Προς το περιεχόμενο

Αγορά από eglobal central


fnp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει αγοράσει κανείς πρόσφατα από e-global (μετά τον κορονοιό) να μας πει χρόνους παράδοσης και αν έμεινε ικανοποιημένος? Διάβασα κακά σχόλια στο facebook και στο e-infinity τα βλέπω όλα out of stock

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, katbo είπε

Έχει αγοράσει κανείς πρόσφατα από e-global (μετά τον κορονοιό) να μας πει χρόνους παράδοσης και αν έμεινε ικανοποιημένος? Διάβασα κακά σχόλια στο facebook και στο e-infinity τα βλέπω όλα out of stock

Σε χρόνους είναι καλό, σε υποστήριξη είναι λίγο κάπως..

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η δικια μου εμπειρια (μεχρι στιγμης) απο τρεχουσα παραγγελια.

Γινεται η παραγγελια στις 9/7, παραμενει σε status processing εως τις 20/7 και μετα μολις τιυς στελνω email να ρωτησω γιατι καθυστερει, μπαινει σε status packing and delivering soon, μεχρι και σημερα 26/7.

Τους στελνω και δευτερο email, στο οποιο δεν απαντησαν καν.

Να ανησυχησω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, karetsos είπε

Και η δικια μου εμπειρια (μεχρι στιγμης) απο τρεχουσα παραγγελια.

Γινεται η παραγγελια στις 9/7, παραμενει σε status processing εως τις 20/7 και μετα μολις τιυς στελνω email να ρωτησω γιατι καθυστερει, μπαινει σε status packing and delivering soon, μεχρι και σημερα 26/7.

Τους στελνω και δευτερο email, στο οποιο δεν απαντησαν καν.

Να ανησυχησω;

Εγώ 23/7 έκανα παραγγελία και την ίδια μέρα έγινε packing και περιμένω για το στείλουν. 

Το προϊόν που πήρα έλεγε 24h dispatch 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 3-4 χρόνια που είχα πάρει ένα φακό ήταν άψογοι και ταχύτατοι. Τώρα βλέπω κάποιες mirrorless σε πολύ πιο χαμηλές τιμές από το e-infinity και μου φαίνεται περίεργο, πολύ καλό για να είναι αληθινό. Μου βρωμάει η δουλειά οπότε λέω να μην τους εμπιστευτώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά, καθώς δεν μου απαντάνε καν στα e-mail, αποφάσισα να κινηθώ μέσω paypal.

 

επειδή δεν χρειάστηκε ποτέ μέχρι τώρα να το κάνω, πρέπει να προσέξω κάτι; ξέρετε πόσον καιρό θα πάρει για να ολοκληρωθεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα σου πρότεινα να ανοίξεις ένα case στο RMA που έχουν πρώτα

(θα μου πεις τι RMA αφού δεν έχει παραλάβει ακόμα... Φαντάζομαι ότι το τμήμα αυτό θα κοιτάει τα mail του)

https://rma.eglobalcentral.eu/

Για το paypal νομίζω έχεις περιθώριο ακόμα και λογικά θα σε δικαιώσει 

https://www.paypal.com/ch/webapps/mpp/ua/buyer-protection?locale.x=en_CH#:~:text=The PayPal Buyer Protection protects,”)%3B see Section 4.

 

4.1. Item Not Received
An item for which shipment has been agreed, you have paid for with PayPal has not been shipped by the Seller or the Seller has not complied with the Seller duties described in this clause 4.1.

PayPal Buyer Protection for items that have not been shipped does not cover items lost in transit. If the seller can provide within the required time frame valid proof of shipment (as described in more detail in the PayPal Seller Protection Policy), or a respective equivalent proving shipment and/or receipt as agreed between PayPal and the seller, PayPal will refuse to grant PayPal Buyer Protection.

Before filing a Claim for PayPal Buyer Protection, the Buyer must allow sufficient time for shipping and delivery of at least one week and try to resolve the dispute by contacting the Seller directly.

Επεξ/σία από k_dinos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/7/2020 στις 2:41 ΜΜ, karetsos είπε

τελικά, καθώς δεν μου απαντάνε καν στα e-mail, αποφάσισα να κινηθώ μέσω paypal.

επειδή δεν χρειάστηκε ποτέ μέχρι τώρα να το κάνω, πρέπει να προσέξω κάτι; ξέρετε πόσον καιρό θα πάρει για να ολοκληρωθεί;

Τελικά το προχώρησες μέσω paypal?

Εγώ από 22/7 είχα κάνει παραγγελία σε αντικείμενο που ήταν in stock και 24h dispatch, και τους έστελνα μηνύματα και δεν απαντούσαν

Θα περίμενα να περάσει η εβδομάδα που λέει το paypal και να πάω για dispute, αλλά μόλις τώρα μου ήρθε μνμ ότι έγινε dispatch με tracking number

Επεξ/σία από k_dinos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, k_dinos είπε

Τελικά το προχώρησες μέσω paypal?

Εγώ από 22/7 είχα κάνει παραγγελία σε αντικείμενο που ήταν in stock και 24h dispatch, και τους έστελνα μηνύματα και δεν απαντούσαν

Θα περίμενα να περάσει η εβδομάδα που λέει το paypal και να πάω για dispute, αλλά μόλις τώρα μου ήρθε μνμ ότι έγινε dispatch με tracking number

Μου εστειλαν mail χθες οτι μεσα σε 2-3 μερες θα μου στειλουν tracking number, οποτε περιμενω λιγο ακομη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου έστειλαν το tracking number στις 28/7, το οποίο λέει ότι έγινε dispatched στις  24/7, το οποίο όμως όταν πατάω για περισσότερες λεπτομέρειες με βγάζει στη σελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής που δεν βρίσκει το reference. 

Στο chat κατά μέσω όρο βλέπω τα απαντάνε μετά από μια εβδομάδα.

Το προϊόν όταν έκανες την παραγγελία ήταν σε stock?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, k_dinos είπε

Εμένα μου έστειλαν το tracking number στις 28/7, το οποίο λέει ότι έγινε dispatched στις  24/7, το οποίο όμως όταν πατάω για περισσότερες λεπτομέρειες με βγάζει στη σελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής που δεν βρίσκει το reference. 

Στο chat κατά μέσω όρο βλέπω τα απαντάνε μετά από μια εβδομάδα.

Το προϊόν όταν έκανες την παραγγελία ήταν σε stock?

ηταν σε στοκ (θεωρητικα). πλεον δεν πιστευω τιποτα. πληρης απογοητευση απο το συγκεκριμενο καταστημα.

μολις φτασει 9/8 και δεν εχω ακομη ενεργο tracking number, θα αναγκαστώ να απευθυνώ πλεον στο Paypal.

βέβαια τα 750€ τα εχουν δεσμευσει απο τις 9/7... οι απατεωνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νέο update: μου έστειλαν επιτέλους tracking number, αλλά δυστυχώς είναι από την P2P Trakpak, Για την οποία διαβάζω τα χειρότερα.

μάλλον την έχω πατήσει χοντρά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γράφει ότι ξεκίνησε 31/7/2020 σε status "DEPARTED GERAS LTD"

τους έστειλα mail σήμερα για να μου πουν τι γίνεται

στο View More Tracking δεν βγάζει τίποτα

update:

η απάντηση από την εταιρία delivery:

 

"Good afternoon Kostas,

Thank you for contacting P2P today.

I have checked and unfortunately, we have not received this parcel from your retailer.

As the parcel is not in our network, we will not be able to assist with further enquiries.

I have emailed your retailer and asked them to contact you about your next steps.

In the meantime, I encourage you to also contact them directly to advise that you have not received your order.

Kind Regards

Kiran Minhas"

 

Μας δουλεύουν μια χαρά....

update 2:

εδώ κάποιες εμπειρίες και άλλων ταλαίπωρων πελατών

P2P reviews

Επεξ/σία από karetsos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...