Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Στις 7/1/2019 αγόρασα μια συσκευή iPhone από το Public. Όταν άνοιξα τη συσκευασία είδα ανάμεσα στην οθόνη και το σκελετό ένα άσπρο πράγμα να προεξέχει το οποίο χτυπούσε άσχημα στο μάτι και έτσι όπως το είδα μου φάνηκε ότι φαινόταν ελάχιστα η σιλικόνη αδιαβροχοποίησης στο σημείο εκείνο (αλλά δεν ήταν το διακριτό λόγω και του χρώματος) . Δε του έδωσα σημασία, θεώρησα οτι ηταν καποιο σκουπιδάκι και θα έφευγε. Έστησα τη συσκευή, ολά κομπλέ και πήγα να αγοράσω ένα tempered glass. Εκεί ρώτησα το παιδί τι θα μπορούσε να είναι αυτό το πράγμα, και με ρώτησε αν άνοιξα την οθόνη. Του είπα ότι το κινητό δε το έχω δουλέψει καλά καλά και μου είπε να τους το πάω πίσω γιατί μπορεί αν χρειαστεί η εγγύηση να μου πουν ότι το άνοιξα και να μου το έβγαζαν εκτός.

Το πήγα στο τμήμα service του Public και εκεί ο τεχνικός το είδε, προσπάθησε να το βγάλει και αυτός, το έξυσε λίγο αλλά έφυγε ελάχιστα, και μου είπε ότι θα το στείλει στην iSystem για έλεγχο και ότι θα ζητήσουν αντικατάσταση (μάλιστα είχε μιλήσει και με τον πωλητή ο οποίος με θυμόταν). Στο χαρτί είδα ότι σημείωσε σαν "βλάβη" ότι το κινητό έχει πάρει σκόνη στα αριστερά και κάτω ανάμεσα στην οθόνη και το πλαίσιο. 

Η ερώτηση μου είναι η εξής, υπάρχει περίπτωση να μη γίνει αντικατάσταση συσκευής; Και αν ναι, μπορώ να προχωρήσω σε υπαναχώρηση αγοράς αν μου επιστραφεί η ίδια συσκευή; Η παραγγελία είχε γίνει ηλεκτρονικά και η πληρωμή σε κατάστημα.

ΥΓ. Δυστυχώς πάνω στην ξενέρα δε το τράβηξα μια φωτογραφία, ωστόσο τα παιδιά από το σέρβις το έβγαλαν για να τους τη στείλουν από ότι κατάλαβα. 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Δημοσ.

το public εχει doa, ζητας αντικατασταση συσκευης επιτοπου. κακος δεχτηκες να το στειλουν στο service. καλη τυχη τωρα...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, panos7 είπε

Ήρεμος ειμαι

Ένα level πιο πάνω να πήγαινες θα το έβρισκες. 

https://www.insomnia.gr/forums/forum/45-apple-hardware/

Δε θεώρησα ότι ανήκει στο Apple section γιατί, κυρίως, αφορά τα δικαιώματα σαν καταναλωτής, και τα δικαιώματα, είναι ανεβασμένα σε αυτό το section. Και αν δεν κάνω λάθος, ό,τι να κανει με θέματα περί δικαιωμάτων μπαίνει εδώ. Αν κάνω λάθος, sorry 

 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, iakoboss7 είπε

το public εχει doa, ζητας αντικατασταση συσκευης επιτοπου. κακος δεχτηκες να το στειλουν στο service. καλη τυχη τωρα...

Μου είπε ότι η Apple δεν την πιάνει το DOA 7 ημερών. Το ρώτησα και αυτό 

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Μου είπε ότι η Apple δεν την πιάνει το DOA 7 ημερών. Το ρώτησα και αυτό 

Είσαι σε λάθος τόπικ

Πλεων ναι, οταν ηταν στις προσφορες ημουν onpoint 😎

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Κάφρε :P

Anyway, όπως απάντησα και σε κάποιον, το Public μου ειπε οτι δε δινουν DOA σε Apple 

το public γενικά κάνει μαλαγανιές και με εγγυήσεις, 

πχ ένα corsair keyboard το έδινε 1 χρόνο εγγύηση ενώ στο site της corsair λέει ξεκάθαρα 2 χρόνια. πλαίσιο την ίδια στιγμή το ιδιο το εδινε 2 χρόνια κανονικά.

στο DOA θα κολλήσουν?

Επεξ/σία από vaggos88
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μέχρι στιγμής δεν είχα θέμα μαζί τους σε όλες μου τις αγορές και τις εγγυήσεις που αναγράφουν με 1 χρόνο, όποτε τους έπαιρνα πχ για κάτι κράκεν ακουστικα που ειχα παλαιότερα μου λέγαν 2 χρονια και το ενημέρωναν στο site :P

Ωστόσο το Public ισχυρίζεται ότι η ίδια η Apple δεν παρέχει DOA. 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, vaggos88 είπε

το public γενικά κάνει μαλαγανιές και με εγγυήσεις, 

πχ ένα corsair keyboard το έδινε 1 χρόνο εγγύηση ενώ στο site της corsair λέει ξεκάθαρα 2 χρόνια. πλαίσιο την ίδια στιγμή το ιδιο το εδινε 2 χρόνια κανονικά.

στο DOA θα κολλήσουν?

Το doa δεν είναι κάτι υποχρεωτικό, όποιος θέλει το δίνει.

  • Like 1
Δημοσ.

Το DOA το δινει το μαγαζι το οποιο πουλαει. Δεν το δινει η αντιπροσωπεια.

Κακως δεχτηκες να το στειλουνε στην αντιπροσωπεια για ελεγχο. Επρεπε να απαιτησεις να σου δωσουν καινουρια συσκευη απο το Public

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, mtzs είπε

Το DOA το δινει το μαγαζι το οποιο πουλαει. Δεν το δινει η αντιπροσωπεια.

Κακως δεχτηκες να το στειλουνε στην αντιπροσωπεια για ελεγχο. Επρεπε να απαιτησεις να σου δωσουν καινουρια συσκευη απο το Public

Δεν έχουν DOA πάνω στα iPhone σύμφωνα με το σέρβις τους και γενικότερα λέει η Apple σαν Apple δεν έχει DOA σαν εταιρία. 

Μαλιστα μου είπαν ότι στέλνεται απλά για ελέγχους και ότι σαν κατάστημα ζήτησαν την αντικατάσταση της συσκευής από την αντιπροσωπεία. (iSystems). 

Απο την άλλη η iSystems (όπου υποτίθεται πήγε το κινητό) δήλωσε ότι υπάρχει κανονικά DOA και είναι στην κρίση του μαγαζιού αν προσφέρει DOA για το εκάστοτε προϊόν, δηλαδή δεν είναι αναγκασμένοι. Στο μεταξύ το περιτύλιγμα έγραφε Διανομέας: iSquare.gr αλλά nevermind (?)

Συνολικά η διαδικασία κρατάει πάνω κάτω μια βδομάδα μου είπε ο άνθρωπος.

Και ρωτώ σε περίπτωση που μου στείλουν τη συσκευή επιδιορθωμένη (άρα ανοιγμένη αντί για καινούργια) μπορώ να κάνω υπαναχώρηση; 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Δεν έχουν DOA πάνω στα iPhone σύμφωνα με το σέρβις τους και γενικότερα λέει η Apple σαν Apple δεν έχει DOA σαν εταιρία. 

Μαλιστα μου είπαν ότι στέλνεται απλά για ελέγχους και ότι σαν κατάστημα ζήτησαν την αντικατάσταση της συσκευής από την αντιπροσωπεία. (iSystems). 

Απο την άλλη η iSystems (όπου υποτίθεται πήγε το κινητό) δήλωσε ότι υπάρχει κανονικά DOA και είναι στην κρίση του μαγαζιού αν προσφέρει DOA για το εκάστοτε προϊόν, δηλαδή δεν είναι αναγκασμένοι. Στο μεταξύ το περιτύλιγμα έγραφε Διανομέας: iSquare.gr αλλά nevermind (?)

Συνολικά η διαδικασία κρατάει πάνω κάτω μια βδομάδα μου είπε ο άνθρωπος.

Και ρωτώ σε περίπτωση που μου στείλουν τη συσκευή επιδιορθωμένη (άρα ανοιγμένη αντί για καινούργια) μπορώ να κάνω υπαναχώρηση; 

isquare είναι ο διανομέας και η αντιπροσωπεία

 H isystem δεν είναι αντιπροσωπεία...

http://www.isquare.gr/service

Που πήγες για tempered glass? Πήγαινε να βάλεις glass σε istorm που είναι το service ή isystem να δεις τι θα σου πουν εκεί

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, αλλά νομίζω η Apple έχει DOA... Είχα το ίδιο θέμα με εσένα σε macbook εξωτερικό/εμφανισιακό και μου το άλλαξαν μέσα σε μια μέρα από istorm οπού το αγόρασα.

Προσοχή όμως!!: DOA σημαίνει πως δεν ανοίγει/δεν λειτουργεί η συσκευή και όχι η γρατζουνια...

Η υπαναχώρηση είναι εντός 15 ημερών. Λογικά μπορείς αν δεν πάρει χρόνο όλο αυτό..

Κανονικά πρέπει να σε ρωτήσουν πριν κάνουν το οτιδήποτε. Ακόμα και σε αντικατάσταση συσκευής πρέπει να σε ενημερώσουν αν θα πάρεις καινούριο σφραγισμένο σε κουτί ή καινούριο σε ζελατίνα χωρίς περιφεριακά, το οποίο μάλλον θα είναι Apple refubrished. Ποιο iphone πήρες?

Γενικά η Apple κάνει νερά τελευταία... η συσκευή αντικατάστασης που μου έδωσαν εμένα και ήταν καινούρια σε κουτί σφραγισμένη είχε και αυτή γρατζουνιά , όπως η 1η που είχα αγοράσει.

 

 

 

Επεξ/σία από Yiannis87
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Yiannis87 είπε

isquare είναι ο διανομέας και η αντιπροσωπεία

 H isystem δεν είναι αντιπροσωπεία...

http://www.isquare.gr/service

Που πήγες για tempered glass? Πήγαινε να βάλεις glass σε istorm που είναι το service ή isystem να δεις τι θα σου πουν εκεί

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, αλλά νομίζω η Apple έχει DOA... Είχα το ίδιο θέμα με εσένα σε macbook εξωτερικό/εμφανισιακό και μου το άλλαξαν μέσα σε μια μέρα από istorm οπού το αγόρα.

Προσοχή όμως!!: DOA σημαίνει πως δεν ανοίγει/δεν λειτουργεί η συσκευή και όχι η γρατζουνια...

Η υπαναχώρηση είναι εντός 15 ημερών. Λογικά μπορείς αν δεν πάρει χρόνο όλο αυτό..

Κανονικά πρέπει να σε ρωτήσουν πριν κάνουν το οτιδήποτε. Ακόμα και σε αντικατάσταση συσκευής πρέπει να σε ενημερώσουν αν θα πάρεις καινούριο σφραγισμένο σε κουτί ή καινούριο σε ζελατίνα χωρίς περιφεριακά, το οποίο μάλλον θα είναι Apple refubrished. Ποιο iphone πήρες?

Γενικά η Apple κάνει νερά τελευταία... η συσκευή αντικατάστασης που μου έδωσαν εμένα και ήταν καινούρια σε κουτί σφραγισμένη είχε και αυτή γρατζουνιά , όπως η 1η που είχα αγοράσει.

Θα ξανά μιλήσω αύριο με Public να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα περί αντιπροσωπείας και αντικατάστασης και να τους πω ότι θέλω πλήρη ενημέρωση πριν προβεί σε οποιαδήποτε δράση το iSystem που το έστειλαν. Δεν είναι γρατσουνιά. Επειδή ήταν όλο μαύρος ο σκελετός (iPhone 8 Space Grey) και δε μπορούσα να το ξεχωρίσω καλά, θα έλεγα πως σε εκείνο το σημείο και μόνο έβγαινε και ελαφρώς επάνω η οθόνη και φαινόταν η αδιαβροχοποιήση (η σιλικόνη έστω). Αυτό που έκανε μπαμ ήταν ένα κατάσπρο "σκουπιδάκι" το οποίο ήταν ανάμεσα στο πλαίσιο και την οθόνη. Προσπάθησα να το βγαλω με το δαχτυλο και με αέρα αλλά δεν έφυγε. Ο τεχνικός του Public δοκίμασε να το βγάλει, απλώς το μίκραινε και το πήγε και πιο πέρα έτσι όπως το είδα, ακόμη φαίνεται και μου πρότεινε να το στείλουν πίσω και να ζητήσουν αντικατάσταση. Το τράβηξε και φώτο για να τους το δείξουν. Προφανώς και δε θα δεχτώ οτιδήποτε λιγότερο από καινούργια συσκευή του κουτιού αφού τα έστειλα όλα πίσω. Τo tempered glass το έβαλα σε κατάστημα iRepair (καμία σχέση), απλώς μου είπε το παλικάρι από εκεί να το πάω πίσω στο πάμπλικ όταν του είπα ότι μόλις το πήρα. Με ρώτησε αν είχα ανοίξει εγώ την οθόνη πρώτα. 

Και ναι, μετά από γκουγκλάρισμα, η Apple έχει DOA τουλάχιστον για αγορές από το store της. Αυτό που δε μου άρεσε είναι 1) ότι παρουσίασαν την iSystem σαν αντιπροσωπεία 2) ότι δεν έχουν DOA στα iPhone και μάλιστα είπαν ότι η ίδια η Apple δεν έχει DOA στις συσκευές της και όλα γίνονται κατόπιν συνεννοήσης μαζί τους. 

 

ΥΓ. Το κινητό το πήγα πίσω, 2-3 ώρες μετά την πληρωμή του

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Δημοσ.
5 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

ΥΓ. Το κινητό το πήγα πίσω, 2-3 ώρες μετά την πληρωμή του 

Εγώ έχω την εντύπωση πως εδώ έγινε το λάθος. Επρεπε όπως ήσουν να το πας πίσω και να τους πεις πως άλλαξες γνώμη, να πληρώσεις το restocking fee και να πας να το αγοράσεις απο αλλού. Προσωπικά σε καμιά περίπτωση δεν θα δεχόμουν να πάει πίσω το κινητό που μόλις πλήρωσα στην αντιπροσωπεία (ή ότι διάολο τέλος πάντων είναι) σαν να ήταν δικό μου το σφάλμα. Τι ακριβώς προσπαθούν να κάνουν τώρα;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, The_Mentor είπε

Εγώ έχω την εντύπωση πως εδώ έγινε το λάθος. Επρεπε όπως ήσουν να το πας πίσω και να τους πεις πως άλλαξες γνώμη, να πληρώσεις το restocking fee και να πας να το αγοράσεις απο αλλού. Προσωπικά σε καμιά περίπτωση δεν θα δεχόμουν να πάει πίσω το κινητό που μόλις πλήρωσα στην αντιπροσωπεία (ή ότι διάολο τέλος πάντων είναι) σαν να ήταν δικό μου το σφάλμα. Τι ακριβώς προσπαθούν να κάνουν τώρα;

Δε νομίζω ότι υπάρχει restocking fee για κάτι τέτοιο, τουλάχιστον όχι στο Public. Θα μπορούσα απλώς να κάνω υπαναχώρηση αγοράς. Πήρα σήμερα τηλέφωνο στην Apple απευθείας και μου είπε ότι θα επικοινωνήσει απευθείας με την iSystem η υπάλληλος για να δει τι και πως. Μου είπε ότι σε περίπτωση αντικατάστασης τότε θα αλλάξει απλά η συσκευή με τα παλιά παρελκόμενα. Εγώ της εξήγησα βέβαια ότι δε θα επιθυμούσα κάτι τέτοιο καθώς μόλις την πήρα τη συσκευή και ότι αυτό θα πρέπει να το δω με το Public. Η Apple σαν Apple, εντός 14 ημερών δέχεται επιστροφές ακόμη και αν δε σου άρεσε το χρώμα στο κινητό και αλλαγή με κάποιο άλλο. 

Anyway, ξανά μίλησα με το Public, με ενημέρωσε ότι στάλθηκε στην InfoQuest (iSquare) και όχι στο iSystem. Καλά κρασιά 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα η Info Quest εισηγήθηκε πιστωτικό, το δέχομαι ή ζητάω τα χρήματα μου πίσω και το τσιμπάω από άλλο κατάστημα αντί του Public? 

Επεξ/σία από thetiesthatbind

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...