Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Σε rasterization η 2080 θα έχει συντριπτικό πλεονέκτημα στους nvidia optimized τίτλους(π.χ. τα assassins), ενώ θα χάνει συγκρικτικά λιγότερο στους AMD friendly. Οπότε αυτοί που θέλουν καρέ και πάλι στην 2080 θα πάνε. Εκτός αυτού, το θέμα με τους dx11 drivers(μεγάλο overhead στο ένα core) εξακολουθεί να υπάρχει.

Σχετικά με το RT βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή αναφορικά με games ΚΑΙ optimizations. Είδαμε το άλμα επιδόσεων στο BF. Από το metro βέβαια θα κριθούν όλα. Πλέον το να έχεις AMD θα είναι σαν να παίζεις μονίμως σε very high settings, ασχέτως ισχύος.

Ποιο άλμα επιδόσεων;  Απλά πετσοκοψανε ουσιαστικά το RT, επειδή απλά δεν τραβουσε. Διαφορά στα γράφικα με rt on με το σταγονομετρο και αν βρεις, μην κοροϊδεύεομαστε και μεταξύ μας τώρα.

Και το dlss άλλη μουφια: 

https://www.google.de/amp/s/www.techspot.com/amp/article/1712-nvidia-dlss/

DLSS does provide pretty similar visual quality to native 4K, it’s not quite as good, but it’s close, all while giving you around 30 to 35% more performance. And compared to native 1440p, which DLSS uses for its AI-enhanced image reconstruction, this form of upscaling looks like black magic.

But dig a little deeper, and at least using the Infiltrator demo, DLSS is pretty similar in terms of both visual quality and performance, to running the demo at 1800p and then upscaling the image to 4K. Again, it’s just one demo, but pouring over the footage and performance data really tempered my expectations for what to expect when DLSS comes to real world games.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Ποιο άλμα επιδόσεων;  Απλά πετσοκοψανε ουσιαστικά το RT, επειδή απλά δεν τραβουσε. Διαφορά στα γράφικα με rt on με το σταγονομετρο και αν βρεις, μην κοροϊδεύεομαστε και μεταξύ μας τώρα.

Και το dlss άλλη μουφια: 

https://www.google.de/amp/s/www.techspot.com/amp/article/1712-nvidia-dlss/

DLSS does provide pretty similar visual quality to native 4K, it’s not quite as good, but it’s close, all while giving you around 30 to 35% more performance. And compared to native 1440p, which DLSS uses for its AI-enhanced image reconstruction, this form of upscaling looks like black magic.

But dig a little deeper, and at least using the Infiltrator demo, DLSS is pretty similar in terms of both visual quality and performance, to running the demo at 1800p and then upscaling the image to 4K. Again, it’s just one demo, but pouring over the footage and performance data really tempered my expectations for what to expect when DLSS comes to real world games.

Γράφεις ότι να ναι χωρίς εμπειρία από το real thing κοιτώντας στο ιντερνετ πληροφορίες εδω και εκεί, αν δοκίμαζες dxr στην πραγματικότητα στο bfv και χωρίς η ποιότητα της εικόνας και η αληθοφάνεια είναι μέρα με νύχτα, επίσης με το patvh του Δεκεμβρίου η απόδοση είναι ικανοποιητική  και δεν έχει σχέση με την απόδοση στο launch του παιχνιδιού..

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, aorus είπε

Γράφεις ότι να ναι χωρίς εμπειρία από το real thing κοιτώντας στο ιντερνετ πληροφορίες εδω και εκεί, αν δοκίμαζες dxr στην πραγματικότητα στο bfv και χωρίς η ποιότητα της εικόνας και η αληθοφάνεια είναι μέρα με νύχτα, επίσης με το patvh του Δεκεμβρίου η απόδοση είναι ικανοποιητική  και δεν έχει σχέση με την απόδοση στο launch του παιχνιδιού..

Δεν διαφωνω. Αλλα σχεδον ολες οι πληροφοριες που διαβασα καταληγουν στο ιδιο συμπερασμα, οτι πρεπει να "θελεις" να δεις την διαφορα. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Δεν διαφωνω. Αλλα σχεδον ολες οι πληροφοριες που διαβασα καταληγουν στο ιδιο συμπερασμα, οτι πρεπει να "θελεις" να δεις την διαφορα

Αρκετά ικανοποιητική είναι η απόδοση του dxr για τα πρώτα βρεφικά του πατήματα ......για μένα μια χαρά φαίνονται ξεκάθαρες οι διαφορές για πρώτο ξεκίνημα του dxr  .......

https://www.insomnia.gr/forums/topic/215678-benchmarking-lets-see-how-good-we-are/?do=findComment&comment=56895862

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, BabisTs είπε

Αρκετά ικανοποιητική είναι η απόδοση του dxr για τα πρώτα βρεφικά του πατήματα ......για μένα μια χαρά φαίνονται ξεκάθαρες οι διαφορές για πρώτο ξεκίνημα του dxr  .......

https://www.insomnia.gr/forums/topic/215678-benchmarking-lets-see-how-good-we-are/?do=findComment&comment=56895862

Μεταξύ μας τώρα η πρώτη φωτό με την αντανάκλαση της φωτιάς φαίνεται πιο άσχημα στο μάτι από τη με το rasterisation   

Ενώ στην δεύτερη δεν καταλαβαίνεις διαφορά αν δεν δεις δίπλα δίπλα τις δυο εικόνες 

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nikos5800 είπε

Μεταξύ μας τώρα η πρώτη φωτό με την αντανάκλαση της φωτιάς φαίνεται πιο άσχημα στο μάτι από τη με το rasterisation   

Ναι αλλά στην πραγματικότητα κάπως έτσι φαντάζομαι πως θα έπρεπε να είναι.  Όπως στην πρώτη.. 

Με τέτοια φλόγα τόσο κοντά πρέπει να γίνεται μέρα ο τόπος και η αντανάκλαση μου φαίνεται ρεαλιστική 

 

Επεξ/σία από mcrae13
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos5800 είπε

Μεταξύ μας τώρα η πρώτη φωτό με την αντανάκλαση της φωτιάς φαίνεται πιο άσχημα στο μάτι από τη με το rasterisation   

Ενώ στην δεύτερη δεν καταλαβαίνεις διαφορά αν δεν δεις δίπλα δίπλα τις δυο εικόνες 

όταν είσαι ingame (τουλάχιστον εγώ) καταλαβαίνεις διαφορά......τώρα δίπλα-δίπλα οι εικόνες άλλος την βλέπει καλή και άλλος του κακοφαίνεται ....anyway.....για μένα καλό είναι το dxr σαν πρώτη επαφή .....

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos5800 είπε

Μεταξύ μας τώρα η πρώτη φωτό με την αντανάκλαση της φωτιάς φαίνεται πιο άσχημα στο μάτι από τη με το rasterisation   

Ενώ στην δεύτερη δεν καταλαβαίνεις διαφορά αν δεν δεις δίπλα δίπλα τις δυο εικόνες 

Spoiler

 

Μα πως φαινεται πιο ασχημη?Δες τα ξυλα εκει που ειναι μεσα η φωτια πως φαινονται ή ακομα και δεξια της φωτιας πως εχουν αλλαξει χρωμα.

Ακομα και στο αυτοματο αριστερα της οθονης πανω απο τους σακους υπαρχει αντανακλαση.

 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, nikos5800 είπε

Μεταξύ μας τώρα η πρώτη φωτό με την αντανάκλαση της φωτιάς φαίνεται πιο άσχημα στο μάτι από τη με το rasterisation   

Ενώ στην δεύτερη δεν καταλαβαίνεις διαφορά αν δεν δεις δίπλα δίπλα τις δυο εικόνες 

Και στην 2η βλεπεις διαφορες.

Δες το νερο στο εδαφος μπροστα απο το κοκκινο κτηριο,αντανακλά το κτηριο και τα παραθυρα

Και γενικα οπου υπαρχει νερο στην εικονα βλεπεις αντανάκλαση.

Λεπτομέρειες που εν κίνηση μπορει να μην τις δεις αλλα υπάρχουν.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Δεν λέγαμε ότι δεν έχει RT-GI το BFV?

Πώς φωτίζεται γύρω γύρω από την ένταση της φλόγας?

Ε και εσυ πως κανεις ετσι?

Βαλε λιγο φαντασια,με φαντασια γίνεται 😛

Δημοσ.

Εγώ το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν ανακοίνωσαν το DXR στα reflections και οτί μπορεί να κάνει render objects που δεν είναι στην κάμερα, ήταν ότι τα horror games θα πάνε τα jump scares σε next level με τίποτα καθρεφτάκια κλπ (πχ όπως στα Conjuring).😎

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Λόγω physically base rendering 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Physically_based_rendering

Εγώ μαζί σου.

Αλλά όταν σχολίαζα το demo video της παρουσίασης των RTX, ότι στο Rotterdam εκεί που το τανκ ρίχνει με το γλοφοβόλο και ενώ φαίνεται η αντανάκλαση στο όπλο του στρατιώτη και στο παραδίπλα παράθυρο, το πρόσωπο του στρατιώτη δεν φωτίζεται, αυτή την απάντηση πήρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...