nagapit Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Αντιμετωπίζω εδώ και πολύ καιρό πρόβλημα με την Cyta και τους DNS της στο ρούτερ ADB. Σε κάθε επικοινωνία (εδώ και 4 μήνες) η μόνη λύση που μου προτείνουν είναι να κάνω επαναφορά στο ρούτερ και ξαναστησιμο. Κάτι που είναι αρκετά χρονοβόρο γιατί έχω πολλές πόρτες ανοιχτές. Το πρόβλημα το έχουν και άλλοι που έχουν το συγκεκριμένο ρούτερ αλλά η εταιρεία δεν το αλλάζει. Πλέον όμως η κατάσταση έχει ξεφύγει (ανά δύο μέρες επαναφορά) και η ταχύτητα έπεσε από 12300 kbps στα 10454kbps. Σε επικοινωνία που είχα ήταν ότι θα το ψάξουν. Τι μου προτείνετε να κάνω?
rafa1919 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Βάλε τους Cloudflare DNS (1.1.1.1 1.0.0.1) και κατέβασε το config.ini αρχείο (αν σου το επιτρέπει το level του account που χρησιμοποιείς στο web interface) με τις ρυθμίσεις σου ώστε μετά από κάθε reset να κάνεις απλώς επαναφορά αυτού χωρίς να τα στήνεις όλα από την αρχή. Ο συγχρονισμός επηρεάζεται από ποιότητα καλωδίωσης, ύπαρξη bridge taps, προβληματική πρίζα (π.χ. αντικεραυνική με πυκνωτάκι), απόσταση από το DSLAM (αστικό κέντρο), φαινόμενο crosstalking (ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές από καλώδια ρεύματος, μετασχηματιστές, έτερα ζεύγη DSL κλπ) και βεβαίως τις ενδιάμεσες ενώσεις. Έλεγξέ τα όλα τα παραπάνω μόνος σου αν γνωρίζεις ή με καλό ηλεκτρολόγο - τεχνικό δικτύων και με τον πάροχο φυσικά κι εάν η κατάσταση δε βελτιωθεί απαίτησε την αλλαγή του modem - router, καθώς η Cyta παίζει με VoIP και δε δίνει στον πελάτη το SIP username και password για να τη ρυθμίσει σε δικό του εξοπλισμό. Οπλίσου με θάρρος, πυγμή και μπόλικη υπομονή και θα τα καταφέρεις! Εδώ θα είμαστε για όλα τα υπόλοιπα. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2019 από rafa1919
nagapit Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 20 λεπτά πριν, rafa1919 είπε Βάλε τους Cloudflare DNS (1.1.1.1 1.0.0.1) και κατέβασε το config.ini αρχείο (αν σου το επιτρέπει το level του account που χρησιμοποιείς στο web interface) με τις ρυθμίσεις σου ώστε μετά από κάθε reset να κάνεις απλώς επαναφορά αυτού χωρίς να τα στήνεις όλα από την αρχή. Ο συγχρονισμός επηρεάζεται από ποιότητα καλωδίωσης, ύπαρξη bridge taps, προβληματική πρίζα (π.χ. αντικεραυνική με πυκνωτάκι), απόσταση από το DSLAM (αστικό κέντρο), φαινόμενο crosstalking (ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές από καλώδια ρεύματος, μετασχηματιστές, έτερα ζεύγη DSL κλπ) και βεβαίως τις ενδιάμεσες ενώσεις. Έλεγξέ τα όλα τα παραπάνω μόνος σου αν γνωρίζεις ή με καλό ηλεκτρολόγο - τεχνικό δικτύων και με τον πάροχο φυσικά κι εάν η κατάσταση δε βελτιωθεί απαίτησε την αλλαγή του modem - router, καθώς η Cyta παίζει με VoIP και δε δίνει στον πελάτη το SIP username και password για να τη ρυθμίσει σε δικό του εξοπλισμό. Οπλίσου με θάρρος, πυγμή και μπόλικη υπομονή και θα τα καταφέρεις! Εδώ θα είμαστε για όλα τα υπόλοιπα. Τους DNS τους έχω αλλάξει ήδη σε κάθε μηχάνημα αλλά δυστυχώς μπαίνουν και βγαίνουν και άλλα μηχανήματα στο σπίτι και είναι χάσιμο χρόνου το βάλε βγάλε. Άσε που θα μπορούσαν να το λύσουν αμέσως το πρόβλημα με αλλαγή ρούτερ (παραδέχονται ότι για τους DNS φταίει το συγκεκριμένο ρούτερ). Για την πτώση ταχύτητας όλα αυτά που προτείνεις να ελεγχθούν έχουν ελεγχθεί. Επίσης 8 χρόνια συγχρονιζα στα 12-13 Mbps και ξαφνικά το τελευταίο μήνα έχω αυξομειώσεις στην ταχύτητα και πλέον σταθεροποιήθηκε στα 10Mbps (2Mbps χαμένα στην μετάφραση)
rafa1919 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, nagapit είπε Τους DNS τους έχω αλλάξει ήδη σε κάθε μηχάνημα αλλά δυστυχώς μπαίνουν και βγαίνουν και άλλα μηχανήματα στο σπίτι και είναι χάσιμο χρόνου το βάλε βγάλε. Άσε που θα μπορούσαν να το λύσουν αμέσως το πρόβλημα με αλλαγή ρούτερ (παραδέχονται ότι για τους DNS φταίει το συγκεκριμένο ρούτερ). Για την πτώση ταχύτητας όλα αυτά που προτείνεις να ελεγχθούν έχουν ελεγχθεί. Επίσης 8 χρόνια συγχρονιζα στα 12-13 Mbps και ξαφνικά το τελευταίο μήνα έχω αυξομειώσεις στην ταχύτητα και πλέον σταθεροποιήθηκε στα 10Mbps (2Mbps χαμένα στην μετάφραση) Πίεσε για αντικατάσταση modem-router. Αν κάνεις αίτηση σε άλλον πάροχο για φορητότητα θα τους τσούξει και πολύ πιθανόν να ικανοποιήσουν κάθε απαίτηση (απολύτως λογική) που έχεις. Δυστυχώς στην Ελλάδα αν δεν "απειλήσεις" δεν κάνεις σχεδόν ποτέ τίποτα... Για τον χαμηλότερο συγχρονισμό κι εφόσον αναφέρεις ότι έχεις ελέγξει πλήρως την καλωδίωση στον χώρο σου δύο τινά υπάρχουν: 1) Κάποια νέα σύνδεση της οποίας το ζεύγος περνά πολύ κοντά με το δικό σου ενισχύει το crosstalking και σου κόστισε στον συγχρονισμό 2) Σου άλλαξαν προφίλ με υψηλότερο SNR για σταθερότερη γραμμή αλλά χαμηλότερο συγχρονισμό 1
nagapit Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Το πιο πιθανο (με βάση το timing) είναι ότι επειδή ενώθηκαν με Vodafone μοιράζουν την ταχύτητα. Επίσης και το δεύτερο ενδεχόμενο είναι αρκετά πιθανό. Με την εξυπηρέτηση πελατών που μίλησα για να μου αλλάξουν ρούτερ και για να μου πιστωσουν τις μέρες (μήνες) που έχω πρόβλημα, απάντησαν ότι πρέπει να δώσει το οκ το τεχνικό τμήμα (κάτι που δεν έχει κάνει τόσο καιρό).
infin1tyGR Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 12 minutes ago, nagapit said: Το πιο πιθανο (με βάση το timing) είναι ότι επειδή ενώθηκαν με Vodafone μοιράζουν την ταχύτητα. Επίσης και το δεύτερο ενδεχόμενο είναι αρκετά πιθανό. Άλλο να μοιράζουν την ταχύτητα, άλλο να συγχρονίζεις χαμηλότερα. Για το πρόβλημά σου ευθύνεται είτε αυξημένος θόρυβος από γειτονικές γραμμές είτε βλάβη σε κάποιο τμήμα του καλωδίου. 2
greengr21 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Για αυτο εδω το χαλι με cyta και εγω τι μπορω να κανω? 1
rafa1919 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, greengr21 είπε Για αυτο εδω το χαλι με cyta και εγω τι μπορω να κανω? Πιθανότατα το ένα από τα δύο καλώδια του ζεύγους είναι στον αέρα ή πατάει ελάχιστα. Δε νοείται ο συγχρονισμός που έχεις για τα στατιστικά που βλέπουμε. Κάλεσέ τους κι ανάφερε καλωδιακή βλάβη.
ikaruga24 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 22 ώρες πριν, rafa1919 είπε Αν κάνεις αίτηση σε άλλον πάροχο για φορητότητα θα τους τσούξει Αν κάνει αίτηση σε άλλο πάροχο δεν θα τσούξει την Cyta γιατί αυτή εξαγοράστηκε από την Vodafone γι αυτό και όταν καλείς στην Cyta και απαντάνε σου λένε "vodafone παρακαλώ". Από εκεί και πέρα η φορητότητα δεν είναι τίποτα πλέον γιατί είναι τελεσίδικη και δεν υπάρχει τρόπος να την ακυρώσεις. Απαξ και ξεκινήσεις την διαδικασία τέλειωσε και θα πας στον άλλον πάροχο. Αυτό γιατί όταν τελικά θα φτάσει η αίτηση στο αντίστοιχο τμήμα για εξυπηρέτηση τέτοιου τύπου θα έχει περάσει ήδη η διορία δυνατότητας ακύρωσης. Με λίγα λόγια δεν μπορείς να "απειλήσεις" κανέναν. Αν είναι να αλλάξεις πάροχο τότε απλά βρίσκεις αυτό που θες και την κάνεις με το αντίστοιχο τίμημα πρόωρης διακοπής προγράμματος. Σε άλλη περίπτωση απλά προσπαθείς να τα βρεις με την εξυπηρέτηση της εταιρίας σου. 1
rafa1919 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 46 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Αν κάνει αίτηση σε άλλο πάροχο δεν θα τσούξει την Cyta γιατί αυτή εξαγοράστηκε από την Vodafone γι αυτό και όταν καλείς στην Cyta και απαντάνε σου λένε "vodafone παρακαλώ". Από εκεί και πέρα η φορητότητα δεν είναι τίποτα πλέον γιατί είναι τελεσίδικη και δεν υπάρχει τρόπος να την ακυρώσεις. Απαξ και ξεκινήσεις την διαδικασία τέλειωσε και θα πας στον άλλον πάροχο. Αυτό γιατί όταν τελικά θα φτάσει η αίτηση στο αντίστοιχο τμήμα για εξυπηρέτηση τέτοιου τύπου θα έχει περάσει ήδη η διορία δυνατότητας ακύρωσης. Με λίγα λόγια δεν μπορείς να "απειλήσεις" κανέναν. Αν είναι να αλλάξεις πάροχο τότε απλά βρίσκεις αυτό που θες και την κάνεις με το αντίστοιχο τίμημα πρόωρης διακοπής προγράμματος. Σε άλλη περίπτωση απλά προσπαθείς να τα βρεις με την εξυπηρέτηση της εταιρίας σου. Σε αυτό δεν έχεις άδικο. Έχουν, δυστυχώς ή ευτυχώς, αλλάξει πολύ τα δεδομένα της φορητότητας...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα