Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δέξου το φίλε και πάρε άλλη συσκευή από εκεί,το ότι σου έτυχε μια φορά δεν καθιστά τα public λιγότερο αξιόπιστο κατάστημα από κάποιο άλλο,εφόσον μάλιστα το δέχθηκε και η infoquest σαν αλλαγή το φάουλ είναι ξεκάθαρα της apple ...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, biglinos είπε

Δέξου το φίλε και πάρε άλλη συσκευή από εκεί,το ότι σου έτυχε μια φορά δεν καθιστά τα public λιγότερο αξιόπιστο κατάστημα από κάποιο άλλο,εφόσον μάλιστα το δέχθηκε και η infoquest σαν αλλαγή το φάουλ είναι ξεκάθαρα της apple ...

Ναι σίγουρα είναι της Apple διότι φάνηκε η συσκευή να μην έχει περάσει ποιοτικό έλεγχο από τη στιγμή που είχε εξωτερική ζημία. Είμαι 99% σίγουρος ότι έβγαινε και η οθόνη έξω στο συγκεκριμένο σημείο μαζί με την αδιαβροχοποίηση. Απλά το μόνο που με χάλασε ήταν ότι στάλθηκε για έλεγχο και το "δεν έχουμε DOA στα iPhone". Απλά, χτύπα ξύλο, αν χρειαστεί θα ξέρω σε επόμενη περίπτωση πως να προχωρήσω. 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Δημοσ.

Ναι αυτό ναι,κοιτά προσωπικά όποτε είχα θέμα με Iphone κλπ δεν μπήκα καν στην διαδικασία να το στείλω η να το πάω στο κατάστημα που το πήρα πήγαινα κατευθείαν στο επίσημο service η apple είναι από τις εταιρίες που όταν προκύπτει θέμα στην συσκευή σε εγγύηση προτιμά να σου δώσει καινούργια παρά να κάτσει να στην φτιάξει κλπ...

Δημοσ.
6 ώρες πριν, biglinos είπε

Ναι αυτό ναι,κοιτά προσωπικά όποτε είχα θέμα με Iphone κλπ δεν μπήκα καν στην διαδικασία να το στείλω η να το πάω στο κατάστημα που το πήρα πήγαινα κατευθείαν στο επίσημο service η apple είναι από τις εταιρίες που όταν προκύπτει θέμα στην συσκευή σε εγγύηση προτιμά να σου δώσει καινούργια παρά να κάτσει να στην φτιάξει κλπ...

Εντάξει απλά μιλάμε για φρέσκο πράγμα 2-3 ώρες το είχα. Το τσέκαρε το παιδί στο iRepair επειδή τον ρώτησα αφού μου βάλε το tempered και μου είπε να τους το πας πίσω οπωσδήποτε.

Απο εκεί και πέρα, γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε να γίνει άμεση αντικατάσταση, τώρα αν ήταν διαδικαστικό δε μπορώ να το γνωρίζω 

Τελος καλό, όλα καλά ωστόσο 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Εντάξει απλά μιλάμε για φρέσκο πράγμα 2-3 ώρες το είχα. Το τσέκαρε το παιδί στο iRepair επειδή τον ρώτησα αφού μου βάλε το tempered και μου είπε να τους το πας πίσω οπωσδήποτε.

Απο εκεί και πέρα, γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε να γίνει άμεση αντικατάσταση, τώρα αν ήταν διαδικαστικό δε μπορώ να το γνωρίζω 

Τελος καλό, όλα καλά ωστόσο 

Η σωστη διαδικασια παντως αυτη ειναι.

Επιστρεφεις πισω το προιον απο το καταστημα αγορας/πωλητης ο οποιος φροντιζει μετα να το στειλει στο επισημο service να βγει το πορισμα.

Ο μονος λογος για να κρινει ο πωλητης τι παιζει με το κινητο ειναι αν εχει ο ιδιος δικο του αναγνωρισμενο service για να μπορει να τσεκαρει το κινητο ή και να το επισκευασει αν τυχει.

Και επειδη στο Public δεν εχουν,γιαυτο και το εστειλαν.

Επισης υπαρχει παντα το ενδεχομενο οπως πηρες το κινητο και το ειχες αφησει στο γραφειο ή στο μπανιο να επεσε κατω και να επαθε ζημια αρα το φταιξιμο να ειναι δικο σου και να μην σε καλυπτει η εγγυηση(τυχαιο παραδειγμα).

 

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Η σωστη διαδικασια παντως αυτη ειναι.

Επιστρεφεις πισω το προιον απο το καταστημα αγορας/πωλητης ο οποιος φροντιζει μετα να το στειλει στο επισημο service να βγει το πορισμα.

Ο μονος λογος για να κρινει ο πωλητης τι παιζει με το κινητο ειναι αν εχει ο ιδιος δικο του αναγνωρισμενο service για να μπορει να τσεκαρει το κινητο ή και να το επισκευασει αν τυχει.

Και επειδη στο Public δεν εχουν,γιαυτο και το εστειλαν.

Επισης υπαρχει παντα το ενδεχομενο οπως πηρες το κινητο και το ειχες αφησει στο γραφειο ή στο μπανιο να επεσε κατω και να επαθε ζημια αρα το φταιξιμο να ειναι δικο σου και να μην σε καλυπτει η εγγυηση(τυχαιο παραδειγμα).

Απλά σε τέτοιες περιπτώσεις, η Apple δίνει συσκευές αντικατάστασης και όχι σφραγισμένες ενώ υπάρχει το DOA στο Public, προφανώς δεν ίσχυε στην περίπτωση μου αφού ήταν επιτόπου σχεδόν η αλλαγή όποτε όλα καλά. Ψιλόσγχωθηκα και εγώ από τη μεριά καθώς πρώτη φορά μου έτυχε ελαττωματική συσκευή.

Θα μπορούσα απλά να ζητήσω επιστροφή χρημάτων επί τόπου χωρίς να δεχτω το σέρβις ωστόσο δε το γνώριζα εκείνη τη στιγμή 

Δημοσ.

  Είχα πάρει ενα macbook 12αρι απο kaizer και μεσα στη βδομάδα άρχισε να αναβοσβήνει η οθονη σαν κάτι να μην εκανε επαφή. Το θέμα είναι οτι το έκανε όποτε ήθελε, και όταν το πήγα πίσω στο κατάστημα ΔΕΝ το έκανε. Παρ'ολα αυτά το έιχα τραβήξει σε βιντεο και τους το έδειξα. Φυσικά και είχε doa απλά μου εξήγησαν οτι πρέπει να σταλεί στο service του αντιπροσώπου και αυτός κρίνει και οτι doa δεν σημαίνει οτι αν δεν δουλευει το φερνεις πισω και παιρνεις αλλο επι τοπου. Πρέπει να ελεγχθει απο το service πρωτα. Ετσι κι έγινε, σε 3 μέρες με ενημερωσαν οτι όντως είχε πρόβλημα και να περάσω να παραλάβω καινούργιο. Αν είχε περάσει η περίοδος που ισχυε το doa, τo μηχάνημα θα επισκευαζόταν απλά λόγω εγγύησης.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, thetiesthatbind είπε

Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων αντι του πιστωτικού; Τώρα με τις εκπτώσεις βρίσκω το ίδιο κινητό 50€ κάτω στη MediaMarkt οπότε γιατι οχι; 

Το πιστωτικό ποιος στο δίνει?

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Yiannis87 είπε

Το πιστωτικό ποιος στο δίνει?

To Public με εντολή της Info Quest. Είδα τώρα ότι το έβαλε και το Public στα 700€ όποτε νομίζω όλα οκ, αλλά και ενημερωτικά αυτό θα ήθελα να το γνωρίζω 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...