Προς το περιεχόμενο

Αγορά από eglobal central


fnp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει μια λογική να καθυστερήσει λίγο η ενημέρωση του Courier.

Στην ουσία το globaleu θα έχει πάρει ολόκληρα ρολά από tracking numbers του courier και τα κολλάει πάνω στα πακέτα.

Όταν έρθει ο courier να τα παραλάβει, τότε το σκανάρει και εμφανίζεται στο σύστημά του.

Οπότε το μόνο που έχουμε σίγουρο μέχρι στιγμής είναι ότι έχουν ετοιμάσει το χαρτάκι που θα κολλήσουν πάνω στο κουτι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, k_dinos είπε

Έχει μια λογική να καθυστερήσει λίγο η ενημέρωση του Courier.

Στην ουσία το globaleu θα έχει πάρει ολόκληρα ρολά από tracking numbers του courier και τα κολλάει πάνω στα πακέτα.

Όταν έρθει ο courier να τα παραλάβει, τότε το σκανάρει και εμφανίζεται στο σύστημά του.

Οπότε το μόνο που έχουμε σίγουρο μέχρι στιγμής είναι ότι έχουν ετοιμάσει το χαρτάκι που θα κολλήσουν πάνω στο κουτι

καλά, ας μου στείλουν το χαρτάκι τότε!!!

πέρα από την πλάκα, έχει παρατραβήξει το αστείο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και η απαντηση του eglobal οταν τους εστειλα την απαντηδη του p2p trakpak οτι δεν εχουν παραλαβει το προιον:

 

Dear Customer ,

Thank you for your message.

With regard to your inquiry. Parcel is in transit 

Should you have any further inquiries, please feel free to contact us.

αδιαφορησαν πληρως και απλα μου εστειλαν παλι το tracking number που μου ειχαν στειλει και πριν.

Πιστευετε οτι στις 9/8 oπου κλρινω πλεον ενα μηνα απο την αρχικη παραγγελια, μπιρω να ανοιξω claim στο paypal;

Επεξ/σία από karetsos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ που έστειλα mail στη P2P σήμερα, η απάντηση ήταν ακριβώς η ίδια με τη δική σου, ότι δεν έχουν παραλάβει το δέμα. 
Βέβαια ήταν ίδια μέχρι και στα σημεία στίξης, οπότε και αυτοί αυτοματοποιημένη απάντηση στέλνουν, δεν ξέρω αν όντως ασχολήθηκε κανείς.

Σε εμένα λέει 24 του μήνα το dispatch και τουλάχιστον έχει διαφορετικό βάρος και νούμερο από το δικό σου οπότε δεν είναι τέρμα δούλεμα η κατάσταση.

Για το paypal, από τη στιγμή που έχουν στείλει έστω το ψευτοtracking number, νομίζω ότι δεν θα σε δικαιώσει. Άσε που πρέπει να έχεις μόνο μια φορά περιθώριο να κάνεις το claim, οπότε εγώ θα περιμένω να έρθει, και αν είναι σε κακή κατάσταση να κινηθώ τότε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, k_dinos είπε

Και εγώ που έστειλα mail στη P2P σήμερα, η απάντηση ήταν ακριβώς η ίδια με τη δική σου, ότι δεν έχουν παραλάβει το δέμα. 
Βέβαια ήταν ίδια μέχρι και στα σημεία στίξης, οπότε και αυτοί αυτοματοποιημένη απάντηση στέλνουν, δεν ξέρω αν όντως ασχολήθηκε κανείς.

Σε εμένα λέει 24 του μήνα το dispatch και τουλάχιστον έχει διαφορετικό βάρος και νούμερο από το δικό σου οπότε δεν είναι τέρμα δούλεμα η κατάσταση.

Για το paypal, από τη στιγμή που έχουν στείλει έστω το ψευτοtracking number, νομίζω ότι δεν θα σε δικαιώσει. Άσε που πρέπει να έχεις μόνο μια φορά περιθώριο να κάνεις το claim, οπότε εγώ θα περιμένω να έρθει, και αν είναι σε κακή κατάσταση να κινηθώ τότε

Το πρόβλημα είναι ότι πλέον χρειάζομαι την κάμερα και δεν μπορώ να περιμένω πλέον άλλο. Πέρασε ένας μήνας και ακόμη δεν έχει φύγει καν από το κατάστημα.

Είναι προφανές ότι δεν την έχουν σε στοκ και απλά προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο.

Αλλά και εγώ πρέπει να ξέρω αν πραγματικά θα έρθει ή αν πρέπει να αγοράσω άλλη. Δεν μου περισσεύουν 750€ για πέταμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχες βάλει Insurance?

Εγώ το πήγα σύμφωνα με τα όσα λένε στο Site τους, ότι πρέπει να ανοίξεις case με αυτούς εντός 10 ημερολογιακών από τότε που σου ήρθε το tracking.

Τους το ανέφερα ως χαμένο πακέτο καθώς το courier λέει πως δεν παρέλαβε ποτέ.

https://www.eglobalcentral.eu/shipping-and-insurance-eu

Below conditions are required in claming a full product value refund or replacement if you suspect your parcel(s) is/are lost:
1) You open the claim with us (reported by email or ticket system) within 10 calendar days* after the tracking is sent to you
2) Satisfactory investigation proof or courier confirmation of physical loss or damage of the goods obtained from courier or any other related parties 

ΥΓ: Θα σου πρότεινα να κάνεις edit το μνμ σου και να σβήσεις το tracking number. Σε πετάει στη σελίδα της γενικής ταχυδρομικής και μπορεί να πάρει κάποιος τηλ και να πάει να παραλάβει από κατάστημα

Επεξ/σία από k_dinos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, k_dinos είπε

Είχες βάλει Insurance?

Εγώ το πήγα σύμφωνα με τα όσα λένε στο Site τους, ότι πρέπει να ανοίξεις case με αυτούς εντός 10 ημερολογιακών από τότε που σου ήρθε το tracking.

Τους το ανέφερα ως χαμένο πακέτο καθώς το courier λέει πως δεν παρέλαβε ποτέ.

https://www.eglobalcentral.eu/shipping-and-insurance-eu

Below conditions are required in claming a full product value refund or replacement if you suspect your parcel(s) is/are lost:
1) You open the claim with us (reported by email or ticket system) within 10 calendar days* after the tracking is sent to you
2) Satisfactory investigation proof or courier confirmation of physical loss or damage of the goods obtained from courier or any other related parties 

ΥΓ: Θα σου πρότεινα να κάνεις edit το μνμ σου και να σβήσεις το tracking number. Σε πετάει στη σελίδα της γενικής ταχυδρομικής και μπορεί να πάρει κάποιος τηλ και να πάει να παραλάβει από κατάστημα

Ναι, ηταν insured.

Εσενα τι σου απαντησαν σε αυτο το claim;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/8/2020 στις 6:41 ΜΜ, k_dinos είπε

Σημερα το έκανα, λογικά από βδομάδα θα μου απαντήσουν 

πως ακριβώς έκανες το claim, τους έστειλες κάποιο email ή έχει κάποιο Link στο site τους που δεν μπορώ να το βρω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, karetsos είπε

πως ακριβώς έκανες το claim, τους έστειλες κάποιο email ή έχει κάποιο Link στο site τους που δεν μπορώ να το βρω;

Απο τη σελίδα που έχει για το RMA το πήγα, αλλά μόλις βάλεις επιλογή για lost packet σου βγάζει το μπλε παράθυρο του chat, που σου απαντάνε στο mail όποτε το δουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήγα να δω αν μου έχουν απαντήσει από eglobal  και με έκπληξη διαπίστωσα πως δεν υπάρχει στο ιστορικό του Chat το claim που έκανα (!) .

Και ενώ ετοίμαζα mail για νέο παράπονο, λέω κάτσε να έχω και επικαιροποιημένη απάντηση από το courier ότι δεν έχουν παραλάβει.

Ενώ όμως το πρωί ήταν ακόμα σε status DEPARTED GERAS LTD, τώρα είναι σε TRAKPAK PROCESS CENTRE  με σημερινή ημερομηνία στην περιοχή VENLO της Ολλανδίας. Και το περίεργο είναι ότι έχει αλλάξει το βάρος, για το Shippers Ref δεν ξέρω. To link για τη γενική Ταχυδρομική εξακολουθεί να μη δείχνει κάτι

Άρα το claim για το χαμένο πακέτο δεν έχει νόημα και που εξαφανίστηκε, τώρα παρακολουθώ το courier

Επεξ/σία από k_dinos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, k_dinos είπε

Πήγα να δω αν μου έχουν απαντήσει από eglobal  και με έκπληξη διαπίστωσα πως δεν υπάρχει στο ιστορικό του Chat το claim που έκανα (!) .

Και ενώ ετοίμαζα mail για νέο παράπονο, λέω κάτσε να έχω και επικαιροποιημένη απάντηση από το courier ότι δεν έχουν παραλάβει.

Ενώ όμως το πρωί ήταν ακόμα σε status DEPARTED GERAS LTD, τώρα είναι σε TRAKPAK PROCESS CENTRE  με σημερινή ημερομηνία στην περιοχή VENLO της Ολλανδίας. Και το περίεργο είναι ότι έχει αλλάξει το βάρος, για το Shippers Ref δεν ξέρω. To link για τη γενική Ταχυδρομική εξακολουθεί να μη δείχνει κάτι

Άρα το claim για το χαμένο πακέτο δεν έχει νόημα και που χάθηκε, τώρα παρακολουθώ το courier

θέλεις να στο πω λιανα;

δεν μπορώ να εκφραστώ, γιατί δεν το επιτρέπουν οι κανόνες του φόρουμ.

καλή μας τύχη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/8/2020 στις 1:47 ΜΜ, karetsos είπε

θέλεις να στο πω λιανα;

δεν μπορώ να εκφραστώ, γιατί δεν το επιτρέπουν οι κανόνες του φόρουμ.

καλή μας τύχη...

Σήμερα μου ήρθε απάντηση από eglobal για το claim, μου λένε απλά ότι έχει γίνει update το status.

Μπλέξαμε με το συνδυασμό eglobal και p2p, τώρα εγώ παρακαλάω απλά να έρθει το πακέτο και στο eglobal θα στείλω πάλι αν υπάρχει πρόβλημα όταν παραλάβω. To paypal από τη στιγμή που το έχουν στείλει και υπάρχει tracking number, δεν μας καλύπτει. Μόνο στην περίπτωση που παραλάβουμε ελαττωματικό προϊόν.

Οπότε σε αυτή την περίπτωση, κάτσε να παραλάβουμε και βλέπουμε..

ΥΓ: από ότι βλέπω πάντως, περίπου 20 μέρες κάνει να έρθει από τότε που το στέλνουν. Οπότε αν είμαστε τυχεροί την επόμενη εβδομάδα θα το έχουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, k_dinos είπε

Σήμερα μου ήρθε απάντηση από eglobal για το claim, μου λένε απλά ότι έχει γίνει update το status.

Μπλέξαμε με το συνδυασμό eglobal και p2p, τώρα εγώ παρακαλάω απλά να έρθει το πακέτο και στο eglobal θα στείλω πάλι αν υπάρχει πρόβλημα όταν παραλάβω. To paypal από τη στιγμή που το έχουν στείλει και υπάρχει tracking number, δεν μας καλύπτει. Μόνο στην περίπτωση που παραλάβουμε ελαττωματικό προϊόν.

Οπότε σε αυτή την περίπτωση, κάτσε να παραλάβουμε και βλέπουμε..

ΥΓ: από ότι βλέπω πάντως, περίπου 20 μέρες κάνει να έρθει από τότε που το στέλνουν. Οπότε αν είμαστε τυχεροί την επόμενη εβδομάδα θα το έχουμε.

εμένα δεν έχει αλλάξει καν το status του tracking...

αμφιβάλω πάρα πολύ ότι υπάρχει καν η κάμερα και απλά προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο

θυμίζω ότι έχω κάνει την αρχική παραγγελία από τις 9/7, έχει περάσει ήδη μήνας και κανείς δεν ξερεί που βρίσκεται το δέμα.

εμένα στο claim που έκανα χθες μου απάντησαν κλασικά "το βλέπουμε και θα σας απαντήσουμε"

εντωμεταξύ στις 23 Αυγούστου την χρειάζομαι την κάμερα και δεν ξέρω πλέον τι να κάνω... δεν μπορώ να πάρω άλλη αν δεν ξέρω τι θα γίνει με αυτήν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα άλλαξε και σήμερα το tracking σε OUTBOUND EXPORT CUSTOMS CLEARED. 

Πιστεύω έχουν δρομολογηθεί τα πράγματα, απλά δεν θα παραλάβουμε στην ώρα μας.Και εγώ την επόμενη εβδομάδα φεύγω και δεν θα έχω τον φακό μαζί μου..

Το 'περίεργο' είναι πως ψάχνοντας σε άλλες σελίδες για tracking, έπεσα πάνω σε αυτή https://packageradar.com/courier/trakpak/tracking που εμφανίζει το traxking number που μου έστειλαν ότι έχει ήδη παραδοθεί στον τελικό πελάτη κάπου στην Πολωνία με DHL από τις 19/5, μήνες δλδ πριν κάνω την παραγγελία.

Προφανώς η P2P χρησιμοποιεί ξανά τα ίδια tracking numbers, ή ο νέος 10ψηφιος που βγαίνει για την Γενική Ταχυδρομική τον έχει χρησιμοποιήσει ήδη η DHL. (ή τουλάχιστον αυτό θέλω να πιστεύω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...