Πέτρος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Το BF1, εσύ το έφερες στη συζήτηση. Επειδή δεν βγήκαν τα κουκιά (γράφεις ότι έτρεχε μια χαρά στους σαπιοjaguar αλλά είχε θέμα στα 4/4, το οποίο στην αρχή δεν υπήρξε σαν θέμα), ξαφνικά η συζήτηση πάει πάλι πίσω σε GCN. Εσύ ο ίδιος έγραψες (και εκεί απάντησα) πως τα παιγνίδια φτιάχνονται για τον ελάχιστο κοινό παρονομαστή, το XBOXO και πως επειδή όλες οι κονσόλες έχουν μια παραλλαγή αυτού του setup, άρα όλα τα παιγνίδια είναι optimized κλπ. και ότι γίνονται port σε PC και δεν αλλάζει κάτι κλπ. Όλα αυτά για να καταλήξουμε ότι δεν τα καταφέρνουν καλά οι κόκκινες κάρτες στα παιγνίδια που (υποτίθεται πως) έχουν γραφτεί για αυτές...επειδή? (Σου) γράφω, λοιπόν, πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει ούτε με σφαίρες (GCN optimize) στον κόσμο των PC, και σου παραθέτω 2-3-5 λόγους. Επιγραμματικά, για να μην έχουμε παρανοήσεις: 1) Δεν υπάρχει GCN κάρτα στις κονσόλες. Υπάρχει SoC (πες το και APU, αν θες), το οποίο έχει GCN στοιχεία και CPU στοιχεία. Ότι γράφεται για κονσόλες, γράφεται για αυτόν τον συνδυασμό, και μόνο για αυτό. Ανάλογα τη δύναμη του εκάστοτε SoC (XBOXO, XBOXOS, XBOXOX κλπ), έχουμε από το s/w τα στοιχεία που θα δούμε (ανάλυση, framerate, textures ενδεχομένως). Τα 1/1S είναι πανομοιότυπα ουσιαστικά (αλλάζει μόνο το node) και η διαφοροποίησή τους είναι ένα oc. Το 1Χ, είναι άλλο SoC, για αυτό και η συνολική του δύναμη είναι περίπου 4Χ. Ότι γράφεται για εκεί (αντίστοιχα και για τα PS), μένει εκεί. Με δεδομένο δε ότι η συνολική ισχύς του μηχανήματος δεν μοιράζεται "δυναμικά" ανάλογα τις ανάγκες του κάθε παιγνιδιού, αλλά υπάρχει ταγμένο μέρος στο OS και τα υπόλοιπα στα παιγνίδια, το SoC που χρησιμοποιείται για τα παιγνίδια, είναι κατώτερο του διαφημιζόμενου-συνολικού (εδώ παίζει μεγάλο ρόλο το θέμα πυρήνων+μνήμης) 2) Με δεδομένα τα παραπάνω, αν τα παιγνίδια ήταν απλά Port (όχι ότι δεν υπάρχουν και τέτοια...πολλά τα παραδείγματα, και έχει πέσει άπειρο γέλιο), σχεδόν κανένας 3Α τίτλος δεν θα έπαιζε σε PC καλά, αν αυτό δεν είχε >4 πυρήνες/νήματα και κάποια γενική σχέση με τη GCN αρχιτεκτονική. Αντί για αυτό, βλέπουμε την πλειοψηφία των τίτλων να παίζουν από καλά έως άριστα σε 4/4 ή και σε 2/4 (μέχρι πριν κάποιο καιρό, αυτό το τελευταίο), με τους ι5 να ξεζουμίζουν GPU πολύ ισχυρότερες από οτιδήποτε είχαν-έχουν απάνω τα SoC αυτά. i3/5...η συντριπτική πλειοψηφία των επεξεργαστών σε "gaming" συστήματα μέχρι και σήμερα. Το παράδειγμα του BF, δείχνει πως αν όμως προστεθεί κάποιο φορτίο που απαιτεί δικό του πυρήνα/νήμα, τα μέχρι πρότινος υπεραρκετά 4/4 απλά τα παίζουν. Αν τώρα επαρκεί ο κάθε σαπιοjaguar για να τρέφει 5-6 πυρήνες στις κονσόλες, το να μην επαρκεί ο (κάθε) FX ή ακόμα χειρότερα οποιοσδήποτε i5 7-9 series, είναι τουλάχιστον αστείο. Δείχνει πως κάποια πράγματα παραλληλίζονται, αρκεί να θέλουν οι devs. Το Fairfight πιθανότατα θα ξετίναζε τους 4-5 πυρήνες του ΧΒΟ που χρησιμοποιούνταν (γιατί παραπάνω, δεν...) και το έβαλαν στον τελευταίο (σε προτεραιότητα, λογικά). Στα PC, 4 είχαν...πάρτα. (Σου) ξαναγράφω την ιστορία με την απενεργοποίηση του ΗΤ για βελτίωση επιδόσεων στο gaming. Απλά, τα Win δεν μπορούσαν να διαχειριστούν σωστά τα παραπάνω νήματα (επειδή οι μηχανές των παιγνιδιών...οι βελτιστοποιημένες και καλά για πολυπύρηνα SoC, απλά δεν υποστήριζαν κάτι τέτοιο στα PC), οπότε χάος. Εδώ, κλείνουμε την ιστορία με το CPU κομμάτι των SoC. 3) Αν έρχονταν οι μηχανές των παιγνιδιών απλά σαν port από τις GCN optimized κονσολιές, θα έπαιζαν περισσότερο ή λιγότερο καλά στις GCN κάρτες γραφικών. Επιπλέον, στις μη GCN κάρτες, θα έτρωγαν penalty του κερατά, αφού θα πρέπει να γινόταν ξανά realtime μετάφραση/παράκαμψη (από τον οδηγό) για να τρέχουν σε εντελώς διαφορετική αρχιτεκτονική (aka, πράσινες). Θυμίζω το (μεγαλύτερο ή μικρότερο, ανάλογα το σενάριο) penalty που τρώνε οι Intel επεξεργαστές με τα Spectre/Meltdown/whatever patch...παρακάμπτουν το h/w κομμάτι με s/w...με πτώση επιδόσεων. Συμβαίνει κάτι τέτοιο? Προφανώς και όχι (με ελάχιστες εξαιρέσεις για γέλια). Αντίθετα, βλέπουμε στην πλειοψηφία των "κονσολοτίτλων", να πηγαίνει καλύτερα το πράσινο h/w (όπως και το μπλε, το εξήγησα). Είτε λοιπόν είναι τόσο μαμάτοι οι οδηγοί της nVidia που ρίχνουν bypass στα h/w GCN optimizations που έχουν τα "ports" χωρίς να χάνουν σε επιδόσεις σε σχέση με τη native υποστήριξη που έχει το AMD h/w και επιπλέον περνάνε και μπροστά από (θεωρητικά) αρκετά ισχυρότερες κάρτες (realtime, μάλιστα), είτε "απλά" στη διαδικασία του "port", κάτι γίνεται (recompile, ας πούμε?) και χάνεται το όποιο h/w πλεονέκτημα των GCN, με εξαιρέσεις όπου η μηχανή του παιγνιδιού είναι κομμένη και ραμμένη για αυτά (BF series et al). Άλλες μηχανές, είναι τόσο "εχθρικές" προς τις κόκκινες (Unreal κλπ), που βγάζει μάτια το τελικό αποτέλεσμα. Ωραία, τώρα? Να το κόψουμε το παραμύθι με GCN optimizations στα PC Ports, έτσι γενικά, γιατί δεν έχει την παραμικρή λογική? 2
Aten-Ra Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Στο DX12 είναι άσχετοι στην DICE, ασχολήθηκε η NV και έφτιαξε(Όταν βγήκε το RTX patch), LoL 1
nikos5800 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 πετρο για τα κονσολο port που επρεπε να παιζουν χαλια στις καρτες της nvidia εισαι λαθος η επεξεργασια γραφικων ειναι γνωστη εδω και δεκαετιες απλα λιγοι εχουν φτιαξει high performance gpus ολα τα παιχνιδια των κονσολων δημιουργουνται απο ενα κοινο api π.χ το directx12/11 στο χβοχ και pc τοσο η nvidia οσο και η amd πρεπει να πληρουν ολες τις προηποθεσεις για να τρεχουν το graphic api στο τελος το μονο που μετραει ειναι πια αρχιτεκτονικη ειναι πιο αποδοτικη στις απαιτησεις ενος συγκεκριμενου api δεν υπαρχει καμια παρακαμψη η κανας μαγικος κωδικας που κανει τις Nvidia καρτες αχτυπητες η της amd ηθελα να πω και αλλα γιατι σχεδον δεν συμφωνο με τιποτα απο αυτα που εγραψες αλλα βαριεμαι για τωρα 1
Πέτρος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Ωραία...βάλε να τρέξεις τότε PhysX σε AMD κάρτα...γίνεται, μια χαρά. Απλά είναι πάνβαρο γιατί δεν έχεις το h/w και κάνεις εξομοίωση μέσω s/w. Αυτά είναι τα GCN optimizations που υποτίθεται πως θα πρέπει να ανταγωνιστεί ο εκάστοτε driver της nVidia. Μην ξεχνάς, δεν μιλάμε για παιγνίδια που είναι PC exclusive. Μιλάμε για παιγνίδια που υποτίθεται γράφτηκαν για h/w με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και βελτιστοποιήθηκαν για να τρέχουν εκεί ιδανικά. Τα παιγνίδια αυτά, και καλά τα πήραν όπως είναι και τα πέταξαν σε PC, σύμφωνα με τη θεωρία-ιστορία του "GCN optimized". E, δεν στέκει. Απλά. Αν από την αρχή γράφονται με 2πλά path, ένα για την κάθε "αρχιτεκτονική", έτσι κι αλλιώς δεν έχει νόημα να συζητάμε για βελτιστοποιήσεις εκεί. Εννοείται ότι υπάρχουν ένας σκασμός παράμετροι που δεν αναφέρω, και πολύ περισσότερες που απλά αγνοώ. Αλλά hardcoded optimizations να τις ξεπερνάς με s/w, πώς? 1
billeiros Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Χαχα, βρήκες το προβληματικό DX12 του Deus Ex..Πριν λίγες μέρες bench-άραμε εμείς εδώ μέσα και καταλήξαμε ότι υπάρχει πρόβλημα στο συγκεκριμένο παιχνίδι σε DX12/1080P. 2080Ti κάτω από 1080Ti..Η vega σε 4κ παει παντα καλυτερα. Μην επιμενεις. Απ οτι σε 1080p εννοω Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2019 από billeiros
patsakos. D Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 4 ώρες πριν, Πέτρος είπε Ωραία...βάλε να τρέξεις τότε PhysX σε AMD κάρτα...γίνεται, μια χαρά. Απλά είναι πάνβαρο γιατί δεν έχεις το h/w και κάνεις εξομοίωση μέσω s/w. Αυτά είναι τα GCN optimizations που υποτίθεται πως θα πρέπει να ανταγωνιστεί ο εκάστοτε driver της nVidia. Μην ξεχνάς, δεν μιλάμε για παιγνίδια που είναι PC exclusive. Μιλάμε για παιγνίδια που υποτίθεται γράφτηκαν για h/w με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και βελτιστοποιήθηκαν για να τρέχουν εκεί ιδανικά. Τα παιγνίδια αυτά, και καλά τα πήραν όπως είναι και τα πέταξαν σε PC, σύμφωνα με τη θεωρία-ιστορία του "GCN optimized". E, δεν στέκει. Απλά. Αν από την αρχή γράφονται με 2πλά path, ένα για την κάθε "αρχιτεκτονική", έτσι κι αλλιώς δεν έχει νόημα να συζητάμε για βελτιστοποιήσεις εκεί. Εννοείται ότι υπάρχουν ένας σκασμός παράμετροι που δεν αναφέρω, και πολύ περισσότερες που απλά αγνοώ. Αλλά hardcoded optimizations να τις ξεπερνάς με s/w, πώς? Η αληθεια ειναι καπου στη μεση 1
Occultist Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εντωμεταξύ, οτιδήποτε DX12 (πχ. BF1), τρέχει νερό εδώ και 2 γενιές AMD, αλλά επειδή μέχρι και Pascal, η πέτσινη κομπανία το είχε δέσει κορδόνι ότι θα έπρεπε να τρέχουν όλα μόνο σε DX11 και τον έπιναν σε οτιδήποτε παραπάνω, ήταν "για τα μπάζα και άθλιες" μηχανές όπως πχ. Frostbyte (αφού δεν έπεσε φωτιά να μας κάψει...). Και τώρα που επιτέλους αποφάσισαν να σχεδιάσουν αρχιτεκτονική για dx12 (rtx), ΟΛΑ ΚΑΛΑ - έφτιαξε η Frostbyte!...😂 Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου 2019 από Occultist 1
Balantakos Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, Occultist είπε Εντωμεταξύ, οτιδήποτε DX12 (πχ. BF1), τρέχει νερό εδώ και 2 γενιές AMD, αλλά επειδή μέχρι και Pascal, η πέτσινη κομπανία το είχε δέσει κορδόνι ότι θα έπρεπε να τρέχουν όλα μόνο σε DX11 και τον έπιναν σε οτιδήποτε παραπάνω, ήταν "για τα μπάζα και άθλιες" μηχανές όπως πχ. Frostbyte (αφού δεν έπεσε φωτιά να μας κάψει...). Και τώρα που επιτέλους αποφάσισαν να σχεδιάσουν αρχιτεκτονική για dx12 (rtx), ΟΛΑ ΚΑΛΑ - έφτιαξε η Frostbyte!...😂 Μου αρεσεις, τα λες ωραια...🙂
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Έφτιαξε για ένα patch, τώρα έχει ξανά stuttering(Απ' ότι λένε). Και ναι η DICE δεν ξέρει πως να χρησιμοποιήσει το DX12, όταν τα Forza Horizon και Gears of War 4 που είναι DX12, τρέχουν νερό, όταν το SotTR τρέχει πολύ καλύτερα σε DX12 απ' ότι σε DX11 και το Battlefield είναι stutter-fest, τι κάνει νιάου στα κεραμίδια..Επίσης η μηχανή λέγεται Frostbite και όχι Frostbyte. Υπάρχει και πολύ φρέσκο παράδειγμα τραγικού DX12, το Resident Evil 2 remake. Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου 2019 από Psycho_Warhead 3 1
Aten-Ra Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Και ναι η DICE δεν ξέρει πως να χρησιμοποιήσει το DX12, Δεν νομίζω
Πέτρος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Έχοντας παίξε BF1 κ 5 με αρκετές ώρες και σε 11 κ σε 12, ισχύουν όσα γράφει ο Psycho περί stutter κλπ. Κρατάω πισινή μήπως ξαναέφτιαξε το 12 στο 5 μετά το χτεσινό patch. Ευχαρίστως να δοκιμάσω κ τα δύο σήμερα κ στα δύο mode, και να πω τι βλέπω.
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Όπου δουλεύει σωστά το DX12, τρέχει σωστά και σε AMD και σε NV. Όπου έχει πρόβλημα(RE 2 remake, BF 1 κλπ) έχουν θέμα και οι δύο. Το τι παπαγαλίζουν μερικά RTG boys, μου είναι παντελώς αδιάφορο όταν αυτό επιβεβαιώνεται από κατόχους AMD/NV. 5
billeiros Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Εγω με free sync παντως στο bf1 δεν εχω καθολου stutter. Ανευ fresync βεβαια χαμος γινοταν
Arkin Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το BF1 το είχα παίξει με μια ταπεινή 840m σε laptop όταν βγήκε με hdmi στην 55αρα και medium high έπιανα 60αρι σε full hd σε πολλά σημεία. Δεν είχα stuttering καθόλου. Πάντα σε campaign όχι online. Τέρμα OC η κάρτα. Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου 2019 από Arkin
Occultist Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Υπάρχει και πολύ φρέσκο παράδειγμα τραγικού DX12, το Resident Evil 2 remake. Το οποίο πάλι πάει τραίνο DX12 μόνο σε AMD - "τραγικό παράδειγμα", ξέρω... 5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Battlefield είναι stutter-fest, Από τα πιο ομαλά DX12 παιχνίδια performance-wise, ακόμα και σε υψηλότατα settings - εκτός από Nvidia, άρα "παντού χάλια". 5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Επίσης η μηχανή λέγεται Frostbite και όχι Frostbyte. Τώρα που μου διόρθωσες το ορθογραφικό σε copyrighted ονομασία (που θα μπορούσε να είναι και "Χαράλαμπος"), πρέπει να ανακάλυψες έναν νέο κόσμο αποστομωτικής επιχειρηματολογίας... 5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Και ναι η DICE δεν ξέρει πως να χρησιμοποιήσει το DX12, όταν τα Forza Horizon και Gears of War 4 που είναι DX12, Συγκρίνουμε το τεχνικό κατόρθωμα απόδοσης ενός χάρτη πλήρους γεωμετρίας, με destructible environment, vehicle mechanics, βαλλιστικών μοντέλων, 64 παικτών ταυτόχρονα online, με τη μπουρδίτσα single player που απλώς κάνει slide show ένα 3d προκαθορισμένο (έστω όμορφο) περιβάλλον γύρω από ένα αμάξι. Που και εκεί σε έχει η αντίστοιχης κλάσης AMD. Εναλλακτικά, "χάνουμε παλικάρια - φέρτε κάτι με gimpworks (gears) τώρα!" Οκ, σιγουρεύτηκα ότι μιλάω με τσουτσέκι του πέτσινου! 🤣 Να πεις ότι σε χαρτζιλίκωνε, κιόλας... Γενικώς, η Nvidia, τώρα με τις RTX, ανακάλυψε το DX12 στα σοβαρά. Για αυτό και "το αφεντικό τρελλάθηκε", με τις 10άρες που τις σπρώχνουν όλοι όσο-όσο... Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου 2019 από Occultist 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα