά στο εσωτερικό. Από την άλλη το ανανεωμένο Qashqai είναι για μένα ότι καλύτερο έχει να επιδείξει ο όμιλος μαζί με το X-Trail. Εγώ θα επέλεγα Qashqai με το καινούριο DCT σαζμάν. τυπε ειναι ξεκαθαρο οτι εχεις πελωρια αναγκη να ζεις επικινδυνα με βλαβιαρικες φιρμες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα